Şimdi Ara

19'LUK PAKET (H.Y 500DK + H.Y 1000SMS + 1GB İNTERNET) SORUN-ÇÖZÜM-DESTEK-BİLGİLENDİRME !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
208
Cevap
2
Favori
45.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;

    Öncelikler adminlerden konuyu sebepsiz silmemeleri için rica ediyorum...!

    ...ve hikayemi anlatmaya başlıyorum. Geçen Cuma Avea bayisinden Turkcell olan numaramı Avea'ya taşımak ve 19'luk tarifen yaralanmak istediğimi söyledim.(500DK H.Y 1000SMS H.Y ve 1GB İnternet) Gerekli prosedürleri uyguladık ve işlem kaydını aldılar. Avea hattım açılınca yapam gerekenleri söylediler.

    Hatım açılınca ilk olarak kısa bir arama yapacakmışım hattım kendine gelecekmiş
    Daha sonra BURASI ÖNEMLİ; KAYIT yazıp 1111'e yollayacakmışım. (...ki keslinlikle böyle birşeye gerek yok.)
    Daha sonra 20 TL yükleyip 25 yaş altı bir TC.No paketi alıcakmışım...Bunların hepsini Avea'daki çalışanların işlerini iyi,düzgün yaptığını düşünerek ve bir problem çıkmayacağını ümit ederek sırasıyla yaptım (...yapmaz olaydım)

    İşlemlerden sonra kalan bakiyemi kontrol ettiğimde Avea içi 1000 DK + 1000SMS H.Y + 1 GB İnternet ve 50 DK Heryöne kullanabileceğim bakiyem olduğunu gördüm. ee? 500DK H.Y nerede ? Tabi ki yok.Çünkü KAYIT yazıp 1111'e yolladığımız için bize Avea içi 1000DK Her yöne sadece 50DK geldi.

    Evet, buraya kadar ki yazımda Avea baysindekilerin ne kadar çakal olduklarına şahit olduk.Ve bu tarifeye geçmeyi düşünen arkadaşlar hattınız açıldıkdan sonra kesinlikle 1111'e yada başka biryere bişey yollamayın!!!. 20 TL yükleyin ve gerekli TC.No'yu yazıp yollayın.!

    Şimdi benim bu 500DK H.Y almam için bu ilk aldığım paketin bitmesi gerekecek tabi ki ilk olarak.Paket bittikden sonra hangi işlemleri yaparsam 2. alışımda 500DK H.Y + 1000SMS H.Y + 1GB internet alabilirim ? Yada acaba artık alabilirmiyim ? Bekli bi kere bu işlemi yaptıkdan sonra artık hep 1000DK Avea içi verebilir mi ? Lütfen konuya hakim olan arkadaşlar bu soruma cevap versinler çünkü diğer konularda da sordum kafam iyice karıştı. Artık lanet olsun diyorum. Umarım sorumu anlaşırsınızdır, yardımlarınızı bekliyorum

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 5 Haziran 2011; 9:57:26 >



  • Burda çakallık yok, bayiinin sizi yanlış bilgilendirmesi var. MH'yi arayıp durumu izah edin, sorunu çözmeye yanaşmazlarsa daha fazla itiraz edin kaydınızı alsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: papi40

    Burda çakallık yok, bayiinin sizi yanlış bilgilendirmesi var. MH'yi arayıp durumu izah edin, sorunu çözmeye yanaşmazlarsa daha fazla itiraz edin kaydınızı alsınlar.


    Ya nasıl yok arkadaşım;

    http://forum.donanimhaber.com/m_49439010/mpage_1//tm.htm#49573432


    quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu6

    buradan da anlıyoruz ki avea bayilerindekiler tam çakallar çünkü aynısını bana ve nişanlıma da dediler. hatlarımızı turkcellden aveya taşımak için başvurduk, neymiş efendim geçtiğimiz zaman kayıt yazıp 1111e göndercekmişiz. demek 500dklık paketi alamayıp 50 dklık numara taşıma kampanyasından yararlanmamız için söylüyolar böyle! acayip sinirlendim şimdi
    peki bişey sorcam: biz mobil öğrenciye taşıdık numaralarımızı. bu tarifede 30 tl yükleyince mobil öğrencilerle 1000dk konuşma hakkı var. ama bunda da yükleme yapmadan önce 3030a KAZAN yazıp göndermek gerekiyormuş. bunda da bir çakallık var mıdır ki?


    Bir tek bayi yapsa anlarım, biraz araştırırsan bir,iki ile sınırlı olmadığını görürsün.MH'de aradım sağ olsunlar çok ilgilendiler.Kayıt aldılar dönen yok
  • İnternet kullanan insanın, hele bir de bu forumu takip eden insanın gelip avea.com.tr'den kampanya şartlarını takip etmesi gerekir. Çünkü buradaki insanların çoğu bayii çalışanı veya MH çalışanından bence daha fazla bilgiye sahip. Bayiiye gidin işinizi görün, gerisi size kaldıysa, siteye bakın ona göre işlem yapın. Bayii çalışanlarına güven olmaz.

    Bence de çakallık makallık yok, işini bilmeyen kişilerin yanlış yönlendirmesi var. Avea'nın verdiği bir paketi bayii çalışanı sana kullandırmayarak ne kazanır ki?
  • Zaten bende bu söylediklerinize tamamen katılıyorum hatta paylaştığım linkdeki konuda da bayi çalışanlarının ne kadar vasıfsız olduğunu dile getirdim. Ama sonuç olarak bayileri yönlendiren gene Aveanın kendisidir. Sonuç olarak bi çakallık bence söz konusur. Evet bayi çalışanının benim bu kampanyadan kullanacağım Dk dan bi çıkarı olmayacak belki ama Aveanın olacak.

    Bu mevzuyuda daha fazla uzatmaya gerek yok. Ben başımdan geçeni paylaşmak ve bi başkasının bu sorunu yaşamaması için yazdım. ee haklı olarak biraz sinirde var.Neyse bana yardımcı olabilecek varsa onlardan yardım bekliyorum. İnternetten de kayıt bıraktım bakalım artık...nasipse bizde kullanıcaz 500 dkyi.

    EDİT: M.H ile görüşmem sırasında ilk bi kaç işi bilmez, kampanyalardan anlamaz kişilerle görüştük en sonunda bağır çağır işden anlayan yetkili birine aktardılar,yapabilecekleri birşey olmadığını söylediler. İlk olarak Kayıt yazıp 1111'e yolladığım ve başka bir numara taşıma kampanyasından faydalandığım için geri dönüşü yok dediler. Tebrik ediyorum valla bravo ya ! Anlayacağınız ne haliniz varsa görün kendi başınasınız dediler

    Arkadaşlar peki şöyle bişey yapsam 1 aylık kullanımdan sonra yani ilk paket verilerim bittikden sonra, IPTAL yazıp 1111'e yollasam ve bu kampanyayı iptal edip 20 TL yüklesem ikinci alışımda 500DK Heryöne olurmu acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 2 Haziran 2011; 18:04:24 >
  • Arkadasim ben direkt yolladim 1991'e SMS bana da 1000dk AVEA ici verdiler.

    Tarife mobil ogrenci acmislar. Bu AVEA resmen dalga geciyor.

    Hat 555. Zamaninda neden tasidigimi simdi daha iyi anliyorum.


    Edit: Diger operatore numarami tasiyali en az 1-1.5 sene olmustur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trineux -- 3 Haziran 2011; 9:13:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trineux

    Arkadasim ben direkt yolladim 1991'e SMS bana da 1000dk AVEA ici verdiler.

    Tarife mobil ogrenci acmislar. Bu AVEA resmen dalga geciyor.

    Hat 555. Zamaninda neden tasidigimi simdi daha iyi anliyorum.


    http://forum.donanimhaber.com/m_49439010/mpage_1/key_/tm.htm

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcux

    arladaşlar numaramı trkcelden aveaya taşıdım, taşıdıkdan sonra 20 tl kontor yükledım sonra da 1991 e TC kımlık no gönderdım her yöne 500 dk, 1000 sms ve 1 gb ınternet paketım oldu,


    Hiç şaşırmıyorum artık bu Avea'nın yaptığı şeylere.Senin muhakkak alman gerekiyordu.Sadece TC NO. yollayıp alan arkadaş olmuştu.Bende ona istinaden konuya bu şekilde yazdım.Gerçekden artık söyleyecek birşey bulamıyorum.!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gaara34

    Zaten bende bu söylediklerinize tamamen katılıyorum hatta paylaştığım linkdeki konuda da bayi çalışanlarının ne kadar vasıfsız olduğunu dile getirdim. Ama sonuç olarak bayileri yönlendiren gene Aveanın kendisidir. Sonuç olarak bi çakallık bence söz konusur. Evet bayi çalışanının benim bu kampanyadan kullanacağım Dk dan bi çıkarı olmayacak belki ama Aveanın olacak.

    Bu mevzuyuda daha fazla uzatmaya gerek yok. Ben başımdan geçeni paylaşmak ve bi başkasının bu sorunu yaşamaması için yazdım. ee haklı olarak biraz sinirde var.Neyse bana yardımcı olabilecek varsa onlardan yardım bekliyorum. İnternetten de kayıt bıraktım bakalım artık...nasipse bizde kullanıcaz 500 dkyi.

    EDİT: M.H ile görüşmem sırasında ilk bi kaç işi bilmez, kampanyalardan anlamaz kişilerle görüştük en sonunda bağır çağır işden anlayan yetkili birine aktardılar,yapabilecekleri birşey olmadığını söylediler. İlk olarak Kayıt yazıp 1111'e yolladığım ve başka bir numara taşıma kampanyasından faydalandığım için geri dönüşü yok dediler. Tebrik ediyorum valla bravo ya ! Anlayacağınız ne haliniz varsa görün kendi başınasınız dediler

    Arkadaşlar peki şöyle bişey yapsam 1 aylık kullanımdan sonra yani ilk paket verilerim bittikden sonra, IPTAL yazıp 1111'e yollasam ve bu kampanyayı iptal edip 20 TL yüklesem ikinci alışımda 500DK Heryöne olurmu acaba ?



    Bir ay daha bekleme kesinlikle Müşteri Hizmetlerinden çöz bir ay içinde..Çünkü numarasını taşıdıktan sonra bir ay içinde bu kampanyaya dahil olunması gerekiyor diye açıklama var .. Sonra sıkıntı çıkmasın .MH lerinden kesin çözersin anlat sıkıntını ..
  • öyle bir reklamı var ki
    Sanki herkese 500 dk veriyor. Bu bile başlı başına hata
  • aynı şey başıma geldi 40 dakika boyunca küstah bir MH temsilcisi firmasını savundu durdu detaylı şikayetinizi BTK'ya iletin tavsiyem
  • böyle saçmalık olur mu?ayıptır yaww
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melchiah1978


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gaara34

    Zaten bende bu söylediklerinize tamamen katılıyorum hatta paylaştığım linkdeki konuda da bayi çalışanlarının ne kadar vasıfsız olduğunu dile getirdim. Ama sonuç olarak bayileri yönlendiren gene Aveanın kendisidir. Sonuç olarak bi çakallık bence söz konusur. Evet bayi çalışanının benim bu kampanyadan kullanacağım Dk dan bi çıkarı olmayacak belki ama Aveanın olacak.

    Bu mevzuyuda daha fazla uzatmaya gerek yok. Ben başımdan geçeni paylaşmak ve bi başkasının bu sorunu yaşamaması için yazdım. ee haklı olarak biraz sinirde var.Neyse bana yardımcı olabilecek varsa onlardan yardım bekliyorum. İnternetten de kayıt bıraktım bakalım artık...nasipse bizde kullanıcaz 500 dkyi.

    EDİT: M.H ile görüşmem sırasında ilk bi kaç işi bilmez, kampanyalardan anlamaz kişilerle görüştük en sonunda bağır çağır işden anlayan yetkili birine aktardılar,yapabilecekleri birşey olmadığını söylediler. İlk olarak Kayıt yazıp 1111'e yolladığım ve başka bir numara taşıma kampanyasından faydalandığım için geri dönüşü yok dediler. Tebrik ediyorum valla bravo ya ! Anlayacağınız ne haliniz varsa görün kendi başınasınız dediler

    Arkadaşlar peki şöyle bişey yapsam 1 aylık kullanımdan sonra yani ilk paket verilerim bittikden sonra, IPTAL yazıp 1111'e yollasam ve bu kampanyayı iptal edip 20 TL yüklesem ikinci alışımda 500DK Heryöne olurmu acaba ?



    Bir ay daha bekleme kesinlikle Müşteri Hizmetlerinden çöz bir ay içinde..Çünkü numarasını taşıdıktan sonra bir ay içinde bu kampanyaya dahil olunması gerekiyor diye açıklama var .. Sonra sıkıntı çıkmasın .MH lerinden kesin çözersin anlat sıkıntını ..


    Dün M.H ile görüştüm 4 kişiye sorunumu anlattım.Hatta biri böyle bi kampanyalarının olmadığını bile söyledi , işte yazdığım gibi bağır çağır kampanyalardan anlayan birine aktardılar.Hatta görüşmem kesildi 2 saniye içinde geri döndü son konuştuğum arkadaş, nitekim bişey yapamayacağını söyledi hediye falan verdi yok işte ayda 20 TL yükleyince sistem hediye olarak 30 TL vericekmiş 3 ay boyunca böyle bi hediye veriyorum ben size falan dedi ( tabi iptal ettiricem şikayet edicem gibi konulara girmiştim...) niketim paket özelliklerini ben buradan düzeltemem dedi M.H'deki konuştuğum arkadaşlar.Bayinize gidin deliler işte dün konuştuğumda bu gün tekrar bayiye gittim. Dedim M.H arkadaşlar da size yönlendiriyor artık biriniz halledin şu sorunu, neyse adamlar kalkıp diyolar bizde buradan herhangi bir işlem yapamıyoruz. Bayiden M.H aradılar bi yerlere mail falan çektiler yaklaşık yarım saat bekledim. Velhasıl gelen mail ve bayideki arkadaşların M.H ile görüşmesinden sonra gelen cevap IPTAL 600 yazıp 5666'a gönderin ardından tekrar TC.No yazıp 1991'e mesaş atın. yazdık IPTAL 600 yazıp 5666'a gönderdik.Gelen mesajı aynen yazıyorum ''Değerli müşterimiz kampanya kaydınız iptal edilmiştir.'' sonra dedikleri gibi TC No yazıp 1991'e tekrar gönderdik, gelen cevap ''Değerli müşterimiz,paket kaydınız mevcuttur tekrar talep iletmenize gerek yoktur. Teşekkür ederiz.'' ee dedim ? Ne olacak ? gelen mesajlarıda gösterdim... işte biz size sonra dönsek olurmu falan filan yaptılar dedim ne zaman ? İşte bugün yoğunuz cumartesi pazar giriyo araya Pazartesi arasız biz sizi kesin çözüm ile, sorunu hallederiz. İyi dedim çıktım (pek bi ümidim yok ama)

    Ya benim anlamadığım tamam böyle bi sorun oldu insanlık hali bayideki arkadaş hata yapmış olabilir, anlarım bunu fakat yapılan işlemleri iptal edememe yada düzeltememe gibi birşey nasıl olabilir ben bunu anlamıyorum ? Ya çözmek istemiyolar yada şuan büyük bi çıkmaz içinde Avea bu paketle ilgili.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 3 Haziran 2011; 17:35:58 >
  • Bende eşimin 4 aylık vodafone hattını geri aveaya taşıdım bu kampanya için ve bizede aynı şekilde 1000 dk aveaiçi verdi arayıp müşteri hizmetlerine sorduğumda bana daha önceden avealı olmaması gerektiğini söyledi yani bu 1 senede olsa olur 2 sene önce olsada olur avealı olmayacakmış. Zaten eşim 1000dk avea içi görüşmeyi istiyordu onun için daha iyi oldu bende sesimi çıkartmadım.

    Ama bende turkcell olan diğer hattımı aveaya taşıdım sırf bu tarife için 1111 e gönderilen mesaj hakkında bilgim yoktu buradan okuduğum iyi oldu göndermem artık.
  • @winsome

    Yukarıda bi arkadaş 1111'e mesaj yollamadan işlem yaptığı halde alamamış.Bu Avea'nı artık ne yapmaya çalıştığını çözemedim ben umarım sorunsuz alırsınız Bol şans.!
  • Benim bir tane 532li turkcell kamu hattım var onu sabit hiç değiştirmeden kullanırım. Bir tanede böyle durmadan taşıdığım numara var hangi operatörün interneti ucuz ise ona geçerim. Bana 500dk heryöneyi vermezse başka operatöre geçerim çünkü vodafone ve avea müşteri hizmetleri vs. uğraşmak hakkınızı almak çok zor. Turkcell müşteri hizmetleri süper böyle durumlarda bu sorunun ya çözer çözemez ise iade yapar.
  • http://forum.donanimhaber.com/m_49439010/mpage_2//tm.htm#49609465 ;

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Vivera

    Arkadaş bakın ne dikkatimi çekti;

    http://www.avea.com.tr/tr/sta/kampanyalar/konusmanetsms.shtml?pagemenu=bkampanya.konusmanetsms

    Bu link 1000 Avea içi olan,

    http://www.avea.com.tr/tr/sta/kampanyalar/19luk_paket.shtml?pagemenu=bkampanya.aveali.faturasiz.19lukpaket

    Bu da heryöne 500 dakika olan,

    2 kampanyanında katılım şartları aynı + 2 sine de TCKIMLIK NO yu 1991 e yollarak üye olunuyor, yani kampanya kodları aynı 1111 e mesaj yollamak falan hikaye, kesin sistem bir şekilde hatlara kampanyaları dağıtıyor.


    Bu sorun kesin bir çözümü var, o da kampanya katılım şeklini değiştirmek 1991 yerine başka bir numara tanımlamalılar, yoksa sistemde hatalar olabilir.

    Bu sorun tam olarak çözülmeden Avea'ya geçmem mümkün değil, boşuna başıma dert almayayım, böyle iyiyim.


    Düzeltme sebebi: Ek



    Daha neler görecez bakalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winsome

    Bende eşimin 4 aylık vodafone hattını geri aveaya taşıdım bu kampanya için ve bizede aynı şekilde 1000 dk aveaiçi verdi arayıp müşteri hizmetlerine sorduğumda bana daha önceden avealı olmaması gerektiğini söyledi yani bu 1 senede olsa olur 2 sene önce olsada olur avealı olmayacakmış. Zaten eşim 1000dk avea içi görüşmeyi istiyordu onun için daha iyi oldu bende sesimi çıkartmadım.

    Ama bende turkcell olan diğer hattımı aveaya taşıdım sırf bu tarife için 1111 e gönderilen mesaj hakkında bilgim yoktu buradan okuduğum iyi oldu göndermem artık.


    Kampanya şartında diyor ki:

    Genç Paket'in numara taşıma teklifinden yararlanacak AVEA'ya taşınan numara eğer daha önce Avea numarası ise, bu tekliften yararlanmak isteyen abonenin söz konusu numara ile tekliften faydalanabilmesi için, numarasını tekrar Avea'ya taşıdığı tarih itibariyle, Avea'dan numarasını taşımış olduğu tarihten sonra en az 90 gün geçmiş olmalıdır.

    Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu!
  • 1,5 sene önce Avea'dan Turkcell'e gecmiştim dün sırf bu kampanya için 555 ön kodlu hattımı Avea'ya tasıma başvurusu yaptım.
    Hattı taraftar hattı olarak acacaklar. Hat açıldığında acaba ne yapsamda bu tarz sorunlarla karsilasmasam.
  • ÖNEMLİ başlığı ile Aveadan gelen mesajları paylaşmak istiyorum sıkı durun;

     19'LUK PAKET (H.Y 500DK + H.Y 1000SMS + 1GB İNTERNET) SORUN-ÇÖZÜM-DESTEK-BİLGİLENDİRME !!!


    Mesajdan da anlaşılacağı üzere 500 DK H.Y hattıma yükledi fakat bi defaya mahsus yapmışlar.Ben gidip şimdi bu bayinin kafasını gözünü patlatabilirim bi seferlik yapılabiliyorsa bu işlem adam akıllı düzeltilede bilir ? Bide 600 dk lık No taşıma kampanyasına üye olduğunuz için falan diyor bu kampanya nedir, ben böyle bişeye üye olmadım KAYIT yazıp 1111'e gönderdiğim mesajdan mı bahsediyor anlamış değilim. Lanet olsun sana AVEA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 3 Haziran 2011; 19:37:24 >
  • Bana da ayni mesaj geldi, hattima da her yone 500 dakika yuklemisler.

    IPTAL 600 yazip 5660'a SMS gonderdim simdi.

    Artik Genc Paketin her yone 500 dakikasini alacagim. Herhangi bir sorun yok bence :)
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.