arkadaşlar 2.0 tdi quattro manuel modelini almayı düşünüyorum da :)
ne dersiniz bu araba hakkında parasını hakeder mi ? performansı iç hacmi konforu nasıldır ?
ve bide en önemlisi sipariş tarihinden ne kadar bi süre sonra teslim ederler..audi den alışveriş yapmış bi arkadaş özellikle bu konuda bilgilendirirse sevinirim teşekkürler
Adamlar 2011 tarihli konuya hala sunu al bunu al diyorlar
Spor araç ve dizel 2.0 TFSI deseydiniz güzeldi
quote:
Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64
Spor araç ve dizel 2.0 TFSI deseydiniz güzeldi
ikinci elde bir tane ilan var dizel TT ayrıca o arabayı alacaksan yakıtına katlanmalısın bence.
arabayı alırken yeterince para veriyoruz bari yakıtı üzmesin :)
Boşver hocam ne yapıcan 2.0 tdi. Spor bi araç için çok zıt ve anlamsız. 2.0 tfsi olursa al tabii.
hocam böyle bir arabada iç hacimi düşünüyorsanız bu araç size göre değil demektir..
Lütfen yanlış anlamayın beni, çok merak ettim nedir sizi böyle bir araca 150 milyar vermeye iten şey? Sportiflik diyorum tutmuyor, prestij diyorum eksik kalıyor, ekonomi diyorum alakası yok.
quote:
Orijinalden alıntı: Ras0
arabayı alırken yeterince para veriyoruz bari yakıtı üzmesin :)
ayda 3000km den fazla yapmıyorsanız zaten kullanırken o üzüntüyü hissedeceğinizi sanmıyorum. kaldı ki TT gibi bir araçla 3000km den fazla yapacaksanız Allah kolaylık versin.
quote:
Orijinalden alıntı: muccio
quote:
Orijinalden alıntı: Ras0
arabayı alırken yeterince para veriyoruz bari yakıtı üzmesin :)
ayda 3000km den fazla yapmıyorsanız zaten kullanırken o üzüntüyü hissedeceğinizi sanmıyorum. kaldı ki TT gibi bir araçla 3000km den fazla yapacaksanız Allah kolaylık versin.
neden öyle dediniz ki :) bi bildiğiniz olmalı allah kolaylık versin dediğinize göre
quote:
Orijinalden alıntı: Ras0
quote:
Orijinalden alıntı: muccio
quote:
Orijinalden alıntı: Ras0
arabayı alırken yeterince para veriyoruz bari yakıtı üzmesin :)
ayda 3000km den fazla yapmıyorsanız zaten kullanırken o üzüntüyü hissedeceğinizi sanmıyorum. kaldı ki TT gibi bir araçla 3000km den fazla yapacaksanız Allah kolaylık versin.
neden öyle dediniz ki :) bi bildiğiniz olmalı allah kolaylık versin dediğinize göre
Kabini çok dar bir araç TT; ayrıca süspansiyonları da sert bir araç. ayda 3000km den falza üstünde olmak istemem açıkçası. Ayrıca rakipleri içinde en az tutulanı, SLK kadar konforlu değil, Z4 kadar da sportif değil. Neresinden tutulsa elde kalacak bir araç. Audi tasarımını çok beğeniyorsanız bu fiyata A5 çok daha iyi bir seçim olur. İlla bu sınıfta bir araç arıyorsanız bence Z4 e bakmalısınız.
z4 fiyatı ve yakıt tüketimi olarak daha fazla
belki audi tt 1.8 tfsi ya yönelebilirim bu yorumlarınız üzere..
Şehiriçi fabrika verisi 7lt olan aynı zamanda 0-100 hızlanmasını 7.5 saniyede alan ve son hızı:226km olan güzel bir araç bence.
Dizel olunca çok daha rahat binersiniz yakıtı düşünmeden gazlarsınız.Performansıda oldukça güzel aracın.
Sahibi olmadım fakat içinde bulunduğum bir araç süspansiyonları sert ama gençseniz sizi rahatsız etmez diye düşünüyorum.
Şekli,şemali aracın zaten ortada bence çok güzel bir araç görünüş açısından.İmkanınız varsa magnetic ride opsiyonunuda alırsınız süspansiyon ayarı olur sport ve comfort diye.
İmkanım olsa açıkcası alırdım ben.
quote:
Orijinalden alıntı: Ras0 arkadaşlar 2.0 tdi quattro manuel modelini almayı düşünüyorum da :)
ne dersiniz bu araba hakkında parasını hakeder mi ? performansı iç hacmi konforu nasıldır ?
ve bide en önemlisi sipariş tarihinden ne kadar bi süre sonra teslim ederler..audi den alışveriş yapmış bi arkadaş özellikle bu konuda bilgilendirirse sevinirim teşekkürler
Manuel alma,super arac tptronic al.birde cip takarsin offf,ucar.Ama dizel olmamis bir ama bu devirde de benzine para yetismez.
1.8 tfsi ile 2.0 tdi arasında 10 bin euro fark var yaklaşık yani 23-24 bin tl..bu yakıt farkını ben kaç yılda çıkartırım acaba kafama bu takıldı. zaten ikiside düz vites. ve benzinli nin 2. eli daha iyidir diye düşünüyorum
quote:
Orijinalden alıntı: Ras0
quote:
Orijinalden alıntı: muccio
quote:
Orijinalden alıntı: Ras0
arabayı alırken yeterince para veriyoruz bari yakıtı üzmesin :)
ayda 3000km den fazla yapmıyorsanız zaten kullanırken o üzüntüyü hissedeceğinizi sanmıyorum. kaldı ki TT gibi bir araçla 3000km den fazla yapacaksanız Allah kolaylık versin.
neden öyle dediniz ki :) bi bildiğiniz olmalı allah kolaylık versin dediğinize göre
Alakasiz siniflar ama 73.000 euroya mercedes e coupe tercih ederim,lux,genis,cok şık.ilerde amg dış kasa modifiye,sanayide bir cip,kelle avcisi olur arac.
Z4 ile TT arasında çok büyük bir fiyat farkı yok, ayrıca o fiyat farkını da fazlasıyla hakediyor Z4. Herşeyden önce Z4 den alacağınız kullanım keyfi TT ile kıyaslanamaz bile. 34hp fark var ki bu kiloda araçlar için çok büyük bir fark. Ayrıca önceden de dediğim gibi eğer ayda 3000-3500km den az yapıyorsanız dizelin büyük bir karı kalmıyor. TT gibi bir araçta fabrika verilerini yakalayacağınızı düşünüyorsanız çok büyük bir yanlıştasınız. Opsiyon listesini değerlendirirseniz Z4 ün bir adım önde olduğunu görürsünüz yine. Otomatik vites de başka bir artısı. Tüm bunlar göz önünde bulundurulunca aradaki 3000 euro büyük bir fark değil bence. Aylık yakıt olarak da ayda 200tl den fazla farkedeceğini sanmıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: Ras0
1.8 tfsi ile 2.0 tdi arasında 10 bin euro fark var yaklaşık yani 23-24 bin tl..bu yakıt farkını ben kaç yılda çıkartırım acaba kafama bu takıldı. zaten ikiside düz vites. ve benzinli nin 2. eli daha iyidir diye düşünüyorum
İkinci eli düşünüyorsanız DSG siz kesinlikle düşünmeyin derim. Zaten piyasası berbat bir araç TT. Genelde bayan ağırlıklı müşterisi de. Oyüzden bir de düz vites olunca nasıl satarsınız bilmiyorum. Ayrıca şu son zamlarla birlikte 24bin tl farkı çıkarmanız 5 yılda ayda 3000km nin altında olmamak kaydıyla çıkar.
vallahi soğudum arabadan ya :)
Isınılacak gibi bir araç değil malesef bu fiyat etiketiyle. Alınması için hiçbir mantıklı sebep bulamıyorum