- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
süt 17 yaşından sonra boy uzatır mı
Bu konudaki kullanıcılar:
 
102
Cevap
1
Favori
20125
Tıklama
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


200 Mesaj
21 Temmuz 2011; 22:21:04 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

öncelikle boyum 165

tahminen annem 160 babam 163 :o :s

yaşım 17 yeni bitti 18 den gün alıyorum hergün süt içer ve barfiks çekerim

16 dan - 17 ye 3 santim uzamışım her sene yavaş uzadım bu saatten sonra uzayabilir myim, tşkler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyoz31 -- 21 Temmuz 2011; 22:22:19 >
En Çok Beğenilenler
Yoruma Git
bu forumda 1.90 dan kısa birini ilk kez görüyorum.
+4 | wanschen

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Temmuz 2011; 22:23:31 

annen ve babanın boyu kısaymış eğer extra bişey yapmazsan senin boyun da anca o kadar olur sana tavsiyem basketbol oynaman



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.


200 Mesaj
21 Temmuz 2011; 22:30:22 

nasıl oldysa annem ve babam çok kısa

halbuki babamın kardeşleri 175 den aşağı değil

annemin sülalesinde 180-190 dolu ikiside kardeşleri arasında en kısa




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyoz31 -- 21 Temmuz 2011; 22:31:33 >


987 Mesaj
21 Temmuz 2011; 22:31:40 

Ben 1.93'üm yazın hariç her mevsim içerim.
_____________________________



2251 Mesaj
21 Temmuz 2011; 22:44:51 

hergün süt içerim soğuk soğuk iyi oluyor boyum 170 sadece boy için değil kemiklerin gelişimi ve ileride de kemik erimesi olmaması için yaş farketmezsizin içmek lazım
Buna gelen 3 yanıtı gör.
_____________________________



387 Mesaj
21 Temmuz 2011; 22:51:46 

Uzatmaz. Nick-Mesaj uyumum.

Benim boyum 1.75 3 aydır süt içiyorum (nickimi değiştirdikten sonra) boyum 0.1cm bile artmadı.
ayrıca boy uzaması genetikdir
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Katılım Zamanı
29 Mart 2006 Saygılar.





95 Mesaj
21 Temmuz 2011; 22:53:24 

delikanlı sana en hasından şöyle bi aslan sütü içirelim 2 dakkada boyun uzar
_____________________________



67 Mesaj
21 Temmuz 2011; 22:59:12 

napacaksınız uzun boyu arkadaşlar. 1.87 yim bu bile bazen bana cok geliyor. hiç bir yere sığamıyorsunuz, arkadaşlarınızın arasında deve gibi kalıyosunuz. kısa hatunlarla ne kadar tatlı da olsalar cıkamıosunuz ws :D
Buna gelen 1 yanıtı gör.


1064 Mesaj
21 Temmuz 2011; 23:00:21 

bebeklikten beri her gün içerrim amma yaş 18 boy: 1.76
_____________________________



259 Mesaj
21 Temmuz 2011; 23:16:51 

boy uzaması %75 ırsi %25 de kendi aldığın besinlere bağlı olarak değişir.televizyon programında bir doktor söylemişti.
_____________________________

Cümleler doğrudur sen doğru isen, doğruluk bulunmaz sen eğri isen. Yunus Emre


1576 Mesaj
21 Temmuz 2011; 23:20:13 

Peki arkadaşlar içtiklerimiz süt mü? Bana hiç öyle gelmiyor doğrusu. Süt tadı alamıyorum..

Hergün 1 litre danone süt tüketiyorum ama cidden bu gerçek süt mü? Malum koruyucu madde katılıyor ve türlü şeyler..
_____________________________



410 Mesaj
21 Temmuz 2011; 23:28:42 

bu forumda 1.90 dan kısa birini ilk kez görüyorum.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



41 Mesaj
21 Temmuz 2011; 23:32:11 

annem 1.60 babam 1.70 hergün süt içerim boy 1.81


454 Mesaj
21 Temmuz 2011; 23:33:40 


quote:

Orijinalden alıntı: wanschen

bu forumda 1.90 dan kısa birini ilk kez görüyorum.


Abowww yerin dibine geçtim valla boyum 175cm
_____________________________



 
6161 Mesaj
22 Temmuz 2011; 0:02:32 

babam 1.70 annem 1.64

benim 1.86

süt iç basket oyna
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2334 Mesaj
22 Temmuz 2011; 0:03:30 

1995 liyim boyum 181 falan olması lazım babamda 180 annem 158 falan
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



Apple iPhone 6 Plus 16 GB Gold ~ MSI GE72 2QC-413XTR
Volkswagen Scirocco 1.4 TSI 160HP White

Razer Blackwidow Tournament - Logitech G930 - Logitech G300S - Razer Goliathus Speed Large


200 Mesaj
22 Temmuz 2011; 1:46:17 


quote:

Orijinalden alıntı: DjxdeviL

1995 liyim boyum 181 falan olması lazım babamda 180 annem 158 falan


ee sonra kanka


5782 Mesaj
22 Temmuz 2011; 1:53:08 

Kardeşim yaşın 17 olmuş hala "süt boy uzatıyor" masallarına mı inanıyorsun Kuzenim 20 senedir Allah'ın her günü süt içer mesela 1.65 boy var, ben ağzıma vurmam 1.80im nerdeyse. Yok süt, yok basket palavra bunlar. Uzmanlar da defalarca söyledi
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



222 Mesaj
22 Temmuz 2011; 1:54:13 


quote:

Orijinalden alıntı: boyoz31

öncelikle boyum 165

tahminen annem 160 babam 163 :o :s

yaşım 17 yeni bitti 18 den gün alıyorum hergün süt içer ve barfiks çekerim

16 dan - 17 ye 3 santim uzamışım her sene yavaş uzadım bu saatten sonra uzayabilir myim, tşkler


94 doğumlumusun?
Buna gelen 1 yanıtı gör.


200 Mesaj
22 Temmuz 2011; 15:26:16 


quote:

Orijinalden alıntı: husonman




94 doğumlumusun?


evet


200 Mesaj
22 Temmuz 2011; 23:51:04 

uyku ile alakası ne kadar sizce


309 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:04:59 

Ben kendimi bildim bileli her akşam 1 bardak süt içerim.Boyum 175cm
_____________________________



3004 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:08:57 

19 yasindayim, her aksam yatmadan önce süt içerdim 18 yasima kadar, 176cm boyum var...

Futbol biraz boyumun büyümesini engelledi diye düsünüyorum
_____________________________



1349 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:11:53 

Açılın boyum 1..90

ciddiyim.
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Temmuz 2011; 0:13:28 

boyum 1.77 3 senedir aynı boydayım arkadaş hep süt içerim ama milim uzamadım lanet olsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eDinHoqS -- 23 Temmuz 2011; 0:14:15 >


 
162 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:14:33 

Kesinlikle uzar,22ye kadar yolu var.yüzme basket bol peynir yoğurt ve sut.ilacın bunlar.ayrıca kız halaya oğlan dayıya yani rahat ol(:



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



 
1112 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:16:17 


quote:

Orijinalden alıntı: feaRneveR

napacaksınız uzun boyu arkadaşlar. 1.87 yim bu bile bazen bana cok geliyor. hiç bir yere sığamıyorsunuz, arkadaşlarınızın arasında deve gibi kalıyosunuz. kısa hatunlarla ne kadar tatlı da olsalar cıkamıosunuz ws :D


Kendi adına konuş.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Tekna 2014
Renault Laguna 2.0 RT 1997


250 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:16:56 

Bol bol ip atla ayrıca sütü neskuikle günde 3 bardak iç dostum
_____________________________



667 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:18:37 


quote:

Orijinalden alıntı: W

Kardeşim yaşın 17 olmuş hala "süt boy uzatıyor" masallarına mı inanıyorsun Kuzenim 20 senedir Allah'ın her günü süt içer mesela 1.65 boy var, ben ağzıma vurmam 1.80im nerdeyse. Yok süt, yok basket palavra bunlar. Uzmanlar da defalarca söyledi

sütün boy uzatması gerçektir. Kalsiyum 1000 mg al hergün (2 bardak süt yeter ) nasıl farkeder gör. O içiyo ondan uzunum çok saçmadır genetik faktörler daha önemlidir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

Dragon Nest EU oyna !

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Temmuz 2011; 0:19:08 

Uzar uzar fakat arı sütü içmen gerekiyor.


635 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:21:31 

uzatırda neyin boyunu uzatıcağı belli olmaz
_____________________________

Yvonne Strahovski

Fan Club


634 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:25:38 

sabahtan beri canim cekiyordu, basligi gorur gormez daldim buzdolabina, Allah kahretsin bozuk sut icmisim kus kus midede birsey kalmadi simdi isin yoksa git yemek hazirla



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



 
57 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:31:41 

Yas 15ın ıcındeyım boy 1,73



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

● Terbiye ya milli olur , yada dini. Biz dini terbiyeyi aileye bıraktık. Milli terbiyeyide devlete bıraktık.
Mustafa Kemal Atatürk


67 Mesaj
23 Temmuz 2011; 0:56:51 


quote:

Orijinalden alıntı: Cedriccan




Kendi adına konuş.


?


200 Mesaj
27 Temmuz 2011; 0:37:54 

arkadaslar yüzme mi basket mi
Buna gelen 1 yanıtı gör.


124 Mesaj
27 Temmuz 2011; 0:53:29 

Harbiden hee, forumdakilere kalsa herkes 1.90.

seni tebrik ediyorum arkadaşım kısa boylusun ama dürüstsün.

Benim boyda 1.77 de tıkandı yav, napsak süt mü içsek ?
_____________________________

You showed us the mamba face... NOW, SHOW US AGAİN!


 
2818 Mesaj
27 Temmuz 2011; 2:11:37 

Nerde bu 1.90 boyundaki millet?Benim boyum 1.75-1.77 arası tam olarak ölçmedim.Üniversitede arkadaşlarla hemen hemen aynı boydaydık.Benden uzun birkaç kişi vardı 1.90 üzeri saysan 10 kişi anca vardır.Basketbol takımlarının altyapısından gelen birkaç öğrenci vardı benden kısası vardı.
1.90 olduğunu söyleyen arkadaşlar sadece kavak ağacı gibi uzun kalıplı değiller sadece boy var.
5 cm uzun olmak isterdim onun da sebebi başka beğendim bir kız vardı benle aynı boyda veya 1-2 cm uzun yoksa başka bir derdim yok.
_____________________________



3538 Mesaj
27 Temmuz 2011; 2:12:35 

%90 genetik bence boy
_____________________________



1117 Mesaj
27 Temmuz 2011; 2:14:17 


quote:

Orijinalden alıntı: respawn05

hergün süt içerim soğuk soğuk iyi oluyor boyum 170 sadece boy için değil kemiklerin gelişimi ve ileride de kemik erimesi olmaması için yaş farketmezsizin içmek lazım


Aynen

Bu arada buradaki boy ortalamasına pek aldanma, DH'ye 1.80 altını almazlar normalde, biz de torpille falan girdik işte.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



300 Mesaj
27 Temmuz 2011; 2:33:02 


quote:

Orijinalden alıntı: W

Kardeşim yaşın 17 olmuş hala "süt boy uzatıyor" masallarına mı inanıyorsun Kuzenim 20 senedir Allah'ın her günü süt içer mesela 1.65 boy var, ben ağzıma vurmam 1.80im nerdeyse. Yok süt, yok basket palavra bunlar. Uzmanlar da defalarca söyledi


?
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



7387 Mesaj
27 Temmuz 2011; 2:44:28 


quote:

Orijinalden alıntı: DontTouchHim




?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
12 gün cezanın,
8 gün 10 sa. 9 dk. kadarı kaldı.
27 Temmuz 2011; 2:46:24 

Babam 1.83, abim 1.81, annem 1.64 ben 1.85. Süt felan içmedim.Genetik


2251 Mesaj
27 Temmuz 2011; 13:57:43 


quote:

Orijinalden alıntı: Hyperkin




Aynen

Bu arada buradaki boy ortalamasına pek aldanma, DH'ye 1.80 altını almazlar normalde, biz de torpille falan girdik işte.


insanın milletvekili amcan olunca böyle oluyor yoksa 170le dh'nin kapısından giremezsin
_____________________________



 
0 Mesaj
29 Eylül 2011; 23:00:49 

1.65+5-6 cm olur bu yasta çok fazla kasma .)
_____________________________



176 Mesaj
16 Nisan 2012; 22:06:17 

benimde annem 1.51 babam 1.68 ben 17 yasindayim boyum 1.68 bi turlu babami gecemedim herkez babasinda uzun olur ama ben.Birde benim kucuklukten beri pisikolojim bozuk gibi birde orta okuldayken cok kotu hastalanmistim yani zehirlendim aslinda o gunden beri kendimi toparlayamadim halsizlik oluyo acaba ondanmi boyum uzamadi.Belki bunlari yasamasaydim boyum uzunmu olurdu?




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Nisan 2012; 22:08:20 

quote:

Orijinalden alıntı: boyoz31

öncelikle boyum 165

tahminen annem 160 babam 163 :o :s

yaşım 17 yeni bitti 18 den gün alıyorum hergün süt içer ve barfiks çekerim

16 dan - 17 ye 3 santim uzamışım her sene yavaş uzadım bu saatten sonra uzayabilir myim, tşkler

Marketlerde satılan sütlerde kalsiyum yokki
Buna gelen 1 yanıtı gör.


 
2229 Mesaj

[1 Haziran 2016; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

16 Nisan 2012; 22:10:06 

sakal çıkması boy uzamasının sonu demek mi ?

3 yıldır 1 cm bile uzamadım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denixex -- 16 Nisan 2012; 22:10:39 >
_____________________________



1400 Mesaj
5 Şubat 2013; 17:44:50 

Babam 1.82

Annem 1.55

Ben 1.85 :) yaş 17-18


13 Yaşında 1.82 boyum vardı kilom 75 di herkesten iri yarıydım ama boy uzamam yavaşlamıştı işte bu sene 1, 2 cm daha attı :D

14 yaşından beri favoriler var 16 yaşında sakallarım çıktı tam olarak yaş 17 şuanda yani 18 e girecem az kaldı sakallarım tamamen çıktı ama nasıl söyleyim full sakal değil :D ben sakallarımı beğeniyorum :D

22 yaşına kadar 1.87 falan olursam iyi olur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mutlu Dal -- 5 Şubat 2013; 20:03:45 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Bizim her eylemimiz emperyalizme karşı bir savaş çağrısı ve insanlığın düşmanı 'Faşizme' ve 'Irkçılığa' karşı halkların birliği için savaş marşıdır.


251 Mesaj
5 Şubat 2013; 17:49:13 

quote:

Orijinalden alıntı: Mutlu Dal

Babam 1.82

Annem 1.55

Ben 1.85 :) yaş 17-18


13 Yaşında 1.82 boyum vardı kilom 75 di herkesten iri yarıydım ama boy uzamam yavaşlamıştı işte bu sene 1, 2 cm daha attı :D

22 yaşına kadar 1.87 falan olursam iyi olur.




Bunu yazmak için hort mu yaptın
_____________________________



48 Mesaj
5 Şubat 2013; 17:49:34