- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Gamespy Arcade nedir?
8 Cevap4153 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


680 Mesaj
8 Haziran 2011; 15:58:15 

Evet arkadaslar konu baslıktan belli zaten,netten baktm ama net bisey oluşmadı kafamda bilen varsa söylesn ltfen. Tesekkrler :))


_____________________________



 
1973 Mesaj
8 Haziran 2011; 16:50:51 

bazı oyunlar multiplayer için altyapısını gamespy a emanet eder. ama ne hikmettirki bu oyunları orjinal almadanda online oynayabilirsin. yani bi çeşit ağ bağlantısı gibi algılayabilirsin. gamespy dan üyelik alırsın. oyunun multisi senden gamespy üyeliği istiyosa girer oynarsın.cd key felan sormaz genelde


_____________________________



680 Mesaj
8 Haziran 2011; 17:10:57 

Anladım cok saoL.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metnkaya -- 10 Haziran 2011; 14:16:54 >


_____________________________



 
1973 Mesaj
8 Haziran 2011; 17:35:12 

bişe değilde dostum o simley yanlış anlaşılabilir


_____________________________



680 Mesaj
8 Haziran 2011; 18:45:52 

Olmaz bisi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metnkaya -- 8 Haziran 2011; 18:46:35 >


_____________________________



3938 Mesaj
8 Haziran 2011; 21:51:47 

Oha o smiley ne öyle yanlış anladım


_____________________________

SSS || Forum Kuralları || İmza Kuralları || Şikayet Et Butonu || Nick Değişimi || SMS Onay Sistemi || Öneri ve Şikayetleriniz

İyiIiği gizIemek, kötüIüğü gizIemekten daha üstündür. (Ebu Bekir Ferra)


680 Mesaj
9 Haziran 2011; 0:08:43 

Muhalefet olck biri ckmasa olmz ztn


_____________________________



1380 Mesaj
9 Haziran 2011; 17:05:57 

Aile var burda sa"""


_____________________________



680 Mesaj
10 Haziran 2011; 14:15:46 

Tamam yeter kaldrdm :D


_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön

 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.324