- x
Renault Latitude Rakiplerine Meydan Okuyor! "Arabam.com" test sonuçları.
99 Cevap5804 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


5240 Mesaj
5 Haziran 2011; 11:36:01 


Renault Latitude 6.4 Test Yakıt tüketimiyle, fiyatıyla, sınıfının en geniş aracı olmasıyla ve sunduğu donanımlarıyla rakiplerine meydan okuyor.
0



Arabam.com Test sonuçları.


Renault Latitude 1.5 dCi Privilege: 'Geleceği parlak!'04 Haziran 2011 08:00:00

Renault Safrane’ı hatırlayanlarınız mutlaka vardır. Üretildiği yıllara oranla yüksek konforu ve teknolojisiyle akıllara kazınan model daha sonra neslini devam ettiremedi. Sonraki yıllarda Renault ürün gamının en üstündeki Vel Satis tam bir hayal kırıklığı olarak tarihe geçti. Şimdi ise Safrane ruhunun ayağa kalkma zamanı.


Samsung ile ortak geliştirilen Latitude, Laguna ile beraber Renault’yu D segmentinde temsil ediyor. Bu arada Latitude’un, Meksika’da hala Safrane ismiyle satıldığını da belirtelim. Renault Latitude, Güney Kore’de Samsung SM5 adıyla 2009’dan beri ticarileştiriliyor.





Tasarım
Renault Latitude’un tasarımı için sıra dışı demek çok zor. Harika bir tasarım olmadığı ortada. Ancak sınıfının ağırlığını yansıttığını söylemek gerekli… Ön tasarımdan aracın uzak doğudan kökenleri olduğunu anlamak çok zor değil. Arka kısım ise gerçekten şık. Çamurluğa doğru taşan stop grubu ve plakanın üzerindeki kromajlı Latitude yazısı etkileyici bir hava veriyor. Latitude’un asıl silahları ise boyutları. Araç 4897 mm uzunluğuyla segmentinin en uzun modeli olma unvanını taşıyor. Bu sınıfın en çok satan modeli Volkswagen Passat’tan 12,8 cm uzun olan Latitude, yeni rakibi Peugeot 508’den ise 10,5 cm daha boylu. Latitude’un 477 litrelik bagaj hacmi yeterli olsa da rakiplerinden bazıları daha yüksek kapasiteler sunuyor.









İç mekan
İç mekana geçtiğimizde de büyük ve ferah bir yaşam alanı ile karşılaşıyoruz. Açık renkli döşemelerin bu etkide payı büyük… Latitude’un içerisinde kullanılan malzemeler kaliteli fakat bazı kumanda elemanlarının Clio’da kullanılanlarla aynı olması can sıkıcı. Diğer Renault modelleri ile aynı olan direksiyon simidi de biraz farklı olsaydı hiç fena olmazdı. Orta konsolun en üstünde yer alan gömülü navigasyon sistemi vites kolunun hemen arkasındaki joystick ile kontrol ediliyor. Bu sisteme alıştıktan sonra araç içerisinde rahatlıkla kullanamayacağınız başka kontrol elemanı bulunmuyor. Elektronik el freni sadece en üst donanımda sunuluyor ve gayet kullanışlı. Vites kolunun solundaki hız sabitleyici ve sınırlayıcı butonunun yeri pek kullanışlı olmasa da sık sık kullanılmadığından sıkıntı yaratmıyor. Arka koltuklara geçtiğinizde sınıfının en geniş diz ve omuz mesafesi ile karşılaşıyoruz. Rahat koltukların diz mesafesi çok az insan için sorun olacaktır. Latitude’ta arka koltuklar için ayrı bir klima sistemi sunuluyor ve bu sayede arka koltuklarda oturanlar da ön koltuktakiler kadar konforlu yolculuklar yapabiliyor. Tabi ön koltuklardaki ısıtma sistemi, soğuk kış günlerinde arkada yolculuk edenlerin öndekileri kıskanmasına neden olacaktır.





Motor
Renault ürün gamının tamamında görev yapan 1.5 dCi motor Latitude’da da yerini aldı. Latitude kaputunun altında 4000 d/d’de 110 hp güç üreten ünite 1750 d/d’dan itibaren verdiği 240 Nm torku sayesinde ağır araçları bile tatmin edici seviyede taşıyabiliyor. 6 kademeli manuel şanzımanın kısa vites oranları sayesinde 12.5 saniyede 100 km/s hıza ulaşabilen Latitude, 187 km/s maksimum hıza çıkabiliyor. Bir buçuk tona yakın Latitude’u hızlandırmak için doğru vitesi bulmanız şart. Hatta yokuşlarda sık sık birinci vitese düşmeniz gerekecek. 1.5 dCi ünite tüketim konusunda yine iyi değerler yakaladı. Testimiz süresince ortalama 6,4 litre/100 km tüketim değeri sunan araç, sakin otoyol kullanımında 4.4 lt/100 km gibi değerler yakalayabiliyor.





Konfor ve yol tutuş
Latitude ile en çok uyuşan kelime rahatlık. Boyutları araç içerisinde rahat hareket etmenizi sağlarken, konforlu koltukları yolculukları keyifli hale getiriyor. Renault, bu aracı tasarlarken olabildiği kadar yumuşak yapılı olmasını hedeflemiş. Süspansiyon sistemi darbeleri başarılı bir şekilde emiyor. İç mekandakilerin bozuk yollardan korkmasına hiç gerek yok. Tabi bu yumuşak yapı yol tutuş disiplininde puan kayıplarına neden oluyor. Ani manevralarda Latitude gövdesi fazlaca yana yatıyor ve araç yoldan kopabiliyor. Bu durumda ESP sistemi hızlı bir şekilde devreye girerek aracın kontrolünü ele alıyor ve kendinizi tekrar yolda buluyorsunuz. Araç düşük hızlarda bir miktar motor sesini içeriye alsa da rahatsız edici boyutta gürültü almıyor. Hız yükseldikçe daha çok rüzgar sesini duyuyorsunuz. Bu durumda BOSE müzik sisteminin sesini biraz açmak akıllıca. Sistem bluetooth, aux ve usb bağlantıları üzerinden müzik çalabiliyor ve ses kalitesi gayet iyi.





Güvenlik
11 modeli ile EuroNcap’ten 5 yıldız almayı başaran Renault, Latitude modelini henüz bu teste sokmadı. Latitude bu testten 5 yıldız ile ayrılan Renault Laguna ile aynı platformu paylaşıyor. Araçta sürücü yolcu, yan ve perde hava yastıkları ile ESP sistemi standart olarak sunuluyor.








Yorum-Selim ERKEK
Renault’nun artık bu sınıf araç tasarlarken en önemli kriteri sedan formlu bir araç ortaya çıkarmak olmalı. Latitude satışa sunulduğu andan itibaren Laguna satışları neredeyse durdu. 1.5 dCi ünite her modelde olduğu gibi Latitude’u da sırtlıyor. En önemlisi Latitude’un başlangıç fiyatına bazı markaların bir alt segment araçları satılıyor. İnsanlar doğal olarak konforlu ve tutumlu Latitude’a yöneliyorlar. Latitude’un eleştirilebilecek tek noktası olarak yol tutuş karakterini gösterebilirim. Ancak bu tarz bir araçta virajları zorlayarak dönmenizin hiç bir anlamı olmadığı için bu çok büyük bir dezavantaj değil. Direksiyonun hissizliği ise bazı kullanıcıların sürüş zevkini törpüleyecektir tabi ki. Bu sınıfta araç düşünüyorsanız gidip mutlaka Latitude’u test edin. Fiyatına karşın sundukları sizi şaşırtabilir.












Yorum – Tulu DARICAN
Laguna’nın liftback yapısı ne yazık ki Türk tüketicisi tarafından beğenilmedi. Bu nedenle sedan Latitude pazara sunulduğu an Laguna’nın satış rakamlarını kolaylıkla geçti. Latitude’un iç mekanı kaliteli. Ancak ortak parça kullanımından ötürü kendine has bir kişiliği bulunmuyor. Ancak yola çıkınca tüm bunları unutuyorsunuz. Otomobilin sunduğu konforu; özellikle uzun yoldaki rahatlığını çok beğendim. Latitude sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip değil. Yumuşak süspansiyon hızlı yön değiştirmelerde karoserin hareketlenmesine yol açıyor. ESP gibi güvenlik sistemleri sayesinde sorun yaşanmıyor. Dizel Latitude yakıt ekonomisinde de çok başarılı. Bence tek eksiği EDC otomatik şanzımanın bu modelde sunulmuyor olması.










Yorum – Hasan AYTEKİN
Latitude bence başrole daha çok yakışıyor. Renault, Türkiye’de yıllarca başrolde yer alan Megane Sedan’ın sonlanmasından sonra yerine üretime aldığı Fluence iyi satış rakamlarına imza atsa da başrolde kısa süre içinde Latitude olacak. Samsung ‘tan gelen SM5 tasarımı aracın ön yüzü dışında beğenimi kazandı. Aracın genel tasarımı kadar arka camlardan öne uzanan krom detaylar aracın kalite hissini artırmış. İç mekan ise beklendiği gibi gayet rahat ve şık. Yürüyen aksam ( direksiyon, vites ) Renault’un standartlarına alışanlar için gayet rahatça kullanılabilir. Direksiyon, vites ikilisi yolda rahatça kullanmanız için gayet iyi konumlanmış. İç mekanda ki malzeme kalitesi ve detayları ise gayet başarılı buldum. Yolda çok rahat hareket eden Latitude’nin yüksek hızlarda direksiyonda sizi heyecanlanmaktan bence yeterince koruyamıyor. Latitude satışa çıktığı ilk ay ( Şubat 2011) 266 adet satıştan sonra, Mart 2011 satışlarında 378 adet satışı bulması model geleceğinin parlak olacağını şimdiden gösteriyor…







Teknik Özellikler
Motor: 1,5 dCi
Motor Hacmi: 1461 cc
Silindir Adedi: 4
Maksimum Güç: 110 hp 4000 d/d
Maksimum Tork: 240 Nm 2000 d/d
Performans
0-100 km/s Hızlanma 12,5 s
Maksimum Hız: 182 km/s

Frenler
Ön: Disk
Arka: Disk

Yakıt Türü Dizel
Yakıt Tüketimi
Şehir İçi: 6,1 lt
Şehir Dışı: 4,4 lt
Karma: 5,0 lt
Test: 6,4 lt

Boyutlar
Uzunluk: 4897 mm
Genişlik: 1832 mm
Yükseklik: 1483 mm
Dingil Mesafesi: 2762 mm
Bagaj Hacmi: 477 lt
Yakıt Depo Kapasitesi: 65 lt
Boş Ağırlık: 1425 kg
Lastik Boyutu: 225/50 R17






_____________________________





6802 Mesaj
5 Haziran 2011; 11:42:13 

tam f/p urunu kesinlikle



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



6821 Mesaj
5 Haziran 2011; 11:46:02 

tamam araç güzel olabilir ama ben geleceginin çok parlak olacagını sanmıyor
laguna be safran modellerınde gelecegi parlıktı
bence reno üst sınıfta başarılı olamıyor.


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


10458 Mesaj
5 Haziran 2011; 12:19:37 

Geleceği bence de parlak.. çünkü fiyat-performans-genişlik olarak sınıfında rakipsiz. birde 1.6 130hp dci motor ve EDC otomatik şanzıman gelirse, işte VW müşterilerini bile çalmaya başlar

Bugün 55.000 liraya corolla dizel satıyo adamlar, renault ise latitude veriyor 4.9 metrelik, daha ne olsun? bir passat ayarında değil belki ama hakkını yememek lazım


_____________________________



330 Mesaj
5 Haziran 2011; 12:21:57 

çok hoşuma gitmeye başladı bu araba.

@HoLY.oNE evet aynen f/p :)

0


_____________________________


bize her sevdadan geriye kalan sadece galatasaray
██████████████████ SARI KIRMIZI ██████████████████


5240 Mesaj
5 Haziran 2011; 18:24:17 

Anahtar yerine kartlı sistem Renault'un klasiği oldu gibi. Bir tuşa basarak aracın çalışması gerçekten farklılığı ile adından söz ettiriyor.

Pratikte faydası var mı, o da tartışılır.


_____________________________





4409 Mesaj
5 Haziran 2011; 18:53:18 


quote:

Orijinalden alıntı: Aydoğan*

Anahtar yerine kartlı sistem Renault'un klasiği oldu gibi. Bir tuşa basarak aracın çalışması gerçekten farklılığı ile adından söz ettiriyor.

Pratikte faydası var mı, o da tartışılır.


Bence var. Müthiş bir rahatlık. Anahtarı cüzdanda taşıyorum. 1 aydır neredeyse çıkarmadım. Anahtarın üstünüzde olması yetiyor. Kapıları açabilirsiniz. Uzaklaştığınızda kilitlenir. Anahtarı yuvaya sokma zahmetinde bulunmadan arabayı çalıştırıp durdurabilirsiniz. Biraz tembelleşiyorum sanırım


_____________________________

...



330 Mesaj
5 Haziran 2011; 18:54:16 


quote:

Orijinalden alıntı: izmirlil35




Bence var. Müthiş bir rahatlık. Anahtarı cüzdanda taşıyorum. 1 aydır neredeyse çıkarmadım. Anahtarın üstünüzde olması yetiyor. Kapıları açabilirsiniz. Uzaklaştığınızda kilitlenir. Anahtarı yuvaya sokma zahmetinde bulunmadan arabayı çalıştırıp durdurabilirsiniz. Biraz tembelleşiyorum sanırım


tembelleşme değil gayet güzel birşey bence de


_____________________________


bize her sevdadan geriye kalan sadece galatasaray
██████████████████ SARI KIRMIZI ██████████████████


2257 Mesaj
5 Haziran 2011; 19:05:28 

6,4 çok bile yakmış çok hantal araç o gidişe o yakıt çok


_____________________________



6883 Mesaj
5 Haziran 2011; 19:34:20 

Dün yanımdan bir tane geçti beyaz.
Çok heybetli duruyor araba yahu.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Haziran 2011; 19:39:34 

6.4 çok iyi bir tüketim.

O kasa için bence çok iyi.


quote:

Orijinalden alıntı: lexus

6,4 çok bile yakmış çok hantal araç o gidişe o yakıt çok



 
1812 Mesaj
5 Haziran 2011; 19:44:59 

Bence de geleceği parlak, fiyat/kalite olaraktan en uygun araç diyebilirim.


_____________________________

donanımhaber


812 Mesaj
5 Haziran 2011; 20:35:02 


quote:

Orijinalden alıntı: bangsuui

Bence de geleceği parlak, fiyat/kalite olaraktan en uygun araç diyebilirim.

1,6 dizel motor eklenince ,
daha da yükselecek albenisi .
uygun fiyat polıtıkaları ile rakıplerine nefes aldırmayacak sanırım .


_____________________________



 
72 Mesaj
5 Haziran 2011; 20:55:37 


quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

6.4 çok iyi bir tüketim.

O kasa için bence çok iyi.





6.4 lt yakıt iyide, arkadaş o yakıtın hakkını vermiyor araba diyor.
Ben de f/p olarak arabayı beğeniyorum ama içim bi türlü karosere ısınmadı.


_____________________________



 
1614 Mesaj
5 Haziran 2011; 22:12:03 

son zamanda bayagı caddelerde goruyorum,siyahıda beyazıda guzel,kullanmak lazım surus ozellikleri için..


_____________________________



5240 Mesaj
5 Haziran 2011; 22:44:04 

"Güvenlik
11 modeli ile EuroNcap’ten 5 yıldız almayı başaran Renault, Latitude modelini henüz bu teste sokmadı. Latitude bu testten 5 yıldız ile ayrılan Renault Laguna ile aynı platformu paylaşıyor. Araçta sürücü yolcu, yan ve perde hava yastıkları ile ESP sistemi standart olarak sunuluyor. "

Bütün araçlarda ESP artık standart olmalı.




_____________________________





5240 Mesaj
5 Haziran 2011; 22:56:55 

Latitude'nin rakiplerinden 508 piyasaya iyi bir giriş yaptı ve Nisan ayında satışta ikinci olarak, sınıfının satış lideri Passat'ı koltuğunda rahatsız etmeye başladı.





_____________________________





 
625 Mesaj
5 Haziran 2011; 23:13:13 


quote:

Orijinalden alıntı: izmirlil35




Bence var. Müthiş bir rahatlık. Anahtarı cüzdanda taşıyorum. 1 aydır neredeyse çıkarmadım. Anahtarın üstünüzde olması yetiyor. Kapıları açabilirsiniz. Uzaklaştığınızda kilitlenir. Anahtarı yuvaya sokma zahmetinde bulunmadan arabayı çalıştırıp durdurabilirsiniz. Biraz tembelleşiyorum sanırım


Arkadaşlar merhaba. Anahtarın bildiğimiz eski kontak anahtarından karta çevrilmesinin sebebi çok farklı. Bu kontak kısmı sert yapılmak mecburiyetinde olduğundan, ve bu sert kısım da kazalarda diz yaralanmalarına sebep olduğundan, çarpma testleri sonucunda bunu buradan çıkarmanın en doğrusu olduğuna karar verilmiş. Dikkat ederseniz kartlı olmayan gene kontak anahtarlı bazı volvo'larda da kontak direksiyonun yanında değil orta konsoldadır.

yani ilk çıkış noktası konfordan ziyade güvenliktir. tabi konfor da arkasından gelmiştir.


_____________________________

Celeron 600, 128 mb ram, tümleşik ekran kartı
Pejo 504 GL, 1973 model (baba yadigarı)
Nokia 3210 cep tel (arada tutukluk yapıyor, tutukluk yapmadığında da kontorüm olmuyor)


 
2034 Mesaj
5 Haziran 2011; 23:28:47 

1.6 dizele EDC getirirse iş yapar.
Tabi fiyatlar bu seviyede kalmayacaktır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medonk -- 5 Haziran 2011; 23:34:58 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Haziran 2011; 23:36:00 

arkdaşım yeni passat aldı cuma günü istanbuldan boluya gittik bugün döndük 1.6 tdı comfortline blue motion

tek kelimeyle şahane bir araç ben resmen aşık oldum

o latidude gelsin birde benim sürdüğüm passatta rakip olsun bakalım


5240 Mesaj
5 Haziran 2011; 23:41:38 


quote:

Orijinalden alıntı: cihanair

arkdaşım yeni passat aldı cuma günü istanbuldan boluya gittik bugün döndük 1.6 tdı comfortline blue motion

tek kelimeyle şahane bir araç ben resmen aşık oldum

o latidude gelsin birde benim sürdüğüm passatta rakip olsun bakalım



Latitude zaten Passat'a rakip ve hatta Passat'ın korkulu rüyası olmaya başladı.

Bir de Latitude ile uzun yola çıksanız izlenimleriniz nasıl olurdu acaba.


_____________________________




Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Haziran 2011; 23:46:30 


quote:

Orijinalden alıntı: Aydoğan*





Latitude zaten Passat'a rakip ve hatta Passat'ın korkulu rüyası olmaya başladı.

Bir de Latitude ile uzun yola çıksanız izlenimleriniz nasıl olurdu acaba.

ben yolsa latidude gördüm 508 de super b de bence passatın tek rakip önce kendisi sonra süper b dir

bir passat ile latidude mukaye bile etmem ben aydoğan bey en donanımlı latidude hani o masaj bile yapan varya en boşş passat (hani hep diyorsun ya sis farı bile yok) önümde olsa

hiç düşünmeden terettüt bile etmeden trendline passat derdim

sadece motor kalitesi bile vw renodan üstün tutmaya yeter bence gerisi zaten fazlası ile passatta var

bu arada latidude ile istanbuldan çerkezköye gittim ben beğenmedim ama 508den iyi bir araba

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Haziran 2011; 23:49:45 

latidude bence masajı bıraksın spa yapsın


6883 Mesaj
5 Haziran 2011; 23:56:59 

Burayı yıkarlar. Kapatın, kapatınnnn.
Kaçın.

Passat konuya girdiyse VW lafı geçtiyse eyvah ki ne eyvah.

Ben yavaş yavaş şöyle kaçıyorum birazdan buralar şenlenir.


_____________________________



5240 Mesaj
6 Haziran 2011; 0:08:06 

"bence passatın tek rakip önce kendisi sonra süper b dir " Cihanair


İkisi de aynı grup markası olduğundan değil mi?

57.000 TL olan benzinli Passat'ta en azından "ön sis farı" ne zaman olacak?

Vw zamlarına yetişmek çok zor. Fiyat düzeltme. İşte Passat fiyatları.


Yeni Passat 1.4 TSI 122 PS BlueMotion Technology Trendline 55.800,00
Yeni Passat 1.4 TSI 122 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Trendline 61.700,00
Yeni Passat 1.4 TSI 122 PS BlueMotion Technology Comfortline 60.900,00
Yeni Passat 1.4 TSI 122 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Comfortline 66.800,00
Yeni Passat 1.4 TSI 122 PS BlueMotion Technology Highline 72.700,00
Yeni Passat 1.4 TSI 122 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Highline 78.700,00
Yeni Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Trendline 62.300,00
Yeni Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Comfortline 67.400,00
Yeni Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Highline 79.200,00
Yeni Passat 2.0 TDI 140 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Comfortline 88.300,00
Yeni Passat 2.0 TDI 140 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Highline 102.400,00
Model Opsiyon Fiyat (TL)
Yeni Passat 1.4 lt, 1.6 lt Metalik Renk 1.150
Yeni Passat 2.0 lt. Metalik Renk 1.350
Yeni Passat 1.4 lt, 1.6 lt Elektrikli Açılır Cam Tavan 2.050
Yeni Passat 2.0 lt. Elektrikli Açılır Cam Tavan 2.400



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 6 Haziran 2011; 0:16:56 >


_____________________________




Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Haziran 2011; 0:12:30 

Piyasaya yeni bir araç çıktığı zaman bizim forumdan birileri hemen bu aracı ve bütün rakiplerini uzun uzun kullanıp test etme imkanı bulur, en iyisinin hangisi olduğu konusunda kararını verir ve uzman görüşlerini de bizimle paylaşır. Araç isterse bir gün önce çıkmış olsun, forumdan birileri mutlaka bu araca yakınları vasıtasıyla binmiştir. Piyasaya daha yeni çıkmış bu kadar çok aracın nasıl bir tesadüf ile bu arkadaşların yakınları tarafından hemen satın alındığı bir muammadır, ama fazla kurcalanmamalıdır. Bu arkadaşlar niye devamlı yakınlarının araçlarında seyahat etmektedir veya yakınları bu arkadaşlara test etmeleri için niye devamlı araçlarını vermektedir o da ayrı bir muammadır, ama bu da fazla kurcalanmamalıdır.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Haziran 2011; 0:14:56 


quote:

Orijinalden alıntı: Aydoğan*

"bence passatın tek rakip önce kendisi sonra süper b dir " Cihanair


İkisi de aynı grup markası olduğundan değil mi?

56.000 TL olan benzinli Passat'ta en azından "ön sis farı" ne zaman olacak?


sen ordaki donanım olayını malasef anlayamazsın onun için sadece takılır kalırsın hiçbir vw kullanıcısı sis farına v.s takılıp kalmaz sen hariç

evet super b de kullanılan şase passattan birazdaha büyüktür ama on numarada arabadır


5240 Mesaj
6 Haziran 2011; 0:21:44 


quote:

Orijinalden alıntı: cihanair



sen ordaki donanım olayını malasef anlayamazsın onun için sadece takılır kalırsın hiçbir vw kullanıcısı sis farına v.s takılıp kalmaz sen hariç

evet super b de kullanılan şase passattan birazdaha büyüktür ama on numarada arabadır



Bu mesajdaki fiyat 57.000 TL oldu. Yukarıdaki mesajda düzeltme yaptım.

Aslında siz Vw'ne takılıp kalmışsınız.


_____________________________





7854 Mesaj
6 Haziran 2011; 0:38:29 


quote:

Orijinalden alıntı: DSMN

Piyasaya yeni bir araç çıktığı zaman bizim forumdan birileri hemen bu aracı ve bütün rakiplerini uzun uzun kullanıp test etme imkanı bulur, en iyisinin hangisi olduğu konusunda kararını verir ve uzman görüşlerini de bizimle paylaşır. Araç isterse bir gün önce çıkmış olsun, forumdan birileri mutlaka bu araca yakınları vasıtasıyla binmiştir. Piyasaya daha yeni çıkmış bu kadar çok aracın nasıl bir tesadüf ile bu arkadaşların yakınları tarafından hemen satın alındığı bir muammadır, ama fazla kurcalanmamalıdır. Bu arkadaşlar niye devamlı yakınlarının araçlarında seyahat etmektedir veya yakınları bu arkadaşlara test etmeleri için niye devamlı araçlarını vermektedir o da ayrı bir muammadır, ama bu da fazla kurcalanmamalıdır.



Efsane bir mesaj olmus, kutlarim.


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Haziran 2011; 0:38:48 


quote:

Orijinalden alıntı: Aydoğan*





Bu mesajdaki fiyat 57.000 TL oldu. Yukarıdaki mesajda düzeltme yaptım.

Aslında siz Vw'ne takılıp kalmışsınız.

biz sadece kaliteye takılıp kaldık kalite güven konfor bunların hepsi sadece vw var benim bütçem için


6883 Mesaj
6 Haziran 2011; 0:43:46 


quote:

Orijinalden alıntı: DSMN

Piyasaya yeni bir araç çıktığı zaman bizim forumdan birileri hemen bu aracı ve bütün rakiplerini uzun uzun kullanıp test etme imkanı bulur, en iyisinin hangisi olduğu konusunda kararını verir ve uzman görüşlerini de bizimle paylaşır. Araç isterse bir gün önce çıkmış olsun, forumdan birileri mutlaka bu araca yakınları vasıtasıyla binmiştir. Piyasaya daha yeni çıkmış bu kadar çok aracın nasıl bir tesadüf ile bu arkadaşların yakınları tarafından hemen satın alındığı bir muammadır, ama fazla kurcalanmamalıdır. Bu arkadaşlar niye devamlı yakınlarının araçlarında seyahat etmektedir veya yakınları bu arkadaşlara test etmeleri için niye devamlı araçlarını vermektedir o da ayrı bir muammadır, ama bu da fazla kurcalanmamalıdır.


Mükemmel


_____________________________



3203 Mesaj
6 Haziran 2011; 11:04:49 

@c..., @f..., @o...,@e... ..vb tayfasını kaale almamanızı öneririm bunlar içinde gizli Renault hayranlığı olan her Renault konusuna balıklama dalan vw bayi çalışanı yada sempatizanı tiplerdir.
vw bayi çalışanı olan ve forumda dolaşan kişilerin kasetlerini açıklattırmayın bana



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 6 Haziran 2011; 11:14:22 >


_____________________________



768 Mesaj
6 Haziran 2011; 11:08:49 

Lattitude gerçekten güzel olmuş. Benim tek sıkıntım marka algılaması Araba ne reno.....


_____________________________

Ford Mondeo 2004 Mk3 2.0 Ghia
Hyundai ix 35 2013


3931 Mesaj
6 Haziran 2011; 11:16:03 


quote:

Orijinalden alıntı: cihanair



ben yolsa latidude gördüm 508 de super b de bence passatın tek rakip önce kendisi sonra süper b dir

bir passat ile latidude mukaye bile etmem ben aydoğan bey en donanımlı latidude hani o masaj bile yapan varya en boşş passat (hani hep diyorsun ya sis farı bile yok) önümde olsa

hiç düşünmeden terettüt bile etmeden trendline passat derdim

sadece motor kalitesi bile vw renodan üstün tutmaya yeter bence gerisi zaten fazlası ile passatta var

bu arada latidude ile istanbuldan çerkezköye gittim ben beğenmedim ama 508den iyi bir araba



Kusura bakmayın ama bu sizin ne kadar bilinçsiz tüketim yaptığınızı gösterir. Renault'un motor kalitesinin VW'dan eksik kalır bir yanı yok veya EDC'nin DSG'den eksik kalır bir yanı yok.

O zaman siz iki laptop arasında kaldınız diyelim, kasa olarak falan birbirlerine ezici üstünlükleri yok, biri son teknoloji ürünü ekran, işletim sistemi kullanıyor, daha hızlı daha kolay işlem yapabiliyorsunuz, ses sistemi falan çok iyi, çok kaliteli vs vs. fiyatı 2000tl

Ama siz sırf markası için üzerinde web cam'i bile olmayan, ses sistemi sıradan kalitesiz müzik veren laptop'a 2000TL vereceksiniz ? Yanlış mıyım?

Bence sizin ilk arabanız bir VW'ydu , ilk göz ağrısı falan denir ya
Veya hayatında ilk defa araba gören, arabaya binen ve oda bir VW olan bir tanıdığınız vardı onunla konuşurken size çok övdü VW'ları oradan bilinç altınıza yerleşti.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SieGeRRR -- 6 Haziran 2011; 11:17:10 >


_____________________________



2761 Mesaj
6 Haziran 2011; 12:51:08 

oldukca heybetli duruyor yolda =)


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Haziran 2011; 20:25:13 


quote:

Orijinalden alıntı: SieGeRRR





Kusura bakmayın ama bu sizin ne kadar bilinçsiz tüketim yaptığınızı gösterir. Renault'un motor kalitesinin VW'dan eksik kalır bir yanı yok veya EDC'nin DSG'den eksik kalır bir yanı yok.

O zaman siz iki laptop arasında kaldınız diyelim, kasa olarak falan birbirlerine ezici üstünlükleri yok, biri son teknoloji ürünü ekran, işletim sistemi kullanıyor, daha hızlı daha kolay işlem yapabiliyorsunuz, ses sistemi falan çok iyi, çok kaliteli vs vs. fiyatı 2000tl

Ama siz sırf markası için üzerinde web cam'i bile olmayan, ses sistemi sıradan kalitesiz müzik veren laptop'a 2000TL vereceksiniz ? Yanlış mıyım?

Bence sizin ilk arabanız bir VW'ydu , ilk göz ağrısı falan denir ya
Veya hayatında ilk defa araba gören, arabaya binen ve oda bir VW olan bir tanıdığınız vardı onunla konuşurken size çok övdü VW'ları oradan bilinç altınıza yerleşti.


hocam sen iyimisin ya allah aşkına EDC nere DSG nere sen bu iki aracında otomatik olanını sürmedin bence sürsen bunu söylemezsin renonun hangi motor kalitesi vw daha iyi bana bir tane örnek versen şahane olur

taksiciler bile reno almıyor çabuk arza yapıyor diye adamlar fiat albea var 1,3 multijet o bile renodan daha kaliteli onların gözünde adamlar 500,000 km yol yapıyorlar sen renonun herhangi bir arabasıyla yap bakalım 500,000 görüm seni


2300 Mesaj
6 Haziran 2011; 20:32:34 

Değerler güzelde 0-100'ü 12 saniyeden fazla araca 60000 veremem ben.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz6 -- 16 Eylül 2011; 0:09:40 >


_____________________________



7997 Mesaj
6 Haziran 2011; 20:35:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Janjan

Geleceği bence de parlak.. çünkü fiyat-performans-genişlik olarak sınıfında rakipsiz. birde 1.6 130hp dci motor ve EDC otomatik şanzıman gelirse, işte VW müşterilerini bile çalmaya başlar

Bugün 55.000 liraya corolla dizel satıyo adamlar, renault ise latitude veriyor 4.9 metrelik, daha ne olsun? bir passat ayarında değil belki ama hakkını yememek lazım

Evet Janjan, bende tamamen aynı fikirdeyim, şu an tek kusuru motoru bence, EDC ve 130 Hp dizel ile çok satacaktır bu araç.

quote:

Değerler güzelde 0-100'ü 12 saniyeden fazla araca 60000 vermem ben.


Evet bencede 0-100 değeri hiç iyi değil. Ama Citroen C5 1.6 dizelinde bundan pek farkı yok , gene Passat Tdi'da Dsg ile kurtarıyor durumu biraz, onunda çok iyi olduğu söylenemez.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newmonarch -- 6 Haziran 2011; 20:36:58 >


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


3931 Mesaj
6 Haziran 2011; 20:53:16 

DCI motor gayet başarılı bir motor. Megane II kullanan çok tanıdığım var, şirket arabası olarak da kullanan var 250 300binlerde tık demiyor. Ankara'da çok fazla Megane II taksi var. 1.6sı, bindiklerimin hepsi 400.000+ ydı. Dediğiniz kadar çabuk arıza yapsa adamlar +400bin km kullanmaz satardı.

Güvenlik derseniz; 11 ayrı modeli de EuroNcap'te 5 yıldız alan tek marka Renault'dur.

Aracınız ne DSG var mı bilmiyorum ama DSG aldığı için kafasını duvarlara, taşlara vuran arkadaşlarım da var. Arıza çıkardığı zaman kaç bin TL sıkıştığını bilmiyorsunuz sanırım. DSG kötü bir şanzıman değil ama "EDC nere DSG nere" denecek bir fazlası yok. Hemen hemen denkler.

Ayrıca o bile dediğiniz 1.3M-jet motor ödüllü bir motordur. Opel Astra,Corsa ve daha bir çok modelde kullanılmaktadır. Alman-İtalyan ortak üretimidir. Aynı motorun 1.6sı da vardır. 1.6M-jet 120hp 300NM tork üretirken, 1.5DCI 110hp üretirken, 1.6TDI 105hp 250Nm tork güç verir. Ki yeni gelecek 1.6DCI 130hp olacak.

Dediğim gibi Volkswagen'i bu kadar övmeye,yüceltmeye gerek yok. Neticede orta sınıf bir otomobil markası. Honda,Mazda,Renault,Opel vs. gibi birbirlerine üstün oldukları alanlar varken, geride oldukları alanlarda var.


_____________________________



6299 Mesaj
6 Haziran 2011; 21:48:53 


quote:

Orijinalden alıntı: newmonarch



Evet bencede 0-100 değeri hiç iyi değil. Ama Citroen C5 1.6 dizelinde bundan pek farkı yok , gene aPassat Tdi'da Dsg ile kurtrıyor durumu biraz, onunda çok iyi olduğu söylenemez.


1.6 tdi kastediyorsanız dsg si yok


_____________________________

mk3 1.2 tsi dsg


1320 Mesaj
6 Haziran 2011; 23:08:34 


quote:

Orijinalden alıntı: cihanair



ben yolsa latidude gördüm 508 de super b de bence passatın tek rakip önce kendisi sonra süper b dir

bir passat ile latidude mukaye bile etmem ben aydoğan bey en donanımlı latidude hani o masaj bile yapan varya en boşş passat (hani hep diyorsun ya sis farı bile yok) önümde olsa

hiç düşünmeden terettüt bile etmeden trendline passat derdim

sadece motor kalitesi bile vw renodan üstün tutmaya yeter bence gerisi zaten fazlası ile passatta var

bu arada latidude ile istanbuldan çerkezköye gittim ben beğenmedim ama 508den iyi bir araba



1.6 motordan 105 bg çıkartılabilen motora mı teknoloji diyorsun... Allahım sen akıl fikir ver şunlara, şu yazını okuyan insan senin ilk okul çocuğu olduğunu anlıyor zaten sen anlamasanda.... Bu kadar vw fanı, hayranı olan biri daha görmedim... Allah aşkına söyle burda yazmadan önce birşeylermi yutuyosun...


_____________________________

2011 Vw Passat 1.4 TSI DSG Comfortline (Derin Siyah)
2013 Honda Civic 1.6 Eco Lpg Otm. Elegance (Gümüş)


5240 Mesaj
7 Haziran 2011; 18:20:41 

Latitude'nin ağırlığının 1425 kg olması da dikkate değer. Bu kadar büyük aracın kilosunun, bundan daha fazladır diye algılanıyor.

Ayrıca Vw 1.6 dizel motordan 105 hp güç elde ediyor. Renault ise 1.5 dizel motordan 110 hp güç üretiyor.

Passat 1.6 dizelin kilosu 1499.



_____________________________





5240 Mesaj
7 Haziran 2011; 19:52:52 


0








0







0





Motoru çalıştırmak için kontak anahtarını çevirmek yerine; Latitude'de tek bir düğmeye dokunmak yeterli oluyor.


_____________________________





2300 Mesaj
7 Haziran 2011; 20:05:49 

En başta yazmışsınız zaten yeni bişey değil ki bu.


_____________________________



 
1367 Mesaj
7 Haziran 2011; 20:29:46 

Anahtarsız giriş zannedersem Passat Highline'da da var. Ayrıca Passat'ın anahtarı da resimdeki gibi değil


3772 Mesaj
7 Haziran 2011; 20:46:48 


quote:

Orijinalden alıntı: Aydoğan*

Latitude'nin ağırlığının 1425 kg olması da dikkate değer. Bu kadar büyük aracın kilosunun, bundan daha fazladır diye algılanıyor.

Ayrıca Vw 1.6 dizel motordan 105 hp güç elde ediyor. Renault ise 1.5 dizel motordan 110 hp güç üretiyor.

Passat 1.6 dizelin kilosu 1499.



o beygirler malesef kağıttan beygir, passat daha ağır daha az bg gücü üretiyor ama daha hızlı....


_____________________________

Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır


2130 Mesaj
8 Haziran 2011; 9:06:49 

aha bomba patladı


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2011; 9:18:38 

quote:

Orijinalden alıntı: DSMN

Piyasaya yeni bir araç çıktığı zaman bizim forumdan birileri hemen bu aracı ve bütün rakiplerini uzun uzun kullanıp test etme imkanı bulur, en iyisinin hangisi olduğu konusunda kararını verir ve uzman görüşlerini de bizimle paylaşır. Araç isterse bir gün önce çıkmış olsun, forumdan birileri mutlaka bu araca yakınları vasıtasıyla binmiştir. Piyasaya daha yeni çıkmış bu kadar çok aracın nasıl bir tesadüf ile bu arkadaşların yakınları tarafından hemen satın alındığı bir muammadır, ama fazla kurcalanmamalıdır. Bu arkadaşlar niye devamlı yakınlarının araçlarında seyahat etmektedir veya yakınları bu arkadaşlara test etmeleri için niye devamlı araçlarını vermektedir o da ayrı bir muammadır, ama bu da fazla kurcalanmamalıdır.







0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaiser şoze -- 8 Haziran 2011; 9:22:12 >


4494 Mesaj
8 Haziran 2011; 9:54:43 

tebrik ediyorum latidute testini vw reno kapışmasına çeviren bütün arkadaşları....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2011; 11:19:56 

1.6 130bg motor ve edc gelirse o şekilde 60 ı geçmezse yıl sonu düşünebilirim.çok şeymi istiyorum.


7612 Mesaj
8 Haziran 2011; 11:26:19 

Biri de passat testi koysun bari de tam olsun. Fiyat performans olarak 1. sırada olan bir makine ama benim bütçemi çok çok fazla aşıyor. Sadece hayalini kurabilirim.


_____________________________

Yeni Aveo Sedan 1.2 LS (Boracay Mavi)
Monster Q63MS-16F41 (i7-4700QM, GTX 770M, 2x8GB DDR3, 240GB SSD, 750GB HDD); Dell Studio XPS 1640; Asus Note 8; Ipad Air 128 GB 4G Gümüş; Samsung S4 Mini Duos Black Edition; iPod Touch 5 32 GB Siyah; Navimex 9917+Kenwood KFC-M1634A; Logilink HS0017; Logitech G100, G500, VX Nano, K310, Tablet Keyboard for iPad, S220; Creative EP630; Xiaomi Piston 2; Xiaomi 10400 mAh; Casio DB-360-1ADF; Adata CH94; Lacie Rikiki 1TB; WD WD15EARS, WD20EARS; Akasa Quasar; Sandisk Extreme 32 GB, Kingston DTDUO/32GB
Steam ID: Kesbi

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2011; 12:20:07 


quote:

Orijinalden alıntı: kaiser şoze








0



Arkadaş denizin buz gibi sularından çıkmış gibi.


5240 Mesaj
8 Haziran 2011; 12:42:50 


quote:

Orijinalden alıntı: evolvo



o beygirler malesef kağıttan beygir, passat daha ağır daha az bg gücü üretiyor ama daha hızlı....



1.5 dCİ motorun performansının, 1.6 dizel Vw motorunun performansından daha iyi olduğu dergi testlerinde ortaya konmuştu.


_____________________________





 
482 Mesaj
8 Haziran 2011; 12:45:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Aydoğan*

Latitude'nin ağırlığının 1425 kg olması da dikkate değer. Bu kadar büyük aracın kilosunun, bundan daha fazladır diye algılanıyor.

Ayrıca Vw 1.6 dizel motordan 105 hp güç elde ediyor. Renault ise 1.5 dizel motordan 110 hp güç üretiyor.

Passat 1.6 dizelin kilosu 1499.




Dış görüntüsü hoş. (Madem ki Passat'a takmış arkadaşlar, Passat bana sıkıcı geliyor. Apartmanın önünde 2 tane var şu an.)

Yalnız bg rakamlarına takılmayın sadece, TDI'da tork 250, 1.5DCI'da da 240. Yani 1.6 TDI daha kullanışlı iki motor arasında. Zaten makaleyi yazan da DCI motorun zorlandığını ima etmiş.

Bence vergi dilimi itibarı ile Türkiyede bu tarz araba için 1.6 gerekli, fazlası olmuyor. Örneğin Fiatın 1.6sı ve Renault yeni 1.6DCI çıkartırsa bu sınıf araba için süper olur..

Genel olarak büyük araba, param olsa dahi, almam ama alacak olsam ve yeni motor çıksa kesinlikle düşüneceğim arabalardan biri olurdu, sonra da gider sırf süspansiyonundan ve görünüşünden dolayı C5 alırdım

EK: Hyundai'nin Getzlere koyduğu 1.5CRDI motoru da aynı değerleri üretiyor, 110bg ve 240tork.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali777 -- 8 Haziran 2011; 12:48:04 >


_____________________________

cout<<"imza yok"<<endl;


812 Mesaj
8 Haziran 2011; 20:07:23 


quote:

Orijinalden alıntı: cihanair



sadece motor kalitesi bile vw renodan üstün tutmaya yeter bence gerisi zaten fazlası ile passatta var




biraz fazla iddalı olmuş ,
renault motorları F1 yarışıyor
unutmayalım ki VW daha yeni yeni terfi etti common raile


_____________________________



 
31 Mesaj
13 Eylül 2011; 14:40:23 

Bende 2.0 Dci 175 hp var Çok güçlü bir araba uzunyolda gidiyordum arkamda bi Passat var adam geçmeye çalışıyo bastım gaza 170 180 derken otobanda passat görünürde yok