Şimdi Ara

Vodafone, akıllı telefon teknik desteği konusunda yeni bir sayfa açıyor; LogMeIn Rescue

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
4.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Vodafone, akıllı telefon teknik desteği konusunda yeni bir sayfa açıyor; LogMeIn Rescue


    370 milyonu aşan abonesi ile dünyanın önde gelen servis sağlayıcılarından olan Vodafone, ülkemize yaptığı yatırımlara bir yenisini daha ekliyor. Özellikle akıllı telefonların yaygınlaştığı bu dönemde Vodafone; uzaktan erişim, dosya paylaşımı ve veri yedekleme gibi alanlarda çözümler geliştiren LogMeIn şirketiyle birlikte yaptığı ortak çalışma ile birlikte mobil yardım servisi LogMeIn Rescue'yu ülkemizde de bireysel ve kurumsal müşterilerinin hizmetine sunuyor.


    Vodafone'un hizmet verdiği 6 ülkede hali hazırda uygulanan ve 4 ülkede daha test çalışmaları süren LogMeIn Rescue ile kullanıcılar akıllı telefonları için birçok teknik destek hizmetini uzaktan alabilecekler. Kullanıcının kendi izni ile çalışan LogMeIn Rescue yazılımı sayesinde e-posta ayarı, uygulamalar, dosya yönetimi, sistem güncelleme gibi birçok teknik destek Vodafone'un teknik destek ekipleri tarafından uzaktan sağlanabilecek. Kullanıcı izni ile birlikte, Vodafone'un destek ekibi, cihazın o anki durumuyla ilgili birçok bilgiye ulaşabilecek, telefonun ekranını görüntüleyebilecek, hatta uzaktan kontrol edebilecek.


    Android, iOS, Symbian, Windows Mobile ile Blackberry OS platformlarını destekleyen hizmetin içeriği akıllı telefonun platformuna göre farklılık gösteriyor. Örneğin diğerlerine göre kapalı bir sistem olduğu için iOS'de e-posta ayarı uzaktan yapılabilirken; Symbian'da telefonun o andaki pil durumu, işlemlerinin işlemci ve bellekte sebep olduğu yüke kadar çok detaylı bilgiler üzerinden daha geniş bir hizmet sunulabiliyor. Vodafone Türkiye yetkilileri Apple'ın LogMeIn şirketiyle LogMeIn Rescue üzerinden daha detaylı hizmet sunabilmek için ortak çalışma yaptıklarını dile getirirken; hizmet sürecinde kişisel gizliliğin ihlal edilmediğini, kullanıcının isteği dışında herhangi bir bilgiye ulaşmalarının mümkün olmadığını ve kullanıcının o an ekranda ne görüyorsa, teknik ekiplerinin sadece o ekranı görebildiklerini belirtti. Ayrıca, hizmetin kullanımı esnasında yapılan data alışverişinin ücretsiz olduğunu belirtelim.



    Vodafone, akıllı telefon teknik desteği konusunda yeni bir sayfa açıyor; LogMeIn Rescue


    2012 yılına kadar sadece Vodafone'un kurumsal ve bireysel müşterilerinin faydalanabileceği hizmet hakkında Vodafone Türkiye Satış ve Müşteri Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinan Kızıldağ "Biz Vodafone Türkiye olarak müşterilerimiz için en güvenilir iletişim markası olma vizyonuyla çalışıyoruz. Bu doğrultuda bireysel ve kurumsal müşterilerimize katma değerli hizmetler sunuyoruz. Şimdi bunlara bir yenisini daha ekliyoruz.Uzaktan erişim, dosya paylaşımı, sistem yönetim, veri yedekleme gibi alanlarda ürün ve çözümler geliştiren, dünyanın önde gelen teknoloji firmalarından LogMeIn ile işbirliğine imza atıyoruz. Bugün tamamı Türk mühendislerden kurulu Oksijen Ar-Ge isimli şirketimizle bir yandan kendi teknolojilerimizi üreterek dünya teknoloji liginde Türkiye’yi temsil ederken; öte yandan da küresel teknolojideki son gelişmeleri takip ederek Türkiye’deki tüketicilerin kullanımına sunuyoruz. Bunun da Vodafone’un inovasyona verdiği önemi gösteren çarpıcı bir veri olduğunu düşünüyorum.” derken; Vodafone Türkiye Müşteri Operasyonları ve Online Servisler Bölüm Başkanı Hakan Çelik ise “Bu işbirliği sayesinde Türkiye’deki akıllı telefon kullanıcılarına uzaktan teknik destek sağlayan ilk operatör oluyoruz. Hızla gelişen teknoloji ile bu teknolojiyi kullanmak isteyen müşterilerimiz arasında köprü olacağız. Müşterilerimizin yapmaları gereken tek şey ise uzaktan erişime izin vermeleri ve kendilerine yardımcı olacak teknisyenle işbirliği yaparak hızlıca sorunlarına çözüm üretmeleri” diyerek proje ile ilgili görüşlerini dile getirdi.








  • vdf 945 e el atsında ( ZTE Joe ) !!!! 6 AY oldu . . .
  • orda calisacak teknisyenlerin bilgisi musteri hizmelerindeki gibiyse yandik:)
  • FİKİR çok güzel, uygulanabilirliği düşündürücü...
    Yapmasına yaparlar da, dicek ki,
    "Şu anda tüm temsilcilerimiz diğer müşterilerimizle bağlantıdalar"
    Turkcell yapsa daha adam gibi yapardı galiba. "Biz 1 dakikada bağlanıyoruz" derdi. "4 4lük bağlanıyoruz" derdi.
  • karşıdaki kişinin hızı cepten hızıysa o desteği nasıl verecekler merak ediyorum :D
  • Bu konu hakkında müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri temsilcisi bu konuyu bilmiyor. Dolambaçlı cevaplar veriyor.

    Bende merakla bekliyorum.
  • LogMeIn okuyunca Hamachi geldi aklıma
  • LogMeIn güzel bir sistem.3 sene önce sürekli kullanıyordum.Ancak telefonlar için nasıl olur şüpheli.
  • Vodafone un her türlü uygulaması en az 2 ay doğru dürüst çalışmaz.
    Ör:Facebook twitter paketinde Twittera girememe.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.