Şimdi Ara

2012 Toyota Camry'nin uluslarası versiyonu ortaya çıktı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
6.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj



  •  

    Japon otomobil devi Toyota bu yılın sonuna doğru duyurmayı planladığı yeni nesil Camry modelinin uluslararası versiyonuna ait görüntüleri yayınladı. Firmanın stratejisi gereği Amerika pazarı için hazırlanan versiyonuna göre daha rafine görünen 2012 model Camry'nin uluslararası versiyonu farklı olarak daha büyük ızgara, farklı ön tampon, dairesel sis farları, farklı çamurluklar ve stop lambalarıyla geliyor.

     

    Toyota'nın lüks segmentteki markası Lexus'un tasarımlarına benzeyen iç kabindeki yüksek kalitel ahşap kalite hissini arttırırken, aynı zamanda yeni bir gösterge tablosuna ve metalik köşelere yer verildiğini görüyoruz. 2.5 litre hacminde 4 silindirli ve 3.5 litre hacminde V6 motor seçenekleri ile çıkacağı ifade edilen yeni Camry için teknik detaylar açıklanmazken, motorların 178 beygir ve 268 beygir güç üreteceği ifade ediliyor. 

     







     








  • Sorunsuzluguna kalitesine konforuna bisi diyemem ama toyotanin acilen yeni bir tasarim ekibi kurmasi sart ustunde toyota yazmasa bu araclari zor satarlar
  • güzel araba ama arkadaşın da dediği gibi yeni modeller sadece rötuşlu cıkıyor komple değişiklik yok.
  • Corolla ve Toyota D ve üstü segmentlerde Alman ve Fransız rakiplerine karşı koyamıyor. Ayrıca arkadaş haklı dizaynın bukadar önemli olduğu bir zamanda bu araç beklentileri karşılamıyor.
  • Önü güzel fakat arkası Çin yapımı ucuz arabalar gibi olmuş.
  • coralla veya avensisten farkı yok gibi dış görünüşü önceki modeli buna göre iyiydi, camry bu modelle fazla satış yakalayamaz, ve avalonda aynı şekilde biraz daha tasarıma önem verseler iyi olur,

    hyundai sonata gibi bi tasarım yapabilirlerdi
  • Motorlarının verimliliği düşük tasarımları uyku stüdyolarında hazırlanmış tamam sağlam uzun ömürlü olabilir ama günümüzde pazarında pastadan pay almak için bunlar artık yeterli değil.
  • toyota ust segmentte LEXUS markasi ile mucadele ediyor ve bence fransizlarin lexus la karsilastirilabilecek arabasi yok
  • Hyundai ve Kia bu gidişle geçecek Toyotayı, tasarımları kötü.
  • Buyuk markalarin tasarim felsefeleri vardir TOYOTA da avrupada (ulkemiz bu gruba dahil) belli bir imaj cercevesinde tasarimlar uygulayarak geleneksellik elde etmek istemektedir.Piyasada marka imaji oturmamis yada yeni oturmaya baslayan markalar (Orn: Hyundai) gibi cesur tasarimlar ile macera yasamak yerine,kendi kitlesine hitap etmeyi yegeliyor.Tabi biz Turk halki olarak herseyde oldugu gibi gorsellige daha cok onem gosterdigimiz icin, uzun vade kullanim maliyeti (ne yazik ki ulkemizde ortalama arac yasi 3`tur , Japonyada 16, Almanyada 12 vs.) ,sorunsuzluk,satis sonrasi hizmet kalitesi gibi etkenleri goz onunde bulundurulmamaktadir.Otomobil konusu derinlestirildiginde dunya uzerinde Toyota ile yarisabilecek bir marka olduguna inanmiyorum.



    Saygilar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    Buyuk markalarin tasarim felsefeleri vardir TOYOTA da avrupada (ulkemiz bu gruba dahil) belli bir imaj cercevesinde tasarimlar uygulayarak geleneksellik elde etmek istemektedir.Piyasada marka imaji oturmamis yada yeni oturmaya baslayan markalar (Orn: Hyundai) gibi cesur tasarimlar ile macera yasamak yerine,kendi kitlesine hitap etmeyi yegeliyor.Tabi biz Turk halki olarak herseyde oldugu gibi gorsellige daha cok onem gosterdigimiz icin, uzun vade kullanim maliyeti (ne yazik ki ulkemizde ortalama arac yasi 3`tur , Japonyada 16, Almanyada 12 vs.) ,sorunsuzluk,satis sonrasi hizmet kalitesi gibi etkenleri goz onunde bulundurulmamaktadir.Otomobil konusu derinlestirildiginde dunya uzerinde Toyota ile yarisabilecek bir marka olduguna inanmiyorum.Saygilar.


    dostum mesele toyota'nın kaliteli olup olmadığı değil yoksa toyota klasik japon arabaları gibi az silindirli güçlü motorlu arabalar yapar gayet de güzel yapar ama asıl konu: Çok nadir model değişikliğine gidiyor yani az rötuş desen bile değil yoksa kaliteye performansına dil uzatamaz kimse.




  • çok tipsiz yada bana öyledir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    Buyuk markalarin tasarim felsefeleri vardir TOYOTA da avrupada (ulkemiz bu gruba dahil) belli bir imaj cercevesinde tasarimlar uygulayarak geleneksellik elde etmek istemektedir.Piyasada marka imaji oturmamis yada yeni oturmaya baslayan markalar (Orn: Hyundai) gibi cesur tasarimlar ile macera yasamak yerine,kendi kitlesine hitap etmeyi yegeliyor.Tabi biz Turk halki olarak herseyde oldugu gibi gorsellige daha cok onem gosterdigimiz icin, uzun vade kullanim maliyeti (ne yazik ki ulkemizde ortalama arac yasi 3`tur , Japonyada 16, Almanyada 12 vs.) ,sorunsuzluk,satis sonrasi hizmet kalitesi gibi etkenleri goz onunde bulundurulmamaktadir.Otomobil konusu derinlestirildiginde dunya uzerinde Toyota ile yarisabilecek bir marka olduguna inanmiyorum.Saygilar.



    Bilgi tamamiyle yanlıştır. Türkiye'deki ortalama araç yaşı 16 dır. Binek araç yaşı ise 10'un üzerindedir. Biraz araştırmanızı tavsiye ederim. Türkiye araç yaşı 3 olacak kadar zengin bir ülke değildir!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan387

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    Buyuk markalarin tasarim felsefeleri vardir TOYOTA da avrupada (ulkemiz bu gruba dahil) belli bir imaj cercevesinde tasarimlar uygulayarak geleneksellik elde etmek istemektedir.Piyasada marka imaji oturmamis yada yeni oturmaya baslayan markalar (Orn: Hyundai) gibi cesur tasarimlar ile macera yasamak yerine,kendi kitlesine hitap etmeyi yegeliyor.Tabi biz Turk halki olarak herseyde oldugu gibi gorsellige daha cok onem gosterdigimiz icin, uzun vade kullanim maliyeti (ne yazik ki ulkemizde ortalama arac yasi 3`tur , Japonyada 16, Almanyada 12 vs.) ,sorunsuzluk,satis sonrasi hizmet kalitesi gibi etkenleri goz onunde bulundurulmamaktadir.Otomobil konusu derinlestirildiginde dunya uzerinde Toyota ile yarisabilecek bir marka olduguna inanmiyorum.Saygilar.



    Bilgi tamamiyle yanlıştır. Türkiye'deki ortalama araç yaşı 16 dır. Binek araç yaşı ise 10'un üzerindedir. Biraz araştırmanızı tavsiye ederim. Türkiye araç yaşı 3 olacak kadar zengin bir ülke değildir!



    Maalesef resmi rakamlara gore evet 16 gorunuyor olabilir ancak bu rakamlara trafikten cekilmis yuzbinlerce arac da dahil edildiginden rakam yuksek cikabilir.En basiti etrafinizdaki araclara goz gezdirin,2000 modelin altindaki arac sayisini % ile ifade edebilirmisiniz?


    Not: bir sigorta sirketinde hasar departmaninda
    calistigim icin bu reel bir istatistiktir,bu bilgide kiralama sirketleri ve filo araclar dahil,trafikten cekilmis (pert,hurda,cekme belgeli,plakasiz,traktor vb.) araclar harictir.

    Ortalama arac yasi ile ulke gayri milli hasilasinin dolayisi ile zenginliginin hicbir alakasi yoktur,bence siz biraz arastirin.

    Saygilar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuks36 -- 28 Ağustos 2011; 2:41:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OvernightSensation

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    Buyuk markalarin tasarim felsefeleri vardir TOYOTA da avrupada (ulkemiz bu gruba dahil) belli bir imaj cercevesinde tasarimlar uygulayarak geleneksellik elde etmek istemektedir.Piyasada marka imaji oturmamis yada yeni oturmaya baslayan markalar (Orn: Hyundai) gibi cesur tasarimlar ile macera yasamak yerine,kendi kitlesine hitap etmeyi yegeliyor.Tabi biz Turk halki olarak herseyde oldugu gibi gorsellige daha cok onem gosterdigimiz icin, uzun vade kullanim maliyeti (ne yazik ki ulkemizde ortalama arac yasi 3`tur , Japonyada 16, Almanyada 12 vs.) ,sorunsuzluk,satis sonrasi hizmet kalitesi gibi etkenleri goz onunde bulundurulmamaktadir.Otomobil konusu derinlestirildiginde dunya uzerinde Toyota ile yarisabilecek bir marka olduguna inanmiyorum.Saygilar.


    dostum mesele toyota'nın kaliteli olup olmadığı değil yoksa toyota klasik japon arabaları gibi az silindirli güçlü motorlu arabalar yapar gayet de güzel yapar ama asıl konu: Çok nadir model değişikliğine gidiyor yani az rötuş desen bile değil yoksa kaliteye performansına dil uzatamaz kimse.


    Zaten sizinde bahsettiginiz gibi buyuk markalarin neyi yapip neyi yapamayacagi belli oldugundan (buna biraz olgunluk biraz daha fazla da burun havalanmasi diyebiliriz) asiri tasarim degisikliklerine yonelmiyorlar cunku bu buyuk bir risktir.

    Keza 99 yilinda yuvarlak farli bir corolla modeli pesinden gelen vvt-i corolla kasasi cok radikal degisimler iceriyordu (cekik gozlu bir kasa ustelik tam 5 sene boyunca satilmis pesinden yuvarlak far gibi) Turkiyede neredeyse Toyotanin satislarini durma noktasina kadar getirmistir.

    Neden kimse BMW markasi biraksin artik su bobrek tarzi panjur tasarimini demiyor? Cunku adamlar kullanicilarinin hafizasinda o imaj ile yer edinmisler ve bu onlarin imaji, cizgilerinin gostergesi olmus, markalar icin kimlik , urettigi urundeki cogu seyden daha onemli bir olgudur.

    Anlatmaya calistigim bu umarim anlatabilmisimdir.

    Not: 2010 yili Turkiye arac satis adedi 35.000 olan Toyota markasinin, bu rakam dunyadaki pazar payinin sadece %2`sini olusturmaktadir ve sizlerde hak verirsiniz ki buyuk markalar daha cok pazar payi orani yuksek ulkelerdeki talepleri dikkate alarak arge ve tasarim uzerine yogunlasir.

    Saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan387

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    Buyuk markalarin tasarim felsefeleri vardir TOYOTA da avrupada (ulkemiz bu gruba dahil) belli bir imaj cercevesinde tasarimlar uygulayarak geleneksellik elde etmek istemektedir.Piyasada marka imaji oturmamis yada yeni oturmaya baslayan markalar (Orn: Hyundai) gibi cesur tasarimlar ile macera yasamak yerine,kendi kitlesine hitap etmeyi yegeliyor.Tabi biz Turk halki olarak herseyde oldugu gibi gorsellige daha cok onem gosterdigimiz icin, uzun vade kullanim maliyeti (ne yazik ki ulkemizde ortalama arac yasi 3`tur , Japonyada 16, Almanyada 12 vs.) ,sorunsuzluk,satis sonrasi hizmet kalitesi gibi etkenleri goz onunde bulundurulmamaktadir.Otomobil konusu derinlestirildiginde dunya uzerinde Toyota ile yarisabilecek bir marka olduguna inanmiyorum.Saygilar.



    Bilgi tamamiyle yanlıştır. Türkiye'deki ortalama araç yaşı 16 dır. Binek araç yaşı ise 10'un üzerindedir. Biraz araştırmanızı tavsiye ederim. Türkiye araç yaşı 3 olacak kadar zengin bir ülke değildir!



    Maalesef resmi rakamlara gore evet 16 gorunuyor olabilir ancak bu rakamlara trafikten cekilmis yuzbinlerce arac da dahil edildiginden rakam yuksek cikabilir.En basiti etrafinizdaki araclara goz gezdirin,2000 modelin altindaki arac sayisini % ile ifade edebilirmisiniz?


    Not: bir sigorta sirketinde hasar departmaninda
    calistigim icin bu reel bir istatistiktir,bu bilgide kiralama sirketleri ve filo araclar dahil,trafikten cekilmis (pert,hurda,cekme belgeli,plakasiz,traktor vb.) araclar harictir.

    Ortalama arac yasi ile ulke gayri milli hasilasinin dolayisi ile zenginliginin hicbir alakasi yoktur,bence siz biraz arastirin.

    Saygilar.

    Pardon ama cevrenizdeki kac kisi her 3 yilda bir sifir araba aliyor? Nerede yasiyorsunuz siz? Bahsettigimiz araclarin sayisi 700 bin civari ( Turkiye'deki arac sayisi 15 milyonu asti.) Daha bindigimiz belediye otobuslerinin yarisi 10 yasindan buyuk. Milli hasilat olayina gelince; ust kesim ve orta kesim insanlar maddi durumu el verdikce belirli yil araliklarla yeni otomobil almayi tercih ediyorlar. Dikkat edersen maddi durumu el verdikce dedim. Ulkenin milli hasilatinin artmasi demek orta ve ust kesim insan sayisinin artmasi anlamina geliyor. Bu da ortalama arac yasini en azindan ulkemizde artiriyor. Bunu anlaman icin sadece 2000 yilindan bu yana gelen milli hasilata ve cevrendeki araclarin yenilik durumuna bakman yeter. ( Tabi bu sayi arac yasini 3'na indirecek kadar henuz artmadi.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan387

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36Buyuk markalarin tasarim felsefeleri vardir TOYOTA da avrupada (ulkemiz bu gruba dahil) belli bir imaj cercevesinde tasarimlar uygulayarak geleneksellik elde etmek istemektedir.Piyasada marka imaji oturmamis yada yeni oturmaya baslayan markalar (Orn: Hyundai) gibi cesur tasarimlar ile macera yasamak yerine,kendi kitlesine hitap etmeyi yegeliyor.Tabi biz Turk halki olarak herseyde oldugu gibi gorsellige daha cok onem gosterdigimiz icin, uzun vade kullanim maliyeti (ne yazik ki ulkemizde ortalama arac yasi 3`tur , Japonyada 16, Almanyada 12 vs.) ,sorunsuzluk,satis sonrasi hizmet kalitesi gibi etkenleri goz onunde bulundurulmamaktadir.Otomobil konusu derinlestirildiginde dunya uzerinde Toyota ile yarisabilecek bir marka olduguna inanmiyorum.Saygilar.
    Bilgi tamamiyle yanlıştır. Türkiyedeki ortalama araç yaşı 16 dır. Binek araç yaşı ise 10un üzerindedir. Biraz araştırmanızı tavsiye ederim. Türkiye araç yaşı 3 olacak kadar zengin bir ülke değildir!


    "Türkiye'nin Avrupa'nın en yaşlı araç parkına sahip olduğu ve hurdaya çıkması gereken çevreyi kirleten binlerce aracın yollarda olduğu düşünülürse böyle bir yönetmeliğin oluşturulması ve merkezlerin açılması şarttı."
    http://www.otohaber.com.tr/Yazarlar/sercan_calbak/2011/01/04/hurda_tesvigi_sart




  • Arabanın arka tarafı aynı yeni VW Passat gibi olmuş, beğenmedim...
  • Fiat markasınnı tasarımcıları gibi olamadılar :D adamlar bu sene aktı resmen fiat doblo(yeni) fiorino ve linea
  • "Toyota diğer markalara benzemez, diğer markalar sık kasa değiştirirler ama Toyota kalite öncelikli olduğu için görünüm ikinci sıradadır" demişti maliyet muhasebesi hocamız, yuksek lisans dersimizde.
    Anacak, artık bir seyler yapmalı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.