- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
jax yardım :)
Bu konudaki kullanıcılar:
 
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


130 LOL Mesajı
180 Mesaj
17 Temmuz 2011; 18:35:39 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar jax tam olarak ap mi ad mi yoksa hangi skiller iap hangileri ad:)
|
_____________________________


Pentakill Sona


Eu West: llImLegendll


1106 LOL Mesajı
1435 Mesaj
17 Temmuz 2011; 19:05:46 

hybrid
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Temmuz 2011; 19:09:30 


quote:

Orijinalden alıntı: vamvam

arkadaşlar jax tam olarak ap mi ad mi yoksa hangi skiller iap hangileri ad:)


heronun skillerine bakarsan görebilirsin senin keyfine kalmış birşey hangisine yoğunlaşacağın
|


733 LOL Mesajı
1349 Mesaj
17 Temmuz 2011; 19:42:38 


quote:

Orijinalden alıntı: vamvam

arkadaşlar jax tam olarak ap mi ad mi yoksa hangi skiller iap hangileri ad:)


skillerin ap mi ad mi vuracağını bilmiyorsun sanırım. sana bir tüyo skillere tıkladığında açıklaması ile birlikte rakamsal değerler olur eğer o rakamlar yeşil ise (ap) kırmızı ise (ad) dir
|
_____________________________



 
1004 LOL Mesajı
1982 Mesaj
17 Temmuz 2011; 19:44:58 

Yani jax hem AD hemde AP mi vuruyor bir skillde
|
_____________________________



130 LOL Mesajı
180 Mesaj
18 Temmuz 2011; 12:49:39 


quote:

Orijinalden alıntı: r0yaL




skillerin ap mi ad mi vuracağını bilmiyorsun sanırım. sana bir tüyo skillere tıkladığında açıklaması ile birlikte rakamsal değerler olur eğer o rakamlar yeşil ise (ap) kırmızı ise (ad) dir


bulamadım orayı oyunda mı bakıoruz yoksa dısarda mı :D
|
_____________________________


Pentakill Sona


Eu West: llImLegendll


733 LOL Mesajı
1349 Mesaj
18 Temmuz 2011; 13:01:20 


quote:

Orijinalden alıntı: vamvam




bulamadım orayı oyunda mı bakıoruz yoksa dısarda mı :D


oyunda jaxı aldın ya skillerin üzerine gel açıklaması çıkıyor altında, onun içinde rakamsal değer yazar oradan bakıcan
|
_____________________________



 
1004 LOL Mesajı
1982 Mesaj
18 Temmuz 2011; 13:06:10 

Al hacı burda herşeyi ile yazıyor.

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Jax
|
_____________________________



130 LOL Mesajı
180 Mesaj
18 Temmuz 2011; 13:26:08 


quote:

Orijinalden alıntı: Uçan Matkap

Al hacı burda herşeyi ile yazıyor.

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Jax


saol :))
|
_____________________________


Pentakill Sona


Eu West: llImLegendll


130 LOL Mesajı
180 Mesaj
18 Temmuz 2011; 14:21:02 


quote:

Orijinalden alıntı: r0yaL




oyunda jaxı aldın ya skillerin üzerine gel açıklaması çıkıyor altında, onun içinde rakamsal değer yazar oradan bakıcan


saol :D
|
_____________________________


Pentakill Sona


Eu West: llImLegendll


58 LOL Mesajı
92 Mesaj
18 Temmuz 2011; 15:27:32 

içinden ne çıktı peki?
|
_____________________________

kabullendim vallahi. (at)


494 LOL Mesajı
1769 Mesaj
18 Temmuz 2011; 15:31:09 

Jax build olarak ne önerirsiniz?
|
_____________________________



Don't let them fool you, or even try to school you. Don't let them change you.


948 LOL Mesajı
925 Mesaj
18 Temmuz 2011; 15:44:20 


quote:

Orijinalden alıntı: Nosferatu*

Jax build olarak ne önerirsiniz?


Ninja Tabi
Guinsoo's Rageblade
Hextech Gunblade
Trinty Force
Warmog
Atma's Impaler

Yerleri değişebilir tabiki duruma göre
|
_____________________________



 
1004 LOL Mesajı
1982 Mesaj
18 Temmuz 2011; 16:20:03 

Ninja tabi guinso hex hex hex atma



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
|
_____________________________



170 LOL Mesajı
2186 Mesaj
18 Temmuz 2011; 16:38:51 

öncelikle tabiki biraz rune lazım kırmızı olarak ad run sarı olarak dodge mavi olarakda ap rune dizlmelisin daha sonra item olarak önce Ninja bot sonra bence shen infiniti falan daha sonra gunblade bu sekidle gidersen zaten uçuyor hero
|
_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR5
0.422