Şimdi Ara

VODAFONE MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI ARTIK SADECE 542

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
131.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VF Müşteri Hizmetleri Numarası 05424440542, 28 Haziran 2011 tarihi itibarı ile kapatlılacak , 4440542 ve yeni numaramız olan 542 devrede olacaktır. 4440542 tüm operatörlerden (VF dahil) ve sabit hatlardan , 542 numarası ise VF aboneleri tarafından aranabilecektir.

    VF Abonesi 4440542 numarasını ararken dakika başına 40 KR olarak ücretlendirilecektir.(Faturalı hat - Faturasız hat arama ücreti eşitlenmiştir.)

    VF Abonesi 542 numarasını arar ise arama başına 40 KR olacaktır.

    Diğer operatör ve sabit hat abonelerinin 4440542 yi arama ücretini bulunduğu operatör belirlemektedir. Ücret bilgisini kendi operatörlerinden öğrenebilirler.

    28 Haziran 2011 tarihi itibarı ile IVR anonslarında da değişiklik yapılarak 05424440542 'yi arayan abonelere (diğer operatör ve sabit hattan arıyor ise 4440542, VF dan arıyor ise 542 numarasının ) bilgilendirme anonsu verilecektir. Anonsu dinlemek ücretsiz olacaktır.

    22-28 Haziran tarihleri arasında tüm VF abonelerine ekteki sms metni gönderilerek bilgilendirme yapılmaktadır.

    SMS metni:

    CAGRI MERKEZIMIZE 28.06.11 ITIBARIYLE 542 UZERINDEN ULASABILIRSINIZ.542 ARAMA UCRETI ARAMA BASINA SADECE 40 KR, 4440542 ARAMA UCRETI ISE DAKIKA BASINA 40 KR’TUR







  • kısa ve öz bi olay güzel
  • 05424440542 numaraya erisim kaldırılarak,

    avea ve tcl in faturalı hy paketlerinden aranması engellenmıs olmus. ;) ;) ,

    sonuc olarak 2 hattı olan vf aboneleri avea ve tcl hattından

    hy paketindeki dakikalardan VF musteri hizmetlerine

    05424440542 den ulasabilirken, 4440542 aratarak artık onlarıda engelemıs olacak VF.

    ----------------------------------

    tum opeatorler kurus ların pesine dustuler artık ,

    acık tum kapılarını kapatıyorlar, =D =D ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 23 Haziran 2011; 10:05:35 >
  • Arama ücreti dışında güzel. Ben operatör olsam müşterimin verdiğim hizmetle ilgili destek hakkını ücret alarak sağlamazdım. Bununla da övünürdüm. Ama böyle değil malesef.
  • şimdi bende cep avantaj mini var her yöne 150 dk 15TL. Kotayı dolduramıyorum (fazla konuşmam)

    1) 4440542 veya 542 yi ararsam bu kotam için de mi yoksa ayrıca 40 kr ücretlendiriliyor mu?
    2) Aynı şekilde 4440444 mesela bankayı arasam ücretlendiriliyor mu? Yoksa kota içinde mi?
    3) Bir de 0822li sabit hatlar var, mesela evdeki fiberinternetin teknik servisi bunları aramak heryöne kotası içinde mi yoksa ayrıca ücretlendirliyor mu?

    Teşekkürler
  • Acaba diğer 444 arama ücretleride degisirmi.?
    Şu an paketime göre ücretsiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    Arama ücreti dışında güzel. Ben operatör olsam müşterimin verdiğim hizmetle ilgili destek hakkını ücret alarak sağlamazdım. Bununla da övünürdüm. Ama böyle değil malesef.


    böyle olursa canı sıkılan arar şu noldu burda kaç hakkım kaldı vs.. vs.. zaten şimdiden bile yeterince yoğunlar her ay 2-3 arama ücretsiz sonrası ücretli olsa daha makul olur gereksiz kullanımı engellemek için...
  • dun yasadıgım bi olayı paylasayım,

    on odemeli hattımın tarife degisikligi icin

    web ten selfservis te tarife butonları calısmadıgı icin

    2 kez 7038 e sms gonderdim, ucreti dusmesine ragmen

    2 sindede hata mesajı dondu,

    ardından mecburen 0542 444 0542 aradım

    10 dk beklememın ardından islemi gerceklestıren arkadas

    tam baska bi isteginiz derken "hat gidebilir" dedi ve "kut" hattan dustum,

    sanırım MH calısan ların onundeki ekranda islem onay butonundan

    sonra yogunlugun azaltılması ve bekleyen cagrıların eritilmesi

    maksadıyla hattın kapanmasıyla ılgılı sayac uygulaması koymuslar,

    yani extrem bisey olmadıktan sonra gorusme Cagrı merkezi yazılımı

    tarafından otomatic sonlandırılıyor,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avi907


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    Arama ücreti dışında güzel. Ben operatör olsam müşterimin verdiğim hizmetle ilgili destek hakkını ücret alarak sağlamazdım. Bununla da övünürdüm. Ama böyle değil malesef.


    böyle olursa canı sıkılan arar şu noldu burda kaç hakkım kaldı vs.. vs.. zaten şimdiden bile yeterince yoğunlar her ay 2-3 arama ücretsiz sonrası ücretli olsa daha makul olur gereksiz kullanımı engellemek için...


    Tabiki kısıtla getirilmesi gerekir aksi takdirde suistimal edilir. Yılda 2 olsa bile şimdiki gibi hiç yoktan iyidir ama onu bile yapmazlar.
  • Türkiye haricinden MH hangi numaradan aranacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byteknight -- 23 Haziran 2011; 12:37:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byteknight

    Türkiye haricinden MH hangi numaradan aranacak?


    voip için soruyorsanız +90444XXXX şeklinde oluyor yurtdışı da aynıdır muhtemelen...
  • an itibariyle denedim

    diger operatorlerden

    avea ve tcl den denedim

    VF Müşteri Hizmetlerine 05424440542 ulasilamiyor ...

    -----------------------------------

    turk telekomdan 444 0 542 de calısmıyor ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 25 Haziran 2011; 10:59:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: target4u


    dun yasadıgım bi olayı paylasayım,

    on odemeli hattımın tarife degisikligi icin

    web ten selfservis te tarife butonları calısmadıgı icin

    2 kez 7038 e sms gonderdim, ucreti dusmesine ragmen

    2 sindede hata mesajı dondu,

    ardından mecburen 0542 444 0542 aradım

    10 dk beklememın ardından islemi gerceklestıren arkadas

    tam baska bi isteginiz derken "hat gidebilir" dedi ve "kut" hattan dustum,

    sanırım MH calısan ların onundeki ekranda islem onay butonundan

    sonra yogunlugun azaltılması ve bekleyen cagrıların eritilmesi

    maksadıyla hattın kapanmasıyla ılgılı sayac uygulaması koymuslar,

    yani extrem bisey olmadıktan sonra gorusme Cagrı merkezi yazılımı

    tarafından otomatic sonlandırılıyor,




    Belirli işlemlerde, işlem yapıldıktan sonra hattan düşersiniz. Örneğin; Roaming açılışı, numara değişikliği, tarife değişikliği vb.. Bilgisayara program yükledikten sonra yeniden başlatmanız gibi bir durum. Belirttiğiniz şekilde sayaç vb. bir durum bulunmuyor. İsterseniz 3 saat görüşünüz ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExisTeeN

    quote:

    Orijinalden alıntı: target4u


    dun yasadıgım bi olayı paylasayım,

    on odemeli hattımın tarife degisikligi icin

    web ten selfservis te tarife butonları calısmadıgı icin

    2 kez 7038 e sms gonderdim, ucreti dusmesine ragmen

    2 sindede hata mesajı dondu,

    ardından mecburen 0542 444 0542 aradım

    10 dk beklememın ardından islemi gerceklestıren arkadas

    tam baska bi isteginiz derken "hat gidebilir" dedi ve "kut" hattan dustum,

    sanırım MH calısan ların onundeki ekranda islem onay butonundan

    sonra yogunlugun azaltılması ve bekleyen cagrıların eritilmesi

    maksadıyla hattın kapanmasıyla ılgılı sayac uygulaması koymuslar,

    yani extrem bisey olmadıktan sonra gorusme Cagrı merkezi yazılımı

    tarafından otomatic sonlandırılıyor,




    Belirli işlemlerde, işlem yapıldıktan sonra hattan düşersiniz. Örneğin; Roaming açılışı, numara değişikliği, tarife değişikliği vb.. Bilgisayara program yükledikten sonra yeniden başlatmanız gibi bir durum. Belirttiğiniz şekilde sayaç vb. bir durum bulunmuyor. İsterseniz 3 saat görüşünüz ;)



    bilgi icin tesekurler @ExisTeeN

    bu tarz bi uygulumanin oldugunu sayende ogrenmis oldum,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 25 Haziran 2011; 11:17:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: target4u


    bilgi icin tesekurler @ExisTeeN

    bu tarz bi uygulumanin oldugunu sayende ogrenmis oldum,


    Rica ederim. Müşteri temsilcinin dalgınlığına gelmiş aslında. İşlemi yapmadan önce sizi uyarması, farklı bir işlem daha yapacaksanız eğer tekrar aramaya ve ücretlendirmeye maruz bırakmadan önceliği hattan düşmenizi sağlamayacak olan o işlemi yaparak daha sonra tarife değişikliğini gerçekleştirmesi gerekir. Bu konuda da ayrıca bilginiz olsun. Yeniden arayıp ücretlendirilmeyiniz. Ayrıca çalışmayan servislerde herhangi bir işlemden yararlanmadığınız için ücret kesilmemesi gerekir. Yine bir mağduriyet söz konusu. İadesini talep edebilirsiniz. Yapamayız derlerse şikayet kaydı bırakınız. ;) Her müşteri temsilcisinin iade hakkı muhakkak vardır belirli bir limit dahilinde. Birazcık ısrarcı olmak gerekebilir. =)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExisTeeN -- 25 Haziran 2011; 12:47:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExisTeeN
    quote:

    Orijinalden alıntı: target4u


    bilgi icin tesekurler @ExisTeeN

    bu tarz bi uygulumanin oldugunu sayende ogrenmis oldum,


    Rica ederim. Müşteri temsilcinin dalgınlığına gelmiş aslında. İşlemi yapmadan önce sizi uyarması, farklı bir işlem daha yapacaksanız eğer tekrar aramaya ve ücretlendirmeye maruz bırakmadan önceliği hattan düşmenizi sağlamayacak olan o işlemi yaparak daha sonra tarife değişikliğini gerçekleştirmesi gerekir. Bu konuda da ayrıca bilginiz olsun. Yeniden arayıp ücretlendirilmeyiniz. Ayrıca çalışmayan servislerde herhangi bir işlemden yararlanmadığınız için ücret kesilmemesi gerekir. Yine bir mağduriyet söz konusu. İadesini talep edebilirsiniz. Yapamayız derlerse şikayet kaydı bırakınız. ;) Her müşteri temsilcisinin iade hakkı muhakkak vardır belirli bir limit dahilinde. Birazcık ısrarcı olmak gerekebilir. =)



    =D =D ,




  • benim bedavalarım var 542yi kapsar mı?
    yada 444lü numara akşam 7den sonra telekomda bedava olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavizaman

    benim bedavalarım var 542yi kapsar mı?
    yada 444lü numara akşam 7den sonra telekomda bedava olur mu?

    kapsamaz,

    1 nisandan sonra 444 0 542 yi bedava dakkalarınla arayabilirsin.
  • Vodafone müşteri hizmetleri su an rezalet durumda hele guneydogudan yapılan aramalar evlere senlik. Çalışanların çoğu değil sorun çözmek konuşmasıni bile bilmiyor.
  • Vodafone Müşteri hizmetlerine, sesli yanıt sistemiyle uğraşmadan, ücretsiz olarak, 7048'e KIRMIZI yazıp göndererek ulaşabilirsiniz. Anında 4440542'den çağrı geliyor ve müşteri hizmetlerine bağlanıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.