Şimdi Ara

thy hostes ve host maaşı nekadar? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
2
Favori
174.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers


    quote:

    Orijinalden alıntı: unknown115

    pilot 15.000 tl ile 20.000 tl maaş alıyor.
    hostes 3000 tl maaş alıyor..
    yer hostesti 1.400 ile 1.800 tl maaş alıyor..

    havayollarında çalışmak vardiyalı çalışan fabrika işçileri gibi biyolojik ritim bozukluğuna sebeb oluyor..
    radyasyon maruz kalıyorsunuz varis problemleri oluyor..


     thy hostes  ve host maaşı nekadar?


    Amma sallamisin be birader 3000 liraya THY deki hostes uçağa adımını atmaz. 15000 tl ikinci pilot maaşı da sisirilmis bir rakamdir . Anca 100 saat uçacak 4 er yatisi ki bu parayı anca ER yapanlar görebilir 777 ve 340cilar yani

    düzelticegine amma sallamışsın diye yazmışsın... ..az önce bilgi geldi ....hostes 3000 tl ama taşeron firmada bu fiyat.. taşeron pilotta 15.000tl 20.000 tl...siz buraya yazsanıza kim nekadar alıyor..kelime oyunlarını bırakın bir kenara.. thy de maaş farklı taşeronda farklı..niye böyle.. aslında taşeronda yüksek olması gerekiyor...fabrika taşeronların aldığı maaş yüksek..fabrikada kadroda çalışanın maaşı düşük..neden böyle fiyat farkı var..amma sallamışsın kelimeleri olmuyor ayıp oluyor ama...sıfatınıza hiç yakışmıyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unknown115 -- 22 Temmuz 2014; 19:16:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknown115

    quote:

    Orijinalden alıntı: meganers


    quote:

    Orijinalden alıntı: unknown115

    pilot 15.000 tl ile 20.000 tl maaş alıyor.
    hostes 3000 tl maaş alıyor..
    yer hostesti 1.400 ile 1.800 tl maaş alıyor..

    havayollarında çalışmak vardiyalı çalışan fabrika işçileri gibi biyolojik ritim bozukluğuna sebeb oluyor..
    radyasyon maruz kalıyorsunuz varis problemleri oluyor..


     thy hostes  ve host maaşı nekadar?


    Amma sallamisin be birader 3000 liraya THY deki hostes uçağa adımını atmaz. 15000 tl ikinci pilot maaşı da sisirilmis bir rakamdir . Anca 100 saat uçacak 4 er yatisi ki bu parayı anca ER yapanlar görebilir 777 ve 340cilar yani

    düzelticegine amma sallamışsın diye yazmışsın... ..az önce bilgi geldi ....hostes 3000 tl ama taşaron firmada bu fiyat.. taşaron pilotta 15.000tl 20.000 tl...siz buraya yazsanıza kim nekadar alıyor..kelime oyunlarını bırakın bir kenara.. thy de maaş farklı taşaronda farklı..niye böyle.. aslında taşaronda yüksek olması gerekiyor...fabrika taşaronların aldığı maaş yüksek..fabrikada kadroda çalışanın maaşı düşük..neden böyle fiyat farkı var..amma sallamışsın kelimeleri olmuyor ayıp oluyor ama...sıfatınıza hiç yakışmıyor....

    Tamam Üstad kızmayın ben sadece maaşları (thy)'de biliyor gibi yazmışsınız ona tepki gösterdim. Thy'de uçucu personel asla maaşını konuşmaz aslında az bile söyler. Lakin thy ucus ta ( kabin-kokpit) taşeron diye bir kavram yok sözleşmeli personel var ve Thy'ye göbekten bağlılar uçuş işletme başkanlığına. Velhasıl yazdığınız maaşlar 2.ci pilot için fazla , min. 1.5 yıllık bir kabin memuru için çok az olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers


    quote:

    Orijinalden alıntı: unknown115

    quote:

    Orijinalden alıntı: meganers


    quote:

    Orijinalden alıntı: unknown115

    pilot 15.000 tl ile 20.000 tl maaş alıyor.
    hostes 3000 tl maaş alıyor..
    yer hostesti 1.400 ile 1.800 tl maaş alıyor..

    havayollarında çalışmak vardiyalı çalışan fabrika işçileri gibi biyolojik ritim bozukluğuna sebeb oluyor..
    radyasyon maruz kalıyorsunuz varis problemleri oluyor..


     thy hostes  ve host maaşı nekadar?


    Amma sallamisin be birader 3000 liraya THY deki hostes uçağa adımını atmaz. 15000 tl ikinci pilot maaşı da sisirilmis bir rakamdir . Anca 100 saat uçacak 4 er yatisi ki bu parayı anca ER yapanlar görebilir 777 ve 340cilar yani

    düzelticegine amma sallamışsın diye yazmışsın... ..az önce bilgi geldi ....hostes 3000 tl ama taşaron firmada bu fiyat.. taşaron pilotta 15.000tl 20.000 tl...siz buraya yazsanıza kim nekadar alıyor..kelime oyunlarını bırakın bir kenara.. thy de maaş farklı taşaronda farklı..niye böyle.. aslında taşaronda yüksek olması gerekiyor...fabrika taşaronların aldığı maaş yüksek..fabrikada kadroda çalışanın maaşı düşük..neden böyle fiyat farkı var..amma sallamışsın kelimeleri olmuyor ayıp oluyor ama...sıfatınıza hiç yakışmıyor....

    Tamam Üstad kızmayın ben sadece maaşları (thy)'de biliyor gibi yazmışsınız ona tepki gösterdim. Thy'de uçucu personel asla maaşını konuşmaz aslında az bile söyler. Lakin thy ucus ta ( kabin-kokpit) taşeron diye bir kavram yok sözleşmeli personel var ve Thy'ye göbekten bağlılar uçuş işletme başkanlığına. Velhasıl yazdığınız maaşlar 2.ci pilot için fazla , min. 1.5 yıllık bir kabin memuru için çok az olmuş.

    bir çok işyerinde işveren maaşını söyleme der. çalışan maaşını söylemiyorsa bilinki yüksek maaş alıyordur..çalışanlar arasında isyan çıkıyor bu yüzden.. işten ayrılıyorlar..maaşını hak etmeyen çok kişi var..bir banka personeli şirketlerde çalışanların maaşlarını biz ödüyoruz..hiç bir iş yapmadan maaş alan var demişti.. 8 yaşında oğlum var şu şartlarda geleceğinden endişeliyim diyordu..ben banka personeli olarak az parayla zor geçiniyorum demişti. benim komiğime giden bir şey gördüm. banka müdürü 2000 marka sigara içiyordu..millet malbora içiyor. gülmemek için dilimi ısırıyordum..bari malbora kutusunun içine koy malbora içtiğini bilelim..bir banka müdürü lada samara marka arabaya binse gülmezdim.. yada marka olmayan sıradan ceket pantolon olsa gülmezdim..maaşı yüksek banka müdürü..

    sözleşmeli personal demek ben öyle biliyorum..şirket bünyesinde 6 ay yada 1 yıllık anlaşmadır..kısa süreliğine...taşeron ise başka firma üzerinden eleman çalıştırmak..sendikayla problem oluşmaması için başka firma üzerinden eleman kiralamak. kadrolu bir personeli işten çıkarmak zor sendikası olduğu için..ama çok farkli yöntemlerle psikolojik taciz ve bezdiri uygulayarak işten çıkarıyorlar..ford otosanda olduğu gibi..




  • Yok thy de sözleşmeli personel de sendika üyesi illaki kadrolu olmana gerek yok. Sözleşme de şu şekilde oluyor sendika 2 yolda bir toplu sözleşme yapıyor işverenle .Thy de kadrolu en son personeller 96da girdi ise ondan sonrası hep sözleşmeli personel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maaslar guzelmis gercekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    Yok thy de sözleşmeli personel de sendika üyesi illaki kadrolu olmana gerek yok. Sözleşme de şu şekilde oluyor sendika 2 yolda bir toplu sözleşme yapıyor işverenle .Thy de kadrolu en son personeller 96da girdi ise ondan sonrası hep sözleşmeli personel.

    hiç şaşırmadım..ankara TRT radyo televizyon anonim şirketindede öyle...kadrolu olmak için alım yok ya sözleşmeli yada başka firma üzerinden alım yapıyorlar..devlet memurlarınıda sözleşmeli yada başka firma üzerinden kiralasalar çok iyi olur..böyle olmuyor. adama fatsalı osman diyorum.. pastacı osman anlıyor..olmuyor ayıp oluyor..
  • Ablam kabin memuru thy de maksimum 9 bin aldi genelde 6 bin civarinda ucus saatine ve ikramiyeye bagli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jhankath J kullanıcısına yanıt
    kabin memurluğu mu okudu yoksa kurs ile mi girdi
  • MadTR kullanıcısına yanıt
    japon dili okumustu thy nin alımları vardı ona basvurdu o sekilde
  • ooo japoncadan basvur harcirahi cok yuksek en yuksek maasi aliyo japonca bilenler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • papua yeni ginece orrensem benide alirlarmi
    bin takla atarim valla oyle ise ve boyle paraya, cinsiyet bileme deyistirirm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theBC

    hostes arkadaşım 4000 lira alıyor yurtdışı uçuyor

    Yahu artık vazgeçin şundan.Yurtdışısı yurtiçisi olmaz bu işin bi öğrenemedik...
  • konu yine nerden hortladı ya...
  • Çok yakın arkadaşım host, kız arkadaşı da hostes. ikisi de hemen hemen aynı maaşı alıyorlar, sadece mesaiye göre değişiyor. Bu da sabit olmayan bir şey, 4500-6500 arasında oluyor. Bayramda ikramiye aldılar 9000 lira. Geniş kabin uçak eğitimi alıp, kıtalararası uçuşa başlayınca arttı tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder.t

    Çok yakın arkadaşım host, kız arkadaşı da hostes. ikisi de hemen hemen aynı maaşı alıyorlar, sadece mesaiye göre değişiyor. Bu da sabit olmayan bir şey, 4500-6500 arasında oluyor. Bayramda ikramiye aldılar 9000 lira. Geniş kabin uçak eğitimi alıp, kıtalararası uçuşa başlayınca arttı tabi.

    Hangi okuldan mezun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gy-ank

    THY'nin Mart ayında yapacağı alımlara başvurmak isteyenler!
    Ocak ayının ilk haftasında başlayacak olan Kabin Memuru İngilizce eğitimimiz için sınırlı sayıdaki kontenjanda şimdiden yerinizi ayırtmak istemez misiniz?
    Detaylı bilgi için; 0312 418 41 78

    https://www.facebook.com/kabinmemuruingilizce


    İstemeyiz kardeş, sırf bunun için üye olunur mu be.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eşim THY'de kabin memuru (uçuş kölesi ) , ve yaklaşık 1.5 yıldır bu işi yapıyor. Öncelikle şunu bilmeniz lazım: Kabin memuru ve kabin amirlerinin hatta pilotların dahi maaşları düzenli değildir. Bir yılını doldurmamış tüm uçak personeli daha düşük ücret alır ve bir sene sonra kadroya geçince maaşları artar.

    THY'de bir senesini doldurmuş, ve o ayki programındaki tüm uçuşlarını gerçekleştirmiş bir kabin memuru, ortalama 80 saat havada kalmıştır ve yine minimum 1 ortalama olarak da 2-3 dış yatı ( Yurt dışında bir ya da iki gece uçuş yapmadan otelde konaklama) yapmiştır. Gittiği ülke ve o ülkelerde kaldığı gün sayısı kadar ekstra para alacaktır kabin memuru. Ayrıca Pazar günleri ve bayramlarda uçuşu olursa yine ekstra para kazancaktır. Sözün özü, bir kabin memurunun ortalama maaşı 5500-6000 arasındadır. Kıtalararası uçmaya başlayıp da Çin'e Japonya'ya Amerika'ya uçar ise maaşı o ay daha da yüksek yatacaktır.

    Ancak olur ya, o ay hiç yurtdışı uçmaz, ya da hastalanır rapor alır, veya senelik izni gelmiştir vs onu kullanır işte o zaman da minimum yatan maaşı yine en az 3500 TL civarındadır.

    Uçak personellerinin hepsi 3-4 ayda bir maaşlarını ikramiyeli alır. Bu ikramiye de ham maaşlarının yarısı kadardır yani 1500 TL civarındadır.

    Pegasus, Sunexpress, Onurair gibi havayollarında ise programlar 15 günde bir çıkar, uçuş görevlileri birbirlerini tanır hale gelmiştir, maaşlar elbette ki çok daha düşüktür.

    Selamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheGuardian

    Eşim THY'de kabin memuru (uçuş kölesi ) , ve yaklaşık 1.5 yıldır bu işi yapıyor. Öncelikle şunu bilmeniz lazım: Kabin memuru ve kabin amirlerinin hatta pilotların dahi maaşları düzenli değildir. Bir yılını doldurmamış tüm uçak personeli daha düşük ücret alır ve bir sene sonra kadroya geçince maaşları artar.

    THY'de bir senesini doldurmuş, ve o ayki programındaki tüm uçuşlarını gerçekleştirmiş bir kabin memuru, ortalama 80 saat havada kalmıştır ve yine minimum 1 ortalama olarak da 2-3 dış yatı ( Yurt dışında bir ya da iki gece uçuş yapmadan otelde konaklama) yapmiştır. Gittiği ülke ve o ülkelerde kaldığı gün sayısı kadar ekstra para alacaktır kabin memuru. Ayrıca Pazar günleri ve bayramlarda uçuşu olursa yine ekstra para kazancaktır. Sözün özü, bir kabin memurunun ortalama maaşı 5500-6000 arasındadır. Kıtalararası uçmaya başlayıp da Çin'e Japonya'ya Amerika'ya uçar ise maaşı o ay daha da yüksek yatacaktır.

    Ancak olur ya, o ay hiç yurtdışı uçmaz, ya da hastalanır rapor alır, veya senelik izni gelmiştir vs onu kullanır işte o zaman da minimum yatan maaşı yine en az 3500 TL civarındadır.

    Uçak personellerinin hepsi 3-4 ayda bir maaşlarını ikramiyeli alır. Bu ikramiye de ham maaşlarının yarısı kadardır yani 1500 TL civarındadır.

    Pegasus, Sunexpress, Onurair gibi havayollarında ise programlar 15 günde bir çıkar, uçuş görevlileri birbirlerini tanır hale gelmiştir, maaşlar elbette ki çok daha düşüktür.

    Selamlar..



    Hocam selamlar. Uzun süredir araştıran birisi olarak işi iyen birilerine rastlamak zor oluyor, genel de herkes duyduğu okuduğu şeylere göre yorum yapıyor haliyle. Eşiniz bu işi yapıyormuş, ve uçuş kölesi diye yazmışsınız fakat bununla ilgili bir yorum yapmamışsınız.

    Affınıza sığınarak bir kaç soru sormak kafamda ki soru işaretlerini tamamen gidermek istiyorum.

    1.si birkaç ay önce kuzenimin bu işi yapmak istediğini araştırdığını öğrendim, kendisi ing. öğretmenliği yada tercümanlığı okuyor olması lazım, işten bahsetti ama şurada okuduklarımla anlattıkları o kadar zıt ki. O da bir çok kişiyle konuşmuş, araştırmış hatta direk hocası kendi işini bırakıp bu işe başlamış. Alınan maaşların yüksek olduğundan, belli sürede bir ikramiye alındığından, yıllık yıpranma tazminatı alındığından, ve 8 sene sonra emekli olabilme ihtimalinden bahsetti (ama bu kısmı tam hatırlayamıyorum böyle olmayabilir).

    2.si bu işle ilgili ingilizcemi geliştirmek adına kursa başlamayı düşüyordum, fakat şu sıralar aklımda direk bunun okulunu okuyup daha geniş kapsamlı hale gelip başvurularımı yapmak var. Kabin memurluğu okuyup mezun olup başvuru yapınca mülakatlarda özellikle 1 adım daha öne geçme şansımız bulunuyor değil mi ? Sonuçta okulunu okuyanla bir diğeri bir olmamalı ancak mühendis dil mezunu vs herkes girdiğinden çokta okullu olman sallanmıyor gibi hissettim.

    Son olarak, işin zorluklarından bahsedebilir misiniz ? Bu anlatıldığı kadar zor mu ? Yani tabi ki zordur her işin zorlukları vardır elbette, hizmet etmek tabi ki de zordur ama anlatıldığı kadar mı yani ? Ayakta kalmalar, ezilmeler, kendisini uçağın sahibi sananlara laf anlatmalar, pilotlardan diğer görevlilerden azar yemeler vs yani bu kadar sıkıntılı mı ? Belli bir izin günü vs yok mu direk bu gece uçuşun var deyip çağırılmıyordur sanırım çalışanlar iş günleri vs hakkında bilgi verirmisiniz.. Bunun okulunu okumaya değer mi ?


    Uzun oldu kusura bakmayın ama direk aklımdakileri yazıp cevap bulmak istedim, bilginiz dahilinde yanıtlarsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drakeshark -- 22 Aralık 2014; 13:19:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drakeshark

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheGuardian

    Eşim THY'de kabin memuru (uçuş kölesi ) , ve yaklaşık 1.5 yıldır bu işi yapıyor. Öncelikle şunu bilmeniz lazım: Kabin memuru ve kabin amirlerinin hatta pilotların dahi maaşları düzenli değildir. Bir yılını doldurmamış tüm uçak personeli daha düşük ücret alır ve bir sene sonra kadroya geçince maaşları artar.

    THY'de bir senesini doldurmuş, ve o ayki programındaki tüm uçuşlarını gerçekleştirmiş bir kabin memuru, ortalama 80 saat havada kalmıştır ve yine minimum 1 ortalama olarak da 2-3 dış yatı ( Yurt dışında bir ya da iki gece uçuş yapmadan otelde konaklama) yapmiştır. Gittiği ülke ve o ülkelerde kaldığı gün sayısı kadar ekstra para alacaktır kabin memuru. Ayrıca Pazar günleri ve bayramlarda uçuşu olursa yine ekstra para kazancaktır. Sözün özü, bir kabin memurunun ortalama maaşı 5500-6000 arasındadır. Kıtalararası uçmaya başlayıp da Çin'e Japonya'ya Amerika'ya uçar ise maaşı o ay daha da yüksek yatacaktır.

    Ancak olur ya, o ay hiç yurtdışı uçmaz, ya da hastalanır rapor alır, veya senelik izni gelmiştir vs onu kullanır işte o zaman da minimum yatan maaşı yine en az 3500 TL civarındadır.

    Uçak personellerinin hepsi 3-4 ayda bir maaşlarını ikramiyeli alır. Bu ikramiye de ham maaşlarının yarısı kadardır yani 1500 TL civarındadır.

    Pegasus, Sunexpress, Onurair gibi havayollarında ise programlar 15 günde bir çıkar, uçuş görevlileri birbirlerini tanır hale gelmiştir, maaşlar elbette ki çok daha düşüktür.

    Selamlar..



    Hocam selamlar. Uzun süredir araştıran birisi olarak işi iyen birilerine rastlamak zor oluyor, genel de herkes duyduğu okuduğu şeylere göre yorum yapıyor haliyle. Eşiniz bu işi yapıyormuş, ve uçuş kölesi diye yazmışsınız fakat bununla ilgili bir yorum yapmamışsınız.

    Affınıza sığınarak bir kaç soru sormak kafamda ki soru işaretlerini tamamen gidermek istiyorum.

    1.si birkaç ay önce kuzenimin bu işi yapmak istediğini araştırdığını öğrendim, kendisi ing. öğretmenliği yada tercümanlığı okuyor olması lazım, işten bahsetti ama şurada okuduklarımla anlattıkları o kadar zıt ki. O da bir çok kişiyle konuşmuş, araştırmış hatta direk hocası kendi işini bırakıp bu işe başlamış. Alınan maaşların yüksek olduğundan, belli sürede bir ikramiye alındığından, yıllık yıpranma tazminatı alındığından, ve 8 sene sonra emekli olabilme ihtimalinden bahsetti (ama bu kısmı tam hatırlayamıyorum böyle olmayabilir).

    2.si bu işle ilgili ingilizcemi geliştirmek adına kursa başlamayı düşüyordum, fakat şu sıralar aklımda direk bunun okulunu okuyup daha geniş kapsamlı hale gelip başvurularımı yapmak var. Kabin memurluğu okuyup mezun olup başvuru yapınca mülakatlarda özellikle 1 adım daha öne geçme şansımız bulunuyor değil mi ? Sonuçta okulunu okuyanla bir diğeri bir olmamalı ancak mühendis dil mezunu vs herkes girdiğinden çokta okullu olman sallanmıyor gibi hissettim.

    Son olarak, işin zorluklarından bahsedebilir misiniz ? Bu anlatıldığı kadar zor mu ? Yani tabi ki zordur her işin zorlukları vardır elbette, hizmet etmek tabi ki de zordur ama anlatıldığı kadar mı yani ? Ayakta kalmalar, ezilmeler, kendisini uçağın sahibi sananlara laf anlatmalar, pilotlardan diğer görevlilerden azar yemeler vs yani bu kadar sıkıntılı mı ? Belli bir izin günü vs yok mu direk bu gece uçuşun var deyip çağırılmıyordur sanırım çalışanlar iş günleri vs hakkında bilgi verirmisiniz.. Bunun okulunu okumaya değer mi ?


    Uzun oldu kusura bakmayın ama direk aklımdakileri yazıp cevap bulmak istedim, bilginiz dahilinde yanıtlarsanız sevinirim.

    Drakeshark,

    Hocam, selam ben eşiyim. Hostes olan. :D
    Öncelikle eşim değil madagaskar penguenleri "uçuş kölesi" diye çağırıyordu. Biraz esprili ve abartılı tarafı tabi. Benim asıl mesleğim bilgisayar mühendisliği. Benim gibi bir çok messlek dalından çalışan var. Çoğunluğu turizm otelciler ve dilciler tabii. Asıl mesleğiniz konusuna ne kadar dikkat ediyorlar alımlarda bilemiyorum ama kabin memurluğu okulu okumanıza da gerek yok diye düşünüyorum.

    Sizden profesyonel bir ingilizce kesinlikle beklenmiyor. Yolcunun derdini anlayacak kadar ve derdinizi anlatacak kadar bilmeniz yeterli şuanki alımlar için. Çok fazla ihtiyaç var ve gördüğünüz üzre sürekli bir işe alım ilanı yayımlanıyor.
    İşin zoruğuna gelince :D
    İlk 6 ay biraz sancılı. Ortam biraz farklı. Hele ki ilk işinizse daha zor gelebilir. İşe başlamadan önce her konuda eğitim alıcaksınız ancak uçmaya başlayınca öğrenmeye başlıycaksınız ve bu öğrenme sürekli devam edicek. Kaptanlar, amirler, yolcular, ekip arkadaşları... Hepsinin iyisi de var kötüsü de. Sonuçta karakter meselesi Ve kesinlikle yaptığımız işin stresi yüksek. Tuvalete kaçıp ağlayan da çok oluyor yani :D
    Ama şubatın ortasında dünyanın başka bir ucunda adını bile bilmediğiniz yerlere gidebileceğiniz, farklı insanlarla tanışabileceğiniz, kışın yazı yaşatabilcek başka bir meslek de yoktur bu kdar herhalde.
    Ne kdr araştrırsanız araştırın, bu işi sevmeden parayla yapamazsınız. Aşaı yukarı herkes biliyo zaten maaş konusunu. ABen de zamanında forumlardan deli gibi bu işi araştıran merak eden biriydim. Çok istedim ve oldu. Çok da seviyorum hem işimi hem şirketimi..klınıza takılan hertürlü soru için yazabilirsiniz.
    Şansınız bol olsun ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BcevikB


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder.t

    Çok yakın arkadaşım host, kız arkadaşı da hostes. ikisi de hemen hemen aynı maaşı alıyorlar, sadece mesaiye göre değişiyor. Bu da sabit olmayan bir şey, 4500-6500 arasında oluyor. Bayramda ikramiye aldılar 9000 lira. Geniş kabin uçak eğitimi alıp, kıtalararası uçuşa başlayınca arttı tabi.

    Hangi okuldan mezun

    cok geç gordum mesajınızı, bu isin bir okulu yok bildiğim kadarıyla. en az lise mezunu olmak yetiyor, bir de İngilizce bilmeniz gerekli. tabi başka şartlar da var, boy kilo vs. gibi.
    arkadasım halkla iliskiler ve reklamcılıktan mezun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.