Şimdi Ara

Flaş 2012 BMW 3 Serisi kamuflajsız. (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
343
Cevap
1
Favori
28.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acer 3820TG

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Türkiye'de malesef neredeyse doğrudan parayla orantılı.
    Ama paranın miktarı ile değil, paranın kullanımı ile...
    Sen 1.6 dizel motoru bu arabaya getirirsen, cebindeki bütün parayı arabaya bağışlayacak insan sayısı artacak. Lüks segmentte bu hareketi yapan birey yok. Olsa da çok nadir, piyasanın içinde olan birisi olarak bunu rahatlıkla söyleyebilirim.
    Cebindeki bütün parayı arabaya yatıran orta segment bir kullanıcısı kadar da leş bir kullanıcı yoktur, karşısındakine köpek muamelesi yapar ve ayağına her türlü Haşmet Mahap hizmeti bekler.
    Çünkü dizilerde özendiği, suyuna ekmek bandığı hayatı kısacık da olsa yaşayabilmek için, sadece marka etiketini satın alabilmek için finansal durumunu riske atacak bir adamın medeni olarak kaybedecek çok bir şeyi kalmamıştır. O hizmetin kısacık olacağını bilir ve egosunu o düşük miktarla olabildiğine doyurabilmeye bakar. Bu da insanlığını kaybetmesine sebep olur.

    Bir gün kameraya çekerim, anlarsınız.


    Aynen ya... Düşünsene, Nişantaşı'nda gezmesi gereken BMW'ler Karaköy'de geziyor olacak sırf şu 400 cc yüzünden. Olacak iş değil...

    Aynen, o 400cc adama çiğ süt emdirir.




  • şahane gözüküyor
  • bugün yeni 1 serisini kullandım.136 hp yeterli geldi bana ancak gönül 170 hp istiyor.3 serisindede bu motorların başarılı olacağından eminim.yalnız kırmızıda durduğunuzda araçta titreme oluyor.böyle bir araçta olması çok düşündürücü.bir de direksiyondaki kulak viteslere alışmışım,elimi direksiyona atıpta bulamamak çok can sıkıcı.kalkışta vitese aldığınızda kendiliğinden hareket etmeside sinir bozucu.
  • ne zaman tanıtılacak bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    Görebildiğim kadarıyla güzel. BMW'nin belirli bir karakteri var zaten dışına çıkılması hoş karşılanmaz. Angel eyes, ön ızgara, L şeklinde stoplar ve Hofmeister kıvrımı. Her aracının belirli bir karakteri ve ruhu var. Audi'nin copy/paste'i ile karşılaştırmak pek doğru değil.

    Ayrıca tipi olabildiğince kötü olsun sırf sürüş keyfi ve motorları için bile alınabilecek bir araç. 1.6 turbo 170 hp, 2.0 benzinli 245 hp, 2.0 twinturbo dizel 215 hp.



    Valla suruf keyfine birsey diyemem ama bahsettigin motor hacileri ve HP ler super degerler degil mesela 170 HP yi hatta 180 HP yi millet artik 1.4 motordan cikariyor.




  • Çok güzel duruyor.BMW nin zaten kötü modelini görmedim yav.Başta Merso ve BMW olmak üzere diğer Alman arabaları bence en iyileri:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    ne zaman tanıtılacak bu.

    Cuma günü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    ne zaman tanıtılacak bu.

    Cuma günü.

    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffurkanakpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    Görebildiğim kadarıyla güzel. BMW'nin belirli bir karakteri var zaten dışına çıkılması hoş karşılanmaz. Angel eyes, ön ızgara, L şeklinde stoplar ve Hofmeister kıvrımı. Her aracının belirli bir karakteri ve ruhu var. Audi'nin copy/paste'i ile karşılaştırmak pek doğru değil.

    Ayrıca tipi olabildiğince kötü olsun sırf sürüş keyfi ve motorları için bile alınabilecek bir araç. 1.6 turbo 170 hp, 2.0 benzinli 245 hp, 2.0 twinturbo dizel 215 hp.



    Valla suruf keyfine birsey diyemem ama bahsettigin motor hacileri ve HP ler super degerler degil mesela 170 HP yi hatta 180 HP yi millet artik 1.4 motordan cikariyor.

    Haklısın ama önemli olan tek şey beygir değil ki. Mesela 118i için, Maksimum tork 1250 devirden itibaren veriliyor. C02 salınımı çoğu dizel araçtan daha az, 134 g/km. Keza karma tüketim 5.8 litre/100 km. 0-100, 7.4 sn. Ayrıyetten BMW'nin(Bavarian Motor Works) motor konusunda becerisini pek tartışmaya gerek yok. Son 10 yılda yapılan motor ödüllerinin 7 kategoriden en az 4'ünü BMW alıyor zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    quote:

    Orijinalden alıntı: ffurkanakpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    Görebildiğim kadarıyla güzel. BMW'nin belirli bir karakteri var zaten dışına çıkılması hoş karşılanmaz. Angel eyes, ön ızgara, L şeklinde stoplar ve Hofmeister kıvrımı. Her aracının belirli bir karakteri ve ruhu var. Audi'nin copy/paste'i ile karşılaştırmak pek doğru değil.

    Ayrıca tipi olabildiğince kötü olsun sırf sürüş keyfi ve motorları için bile alınabilecek bir araç. 1.6 turbo 170 hp, 2.0 benzinli 245 hp, 2.0 twinturbo dizel 215 hp.



    Valla suruf keyfine birsey diyemem ama bahsettigin motor hacileri ve HP ler super degerler degil mesela 170 HP yi hatta 180 HP yi millet artik 1.4 motordan cikariyor.

    Haklısın ama önemli olan tek şey beygir değil ki. Mesela 118i için, Maksimum tork 1250 devirden itibaren veriliyor. C02 salınımı çoğu dizel araçtan daha az, 134 g/km. Keza karma tüketim 5.8 litre/100 km. 0-100, 7.4 sn. Ayrıyetten BMW'nin(Bavarian Motor Works) motor konusunda becerisini pek tartışmaya gerek yok. Son 10 yılda yapılan motor ödüllerinin 7 kategoriden en az 4'ünü BMW alıyor zaten.

    Bahsettigim motorlar tork acisindan da BMW nin bu 1.6 lik motorundan assagi degiller.
    Mesela Polo GTI motorunu ele alirsak
    1.4 TSI 180 HP Tork: 250 Nm 2000 - 4500 dev/dk 0-100 6.9 sn Yakit Tuketimi: Sehir ici:7.5 Sehirler arasi :5.1 Ortalama: 5.9
    Niyetim kesinlikle BMW yi kotulemek falan degil. Soylemek istedigim bahsettigin motorlar ahim sahim motorlar degil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffurkanakpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    quote:

    Orijinalden alıntı: ffurkanakpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    Görebildiğim kadarıyla güzel. BMW'nin belirli bir karakteri var zaten dışına çıkılması hoş karşılanmaz. Angel eyes, ön ızgara, L şeklinde stoplar ve Hofmeister kıvrımı. Her aracının belirli bir karakteri ve ruhu var. Audi'nin copy/paste'i ile karşılaştırmak pek doğru değil.

    Ayrıca tipi olabildiğince kötü olsun sırf sürüş keyfi ve motorları için bile alınabilecek bir araç. 1.6 turbo 170 hp, 2.0 benzinli 245 hp, 2.0 twinturbo dizel 215 hp.



    Valla suruf keyfine birsey diyemem ama bahsettigin motor hacileri ve HP ler super degerler degil mesela 170 HP yi hatta 180 HP yi millet artik 1.4 motordan cikariyor.

    Haklısın ama önemli olan tek şey beygir değil ki. Mesela 118i için, Maksimum tork 1250 devirden itibaren veriliyor. C02 salınımı çoğu dizel araçtan daha az, 134 g/km. Keza karma tüketim 5.8 litre/100 km. 0-100, 7.4 sn. Ayrıyetten BMW'nin(Bavarian Motor Works) motor konusunda becerisini pek tartışmaya gerek yok. Son 10 yılda yapılan motor ödüllerinin 7 kategoriden en az 4'ünü BMW alıyor zaten.

    Bahsettigim motorlar tork acisindan da BMW nin bu 1.6 lik motorundan assagi degiller.
    Mesela Polo GTI motorunu ele alirsak
    1.4 TSI 180 HP Tork: 250 Nm 2000 - 4500 dev/dk 0-100 6.9 sn Yakit Tuketimi: Sehir ici:7.5 Sehirler arasi :5.1 Ortalama: 5.9
    Niyetim kesinlikle BMW yi kotulemek falan degil. Soylemek istedigim bahsettigin motorlar ahim sahim motorlar degil..

    Polo GTI'ın motorunun dayanıklılığı tartışılır ama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    quote:

    Orijinalden alıntı: ffurkanakpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    quote:

    Orijinalden alıntı: ffurkanakpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    Görebildiğim kadarıyla güzel. BMW'nin belirli bir karakteri var zaten dışına çıkılması hoş karşılanmaz. Angel eyes, ön ızgara, L şeklinde stoplar ve Hofmeister kıvrımı. Her aracının belirli bir karakteri ve ruhu var. Audi'nin copy/paste'i ile karşılaştırmak pek doğru değil.

    Ayrıca tipi olabildiğince kötü olsun sırf sürüş keyfi ve motorları için bile alınabilecek bir araç. 1.6 turbo 170 hp, 2.0 benzinli 245 hp, 2.0 twinturbo dizel 215 hp.



    Valla suruf keyfine birsey diyemem ama bahsettigin motor hacileri ve HP ler super degerler degil mesela 170 HP yi hatta 180 HP yi millet artik 1.4 motordan cikariyor.

    Haklısın ama önemli olan tek şey beygir değil ki. Mesela 118i için, Maksimum tork 1250 devirden itibaren veriliyor. C02 salınımı çoğu dizel araçtan daha az, 134 g/km. Keza karma tüketim 5.8 litre/100 km. 0-100, 7.4 sn. Ayrıyetten BMW'nin(Bavarian Motor Works) motor konusunda becerisini pek tartışmaya gerek yok. Son 10 yılda yapılan motor ödüllerinin 7 kategoriden en az 4'ünü BMW alıyor zaten.

    Bahsettigim motorlar tork acisindan da BMW nin bu 1.6 lik motorundan assagi degiller.
    Mesela Polo GTI motorunu ele alirsak
    1.4 TSI 180 HP Tork: 250 Nm 2000 - 4500 dev/dk 0-100 6.9 sn Yakit Tuketimi: Sehir ici:7.5 Sehirler arasi :5.1 Ortalama: 5.9
    Niyetim kesinlikle BMW yi kotulemek falan degil. Soylemek istedigim bahsettigin motorlar ahim sahim motorlar degil..

    Polo GTI'ın motorunun dayanıklılığı tartışılır ama.

    Evet tartisilir ama fazla kilometre yapan bir Polo GTI gormeden de tam olarak saglikli bir tartisma olmaz. Cift turbo ve supercharger i ayni anda kullanan bir motorun omru illaki bir atmosferik motor kadar olmicaktir ama ben yine de dayanklidir diye dusunuyorum. Netice de VW dayanikli motor uretme konusunda basarili bir firma..




  • Bu mu acaba??


     Flaş 2012 BMW 3 Serisi kamuflajsız.
  • Çok çok fena bir makine geliyor.


    quote:

    Orijinalden alıntı: esin65

    Yeni F30 BMW 3 seirsi, kamuflajsız..

     Flaş 2012 BMW 3 Serisi kamuflajsız.

  • Süper birşeye benziyorda e hadi ama
  • Bu 6 sedana daha çok benziyor. Bence tabii.
  • En sondaki F30 zaten. Ortada ki 6 serisi.
  • Bu resimleri niye acayip çekiyorlar anlamıyorum.üstelik bu resimde araç zaten parketmiş.hadi yanına gidemiyorlar diyelim.fotoğrafı en azından tam çekselerdi.
  •  Flaş 2012 BMW 3 Serisi kamuflajsız.


     Flaş 2012 BMW 3 Serisi kamuflajsız.


     Flaş 2012 BMW 3 Serisi kamuflajsız.


     Flaş 2012 BMW 3 Serisi kamuflajsız.





  • amanııın çıktımı yoghsa?

    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/index.html





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fortunasuper -- 14 Ekim 2011; 21:04:57 >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.