Şimdi Ara

Şarj Aleti | Garanti Hakkında Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
7.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    iPhone 4 'ümü Turkcell 'den aldım. Yani Türkiye garantili. Sormak istediğim şey ise; geçen gün telefonu şarj etmek için şarja taktım. Ama şarj kutusu patladı. USB kabloda sorun yok. PC 'den USB kablosu ile şarj edebiliyorum. Acaba bu durum garanti kapsamına girer mi?



  • aksesuar 1yıl, ürün 2 yıl garantili bildiğim kadarıyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayshot

    aksesuar 1yıl, ürün 2 yıl garantili bildiğim kadarıyla.



    Yani suç benim değil? Gittiğim de kullanıcı hatası demesinler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkdevilgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: slayshot

    aksesuar 1yıl, ürün 2 yıl garantili bildiğim kadarıyla.



    Yani suç benim değil? Gittiğim de kullanıcı hatası demesinler?



    bunun kararını sadece servis verir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayshot


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkdevilgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: slayshot

    aksesuar 1yıl, ürün 2 yıl garantili bildiğim kadarıyla.



    Yani suç benim değil? Gittiğim de kullanıcı hatası demesinler?



    bunun kararını sadece servis verir.


    Neyse şansımı deniyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nymph()maniac -- 11 Ağustos 2011; 16:10:47 >
  • bence o kadar uğraşmaya değmez garanti için
    bilkomda 25-30 liraya satılıyor apple uyumluları
  • Aynı durum benimde başıma geldi dün, garanti kapsamına aldılar mı?
  • benim de başıma geldi merak ettim doğrusu?
  • garanti için cihazı da göndermeniz gerek diyolar. 4 liraya çakma şarj aleti aldım aynı görevi görüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasimgurel

    garanti için cihazı da göndermeniz gerek diyolar. 4 liraya çakma şarj aleti aldım aynı görevi görüyor.

    Tabi ayni isi goruyor. Biz 50 liraya alanlar enayiyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biz diye konuşma istersen ben yaz. herkes kendi fikirlerini söyleyip çoğunluk adına konuşmazsa daha mantıklı olur.
  • Bildiğim kadarıyla tüm kutu içeriği en az 2 yıl garantili olmak zorunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    Bildiğim kadarıyla tüm kutu içeriği en az 2 yıl garantili olmak zorunda.

    aynen öyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayshot


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkdevilgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: slayshot

    aksesuar 1yıl, ürün 2 yıl garantili bildiğim kadarıyla.



    Yani suç benim değil? Gittiğim de kullanıcı hatası demesinler?



    bunun kararını sadece servis verir.

    olur mu öyle şey. mahkemelerin bile yargıtay'ı var. anlaşmazlıklarda tüketici hakem heyeti karar verir.




  • Ne kadar doğru bilemiyorum ithalatcı firma samsumg s3 için şarj aleti garanti kapmsaımda olmaz dedi. Fakat inandırıcı gelmedi. İkinci olarak Iphone kullanıcılar cep telefonlarını bilgisar üzerinden güncelliyorlarsa orjinal ürün almak zorundalar cünkü güncelleme sırasında çakma ürünler %100 sorun yaratıyor yarıda kalıyor. (Kalırsa orjinal ürün ile işlemi sonlandırabilirsiniz) Onuda söylim :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.