- x
Kız Arkadaşlarınızla Nasıl Vakit Gecirirsiniz ?
6 Cevap538 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


5162 Mesaj
8 Haziran 2011; 23:25:33 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Selam arkadaşlar.Genelde kız arkadaşlarınız veya sevgilinizle dışarı cıktıgınızda nasıl vakit geçirirsiniz ? Hem arkadaşlar bilgi sahibi olur hemde benim gibi farklı dusunceler isteyen arkadaslara yol göstermiş olursunuz.Sinema çok güzeldir mesela ama bir süre sonra sinema yerine daha başka birşey yapmak istiyo insan.Bunun gibi.


_____________________________



398 Mesaj
9 Haziran 2011; 0:29:40 

sinema,gezmek dolasmak, kafede dız dıze oturmak , sahıle gıtmek kuslara yem atmak , lunapark gıtmek , bırlıkte spor yapmak, tıyatroya gıtmek , arada pes oynamak , kucuk bı pıknık yapmak aranızda ....

Sahsen ben boyle takılıyorum gayette eglencelı seyler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
2 Mesaj
9 Haziran 2011; 0:55:53 

Artık üzün süreli ilişkiye girmıyrm girsem bile sıkılıyorum kısa süreli insanlar var onların dısında arkadaslarım var..

Genel olarak sinemaya gideriz yani klasiktir..

Pes oynuyan üst komsu kızı var arada cagırırsa giderim..

Evdede takılmak iyidir bira viski falan film acarız takılırız..

Arada konserler olur sevidgim grupların mesela 19 haziran iron m. konseri var fazladan 2biletim var birini satar digeriylede bulurum gidicek birini :D

üstteki arkadasta pes yazmıs olm bunlar fena oynuyo lan futboldan anlamam bide ligleri bilmem tkaım ismi soyluyorum o seciyo bana oha oha..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4Death -- 9 Haziran 2011; 0:57:37 >


_____________________________



39 Mesaj
9 Haziran 2011; 10:25:38 

Konser
Bilardo
Bowling
Go kart
Alisveris
Ata binme
Yuzme
Sinema
Paintball
Lunapark
Geziler
Tiyatro
Festival
Müzikal
Hayvanat bahcesi
Huzur evi , cocuk esirgeme kurumu vs.
Guitar hero
Pes
buz pateni
piknik


_____________________________

srkayp <3


250 Mesaj
9 Haziran 2011; 13:10:33 

Lan bizde kafe ,gezmek ve bilardodan başka birşey yok bilardo yu zaten o oynamaz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fcmk -- 9 Haziran 2011; 13:12:28 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
8 Mesaj
9 Haziran 2011; 13:50:51 

futbol , basketbol oynamak veya seyretmek en güzel en güzelide ortak noktayı bulmak kimisine bunlar cok farklı gelebilir ama ben bundan mutlu oluyorum


_____________________________


Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
6 gün 22 sa. 6 dk. kadarı kaldı.
9 Haziran 2011; 17:43:55 


quote:

Orijinalden alıntı: FoxeyLady

Konser
Bilardo
Bowling

Go kart
Alisveris
Ata binme
Yuzme
Sinema
Paintball
Lunapark
Geziler
Tiyatro

Festival
Müzikal
Hayvanat bahcesi
Huzur evi , cocuk esirgeme kurumu vs.
Guitar hero
Pes
buz pateni
piknik


2 haftada yaptıklarımız bu kadarmıs


Ama en önemlileri ve güzelleri(yapmadım tabi) ; Doga aktivitelerinde bulunmak(kamp kurmak,daga tırmanmak,rafting yapmak vsvs), ve turlar düzenlemek (1 haftalık italya,günübirlik İstanbul,2 haftalık Bodrum tatili vsvs)


Belli bir süre sonra monotonlasıyo. Konser,müzikal,festival tarzı olaylar da her gün olmadıgı için mecburen bowling,bilardo,sinema,yemek,kafe,sahilde 2-3 tur gibi aktivitelerle sınırlı kalıyoruz.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı Özel » Kız Arkadaşlarınızla Nasıl Vakit Gecirirsiniz ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.297