Yeni Focus 1.6i 125 ps POWERSHİFT
70 Cevap16550 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
288 Mesaj
18 Ağustos 2011; 21:45:25 

Yeni Focus 1.6i 125 ps POWERSHİFT hakkında bir kaç sorum var.

1- Alınmaya değer bir motor-şansızıman uyumuna sahip midir?
2- Bu motora tüp uygulanabilirmi? Uygulanırsa araç garanti kapsamı dışına çıkarmı?
3- Fiyat/Perfomans açısından ne düşünürsünüz?


_____________________________



2397 Mesaj
18 Ağustos 2011; 21:52:17 

Geldi mi powershiftle ? style fiyatı ne kadar ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Şeker Beyazı 2012 Polo 1.6 TDI Comfortline

ASUS Zenbook UX32VD // Apple Mac Mini i5


2762 Mesaj
18 Ağustos 2011; 21:53:18 

powershift geldimi ?


_____________________________



5461 Mesaj
18 Ağustos 2011; 21:55:03 

Atmosferikte güzel ve fazlasıyla yeterli kombinasyon.


_____________________________




 
288 Mesaj
18 Ağustos 2011; 22:46:08 

geldi evet, fordun sitesinde 2012 binek araç fiyatları kısmında görünüyor...


_____________________________



1962 Mesaj
18 Ağustos 2011; 22:56:45 

Ee ben Powershift'li olanını göremedim...


_____________________________

| AMD FX-6300 | ASUS M5A97 EVO R2.0 | ASUS GTX 650TI DIRECTCU II O.C 2GB | GSKILL 4GB RIPJAWSX DDR3 1600MHZ RAM | ADATA SP900 120 GB SSD | WD CAVIAR GREEN 1TB SATA 3.0 64MB CACHE 7200 RPM | XIGMATEK - ASGARD 382 PURE BLACK | EDIFIER X600 | LG 42LN575S | LOGITECH DFGT | XBOX CONTROLLER | ACER 5734Z | RENAULT SYMBOL 2011 1.4 |


 
5181 Mesaj
18 Ağustos 2011; 22:57:06 

arkadaşımda düz vites 125lik 1.6 benzinli mondeo var. Hem gitmiyor hem çok yakıyor. tüpsüz dayanılmaz


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
288 Mesaj
18 Ağustos 2011; 22:59:50 

modellere göre fiyatların yazdığı yerin üst kısmında 2012 model araç fiyatları için tıklayın diyor, oraya tıklayınca pdf formatında fiyatlar çıkıyor..o dosya içinde powershift modelleri görünüyor focusun..


_____________________________



6370 Mesaj
18 Ağustos 2011; 23:07:17 

Kulağa hoş geliyor da yakıtı nasıl acaba.


_____________________________



2762 Mesaj
18 Ağustos 2011; 23:15:00 

125 hp civic i ucuyorda, mondeo neden gitmiyor acaba


_____________________________



5461 Mesaj
18 Ağustos 2011; 23:15:01 


quote:

Orijinalden alıntı: tolgacem

arkadaşımda düz vites 125lik 1.6 benzinli mondeo var. Hem gitmiyor hem çok yakıyor. tüpsüz dayanılmaz


Yok be amma yaptın sende.Avensis'ten sonra sınıfında motor olarak en başarılı araç atmosferik olarak.Hem ciddi az yakıyor o ağırlık altında hem de performanslı.Kullanmasak doğru sanacağız...



quote:

Orijinalden alıntı: musch-lee

125 hp civic i ucuyorda, mondeo neden gitmiyor acaba

Aradaki yaklaşık 300kg farktan olsa gerek.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 18 Ağustos 2011; 23:20:59 >


_____________________________




2287 Mesaj
18 Ağustos 2011; 23:23:56 

Evet Powershift geldi 2012lerle birlikte üstelik 2012 modellerde tüm donanımlarda Esp+Tvc standart haberiniz olsun.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz6 -- 18 Ağustos 2011; 23:24:46 >


_____________________________



 
1406 Mesaj
18 Ağustos 2011; 23:41:51 

Bayilere de geldi mi acaba? Geldiyse gidip bir deneyeyim çok merak ediyorum.


_____________________________



 
5181 Mesaj
19 Ağustos 2011; 0:42:47 

1.6 fsi passat ve bu aracin duzunu kullandm. Uzun yolda keyfsiz arabalar. D sinifina 1.6 turbisuz yaramiyor.

Focus ama daha hafiftr dha seri olr mondeoya gore. Kullanmadm ama ole olmasi lzm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ağustos 2011; 1:12:03 

eylül gibi bekliyordum ben bayilere geldiğini sanmıyorum.3000 tl fark fazla değil bence dsg ile karşılaştırınca vw 6000 tl istiyor dsg ye.

bayilere geldiyse kesin biri yarın testini yazar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaiser şoze -- 19 Ağustos 2011; 1:13:10 >


 
1467 Mesaj
19 Ağustos 2011; 1:17:46 

Fiyat listesinde ve teknik bilgilerde Focus Powershift'in esamesi okunmuyor. 1 yıldan önce de gelmesi planlanmıyordu. İşte fiyat listesi;
http://www.ford.com.tr/...ek-arac/p=1204987284761
Bu listede powershift gören varsa bize de göstersin bakalım..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 19 Ağustos 2011; 1:19:32 >


_____________________________

GolfVII 1.2 TSİ Comfortline DSG Gece Mavisi


547 Mesaj
19 Ağustos 2011; 1:22:03 


quote:

Orijinalden alıntı: terapist70

Fiyat listesinde ve teknik bilgilerde Focus Powershift'in esamesi okunmuyor. 1 yıldan önce de gelmesi planlanmıyordu. İşte fiyat listesi;
http://www.ford.com.tr/...ek-arac/p=1204987284761
Bu listede powershift gören varsa bize de göstersin bakalım..


https://apps.ford.com.t...aclar_Fiyat_listesi.pdf Burada Görebilirsin :)


_____________________________

GlobalSpaceX.com Development. Debuging . Enjoy. ,... , IT Spec

Kasım 2013 :
Acemilik : 1.İNCİ P.EĞT .TUG.KH.VE KH.KL. /MANİSA MERKEZ
Esas Birlik : KTBK K.LIĞI LOJ. DES. GR.K.LIĞI BKM. TB. 2.İNCİ BKM. BL. LEFKOŞA /LEFKOŞA


3216 Mesaj
19 Ağustos 2011; 1:44:16 

bayilere gelmedi diye biliyorum


_____________________________

Meine Ehre Heißt Treue (sadakatim şerefimdir) SS


2893 Mesaj
19 Ağustos 2011; 1:56:40 


quote:

Orijinalden alıntı: musch-lee

125 hp civic i ucuyorda, mondeo neden gitmiyor acaba


o kasaya yetmiyor o motor


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2287 Mesaj
19 Ağustos 2011; 2:10:43 

Yeni Focus ta 125 hp Duratec motor 0-100 değeri 11.0 sn Mondeo da ise Ti-VCT 120PS değeri 12.3 sn arada 1 sn den fazla bir süre var az buz değil.


_____________________________



2434 Mesaj
19 Ağustos 2011; 2:52:32 


quote:

Orijinalden alıntı: Fatih211


quote:

Orijinalden alıntı: musch-lee

125 hp civic i ucuyorda, mondeo neden gitmiyor acaba


o kasaya yetmiyor o motor


Olay sadece ağırlık- ps ilişkisi değil.

Aynı skletteki avensis 132 ps ama hızlanmalarına bakıldığında arada çok fark var.


_____________________________

Beşer, zahirî esbaba bakar; bazen yanlış eder, zulmeder. fakat kader, başka noktalara bakar, adalet eder.


 
5181 Mesaj
19 Ağustos 2011; 10:13:22 

ben onu bunu bilmem yani şuan mondeo gibi araba alacak maddi durumum yok. Ama o seviyede araba alacak maddiyatım olsa alacağım son arabalardan biri. Beğenmiyorum açıkcası. Ayrıca turbosuz benzinli modeli gıdım gitmiyor.

Gerçi ben hep tek kapı ufak spor araç kullanırım bana göre gitmeyen sizlere göre gidebilir ama benim mantıgım rampada 3. ve 4. vitese düşmemektir.

Ben 1.6 fsi passatla şile dönüşü 3. vitese düştüğümü biliyorum. Araba 5. viteste tam gaz yapsan bile birşey olmuyor.

Aynı şekilde mondeo ile balıkesir dağlarında kaç kere bayıldı motor. 5. vitesi unuttuk yolda


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1104 Mesaj
19 Ağustos 2011; 10:42:33 

Arkadaşlar ben bu motor seçeneğinden çok powershift üzerinde durmak istiyorum. Piyasadaki mercedes ve bmw i saymazsak orta sınıfta (artık orta sınıf da kalmadı ya) yani vatandaşın çoğunun alabileceği sınıf diyelim, yani mercedes bmw ve audi olmayan sınıf ( ) 3. çift kavramalı oluyo. Teoride dsg şu an diğer ikisinden (powershift ve edc) daha hızlı vites değiştiriyo ama çok önemli değil 3 ü de iyi. Powershiftle ilgili tartışılması gerekenler;
1. Eğer 3000 TL farkla ise bedava
2. Peki garanti süresi dolunca genelde ne tip arıza çıkıyo ve ne kadara mal oluyo? (Mesela dsg komple 20 civarı, sede mekatronik 5-6 civarı). Ancak her ne kadar komple dsg 20 civarı da olsa henüz bu parayı da veren yok deniliyor. Powershiftte durum ne olacak?
3. Arıza sayılmayacak kuş,börtü böcek sesi gibi sesler olacak mı?

Daha önce yukarıda bahsedilen şanzımanlardan birinbi kullanmış biri olarak yazıyorum.

Not: Alfayı unuttuk galiba,
Ayrıca 46000 TL i benzinli bir araca vermek konusunda yorum yapamadım şu an.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doritoch -- 19 Ağustos 2011; 10:53:36 >


_____________________________






1752 Mesaj
19 Ağustos 2011; 10:46:31 

ecoboost motorlarda niye powershift yok?


_____________________________

99 Mondeo Ghia 2.0 Hatcback Bordo


 
1406 Mesaj
19 Ağustos 2011; 10:55:35 

Hepimizin bildiği gibi Ford yüksek torklu motorlara koyduğu otomatik şanzımanlardan çok çekti (bkz. ASM, CVT). Hoş Ford'da değil, Ford sahipleri çekti; adamlar çıkıp bir özür bile dilemediler, onlara buradan .
Bence o yüzden şu sıralar yoğurdu üfleyerek yiyorlar.


_____________________________



5624 Mesaj
19 Ağustos 2011; 11:14:04 


quote:

Orijinalden alıntı: Concrete Jungle

Hepimizin bildiği gibi Ford yüksek torklu motorlara koyduğu otomatik şanzımanlardan çok çekti (bkz. ASM, CVT). Hoş Ford'da değil, Ford sahipleri çekti; adamlar çıkıp bir özür bile dilemediler, onlara buradan .
Bence o yüzden şu sıralar yoğurdu üfleyerek yiyorlar.


Ford şimdiye kadar Focus 1.6TDCI'lere koyduğu şanzımandan çekti. Çok daha yüksek torklu Mondeo 2.0TDCI'nin eski kasasının da, yeni kasasının da otomatiklerinden bi şey çekmedi.

Ford'un küçük hacimli dizel motorlara otomatik şanzıman koyma ile ilgili anlayamadığım bir politikası var.

Bu arada Ford'da bütün gelişmeler çok yavaş oluyor. Yeni Focus tanıtıldıktan 1 sene sonra geldi, ecoboost ve powershift'i 3 sene önce duyduk ama ne hikmetse Focus'ta powershift'i daha göremedik.



4312 Mesaj
19 Ağustos 2011; 11:25:00 

Yeni kasa Focuslardaki plastik kokusundan rahatsız olan kimse var mı acaba benden başka (polemik yaratmayın) araba kötü falan diye bir söylemim yok ama aracın içinde oturup aracı doğru dürüst inceleyemedim bile. Gerçi Antalya'nın 42 dereceyi bulan sıcaklığına, showroomunda havasız kalmışlığı eklenince bu nedenlerden kaynaklanabileceğini düşünmedim değil ama en son kanser olmadan ineyim bari demiştim.


_____________________________

T.C.
Ey Türk Gençliği!
Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir.
İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, DAHİLİ ve harici BEDHAHLARın olacaktır.
Mustafa Kemal ATATÜRK


594 Mesaj
19 Ağustos 2011; 11:40:52 

Ford'un kullandığı plastikler de kanseri önleyici bir teknoloji geliştirdiğini bir yerden okumuştum.


_____________________________

Every man dies, not every man truly lives



 
1406 Mesaj
19 Ağustos 2011; 11:42:04 


quote:

Orijinalden alıntı: barisozyurt

Ford şimdiye kadar Focus 1.6TDCI'lere koyduğu şanzımandan çekti. Çok daha yüksek torklu Mondeo 2.0TDCI'nin eski kasasının da, yeni kasasının da otomatiklerinden
bi şey çekmedi.



Evet çekmedi, bunu bildiğim için parantez içinde bakınızları verdim.


_____________________________



3682 Mesaj
19 Ağustos 2011; 11:47:16 


quote:

Orijinalden alıntı: ZSARA

Yeni kasa Focuslardaki plastik kokusundan rahatsız olan kimse var mı acaba benden başka (polemik yaratmayın) araba kötü falan diye bir söylemim yok ama aracın içinde oturup aracı doğru dürüst inceleyemedim bile. Gerçi Antalya'nın 42 dereceyi bulan sıcaklığına, showroomunda havasız kalmışlığı eklenince bu nedenlerden kaynaklanabileceğini düşünmedim değil ama en son kanser olmadan ineyim bari demiştim.


inanılmaz kötü kokuyor, ford gibi büyük firma için çok büyük hata.....


_____________________________

Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır


4312 Mesaj
19 Ağustos 2011; 11:51:32 


quote:

Orijinalden alıntı: evolvo


quote:

Orijinalden alıntı: ZSARA

Yeni kasa Focuslardaki plastik kokusundan rahatsız olan kimse var mı acaba benden başka (polemik yaratmayın) araba kötü falan diye bir söylemim yok ama aracın içinde oturup aracı doğru dürüst inceleyemedim bile. Gerçi Antalya'nın 42 dereceyi bulan sıcaklığına, showroomunda havasız kalmışlığı eklenince bu nedenlerden kaynaklanabileceğini düşünmedim değil ama en son kanser olmadan ineyim bari demiştim.


inanılmaz kötü kokuyor, ford gibi büyük firma için çok büyük hata.....


Son bir ayda en az on farklı markanın araçlarının içine bindim ama hakikaten çok rahatsız olmuştum Focusun içindeki kokudan. Acaba kullandıkları bir malzemeden falan mı kaynaklanıyor ya da benim bindiğim araç mı öyle kokuyordu


_____________________________

T.C.
Ey Türk Gençliği!
Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir.
İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, DAHİLİ ve harici BEDHAHLARın olacaktır.
Mustafa Kemal ATATÜRK


1752 Mesaj
19 Ağustos 2011; 14:15:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Concrete Jungle

Hepimizin bildiği gibi Ford yüksek torklu motorlara koyduğu otomatik şanzımanlardan çok çekti (bkz. ASM, CVT). Hoş Ford'da değil, Ford sahipleri çekti; adamlar çıkıp bir özür bile dilemediler, onlara buradan .
Bence o yüzden şu sıralar yoğurdu üfleyerek yiyorlar.


mondeo 2 litre 240 ps ecoboostlarda powershift var. 2 litrelik ecoboostun torku kaç acaba?


_____________________________

99 Mondeo Ghia 2.0 Hatcback Bordo


3682 Mesaj
19 Ağustos 2011; 14:26:34 


quote:

Orijinalden alıntı: ZSARA


quote:

Orijinalden alıntı: evolvo


quote:

Orijinalden alıntı: ZSARA

Yeni kasa Focuslardaki plastik kokusundan rahatsız olan kimse var mı acaba benden başka (polemik yaratmayın) araba kötü falan diye bir söylemim yok ama aracın içinde oturup aracı doğru dürüst inceleyemedim bile. Gerçi Antalya'nın 42 dereceyi bulan sıcaklığına, showroomunda havasız kalmışlığı eklenince bu nedenlerden kaynaklanabileceğini düşünmedim değil ama en son kanser olmadan ineyim bari demiştim.


inanılmaz kötü kokuyor, ford gibi büyük firma için çok büyük hata.....


Son bir ayda en az on farklı markanın araçlarının içine bindim ama hakikaten çok rahatsız olmuştum Focusun içindeki kokudan. Acaba kullandıkları bir malzemeden falan mı kaynaklanıyor ya da benim bindiğim araç mı öyle kokuyordu


ben de sadece o araçta mı koku var diye düşünmüştüm ama bir kaç kişi daha kokudan bahsetti. demek ki kimyasalda bir sorun var...


_____________________________

Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır


2045 Mesaj
19 Ağustos 2011; 14:40:20 


quote:

Orijinalden alıntı: evolvo


quote:

Orijinalden alıntı: ZSARA


quote:

Orijinalden alıntı: evolvo


quote:

Orijinalden alıntı: ZSARA

Yeni kasa Focuslardaki plastik kokusundan rahatsız olan kimse var mı acaba benden başka (polemik yaratmayın) araba kötü falan diye bir söylemim yok ama aracın içinde oturup aracı doğru dürüst inceleyemedim bile. Gerçi Antalya'nın 42 dereceyi bulan sıcaklığına, showroomunda havasız kalmışlığı eklenince bu nedenlerden kaynaklanabileceğini düşünmedim değil ama en son kanser olmadan ineyim bari demiştim.


inanılmaz kötü kokuyor, ford gibi büyük firma için çok büyük hata.....


Son bir ayda en az on farklı markanın araçlarının içine bindim ama hakikaten çok rahatsız olmuştum Focusun içindeki kokudan. Acaba kullandıkları bir malzemeden falan mı kaynaklanıyor ya da benim bindiğim araç mı öyle kokuyordu


ben de sadece o araçta mı koku var diye düşünmüştüm ama bir kaç kişi daha kokudan bahsetti. demek ki kimyasalda bir sorun var...


Arkadaş ile beraber focus 3 tdci style inceledik,arkadaş içeri kafasını uzatınca keçimi kesmişler içinde dedi


_____________________________


FORD FOCUS III TDCI



3682 Mesaj
19 Ağustos 2011; 14:59:20 


quote:

Orijinalden alıntı: huawéi


quote:

Orijinalden alıntı: evolvo


quote:

Orijinalden alıntı: ZSARA


quote:

Orijinalden alıntı: evolvo




inanılmaz kötü kokuyor, ford gibi büyük firma için çok büyük hata.....


Son bir ayda en az on farklı markanın araçlarının içine bindim ama hakikaten çok rahatsız olmuştum Focusun içindeki kokudan. Acaba kullandıkları bir malzemeden falan mı kaynaklanıyor ya da benim bindiğim araç mı öyle kokuyordu


ben de sadece o araçta mı koku var diye düşünmüştüm ama bir kaç kişi daha kokudan bahsetti. demek ki kimyasalda bir sorun var...


Arkadaş ile beraber focus 3 tdci style inceledik,arkadaş içeri kafasını uzatınca keçimi kesmişler içinde dedi



bende başka bir konuda içerisi tezek kokuyor demiştim, 'biraz ağır oluyor ama' demişlerdi
evet bir hayvan kokusu var...


_____________________________

Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır


 
1406 Mesaj
19 Ağustos 2011; 15:02:35 


quote:

Orijinalden alıntı: idemo

mondeo 2 litre 240 ps ecoboostlarda powershift var. 2 litrelik ecoboostun torku kaç acaba?


Üfleyerek yiyorlar dedim, yemiyorlar demedim.


_____________________________



 
182 Mesaj
19 Ağustos 2011; 15:07:50 


quote:

Orijinalden alıntı: Doritoch

Arkadaşlar ben bu motor seçeneğinden çok powershift üzerinde durmak istiyorum. Piyasadaki mercedes ve bmw i saymazsak orta sınıfta (artık orta sınıf da kalmadı ya) yani vatandaşın çoğunun alabileceği sınıf diyelim, yani mercedes bmw ve audi olmayan sınıf ( ) 3. çift kavramalı oluyo. Teoride dsg şu an diğer ikisinden (powershift ve edc) daha hızlı vites değiştiriyo ama çok önemli değil 3 ü de iyi. Powershiftle ilgili tartışılması gerekenler;
1. Eğer 3000 TL farkla ise bedava
2. Peki garanti süresi dolunca genelde ne tip arıza çıkıyo ve ne kadara mal oluyo? (Mesela dsg komple 20 civarı, sede mekatronik 5-6 civarı). Ancak her ne kadar komple dsg 20 civarı da olsa henüz bu parayı da veren yok deniliyor. Powershiftte durum ne olacak?
3. Arıza sayılmayacak kuş,börtü böcek sesi gibi sesler olacak mı?

Daha önce yukarıda bahsedilen şanzımanlardan birinbi kullanmış biri olarak yazıyorum.

Not: Alfayı unuttuk galiba,
Ayrıca 46000 TL i benzinli bir araca vermek konusunda yorum yapamadım şu an.


2012 listesine göre Ford düz ile powershift arasındaki farklar 4150-4300 TL arası değişiyor. Yani düz vitese göre en az 4000 TL daha fazla vermek gerekiyor.

2012 listesine göre VW düz ile DSG arasındaki farklar 6000-6200 TL arası değişiyor. Yani düz vitese göre en az 6000 TL daha fazla vermek gerekiyor.

2012 listesine göre Renault düz ile EDC arasındaki fark 4000 TL olarak yer alıyor. Yani düz vitese göre en az 4000 TL daha fazla vermek gerekiyor.


Sorunlarının ve maliyetlerinin diğer çift kavramalılardan farklı olacağını zannetmiyorum.


_____________________________



 
1467 Mesaj
19 Ağustos 2011; 23:54:12 


quote:

Orijinalden alıntı: Stacer_boY


quote:

Orijinalden alıntı: terapist70

Fiyat listesinde ve teknik bilgilerde Focus Powershift'in esamesi okunmuyor. 1 yıldan önce de gelmesi planlanmıyordu. İşte fiyat listesi;
http://www.ford.com.tr/...ek-arac/p=1204987284761
Bu listede powershift gören varsa bize de göstersin bakalım..


https://apps.ford.com.t...aclar_Fiyat_listesi.pdf Burada Görebilirsin :)


Teknik veriler nerede?


_____________________________

GolfVII 1.2 TSİ Comfortline DSG Gece Mavisi


679 Mesaj
20 Ağustos 2011; 0:20:33 

arkadaşımın sahip olduğu vw jetta 1.6 triptronik miydi dsg miydi tam hatırlamıyorum ama 102 hp ve auto şanzıman yeterli iken 125 hp motor ve gelişmiş otomatik şanzıman fazlasıyla tatmin eder.


_____________________________



 
288 Mesaj
20 Ağustos 2011; 22:59:58 

güncell


_____________________________



397 Mesaj
24 Eylül 2011; 11:58:06 

Arkadaşlar 1.6 125 Powershift deneyen , gören , test eden var mı ?


_____________________________

Memur ol, çalış, evlen, araba al, ev al, çocuk büyüt, emekli ol, öl git.


 
1714 Mesaj
24 Eylül 2011; 14:07:08 

bende merak ediyom


_____________________________



 
2892 Mesaj
24 Eylül 2011; 15:46:37 

hiçbir sitede geldiğine dair bir bilgi yok yada ben bulamadım gelsede satışlarını çok etkılemez yeni ford hiç olmamıs bence uzun boylular için tam bir zulüm ...


_____________________________



 
21 Mesaj
24 Eylül 2011; 21:05:53 

BİLDİĞİM KADARIYLA FORD SAĞLAM ARAÇTIR. ÖZELLİKLE YOL TUTUŞU İÇİN ÇOK OLUMLU YORUMLAR DUYARSINIZ. YALNIZ KULLANANLAR EMSALLERİNE GÖRE BİRAZ FAZLA YAKIT HARCADIĞINI SÖYLERLER. FORD BAYİSİNE BUNU SORSANIZ, BİZİM ARACIMIZ SAĞLAM VE KİLOGRAM OLARAK AĞIR, O YÜZDEN BİRAZ FAZLA YAKMASI NORMALDİR DİYE AÇIKLAMA YAPAR. BEN FORD PLAZADA 2011 MODEL FOCUS HB 1.6 125 PS BENZİNLİ MODELİ (ARAÇ TİTANİUM DONANIM DEĞİLDİ VE PLUS PAKET YOKTU) İNCELEDİM. GÖREBİLDİĞİM TEMEL EKSİKLER: ESP YOKTU, 5 İLERİ MANUEL VİTESTİ (6 İLERİ BEKLERDİM) BİRDE 125 PS AZ GELDİ (TOYOTA 1.6 MOTOR 132 PS MESELA) SONUÇ OLARAK BENCE FORD GÜZEL ARAÇ, AMA KEŞKE FİYATI DA BİRAZ DAHA MAKUL OLABİLSE...


_____________________________



2166 Mesaj
3 Aralık 2011; 12:24:29 

Fordlar için tek diyebiliceğim sorunsuz güzel araçlar ama sıkıntısı işçilikleri ciddi anlamda kötü heleki arabanın yaşı biraz geçerse plastik aksamlarından ses gelmeye başlıyor koltuğundan gırç gurç ses gelmeye başlıyor şimdiye kadar bindiğim bütün modeo cmax focus dahil hepsinde bir rüzgar sesi sıkıntısı vardı.. bunun dışında sorunsuz güzel bir araba..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Aralık 2011; 12:28:49 

Koltuk gıcırdamasını kesmek için alttakı metal raylı kısma WD40 sıkın. Ses falan kalmaz.


 
18 Mesaj
17 Şubat 2012; 7:31:32 

1 aydır 2012 Ford Focus 125hp powershift titanium kullanıyorum. (daha önce de 2010 focus tdci titanium kullanıyordum)
Bu aracı almayı düşünenler için artılarını ve eksilerini paylaşmak istedim.
Artıları:
Araç bir önceki kasaya göre oldukça sessiz.Yol ve rüzgar sesi artık rahatsız etmiyor.
Gidişi daha oturaklı, süspansiyonu ve darbe emişi daha iyi.
Fren dozajlaması daha iyi, önceki kasa aşırı yumuşaktı.
İç mekanda kullanılan malzeme daha iyi.

Eksileri:
Araç fazla yakıt tüketiyor, çok sakin kullanımla elde ettiğim ortalama değer 8lt/100km.(şehir içi şehir dışı karışık, çok fazla şehir içi kullanmadığımı da belirtmeliyim)
Dururken ve durmaya yakın hızlarda direksiyonu yine sert.
Müzik sistemi pek kaliteli değil, mp3 çalarken sadece şarkı adını gösteriyor, sanatçı adını aynı anda gösteremiyorsunuz.
Dış aynaları önceki kasa ile aynı, büyük olmasına karşın görüş açıları kötü.
Koltukları iyi değil. Kafalıkları da rahatsız şekilde dizayn edilmiş, insanın kafasına yukarıdan bastırıyor ve yine eğim ayarı yok.
Bagaj yükleme ağızı dar.
Gelelim Powershift'e:
Öncelikle 6 vites olmasına karşın vites oranları birbirine çok yakın ve 6.vites oranı kısa. Şöyleki araç 100 ile 6.viteste giderken 2600-2700 devir civarında.120 de artık bağırmaya başlıyor.Bence çok yakmasının bir sebebi de bu.
Vitesleri erken büyütüyor. Sürekli büyük viteste gitmeye çalışıyor (1400 1500 gibi devirlerde)vites küçültmesi için gaza yüklenmek gerekiyor. Üstelik S modunda da durum pek farklı değil.
Dur kalklı trafikte titreme yapıyor.
D modunda + - tuşları kısa süreli müdahale etmek mümkün ancak birkaç sn sonra yine kendi öngördüğü vitese geçiriyor.
S modunda + - tuşlarına basarsanız manuel kullanıma geçiyor. ancak bu da tam manuel değil, gaza fazla basarsanız vites küçültüyor, hatta bazen 2 vites birden..bence manuel kullanımda sonuna kadar gaza basmadıkça kendisi küçültmemeliydi.
Tam gaz kesip sonra gaz verdiğinizde aracın bunu algılayıp hızlanmaya başlaması yaklaşık 1.5 sn alıyor.
Aracın hızlanması stabil değil, tereddütlü hızlanıyor, gaza sabit bir şekilde basmışken aracın ivmesi sabit değil.











< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sekara -- 9 Şubat 2014; 20:20:05 >


 
6476 Mesaj
17 Şubat 2012; 8:13:18 

ford focusu tavsiye etmem.aracın içi basık ve kasvetli.ayrıca forumda okuduysan işçilik sorunları var.git bir golf tdi al kaliteli bir aracın olsun.


_____________________________



1078 Mesaj
17 Şubat 2012; 8:36:41 

sempatizanlar iş başında lan şakamısınız siz konunun vw ile ne alakası var her yere sıkıştırıyosunuz vw yi


_____________________________



 
10 Mesaj
25 Şubat 2012; 19:17:31 

quote:

Orijinalden alıntı: sekara

1 aydır 2012 Ford Focus 125hp powershift titanium kullanıyorum. (daha önce de 2010 focus tdci titanium kullanıyordum)
Bu aracı almayı düşünenler için artılarını ve eksilerini paylaşmak istedim.
Artıları:
Araç bir önceki kasaya göre oldukça sessiz.Yol ve rüzgar sesi artık rahatsız etmiyor.
Gidişi daha oturaklı, süspansiyonu ve darbe emişi daha iyi.
Fren dozajlaması daha iyi, önceki kasa aşırı yumuşaktı.
İç mekanda kullanılan malzeme daha iyi.

Eksileri:
Araç fazla yakıt tüketiyor, çok sakin kullanımla elde ettiğim ortalama değer 8lt/100km.(şehir içi şehir dışı karışık, çok fazla şehir içi kullanmadığımı da belirtmeliyim)
Dururken ve durmaya yakın hızlarda direksiyonu yine sert.
Müzik sistemi çok kalitesiz, ses kalitesi kötü, mp3 çalarken sadece şarkı adını gösteriyor, sanatçı adını aynı anda gösteremiyorsunuz.
Dış aynaları önceki kasa ile aynı, çok büyük olmasına karşın görüş açıları çok kötü.
Koltukları yine iyi değil. Kafalıkları ise olabilecek en rahatsız şekilde dizayn edilmiş, insanın kafasına yukarıdan bastırıyor ve yine eğim ayarı yok.
Bagaj yükleme ağızı gerçekten fazla dar.
Gelelim Powershift'e:
Öncelikle 6 vites olmasına karşın vites oranları birbirine çok yakın ve 6.vites malesef çok kısa. Şöyleki araç 100 ile 6.viteste giderken 2700 devir civarında.120 de artık bağırmaya başlıyor.Bence çok yakmasının bir sebebi de bu.
Vitesleri erken büyütüyor. Yavaşlama sonrasında sık sık büyük viteste gitmekte ısrar ediyor, mesela 1400 1500 gibi devirlerde yüksek viteslerde hızlanmaya çalışıyor. Motorun zorlandığını ben görüyorum o göremiyor, vites küçültmesi için iyice gaza yüklenmek gerekiyor. Üstelik S modunda da durum pek farklı değil.
Dur kalklı trafikte durmaya yakın titreme yapabiliyor.
D modunda + - tuşları kısa süreli müdahale etmek mümkün ancak bu süre gerçekten çok kısa, 3-4 sn sonra yine kendi öngördüğü vitese geçiriyor.
S modunda + - tuşlarına basarsanız manuel kullanıma geçiyor. ancak bu da tam manuel değil, gaza fazla basarsanız vites küçültüyor, hatta bazen 2 vites birden..bence manuel kullanımda sonuna kadar gaza basmadıkça kendisi küçültmemeliydi.
Tam gaz kesip sonra gaz verdiğinizde aracın bunu algılayıp hızlanmaya başlaması 1.5 2 sn alıyor.
Aracın hızlanması stabil değil, tereddütlü hızlanıyor, gaza sabit bir şekilde basmışken aracın ivmesi sabit değil.
1. ve 2. viteslerde hızlanırken vites büyütmeye yakın az daha gaz verirseniz şanzıman vites geçişinde sarsıyor.









Bence otomatik vitesi düz vites gibi kullanmaya çalışıyorsun, zamanla gaz tepkilerine alışırsın. Önceden pek otomatik vites kullandığını sanmıyorum.


_____________________________



5983 Mesaj
25 Şubat 2012; 21:28:58 

Bu motorda değişken subap zamanlaması var mı??


_____________________________



 
18 Mesaj
27 Şubat 2012; 12:43:08 

İlk defa otomatik kullansaydım, buraya yorum yazmazdım zaten arkadaşım.
6 vites olmasının bir esprisi yok, 70 te 6 ya atıyor zaten..
Ayrıca aşırı yüksek viteste gitmeye eğilimli.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sekara -- 9 Şubat 2014; 20:23:24 >


_____________________________



 
72 Mesaj
20 Nisan 2012; 18:57:00 

volkswagenle fordun bi Allah ı bir


_____________________________



12838 Mesaj
20 Nisan 2012; 19:41:11 

quote:

Orijinalden alıntı: sekara

1 aydır 2012 Ford Focus 125hp powershift titanium kullanıyorum. (daha önce de 2010 focus tdci titanium kullanıyordum)
Bu aracı almayı düşünenler için artılarını ve eksilerini paylaşmak istedim.
Artıları:
Araç bir önceki kasaya göre oldukça sessiz.Yol ve rüzgar sesi artık rahatsız etmiyor.
Gidişi daha oturaklı, süspansiyonu ve darbe emişi daha iyi.
Fren dozajlaması daha iyi, önceki kasa aşırı yumuşaktı.
İç mekanda kullanılan malzeme daha iyi.

Eksileri:
Araç fazla yakıt tüketiyor, çok sakin kullanımla elde ettiğim ortalama değer 8lt/100km.(şehir içi şehir dışı karışık, çok fazla şehir içi kullanmadığımı da belirtmeliyim)
Dururken ve durmaya yakın hızlarda direksiyonu yine sert.
Müzik sistemi çok kalitesiz, ses kalitesi kötü, mp3 çalarken sadece şarkı adını gösteriyor, sanatçı adını aynı anda gösteremiyorsunuz.
Dış aynaları önceki kasa ile aynı, çok büyük olmasına karşın görüş açıları çok kötü.
Koltukları yine iyi değil. Kafalıkları ise olabilecek en rahatsız şekilde dizayn edilmiş, insanın kafasına yukarıdan bastırıyor ve yine eğim ayarı yok.
Bagaj yükleme ağızı gerçekten fazla dar.
Gelelim Powershift'e:
Öncelikle 6 vites olmasına karşın vites oranları birbirine çok yakın ve 6.vites malesef çok kısa. Şöyleki araç 100 ile 6.viteste giderken 2700 devir civarında.120 de artık bağırmaya başlıyor.Bence çok yakmasının bir sebebi de bu.
Vitesleri erken büyütüyor. Yavaşlama sonrasında sık sık büyük viteste gitmekte ısrar ediyor, mesela 1400 1500 gibi devirlerde yüksek viteslerde hızlanmaya çalışıyor. Motorun zorlandığını ben görüyorum o göremiyor, vites küçültmesi için iyice gaza yüklenmek gerekiyor. Üstelik S modunda da durum pek farklı değil.
Dur kalklı trafikte durmaya yakın titreme yapabiliyor.
D modunda + - tuşları kısa süreli müdahale etmek mümkün ancak bu süre gerçekten çok kısa, 3-4 sn sonra yine kendi öngördüğü vitese geçiriyor.
S modunda + - tuşlarına basarsanız manuel kullanıma geçiyor. ancak bu da tam manuel değil, gaza fazla basarsanız vites küçültüyor, hatta bazen 2 vites birden..bence manuel kullanımda sonuna kadar gaza basmadıkça kendisi küçültmemeliydi.
Tam gaz kesip sonra gaz verdiğinizde aracın bunu algılayıp hızlanmaya başlaması 1.5 2 sn alıyor.
Aracın hızlanması stabil değil, tereddütlü hızlanıyor, gaza sabit bir şekilde basmışken aracın ivmesi sabit değil.
1. ve 2. viteslerde hızlanırken vites büyütmeye yakın az daha gaz verirseniz şanzıman vites geçişinde sarsıyor.









Paylaşım için teşekkürler arkadaşım.

6. viteste 100 ile giderken 2700 devir çevirmesi hiç iyi olmamış gerçekten.

Honda Civic 5. viteste 100 ile giderken 2000 devir çeviriyor mesela.

Hem motor gürültüsü azalıyor, hem de bu süratte daha az devir çevirerek ilerlediği için muhtemelen daha az yakıt tüketiyordur.


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


8346 Mesaj
20 Nisan 2012; 19:57:58 

quote:

Orijinalden alıntı: haluk 23

quote:

Orijinalden alıntı: sekara

1 aydır 2012 Ford Focus 125hp powershift titanium kullanıyorum. (daha önce de 2010 focus tdci titanium kullanıyordum)
Bu aracı almayı düşünenler için artılarını ve eksilerini paylaşmak istedim.
Artıları:
Araç bir önceki kasaya göre oldukça sessiz.Yol ve rüzgar sesi artık rahatsız etmiyor.
Gidişi daha oturaklı, süspansiyonu ve darbe emişi daha iyi.
Fren dozajlaması daha iyi, önceki kasa aşırı yumuşaktı.
İç mekanda kullanılan malzeme daha iyi.

Eksileri:
Araç fazla yakıt tüketiyor, çok sakin kullanımla elde ettiğim ortalama değer 8lt/100km.(şehir içi şehir dışı karışık, çok fazla şehir içi kullanmadığımı da belirtmeliyim)
Dururken ve durmaya yakın hızlarda direksiyonu yine sert.
Müzik sistemi çok kalitesiz, ses kalitesi kötü, mp3 çalarken sadece şarkı adını gösteriyor, sanatçı adını aynı anda gösteremiyorsunuz.
Dış aynaları önceki kasa ile aynı, çok büyük olmasına karşın görüş açıları çok kötü.
Koltukları yine iyi değil. Kafalıkları ise olabilecek en rahatsız şekilde dizayn edilmiş, insanın kafasına yukarıdan bastırıyor ve yine eğim ayarı yok.
Bagaj yükleme ağızı gerçekten fazla dar.
Gelelim Powershift'e:
Öncelikle 6 vites olmasına karşın vites oranları birbirine çok yakın ve 6.vites malesef çok kısa. Şöyleki araç 100 ile 6.viteste giderken 2700 devir civarında.120 de artık bağırmaya başlıyor.Bence çok yakmasının bir sebebi de bu.
Vitesleri erken büyütüyor. Yavaşlama sonrasında sık sık büyük viteste gitmekte ısrar ediyor, mesela 1400 1500 gibi devirlerde yüksek viteslerde hızlanmaya çalışıyor. Motorun zorlandığını ben görüyorum o göremiyor, vites küçültmesi için iyice gaza yüklenmek gerekiyor. Üstelik S modunda da durum pek farklı değil.
Dur kalklı trafikte durmaya yakın titreme yapabiliyor.
D modunda + - tuşları kısa süreli müdahale etmek mümkün ancak bu süre gerçekten çok kısa, 3-4 sn sonra yine kendi öngördüğü vitese geçiriyor.
S modunda + - tuşlarına basarsanız manuel kullanıma geçiyor. ancak bu da tam manuel değil, gaza fazla basarsanız vites küçültüyor, hatta bazen 2 vites birden..bence manuel kullanımda sonuna kadar gaza basmadıkça kendisi küçültmemeliydi.
Tam gaz kesip sonra gaz verdiğinizde aracın bunu algılayıp hızlanmaya başlaması 1.5 2 sn alıyor.
Aracın hızlanması stabil değil, tereddütlü hızlanıyor, gaza sabit bir şekilde basmışken aracın ivmesi sabit değil.
1. ve 2. viteslerde hızlanırken vites büyütmeye yakın az daha gaz verirseniz şanzıman vites geçişinde sarsıyor.









Paylaşım için teşekkürler arkadaşım.

6. viteste 100 ile giderken 2700 devir çevirmesi hiç iyi olmamış gerçekten.

Honda Civic 5. viteste 100 ile giderken 2000 devir çeviriyor mesela.

Hem motor gürültüsü azalıyor, hem de bu süratte daha az devir çevirerek ilerlediği için muhtemelen daha az yakıt tüketiyordur.

4000 devirde tam 200 yapiyor.


_____________________________



12838 Mesaj
20 Nisan 2012; 20:31:34