Şimdi Ara

Ford Transit Önden çekişli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
41.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar.

    Dün eve giderken Ford Transit Ticari Kapalı kasa kamyonet gördüm. Adam rampada kalkış yaptı. Ön tekerler patinaj çekti. Ford, Transitlere ne zamandan beri önden çekiş yapmaya başladı ya. Görünce şaşırdım. Bizim köylülerde bu arabalardan var. Hepsi arkadan çekişli. Ford neden önden çekişliye geçti. Araba resimdeki.


     Ford Transit Önden çekişli







  • Bundan sonraki kasa arkadan itisli?
  • Transit'e iki yeni model daha

    Ford Otosan, ticari araç piyasasına iki yeni model sundu. Transit'in "Ekstra Uzun Şasi" ve "Önden Çekiş" versiyonları, ağustos ayı içinde satışa çıkıyor


    Kocaeli Fabrikası'nda üretilerek, tüm Avrupa ve dünyaya ihraç edilen Ford Transit ailesi, yeni "Transit Ekstra Uzun Şasi" ve "Önden Çekişli Transit"le modelleriyle zenginleşti.
    Bugüne kadar "Orta Ticari Araçlar" pazarında 1 ton ve 2 ton taşıma kapasiteli araçlarla yeralan Ford Transit ailesi, bundan böyle 2 ton üstü taşıma kapasiteli araçlar ve 1 ton alt sınıfında önden çekişli araçlarla eksiklerini tamamlıyor.

    'Ekstra Uzun' genişlik

    Güvenlik, sağlamlık, konfor, geniş iç hacim ve yüksek performans gibi özellikleri, düşük kullanım ve bakım giderleriyle birleştirilen Ford Transit Ekstra Uzun Şasi modeli, daha çok yolcu ve yük taşıyacak şekilde tasarlanmış.
    Panel van, camlı van ve minibüs (12, 14, 17 kişilik) tipleri, tek ve çift arka teker seçenekleri bulunan "Ekstra Uzun Şasi" versiyonu, 7 farklı modelle satılacak. Araçlarda hırsızlığa karşı gömme kilit sistemi, kilitli motor kapağı ve darbelere dayanıklı camlar kullanılırken, Elektronik Fren Gücü Dağılımı (EBD) sistemiyle desteklenen ABS'li frenler ve sürücü hava yastığı standart. Tıpkı, uzaktan kumadalı merkezi kilit, elektrikli camlar, 6 yöne ayarlanabilir koltuklar gibi. Minibüs versiyonunda ise isteğe bağlı olarak yatar arka koltuklar, kablosuz anons sistemi, önden ve arkadan üflemeli klima (turizm paketi) sunuluyor.
    Transit Ekstra Uzun Şasi'de 130 beygirlik, 2.4 litre DuraTorq turbodizel motor kullanılıyor ve 6 ileri vites kutusu bulunuyor. Gelecek haftadan itibaren satılmaya başlanacak ve fiyatları, 42.5 milyar lira ile 50.3 milyar lira arasında değişecek.

    Mondeo motorlu ticari
    Yeni önden çekişli Ford Transit'te ise, Mondeo'larda kullanılan 125 beygirlik, 2.0 litre TDCi dizel motor kullanılmış. 5 ileri vites kutusuyla donatılan bu yeni versiyon, ticari araç olmasına karşın, küçük bir otomobilin ataklığına ve manevra yeteneğine sahip.
    Daha hafif yükler ve çekişin önemli olduğu durumlar için ideal olan önden çekişli Transit, tabanının alçaltılmasıyla, daha fazla yük alanı, kolay yükleme ve yolcu iniş - binişlerini olanaklı kılmış. Van, Kombi, Kombi Van Journey tipleri bulunan önden çekişli Transit'in, toplam beş seçeneği var. Ağustos sonu itibariyle satışa çıkacak ve fiyatları 29.9 - 31.3 milyar TL arasında değişecek.

    Kaynak

    Demiş Milliyet 2004'te.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnbs -- 13 Ağustos 2011; 12:51:49 >




  • Gerçekten düne kadar bihaberdim. Bilmiyordum. VW transporter kamyonetlerde alışmıştım ama Ford'da ilginç geldi.
  • 2 arkadan 1 önden çekişli motor seçeneği var diye biliyorum 2.0 ve 2.4 arkadan 2.2 önden diye hatırlıyorum
  • Transitlerde önceden beri önden çeker bir model olduğunu biliyorum galiba journey modeli olması lazım.Genelde toptancı aracı olarak kısa şasi transitlerde kullanılıyor.
  • Bende şaşırdım ilk defa duyuyorum önden çekişli transitleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montana_35

    Bende şaşırdım ilk defa duyuyorum önden çekişli transitleri.


    Tek olmadığıma sevindim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: montana_35

    Bende şaşırdım ilk defa duyuyorum önden çekişli transitleri.


    Tek olmadığıma sevindim.


    Ben de dahilim.
  • Bari şu ekstra uzun şasiler için 4*4 sistemi kullansalar.Araç zaten uzun ve ağır birde kasasını doldurdunmu çok fazla yakıt harcıyor.Mesleğimiz tekstil oradan biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: montana_35

    Bende şaşırdım ilk defa duyuyorum önden çekişli transitleri.


    Tek olmadığıma sevindim.


    O kadar büyük ve yüklü aracın önden çekişli olması garip geliyor zaten alışmışız o tip araçlarda hep arkadan itişe, senden duydum gözümle görmedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montana_35


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: montana_35

    Bende şaşırdım ilk defa duyuyorum önden çekişli transitleri.


    Tek olmadığıma sevindim.


    O kadar büyük ve yüklü aracın önden çekişli olması garip geliyor zaten alışmışız o tip araçlarda hep arkadan itişe, senden duydum gözümle görmedim


    Ben de ön tekerin patinaj yaptığını görünce şok oldum. Transitler hakkındaki tüm bildiklerim altüst oldu.




  • Benim rastladıklarım da genelde hep önden çekişliydi nedense. Hatta bir keresinde aracın bir tekerleği boşta kalmıştı baya bir uğraşmışlardı aracı çıkarmak için.
  • B.A baracus un kullandığı arkadan çekişliydi. Patinaj çeke çeke kaçmalarına hastaydım

    O zamanlar hepimizin hayali siyah bi GMC almaktı. hey gidi günler





     Ford Transit Önden çekişli


     Ford Transit Önden çekişli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi out -- 13 Ağustos 2011; 14:28:23 >




  • bende bu yaşıma kadar bilmiyordum ilk kez duydum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: montana_35

    Bende şaşırdım ilk defa duyuyorum önden çekişli transitleri.


    Tek olmadığıma sevindim.


    Ben de dahilim.


    Bende.
  • Gerçekten faydalı bir konu açmışım. Bazı arkadaşlar yeni bir şey öğrenmiş oldu.
  • Önden çekişli araçların üretim maliyeti arkadan itişli araçlara göre daha az. Sebep bu olsa gerek.

    Ayrıca önden çekişli araçların yakıt tüketimi arkadan itişliye göre daha az.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 13 Ağustos 2011; 16:32:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Arkadaşlar.

    Dün eve giderken Ford Transit Ticari Kapalı kasa kamyonet gördüm. Adam rampada kalkış yaptı. Ön tekerler patinaj çekti. Ford, Transitlere ne zamandan beri önden çekiş yapmaya başladı ya. Görünce şaşırdım. Bizim köylülerde bu arabalardan var. Hepsi arkadan çekişliHepsi arkadan çekişli. Ford neden önden çekişliye geçti. Araba resimdeki.


     Ford Transit Önden çekişli



    Arkadan çekiş olmaz arkadan itiş olur.

    Ayrıca okuduğum bir dergide transitleri önden çekişten arkadan itişe yada arkadan itişten önden çekişe çevirmek 20 dk sürüyormuş.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.