Yaklaşık 2.5 yıl kadar önce satın aldığım Logitech Dinovo Edge klavyede şarj sorunu oluştu. Garanti süresi 3 yıldı. Logitech ile temasa geçtim ve ürünün fabrika çıkışı hatalı olduğunu, hala garantisinin geçerli olduğunu ve ürünü aldığım yere başvurmam gerektiği söylendi. Ben de Gold'u aradım. Elimde faturam olduğu halde, kutudan çıkan garanti kağıdı olmadan klavyem için hiçbir işlem yapamayacaklarını söylediler.Ve dağıtıcı firma olan Logosoft'u aramamı istediler ve aradan çekildiler. Logosoft'u aradım ve durumu izah ettim. Telefona çıkan bayan oldukça seviyesiz bir tavırla, ürünün Türkiye'deki garanti süresinin 2 yıl olduğunu ve yapabilecekleri birşey olmadığını söyledi. Ben de durumu Logitech'e ilettim. Logitech benden faturamı ve ürüne ait bir kaç numarayı kendilerine e-postalamamı istedi. Ben de istenileni yaptım. Ve 1 temmuz cuma günü yaptığım yazışmalar sonucu 4 temmuz pazartesi Hollanda'dan bana yeni bir klavye gönderdiler. Müsteri Hizmetleri anlayışından yoksun Gold ve Logosoft'a diyecek laf bulamıyorum.
Logitech bu gibi durumlarda doğrudan iletişime geçilirse eğer yeni ürün gönderiyorlar.Bu yüzden Logitech kalitesi tartışılmaz.Ancak arada ki firmalar için aynı şeyi söylemek pek mümkün değil.Geçmiş olsun dostum,umarım bir daha sorun yaşamazsın.
yazıyı okurken içimden kesin elinde kalmıştır dedim ama şaşırdım
Logitech'le nasıl iletişim kurabildiniz biraz daha ayrıntı şekilde açıklar mısınız?
quote:
Orijinalden alıntı: =AlacaKaranlık=
Logitech'le nasıl iletişim kurabildiniz biraz daha ayrıntı şekilde açıklar mısınız?
5. maddenin sonunda "hala sorun devam ediyorsa bize mail atın" kısmından mail attım. Hemen cevap dönüyolar zaten
quote:
Orijinalden alıntı: Eagle Claw
Logitech bu gibi durumlarda doğrudan iletişime geçilirse eğer yeni ürün gönderiyorlar.Bu yüzden Logitech kalitesi tartışılmaz.Ancak arada ki firmalar için aynı şeyi söylemek pek mümkün değil.Geçmiş olsun dostum,umarım bir daha sorun yaşamazsın.
2 iş günü içerisinde elimde oldu Hollanda'dan gelen ürün. Ben bile hala inanamıyorum. Bu iki firmamızın haline kızayım mı üzüleyim mi bilemiyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: dawnwatcher
quote:
Orijinalden alıntı: Eagle Claw
Logitech bu gibi durumlarda doğrudan iletişime geçilirse eğer yeni ürün gönderiyorlar.Bu yüzden Logitech kalitesi tartışılmaz.Ancak arada ki firmalar için aynı şeyi söylemek pek mümkün değil.Geçmiş olsun dostum,umarım bir daha sorun yaşamazsın.
2 iş günü içerisinde elimde oldu Hollanda'dan gelen ürün. Ben bile hala inanamıyorum. Bu iki firmamızın haline kızayım mı üzüleyim mi bilemiyorum.
Logitech bu yüzden Logitech dostum.Kalite ve müşteri memnuniyeti sebebiyle.
Teknosadan aldığım logitech v320 wireless mouse um un reciever ı (pc usb alıcısı) bozuldu.Tahmin edebileceğiniz gibi alıcı bozulduktan sonra wireless mouse u kullanmak imkansız.yeni alıcı bulmakta çok zor.taş gibi mouse u bu yüzden çöpe atmak istemedim.Logitech müşteri hizmetlerine .com uzantılı sitesine ingilizce olarak durumumu anlattım hemen cevapladılar.Mailimde ürünü aldığım tarihi belirtmiştim ve bana ürünümün garantisinin 3yıl olduğunu garanti kapsamının devam ettiğini bu yüzden ürünü aldığım yere götürmemi söylediler.Fakat teknosadan bana verilen faturada ürün garantisi 2 yıl olarak belirtilmişti ve ben bu garanti kapsamını 2 hafta civarı bir süreyle kaçırmıştım yani teknosaya gitsem "hadi abicim garantin dolmuş" diyip geri göndereceklerdi.Bende tekrar cevap yazarak bu durumu anlattım teknosadan aldığımı ve faturanın üzerinde garanti kapsamının 2 yıl olarak belirtildiğini yazdım ayrıca bir de mouse umun alıcısının çalışmadığını gösteren kanıtlayan bir de video çekip gönderdim ve bana hemen adresimi sordular size yeni bir alıcı göndereceğiz dediler.Daha sonra yeniden bir mail geldi ve ellerinde benim mouse un alıcısı kalmadığını bu yüzden yeni bir mouse yollayacaklarını söylediler.Onların bana yolladığı linkten 3 mouse arasından 1 tanesini seçmemi istediler ve bende m525 modelini seçtiğimi söyledim.Yep yeni gıcır gıcır mouse 3 gün içinde ups kargoyla kapıma kadar Hollanda'dan geldi.Unutmayın logitech ürünlerinin garantileri en az 3 yıldır.Ürünü aldığınız yer bende olduğu gibi 2 yıl falan derse düşmeyin bu tuzağa
M305 modelim tek tıklamada 2-3 kere algılıyordu. Daha 3 yıl olmamıştı ancak 2 yıl geçmişti. O yüzden logosoft ürünü geri gönderip durdu garantisi bitmiş diye. Tam tüketici mahkemesine gidecekken dedim bir de logitech ile iletişim kurayım.
Böyle ilgi alaka böyle yardımseverlik görmedim. Ürünüm gerçekte 3 yıllık garantiye sahipti ve o yüzden eski mouseu onarmak için istemediler bile, hemen yenisini göndereceklerine dair mesaj attılar. Cevaplar anında geliyor sanki çevirim içi mesajlaşma.
Logosoftla ya da başka bir distribütörle sorun yaşarsanız hiç uğraşmayın hemen Logitech ile iletişim kurun. Üstelik Türkçe bilen çalışanları mevcut; siteye üye olup support kısmından sorununuzu Türkçe şekilde anlatın.
vay be agzım açık kaldı. helal olsun
Logitech iyidir iyi.
Logitech'teki elemanlar birşey bilmiyor adamlara mouse'a nasıl makro yapabilirim diye sordum makro ne dediler Teknosada aynı cevabı verdi sonra razer'e geçtim gayet iyi
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme