Şimdi Ara

BİMCELL [Ana Konu] (334. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
21.412
Cevap
185
Favori
1.139.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 332333334335336
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tolder24 kullanıcısına yanıt
    İphone varkenBimcell kullanmak biraz komik olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden?
  • Herkesin kendi bileceği iş.para mı saçmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elmasuyum

    Bu gün kendimin ve annemin hatlarını Bimcell'e taşıdık. Görevli bayan çok yardımcı oldu. Kendisi de Bimcell kullanıyormuş ve çok memnun olduğunu söyledi. Yarın hattımızın açılacağını söyledi. Hadi hayırlısı inşAllah memunu kalırız. 15 yıldır aynı operatör tarafından sömürülmekten artık bıkmıştım. Eski operatörüm kullandığım tarifenin sabit ücretini defalarca yüzde 500 kez arttırdı ve biz kullanıcılar sırf çekim gücü en iyisi bu mantığıyla ayrılamadık bir türlü. Son Elektronik (PDF) faturamda da belirtmişler bir sonraki faturama sabit ücretin zamlı yansıtılacağını. Artık havanızı alırsınız dedim içimden. :)

    Darısı diğer Turkcell ve vodafone'lilere.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Asus Zenfone 2 - 6 laser modelini Bimcell tanımıyor. Türk Telekom online işlemlerden mobil bölümüne giriş yaptım. Telefon ayarları bölümünde önceki telefonum samsung görünüyor. Bunun için ne yapılması gerekiyor?

    *999# arama yaparak denedinizmi?
  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    "*999# arama yaparak denedinizmi?"

    Denedim. Yine eski telefon bilgilerini veriyor.
  • Aydoğan* kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini arayıp durumunuzu belirtin ve sonrasında hat ayarlarınız için sıfırlama-resetleme işlemlerini yapmasını isteyin.

    Diğer bir önerimde telefon için yeni çıkan sistem güncellemelerini yapın ve daha sonra fabrika ayarlarına sıfırlayın.
  • Bugün 4,5G simkartımı aldım mağazadan. Ama bu Bim'in elemanları bu iş konusunda eğitmesi gerekiyor.
    En azından mağazada bu işi çok iyi yapabilen 1 adam bulundurması gerekiyor.
    Geçen sene hattımı değiştirirken 2 defa yanlışlık olmuştu, gidip başka mağazada halletmiştim. Bu sefer içimde yine bir his var. Umarım sıkıntı olmaz. 2-3 gün içinde geçer dediler.
  • bugun kadıkoy ve atasehir taraflarındaydım ve internette sorun vardı.
    hiç sorun yasayan varmı bugun.
  • Arkadaalar yukarida 4g yazisi cikiyor ama internete girmiyor nasil yapcam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özcan35

    Bugün 4,5G simkartımı aldım mağazadan. Ama bu Bim'in elemanları bu iş konusunda eğitmesi gerekiyor.
    En azından mağazada bu işi çok iyi yapabilen 1 adam bulundurması gerekiyor.
    Geçen sene hattımı değiştirirken 2 defa yanlışlık olmuştu, gidip başka mağazada halletmiştim. Bu sefer içimde yine bir his var. Umarım sıkıntı olmaz. 2-3 gün içinde geçer dediler.

    Al benden de o kadar. Geçenlerde (6 gün oldu) annemin sim kartını 4.5G kampanyasından yararlanarak ücretsiz değiştirdik. Bize yeni sim kartın 2 günde açılacağını söylediler ama 6 gün oldu tık yok. Sırasıyla müşteri hizmetlerini aradım , evraklarımın ulaşmadığını herhangi bir bim mağazasına giderek yeniden tanımlama yaptırmamızı istediler. Bim mağazasına gidiyoruz , müşteri hizmetleri ile görüşün diyorlar. Hat değişikliğini yaptığım Türk Telekom bayisi ' ne gittim, bilgilerimizi tekrar aldılar ve hattınız yarın sabah açılacak dediler, açılmadı ve 1 gün daha geçti. Tamamen birbirinden kopuk bir durum sözkonusu , ne çağrı merkezindeki elemanların ne de bayide çalışan elemanların dünyadan haberi yok. Hizmet 0=0, iyi ki Bimcell kullanmıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    "*999# arama yaparak denedinizmi?"

    Denedim. Yine eski telefon bilgilerini veriyor.

    var mi gelisme?simdi musteri hizmetlerini aradim dedim eski telefonum gorunuyor.hatun dedi siz telefonu kullandikca yeni telefonu gorecek daha dun takmissiniz gormez hemen kullanin biraz dedi iyi dedim.

    bth400

    4.5G yazıp 5555'e gonderip aktif etmen lazim.
  • 4,5 gli hat aldığımdan beri telefon çekmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MESAJINIZ internet onay yazıp 5555 yoldayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wilson Fisk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    "*999# arama yaparak denedinizmi?"

    Denedim. Yine eski telefon bilgilerini veriyor.

    var mi gelisme?simdi musteri hizmetlerini aradim dedim eski telefonum gorunuyor.hatun dedi siz telefonu kullandikca yeni telefonu gorecek daha dun takmissiniz gormez hemen kullanin biraz dedi iyi dedim.

    bth400

    4.5G yazıp 5555'e gonderip aktif etmen lazim.

    Asus telefonu değiştirdim. Sony C5 ultra aldım. 4.5g uyumunu Bimcell tanıyor.
  • Selam arkadaşlar daha önceden sorulduysa bilmiyorum. Sonuçta yüz sayfayı geçmiş yılların konusu. Benim sormak istediğim Bimcell e mobil ödeme ve mobil imza gelecek mi ? bu konuda bilgisi olan var mı ?
  • sky@net kullanıcısına yanıt
    Avea için, "MOBİLODEME KAYIT" yazıp 5555'e kısa mesaj atılıyor.

    Aynı işlem, Bimcell hat için tekrarlandığında, "..mobil ödeme servisi aktif edilmiştir.." mesajı geliyor.

    Yine de, bu hizmetin çalışıp, çalışmadığından emin olmak için, müşteri hizmetlerine mesaj attım. Yanıt geldiğinde, buradan paylaşacağım.
  • HasHoşaf kullanıcısına yanıt
    Mobil ödeme olmuyor google play de denedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler yenı hatlar hala 20 lıra mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Online işlemlere girebilen var mı? Ben giremiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 332333334335336
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.