Şimdi Ara

Garantili telefonun değiştirilmesi için kaç kere onarım görmesi gerek ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
55.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 5-6 ay önce Samsung s5603 Preston telefonumu şarj olmadığı için Samsung Yetkili Servisine verdim.. telefon şarj olmuyordu , şarj olsa bile 5 dk sonra pil doldu fişi çekin diyordu hemende şarjı bitiyordu bu sebeplerden dolayı servise verdim 1 hafta sonra telefonu aldm yapılan işlemlerde sadece ' temassızlık giderildi ' yazıyordu aynı sebeplerden dolayı 2-3 ay önce yine servise verdim yine ' temassızlık giderildi ' yazmışlar.. Bunu teknikere sorduğumda telfonun şarj alan soketi ile anakart arasındaki kabloların zarar gördüğünü bunları düzelttiğini söyledi..

    Geçen hafta telefonu Başarı servise verdim aynı şekilde şarj sorunu vardı ve dokunmatik ekran tepkilere cevap vermiyordu takılıp kalıyordu..

    telefonu dün aldm pilini ve dokunmatik paneli değiştirmişler.. Bildğim kadarıyla aynı problemden 3 kez olursa değişim talebinde bulunuluyordu fakat görevli 4.problemden sonra değişim talebi yapacaklarını söyledi..

    Tüm servis raporları+kutu+fatura orjinali ile gelin dedi , elimde Samsung servisine ilk gittiğim zamanki rapor yok onu nasıl alabilirm acaba servisten istesem verirler mi ? Başka bir Samsung servisine sorduğum zaman IMEI numarasından bakar verirler demişti görevli..

    İyi akşamlar..







  • Bildiğim kadarıyla 30 iş günü olan azami tamir süresi yeni kanunla 20 güne çekilirken aynı hatayla 3 kere garantiye gitme olayı 4e çıkarıldı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SER&DEN

    Bildiğim kadarıyla 30 iş günü olan azami tamir süresi yeni kanunla 20 güne çekilirken aynı hatayla 3 kere garantiye gitme olayı 4e çıkarıldı...


    Hocam yani 4 kez aynı problem yaşanırsa mı değişim talebinde mi bulunacağız ? Eskiden aynı problem 3 kere olursa telepte bulunmadan değiştiriyorlar yeni telefon veriyorlardı ...
  • tüm teknik servis raporlarını teknik servisten tekrar talep edebilirsin ... inşallah en kısa zamanda telefonunda değişim işlemi gerçekleşir.
  • Evet bildiğim kadarıyla yeni kanuna göre aynı hatayla 4 kez servise gitmişse telefon sana ürün değişimi ya da para iadesi yapmak zorundalar. Eskiden mesela telefon 2 kere bozuldu 3. kez servise yollayınca yeni ürün istiyordun. Şimdi sanırım 3 kere servise yolladın fakat 4. kez arıza yaptı. Yeni ürün vermek zorundalar diye biliyorum.
  • @benbarbaros

    Çok teşekkürler hocam , inşallah değişir ..

    @SER&DEN

    Hocam Başarıdaki bayan 4. arızada fatura + kutu + servis raporları ile gelin firmaya başvuralım Samsung onaylarsa telefonunuz değişir dedi , Bataryanın değişmesiyle problem halloldu gibi Ekim sonunda garantisi bitiyor .. Şuan herşey normal fakat önceki servislerdede 1 hafta dayandı sonra eski haline döndü bakalım ne olacak..

    Birde arkadaşlar diyelim telefon değişecek hangi modelle değiştiriyorlar mesela ellerinde s5603 yoksa özellikleri ona yakın s5660 Galaxy Gio falan verirler mi acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    @benbarbaros

    Çok teşekkürler hocam , inşallah değişir ..

    @SER&DEN

    Hocam Başarıdaki bayan 4. arızada fatura + kutu + servis raporları ile gelin firmaya başvuralım Samsung onaylarsa telefonunuz değişir dedi , Bataryanın değişmesiyle problem halloldu gibi Ekim sonunda garantisi bitiyor .. Şuan herşey normal fakat önceki servislerdede 1 hafta dayandı sonra eski haline döndü bakalım ne olacak..

    Birde arkadaşlar diyelim telefon değişecek hangi modelle değiştiriyorlar mesela ellerinde s5603 yoksa özellikleri ona yakın s5660 Galaxy Gio falan verirler mi acaba ?


    nokıa gibiyse eğer yurtdışından cihaz getirttirir ama aynı cihazı verir.
    üst model vereceklerini sanmıyorum.
  • Ùrùn donanimsal olarak ayni parcaya bagli hatalarda ayni parcanin ilk degisim sùrecinden itibiren 1 yil icerisinde ayni parcanin 4 kez degismesi durumunda ariza giderilmez ve degisimi gerceklestirilir.

    Teknosa calisani olarak detaylara deginmek istiyorum parca degisicek 1. Sart ayni parca 4 defa degisicek buda ikinci sart, yazilimsal olarak cøzùlen problemlerde yasal olarak değisim sansiniz olmasada bu konuda ugradigin zaman kaybindan øtùrù ùrnler firma insiyatifine gre degistirilebilir.
  • aynı hata ile 3 kere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascal üçgeni

    aynı hata ile 3 kere


    Yok hocam 4e çıkmış herhalde..
  • Bu arada telefonda herhangi bir problem yok şuanlık sorun bataryadaymış herhalde , Sammsung servisine boşuna vermişim bir daha hayatta vermem..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35


    quote:

    Orijinalden alıntı: pascal üçgeni

    aynı hata ile 3 kere


    Yok hocam 4e çıkmış herhalde..


    kullanım kılavuzuna falan bak aletin.hani o kağıtlarla beraber garanti belgesi falan çıkıyor ya orada bir yerde yazar.ya da kullanım kılavuzu sonunda.
  • Up kaç seferde iade alınıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekmek arası ekmek

    Up kaç seferde iade alınıyor

    Up kaç seferde iade alınıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsenx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekmek arası ekmek

    Up kaç seferde iade alınıyor

    Up kaç seferde iade alınıyor?

    3 sefer gönderdim 4. Göndermede para iadesi alabiliyormuşuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekmek arası ekmek


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsenx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekmek arası ekmek

    Up kaç seferde iade alınıyor

    Up kaç seferde iade alınıyor?

    3 sefer gönderdim 4. Göndermede para iadesi alabiliyormuşuz

    tamam hocam teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsenx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekmek arası ekmek


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsenx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekmek arası ekmek

    Up kaç seferde iade alınıyor

    Up kaç seferde iade alınıyor?

    3 sefer gönderdim 4. Göndermede para iadesi alabiliyormuşuz

    tamam hocam teşekkürler

    farklı sorunlardan dolayı gönderince değişim olmuyor mu ?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.