Şimdi Ara

SSS 4: Arcade Edition PSN ve Live'a Çıktı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •       Capcom, Street Fighter 4'ün etinden sütünden ve yününden yararlanmaya devam ediyor. Oldukça yüksek satış rakamlarına ulaşan bu oyun için önce daha fazla karakter içeren Super Street Fighter 4'ü çıkaran firma, şimdi de Super Street Fighter 4: Arcade Edition'ı çıkardı.
     
         Super Street Fighter IV: Arcade Edition, normal sürümdeki 39 karakterin yanı sıra Yun, Yang, Oni ve Evil Ryu gibi oynanabilir karakterler sunuyor. Üstelik bütün karakterler de oyunun başında açık.
     
         Xbox Live ve Playstation Network kullanıcıları için oyun bugün piyasaya çıktı. Oyunun kutulu sürümü ise konsollar için 24 Haziran'da raflardaki yerini alacak. PC sürümü ise Temmuz ayında satışa çıkacak.
     








  • quote:

    Evil Ryu'nun ne kadar öfkeli olduğunu anlayabiliyoruz


    Adam O sinirle bi koysa bize :D
  • Bu Arada Başlık Yanlış Sanırım SSF4 Olması Lazım Değilmi :D
  • Daha kaç tane varyasyonu çıkacak bu SFIV'ün?? Amma beleşçi çıktı şu Capcom.
  • Yeter Artık Beee...
  • kac ms point ?
  • 1200 ms point miş.
  • Capcom Makes Changes to SSF4AE PC Version’s DRM

    Last week, when I put up a blog about all of the great new features and thoughtful PC-specific design considerations that were added to Super Street Fighter IV: Arcade Edition PC, many folks ignored the goodness therein and zeroed in on the implementation of the offline mode and its limitations.

    This in turn gave rise to threads on our boards and others, which in turn spawned stories at several web outlets lamenting our approach for protecting the content. To try and make this discussion more constructive, I engaged our fans in the Ask Capcom forum on how best to improve the situation.

    The argument that legitimate users would have a worse experience than pirates was the loudest and most convincing. We certainly don’t want that to be the case and that was never our intention.

    So we’ve heard you loud and clear and here’s what we’re going to do about it:

    Shortly after launch (it might even be at launch, but we’ll see how submission timing and approval goes) we will roll out a small title update that will completely remove the character limitations for offline mode. That is to say, once you’ve updated, you will be able to use all 39 characters when not connected to the Internet to practice your combo timings, have some fun with a friend on a laptop, or whatever while offline.

    As one would logically expect, to get any of the benefits of the online services (online multiplayer, replay sharing/watching, achievements, etc.) you must be online and logged in.

    With that hurdle hopefully now cleared, I hope that we can make Super Street Fighter IV: Arcade Edition the most successful fighting game ever on PC. I’d certainly like to continue to grow our audience on the largest platform in the world.

    Thanks again for your passion, input and support.

    /hadouken

    Christian Svensson

    Corporate Officer/Senior Vice-President




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.