Şimdi Ara

KIA Venga'ya ESP Gelmiş: Panorama Plus 47.000 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
0
Favori
9.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, KIA yetkilileri sesimi duymuş olacaklar ki, sonunda araca ESP koymuşlar. Panorama'nın üstüne 2500 lira daha ekleyerek alınabiliyor bu versiyon. Panorama'ya ek olarak HAC (yokuş kalkış destek sistemi), bluetooth, USB ve otomatik klima var.





    quote:

    Kesinlikle katılıyorum. Bayiye gidip aracı inceliyorsunuz, her şey dört dörtlük ama bakıyorsunuz ki Avrupa'nın hemen hemen her yerinde bu araçta ESP standartken ve kalanlarda da büyük oranda opsiyonel olarak sunuluyorken, KIA bizi adam yerine koymuyor ve seçenek olarak dahi sunmuyor.

    http://www.kia.co.uk/New-Cars/Range/Compact/Venga/Specification/Safety-and-Security.aspx

    Buyrun KIA İngiltere'nin sitesi. 3 versiyon var, baz olanında bile ESP (ESC olarak da geçiyor bazı yerlerde) standart. İspanya'ya baktım, 4 versiyon var, hepsinde ESP standart. İtalya'da yine standart. Almanya'da standart. İrlanda'da standart (: Bakın opsiyonel demiyorum. Üstelik İngiltere'de baz modelin fiyatı 11.000 Sterlin. Bizde ise 43.500 liralık üst modelde bile yok.

    Bugüne kadar detaylıca araştırmamıştım ama şimdi görüyorum ki gerçekten ayıp oluyor KIA'nın yaptığı.


    Böylece ix20'nin pabucu dama atılmış oldu. 1.6 CRDi 128 HP motoru ve ESP ile tamamlanmış donanımıyla, 1000 lira daha ucuza satılıyor kardeşinden. ix20'de 1.4 CRDi 90 HP motor bulunuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 11 Haziran 2011; 2:41:14 >







  • Belki forumda bu araca sahip arkadaşlar vardır güle güle kullansınlar araçlarını.

    Benim bakış açıma göre bu araca 47bin tl istemeleri ayıptır başkada bişey değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Belki forumda bu araca sahip arkadaşlar vardır güle güle kullansınlar araçlarını.

    Benim bakış açıma göre bu araca 47bin tl istemeleri ayıptır başkada bişey değil


    Ben sıkı bir pazarlıkla 45.000'e alınabileceği kanaatindeyim ki bu boyutlarda, bu donanıma sahip ve bu motor-şanzımanla donatılmış bir araç için şu günlerde gayet iyi fiyat diyebilirim.

    Sırf ESP olmadığı için listemden çıkarmak zorunda kalmıştım. Şimdi listenin en üstlerine koydum tekrardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Belki forumda bu araca sahip arkadaşlar vardır güle güle kullansınlar araçlarını.

    Benim bakış açıma göre bu araca 47bin tl istemeleri ayıptır başkada bişey değil


    Ben sıkı bir pazarlıkla 45.000'e alınabileceği kanaatindeyim ki bu boyutlarda, bu donanıma sahip ve bu motor-şanzımanla donatılmış bir araç için şu günlerde gayet iyi fiyat diyebilirim.

    Sırf ESP olmadığı için listemden çıkarmak zorunda kalmıştım. Şimdi listenin en üstlerine koydum tekrardan.


    Şanzımanında ne var açıkcası o kısmını anlayamadım düz vites benim bildiğim bu aracın dizelleri.

    Motoru her ne kadar 128ps "126hp" olarak gözüksede 11.1 saniye 0-100km hızlanması ve 185km son hızıyla 105-110hp'lik dizel motorlardan çok çok farklı değil performans açısından.

    Herhalde aktarım,vites oranları veya gücün devirlere düzgün olarak dağıtalamamasından kaynaklıyor bu durum.


    Misal 1540kg'lık grand scenic 1.6 dci 130'luk motoruyla 11.1 saniye 0-100 hızlanması yakalıyor son hızı 195km ve bunu kia'daki motordan daha az yakıt harcayarak yapıyor.Hemde kia venga'dan nerdeyse 300kg daha ağır olmasına rağmen.

    O yüzden motor ve şanzıman açısından büyük bir artı göremiyorum ben kia venga'da.

    Birde i20 platformunda yükselen bir araç.

    Usb,cam tavan,dijital klima,bluetooth gibi günümüz artık görmeye alıştığımız donanımlar dışında özel birşeye sahip değil.

    47.000 tl gibi bir fiyat bana açıkcası çok geliyor bu araç için.Sırf geniş diye sizce bu parayı hakediyor mu?




  • 6 ileri vites bence ekonomik sürüş için ideal.

    0-100'e 5 saniyede çıkmış, 10 saniyede çıkmış; bir araç alırken bakacağım son şey olur herhalde. Özellikle de söz konusu bir MPV ise.

    i20 platformunda yükselmesinde bir gariplik görmedim. Aracı kullandım, test sürüşü esnasında i20 ile ortak yanına rastlamak zor oldu. Çok daha konforlu, güçlü ve daha yüksek bir araç Venga. Hele ki uzun yolculuklarda MPV'lerin konfor üstünlükleri su götürmez bir gerçek. Araç gaza bastığınızda gayet atik davranıyor ve yormuyor, bayılmıyor. En azından kendi aracıma oranla fazlasıyla güçlü. 130'luk DCi motor hakkında fikrim yok. Sizin de yoktur zaten, kullanmadan yorum yapmak doğru değil fakat daha yeni bir motor olması, şanzımanın daha optimize çalışması gibi etmenler nedeniyle kulağa hoş geliyor olabilir değerler. Normaldir.

    47.000 biraz abartı evet ama 45.000 lira şu dönemde normal. Tabi 45.000'e verirlerse. Araçta donanım eksikliği yok bence. Her şey mevcut. Güçlü motoruyla ön plana çıkıyor. 1.4 CRDi motorlu ix20'nin 48.000 liradan satıldığını hatırlatalım. Özellikle ix20'ye oranla tek eksiği ESP idi. Konuyu daha ziyade onun için açtım.




  • ilk çıktığında bu donanım olsa ben belki alabilirdim .. ŞU an o parayı harcadığım ve araba fiyatları abartı yüksek olduğu için şu an ben pek araba almayı düşünmüyorum.

    Bu arada genel olarak KIA modelleri , identik Hyundailerden güzel geliyor bana bir tek venga hariç . IX20 , vengadan güzel...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    6 ileri vites bence ekonomik sürüş için ideal.

    0-100'e 5 saniyede çıkmış, 10 saniyede çıkmış; bir araç alırken bakacağım son şey olur herhalde. Özellikle de söz konusu bir MPV ise.

    i20 platformunda yükselmesinde bir gariplik görmedim. Aracı kullandım, test sürüşü esnasında i20 ile ortak yanına rastlamak zor oldu. Çok daha konforlu, güçlü ve daha yüksek bir araç Venga. Hele ki uzun yolculuklarda MPV'lerin konfor üstünlükleri su götürmez bir gerçek. Araç gaza bastığınızda gayet atik davranıyor ve yormuyor, bayılmıyor. En azından kendi aracıma oranla fazlasıyla güçlü. 130'luk DCi motor hakkında fikrim yok. Sizin de yoktur zaten, kullanmadan yorum yapmak doğru değil fakat daha yeni bir motor olması, şanzımanın daha optimize çalışması gibi etmenler nedeniyle kulağa hoş geliyor olabilir değerler. Normaldir.

    47.000 biraz abartı evet ama 45.000 lira şu dönemde normal. Tabi 45.000'e verirlerse. Araçta donanım eksikliği yok bence. Her şey mevcut. Güçlü motoruyla ön plana çıkıyor. 1.4 CRDi motorlu ix20'nin 48.000 liradan satıldığını hatırlatalım. Özellikle ix20'ye oranla tek eksiği ESP idi. Konuyu daha ziyade onun için açtım.



    45000 mi? şaka olmalı ya hiçbir artısı olmayan bir araca 45.000




  • son haftalarda nereye gitsem bu aracı görüyorum arkdaslar fiyatı pahalı buluyor ama suan piyasada cok sayıda var. hatta efes pilsen bile şirket aracı yapmıs
  • rakiplerine göre çok iyi araç ama böyle bir arabaya da 47.000 bağlamak pek de mantıklı değil.
  • 47.000 ne abi Lancer'ın kıymetini anladım şimdi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    6 ileri vites bence ekonomik sürüş için ideal.

    0-100'e 5 saniyede çıkmış, 10 saniyede çıkmış; bir araç alırken bakacağım son şey olur herhalde. Özellikle de söz konusu bir MPV ise.

    i20 platformunda yükselmesinde bir gariplik görmedim. Aracı kullandım, test sürüşü esnasında i20 ile ortak yanına rastlamak zor oldu. Çok daha konforlu, güçlü ve daha yüksek bir araç Venga. Hele ki uzun yolculuklarda MPV'lerin konfor üstünlükleri su götürmez bir gerçek. Araç gaza bastığınızda gayet atik davranıyor ve yormuyor, bayılmıyor. En azından kendi aracıma oranla fazlasıyla güçlü. 130'luk DCi motor hakkında fikrim yok. Sizin de yoktur zaten, kullanmadan yorum yapmak doğru değil fakat daha yeni bir motor olması, şanzımanın daha optimize çalışması gibi etmenler nedeniyle kulağa hoş geliyor olabilir değerler. Normaldir.

    47.000 biraz abartı evet ama 45.000 lira şu dönemde normal. Tabi 45.000'e verirlerse. Araçta donanım eksikliği yok bence. Her şey mevcut. Güçlü motoruyla ön plana çıkıyor. 1.4 CRDi motorlu ix20'nin 48.000 liradan satıldığını hatırlatalım. Özellikle ix20'ye oranla tek eksiği ESP idi. Konuyu daha ziyade onun için açtım.


    2.elde 33-34bin liraya 2011 honda jazz'lar 2.000-3.000bin km'de var Fun+ Donanım.Araç benzinli fakat oldukça ekonomik donanım olarak venga'dan en ufak bi eksiği yok hatta fazlası var.İç hacim zaten jazz'ın oldukça geniştir.

    Hatta sıfırını şuan 36.000 tl'ye bırakıyorlar.Sırf dizel motor diye 11.000-12.000 tl daha fazla eder mi?Venga veya İx20.

    İkiside B segmenti MPV ikiside oldukça geniş ve donanım açısından ikisininde birbirine üstünlüğü yok.Biri Honda Biri Kia.

    Arz talep meselesi tabiki fakat talep olmazsa onlarda bu araçların fiyatlarını saçma sapan seviyelere çekemezler.




  • opel meriva 95bg lik dizel enjoy versiyonunda esp yokuş kalkış desteği hız sabitleme gibi zaten standart özelliklerin yanı sıra fiyat pazarlık yapmadan 45 bin tl hal böyle olunca venga çok pahalı kalıyor
  • B MPV bir araca bu kadar para verilirmi?

    B-Mpv 36 bin liraya dizel Note ve benzinli jazz alınabilir.

    İllaki Kia alacaksamda torsiyon çubuklu Venga yerine tam bağımsız araka süspansiyona sahip Ceed alırım.
  • Bir araca ESP gelmesinin iyi olduğu aşikardır ancak Kia'ya ESP gelse n'olur? Hyundai, Kia gibi Güney Kore araçları, son zamanlarda çıkardıkları güzel arabalar ile insanların akıllarını çelseler de uzun süreli kullanımlarda sorunlar çıkarmaktadır. Ben size Alman ve Japon araçlarını öneririm. Saygılar.

    Atakan.
  • Çok pahalı.
    Ne KİA Venga, ne Hyundai iX20 bu paraları haketmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine

    Çok pahalı.
    Ne KİA Venga, ne Hyundai iX20 bu paraları haketmiyor.



    Full bir cruze almak çok daha mantıklı değil mi? birde venga B sınıfı bir araç

    Kia sorento dan sonra bir açıldı güzelleşti ama fiyatlar çok yani bu adamların malzeme maliyeti ne güvenlik için ar-ge çalışma bütçeleri ne büyük markalar çok daha fazla para harcıyor ve benzer fiyatlara satılıyorlar eskiden ki 3 sene önce falan B sınıfı max 30.000 tl idi 50.000 tl na D sınıfı güzel bir araç alınıyordu 2 sınıf atladı şimdi C sınıfı 60.000 larda D zaten 70-80 gidiyor para çok değer kaybetti ya
  • Mvp leri karşılaştıran güncel bir test varmı türkçe olsun mümkünse
  • şuna 47 bin verene ben ne diyim.
  • Opel Meriva, Honda Jazz, Skoda Roomster, Nissan Note hatta Juke hatta Ford C-Max gibi modellerden haberleri yok sanırım Hyundai&Kia ikilisinin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine

    Çok pahalı.
    Ne KİA Venga, ne Hyundai iX20 bu paraları haketmiyor.



    Full bir cruze almak çok daha mantıklı değil mi? birde venga B sınıfı bir araç

    Kia sorento dan sonra bir açıldı güzelleşti ama fiyatlar çok yani bu adamların malzeme maliyeti ne güvenlik için ar-ge çalışma bütçeleri ne büyük markalar çok daha fazla para harcıyor ve benzer fiyatlara satılıyorlar eskiden ki 3 sene önce falan B sınıfı max 30.000 tl idi 50.000 tl na D sınıfı güzel bir araç alınıyordu 2 sınıf atladı şimdi C sınıfı 60.000 larda D zaten 70-80 gidiyor para çok değer kaybetti ya


    Chevrolet'ten ziyade o paraya EDC Megane var.
    47.000 TL vereceksem Chevrolete dönüp bakmam.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.