- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
İlk Pansumanım Yapıldı / Bilek Kesilmesi
10 Cevap1046 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2011; 23:12:26 

merhabaa,daha önce konu açmıştım kolum kesildi ameliyat oldum diye çoğu kişi hatırlar,

bugün kolum açıldı ve parmaklarım düz duruyordu,(parmaklarım tendon kesilmesi ile hareketsizdi aşağı doğruydu)

dikişlerim,kolumu havaya kaldırınca aşağıya doğru baskı yapıyordu ,dokto buna normal dedi...

benm doktor konuşmayı sevmeyen biri yani hastalarının durumu iyide kötüde olsa iyigibi,belli değil diyo..yani parmaklarım düz durması tendonun dikilmesi demektir,
artık sakat kalma ihtimalim yok değilmi,(sanırım tendon dikişleri kopmaz)


2440 Mesaj
22 Haziran 2011; 23:23:42 

geçmiş olsun.klavyede yazı yazmak zor olmalı tek elle
umarım düzelir. sağ el bide sağlak mısınız ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrykt -- 22 Haziran 2011; 23:24:47 >


_____________________________

| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2011; 23:37:17 


quote:

Orijinalden alıntı: mrykt

geçmiş olsun.klavyede yazı yazmak zor olmalı tek elle
umarım düzelir. sağ el bide sağlak mısınız ?



evet sağlağım ama soluda çok iyi kullanıyorum.

herşey yolunda şuanda


368 Mesaj
22 Haziran 2011; 23:42:37 

Geçmiş olsun Allah şifa versin kardeşim, bizim müzik hocasının da tendonlar mı sinirler mi öyle bi kopmuş ki parmağa ait kısımları kolunun dirseğe yakın kısmından tutup dikmişlerdi, kadın buna rağmen sadece serçe parmağında hareket zorluğu çekiyodu. Umarım iyileşirsin


_____________________________




212 Mesaj
22 Haziran 2011; 23:45:19 

Geçmiş olsun Acil şifalar ...


_____________________________



615 Mesaj
22 Haziran 2011; 23:46:18 

gecmis olsun kardesim


_____________________________

Ampulden Korkanlar HazirLanin Avize Geliyor:)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2011; 23:46:49 


quote:

Orijinalden alıntı: Tango-1

Geçmiş olsun Allah şifa versin kardeşim, bizim müzik hocasının da tendonlar mı sinirler mi öyle bi kopmuş ki parmağa ait kısımları kolunun dirseğe yakın kısmından tutup dikmişlerdi, kadın buna rağmen sadece serçe parmağında hareket zorluğu çekiyodu. Umarım iyileşirsin



eyw.hocam zaten %100 iyileşme olması imkansız bende beklenen iyileşme oranı %90 (parmakların hareket hızı,esnekliği)

ayrıca futbol kariyerim bitti, tam da fenerbahçenin alt yapısına gidiyodum...


846 Mesaj
23 Haziran 2011; 9:46:02 

Sen bir süre zorlama, tendon dikişleri de kopabilir.
Geçmiş olsun.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Haziran 2011; 15:50:54 


quote:

Orijinalden alıntı: AbesLang

Sen bir süre zorlama, tendon dikişleri de kopabilir.
Geçmiş olsun.



hadi ya ben yatarken deli yatıyırum düz duramıyorum..


525 Mesaj
24 Haziran 2011; 12:03:11 

Geçmiş olsun.


_____________________________

suçlular iktidarda kahramanlar sürgünde ölür...


344 Mesaj
24 Haziran 2011; 19:53:52 

Tek yapacağın şey küçük plastik toplardan alacaksın.Gün boyu elinde olacak kendini çok zorlamadan sıkıp bırakacaksın.Parmak hareketlerinde böylece en az hasar kalır.


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Sağlıklı Yaşam » İlk Pansumanım Yapıldı / Bilek Kesilmesi
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.270