Şimdi Ara

Vodafone'dan HTC Wildfire S Cihaz Kampanyası (85. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.801
Cevap
2
Favori
89.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşları şu vodafone attığınız email buraya yazında bizde gonderelim.Lütfeennnnn
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trinidat

    Arkadaşları şu vodafone attığınız email buraya yazında bizde gonderelim.Lütfeennnnn

    yukarda yazdım hocam şöyle şöyle diyin diye ordan uyarlayin.illa sıfırdan yazmamı isterseniz kampanyaya giriş tarihini ve fatura kesim tarihini söyleyin ben size özel akşam yazayim, suan yoldayim.ozaman direk atarsınız onu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Dün @CeSİN in uyarısından sonra durumla ilgili tekrar bir mail atıp 10tl nin iadesini istemiştim...Az önce aradılar ve iade edildiğini söylediler...Önümüzdeki ayda bir sıkıntı olursa bize ulaşabilirsiniz dediler...


    Aynen dediğim gibi geçen ay sonu bizimde böyle olmuştu

    bizde şimdi bu ay için önce fatura kesiminden önce mail attık , 21 inden sonra 1 mail daha atacağız bizimki 8. döneme girecek 22 ocaktan itibaren.

    Yanlız iyi he iptal ettirsek başka pakete para vereceğiz şuan 250 mb ı ücretsiz kullanacak millet hiç yoktan, sağol vodafone

    Böyle hataya can kurban...
    _____________________________




  • Kampanyaya giriş tarihim 27.07.2011 tarihi Fatura kesilme tarihimde Ayın 15.

    Birşey sorsam şimdi her ay fatura kesilmeden ve kesildikten sonra vodafone müşteri hizmetleri ile yada email yoluyla bu interneti iptal veya para iadesi için arayacakmıyız.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trinidat

    Kampanyaya giriş tarihim 27.07.2011 tarihi Fatura kesilme tarihimde Ayın 15.

    Birşey sorsam şimdi her ay fatura kesilmeden ve kesildikten sonra vodafone müşteri hizmetleri ile yada email yoluyla bu interneti iptal veya para iadesi için arayacakmıyız.

    Yukarıda da yazmıştım...Önümüzdeki ayda aynı sıkıntı olursa (ki olmaması için çalışmalarımız devam ediyor) bizimle tekrar iletişime geçebilirsiniz dedi mh yetkilisi...Vodafone bu iptal olayını çözemediği sürece böyle yapacağız...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trinidat

    Kampanyaya giriş tarihim 27.07.2011 tarihi Fatura kesilme tarihimde Ayın 15.

    Birşey sorsam şimdi her ay fatura kesilmeden ve kesildikten sonra vodafone müşteri hizmetleri ile yada email yoluyla bu interneti iptal veya para iadesi için arayacakmıyız.

    "27 temmuz 2011 de htc wildfire s kampanyanıza katılmıştım, ilk 6 ay hediye internet paketi vardı.Benim 6. ayım 15 ocak itibariyle doldu ve 16 ocak itibariyle ücretli olarak yenilenmiş çünkü bu paket iptal edilemiyor sizde sorunun farkındasınız sanırım, ben bu 10 liranın iadesini istiyorum."


    Şeklinde yazarsın hocam, istersen ekle çıkar sen bilirsin ama bu süre dilimlerini falan belirt ve özellikle sorunun üstüne bas bunlar önemli yani paket normalde 6 ay sonunda iptal edilebilmeli ama sistem sorunu yüzünden iptal olmuyor.
    _____________________________




  • Cesin abi teşekkür ederim.Yazdığınız şekilde email attım vodafone.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trinidat

    Cesin abi teşekkür ederim.Yazdığınız şekilde email attım vodafone.

    Rica ederim, 2 kez mail atma olayını şu yüzden yapıyorum ona cevap vermemişim.

    Fatura kesilmeden önce atıyorumki bakın bu paket hediyeydi ücretli yenilenirse sorumlusu sizsiniz gibisinden :) fatura kesildikten sonrada iadeyi almak için atıyorum.

    Benim nişanlım bu cihaz kampanyasından yararlandı onun 21 i i fatura kesimi, h.içi mail attık 2 gün sonra aradılar işte tamamdır haklısınız fatura kesildikten sonra arayın demişler.Fatura kesildikten 3-5 gün sonra güncel tutar görünür myvodafoneda bakıcaz 10 tl fazlalığı görünce tekrar mail atıp iadeyi alacağız.

    Sana biraz uğraşıyormuş gibi gelebilir ama düşün bedavaya 250 mb kullanıyorsun :)
    _____________________________




  • Cesin abi attığım emaile vodafone dan cevap gelmiş.Şubatta faturayı kontrol edip tekrar email yada telefon acıcam.



    ********** numaralı hattınız üzerinden yapılan incelemede, HTC Wildfre S cihaz kampanyasına ek olarak hediye veriilen 6 aylık 250 Mb data opsiyonunun iptali adına teknik sorun olduğu bilgisini iletmek isteriz. 15 Ocak itibari ile 6 aylık opsiyonunuzun sona erdiğini ve çıkacak Şubat dönem faturanızda 10 TL'lik ücret yansıması halinde tarafımıza iadesinin sağlanabilmesi adına bildirmenizi rica ederiz.
    _____________________________
  • Cuma günü 250mb için mail atmıştım...Bugün aradılar ve yine iptal ettiler...Böyle hataya can kurban tabi...Keşke 24 ay dolana kadar düzelmese sistemleri...
    _____________________________
  • Bu olayı bende ay başında farketmiştim. İptal etmek için aradığımda sistemden dolayı iptal edilemiyor ve faturanız kesildi ama sisteme henüz düşmedi. Sisteme düşme tarihini verdi ve bu tarihten sonra arasanız bu tutarın size iadesi gerçekleşicek ve bir sonraki faturanızdan düşecektir dedi. Bahsi geçen tarihte aradım ve söylediklerini yaptılar. Yeni faturamda görücemm...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Cuma günü 250mb için mail atmıştım...Bugün aradılar ve yine iptal ettiler...Böyle hataya can kurban tabi...Keşke 24 ay dolana kadar düzelmese sistemleri...

    her ay bizim uğraşmamaız mı gerekiyor

    ben iki üç kere arayıp iptal edilmesini istedim. sistem düzelince etcekler mi yoksa her ay yeniden mi arayıp belirtmem lazım ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinergy_05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Cuma günü 250mb için mail atmıştım...Bugün aradılar ve yine iptal ettiler...Böyle hataya can kurban tabi...Keşke 24 ay dolana kadar düzelmese sistemleri...

    her ay bizim uğraşmamaız mı gerekiyor

    ben iki üç kere arayıp iptal edilmesini istedim. sistem düzelince etcekler mi yoksa her ay yeniden mi arayıp belirtmem lazım ?

    sen güncel tutarında 10 tl fazlalığı görünce mail at durumu anlat onlar seni arar.Evet bunu heray yapmak zorundasın, adamlarda sana bedava 250 mb vermiş oluyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinergy_05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Cuma günü 250mb için mail atmıştım...Bugün aradılar ve yine iptal ettiler...Böyle hataya can kurban tabi...Keşke 24 ay dolana kadar düzelmese sistemleri...

    her ay bizim uğraşmamaız mı gerekiyor

    ben iki üç kere arayıp iptal edilmesini istedim. sistem düzelince etcekler mi yoksa her ay yeniden mi arayıp belirtmem lazım ?

    sen güncel tutarında 10 tl fazlalığı görünce mail at durumu anlat onlar seni arar.Evet bunu heray yapmak zorundasın, adamlarda sana bedava 250 mb vermiş oluyor.

    yok fazla 10 tl olmasa bile (ki telefonda olmayabilir dedi) ay içinde arayıp
    -iptal etmek istiyorum
    +maalesef iptal edemiyoruz.. bla bla bla
    -peki teşekkürler

    bu konuşmayı sormuştum. her ay yapıcaz mı diye.
    yani ayda iki kere iletişime geçiyoruz

    maili nereye atmam lazım peki? müşteri hizmetlerini arayarak net paketinin parasını çıkarmayalım bari
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinergy_05

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinergy_05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Cuma günü 250mb için mail atmıştım...Bugün aradılar ve yine iptal ettiler...Böyle hataya can kurban tabi...Keşke 24 ay dolana kadar düzelmese sistemleri...

    her ay bizim uğraşmamaız mı gerekiyor

    ben iki üç kere arayıp iptal edilmesini istedim. sistem düzelince etcekler mi yoksa her ay yeniden mi arayıp belirtmem lazım ?

    sen güncel tutarında 10 tl fazlalığı görünce mail at durumu anlat onlar seni arar.Evet bunu heray yapmak zorundasın, adamlarda sana bedava 250 mb vermiş oluyor.

    yok fazla 10 tl olmasa bile (ki telefonda olmayabilir dedi) ay içinde arayıp
    -iptal etmek istiyorum
    +maalesef iptal edemiyoruz.. bla bla bla
    -peki teşekkürler

    bu konuşmayı sormuştum. her ay yapıcaz mı diye.
    yani ayda iki kere iletişime geçiyoruz

    maili nereye atmam lazım peki? müşteri hizmetlerini arayarak net paketinin parasını çıkarmayalım bari

    onu onlara sorma burayı takip et mutlaka bizlerden biri yazar artık paket iptal oluyormuş diye :) ben hatunun hat için takip ediyorumda biz ücreti görünce mail atıyoruz onlar iade ediyor direk görüyorsun zaten güncel tutar 10 tl azalıyor.

    Evet o yüzden mail at dedim arama diye bakma arasan istediğin kadar konuş sabit ücret alıyorlar 35 mi 40 kuruş mu öyle birşeydi.Aşağıdaki linkten e-mail kısmına girerek devam edin, oradan yollayabilirsiniz.

    http://www.vodafone.com.tr/YardimDestek/bize_ulasin.php?default_id=destek-bizeulasin
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinergy_05

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinergy_05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Cuma günü 250mb için mail atmıştım...Bugün aradılar ve yine iptal ettiler...Böyle hataya can kurban tabi...Keşke 24 ay dolana kadar düzelmese sistemleri...

    her ay bizim uğraşmamaız mı gerekiyor

    ben iki üç kere arayıp iptal edilmesini istedim. sistem düzelince etcekler mi yoksa her ay yeniden mi arayıp belirtmem lazım ?

    sen güncel tutarında 10 tl fazlalığı görünce mail at durumu anlat onlar seni arar.Evet bunu heray yapmak zorundasın, adamlarda sana bedava 250 mb vermiş oluyor.

    yok fazla 10 tl olmasa bile (ki telefonda olmayabilir dedi) ay içinde arayıp
    -iptal etmek istiyorum
    +maalesef iptal edemiyoruz.. bla bla bla
    -peki teşekkürler

    bu konuşmayı sormuştum. her ay yapıcaz mı diye.
    yani ayda iki kere iletişime geçiyoruz

    maili nereye atmam lazım peki? müşteri hizmetlerini arayarak net paketinin parasını çıkarmayalım bari

    onu onlara sorma burayı takip et mutlaka bizlerden biri yazar artık paket iptal oluyormuş diye :) ben hatunun hat için takip ediyorumda biz ücreti görünce mail atıyoruz onlar iade ediyor direk görüyorsun zaten güncel tutar 10 tl azalıyor.

    Evet o yüzden mail at dedim arama diye bakma arasan istediğin kadar konuş sabit ücret alıyorlar 35 mi 40 kuruş mu öyle birşeydi.Aşağıdaki linkten e-mail kısmına girerek devam edin, oradan yollayabilirsiniz.

    http://www.vodafone.com.tr/YardimDestek/bize_ulasin.php?default_id=destek-bizeulasin

    işte her ay benim böyle bi talebim olmuştu gibisinden konuşmak gerekiyor sandım işte. 33 kr bişi görünüyor.

    teşekkür ederim.

    vodafone un fatura olayını anlayamıyorum + - bişiler oluyo hop 6,5 diyo

    fatura çıktıktan sonra itiraz adiyoruz di mi
    benim ilk bedava ayım da
    _____________________________




  • istersen fatura kesilmeden söyle güncel tutarı takip et, istersen fatura kesildikten sonra yap sana kalmış ama faturayı 10 tl fazla ödemek zorunda kalırsın.Biz genelde kesilmeden önce istiyoruz iadesini maksat 10 tl fazla vermeyelim diye.
    _____________________________
  • para verip aramaya gerek yok, uygun bir dille mail atarsanız en geç iki gün içinde arıyorlar...
    _____________________________
  • Faturalarınız ne durumda?...

    Ağustos 0,10tl...(26 günlük ilk fatura)
    Eylül 5,00 tl...
    Ekim 5,00 tl...
    Kasım 6,20tl...(2 sefer kampanya katılım mesajı göndermişim)
    Aralık 6,60tl...(3 sefer kampanya katılım mesajı göndermişim)
    Ocak 6,70...(1 tane vodafone a yollanmış sms i ücretlendirmişler, nasıl oluyorsa + TK Ücreti yansımaya başlamış...)
    Şubat 7,30...(250mb lık paket ücretinin iptalinden sonraki ilk fatura, hiçbir ekstra kullanım yok)

    TK ücretini anladık...MNT den sonraki yıl alınmaya başlıyor...Ama ocak ayında 5000sms paketi olmasına rağmen bir sms ücretlendirilmiş, sonra ücretsiz olarak devam etmiş...Şubay ayında ise hiçbir ekstra haracama yokken yaklaşık 1tl fazla gelmiş fatura...Sizde durum nedir?...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Faturalarınız ne durumda?...

    Ağustos 0,10tl...(26 günlük ilk fatura)
    Eylül 5,00 tl...
    Ekim 5,00 tl...
    Kasım 6,20tl...(2 sefer kampanya katılım mesajı göndermişim)
    Aralık 6,60tl...(3 sefer kampanya katılım mesajı göndermişim)
    Ocak 6,70...(1 tane vodafone a yollanmış sms i ücretlendirmişler, nasıl oluyorsa + TK Ücreti yansımaya başlamış...)
    Şubat 7,30...(250mb lık paket ücretinin iptalinden sonraki ilk fatura, hiçbir ekstra kullanım yok)

    TK ücretini anladık...MNT den sonraki yıl alınmaya başlıyor...Ama ocak ayında 5000sms paketi olmasına rağmen bir sms ücretlendirilmiş, sonra ücretsiz olarak devam etmiş...Şubay ayında ise hiçbir ekstra haracama yokken yaklaşık 1tl fazla gelmiş fatura...Sizde durum nedir?...



    detaylı inceleme vardı galiba gün gün ordan bakın hocam, benim hatun 250 mbi geçmedikçe bisi gelmiyor, 250 yi gecsede iyiki asım ucreti 10 mb 50 kuruş , 10 mb anca geçiyor o da 50 kuruş etki ediyor.yani bilgimiz dışında bisi olmuyor, genel olarak bende vf faturali kullaniyom sorun yok epeydir, enson 7-8 ay önce sorun olmustu, halletmistim tabi onuda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.