Şimdi Ara

dCİ'de ikinci sahne. 1.6 dCİ 130 HP, 320 nm torkla Çağ atlamış ve sınıfında rakipsiz! (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
0
Favori
39.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.4 TCe euro V normlarindadir..
    1.6 atmosferik motor ise euro IV normlarindadir..

    İste bu sebeple maalesef 1.4 TCe motor TR ye belli bir tarihten sonra bilincli olarak getirilmemektedir.. Bununla birlikte 1.4 TCe ye lpg uygulamasi da yapilabilmektedir ( Di motor olmadigi icin 1.4 Tsi ya da opel 1.4 T motor gibi ) Hal boyle olunca 1.6 atmosferik motora gore daha yuksek guc ve performans,ayni ya da ekonomik kullaninda daha dusuk ( daha yuksek tork sebebiyle ) yakit tuketimi sunan Euro V normlarindaki bu motor varken 1.6 motorlari TR de kime satacaklar?

    Euro IV motorlar ellerinde tukenmeden 1.4 TCe gelmez,ayni sekilde 1.6 DCi oncesinde stoktaki 1.5 DCi motorlari da ertimeden memlekette kafa karisikligina yol acmak istemiyor renault taki cin fikirli arkadaslar..

    Hadi 1.5 DCi oyle boyle erir belki ama 1.6 atmosferik motoru Euro IV normuyla avrupada satanaz,kimse almaz cunku..
    Boyle motorlar da tipki vw 1.6 102 ps gibi en basta ve en bol sekilde bizim guzel ulkemizde pazarlanirlar :(

    Atmosferik motorlar hele bir tukensin sonrasinda sadece TCe leri goruruz benzinli secenekler olarak..
    Avrupa da clio bile 1.2 TCe ile satista ama TR hala eski motorlari pazarliyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzaffersan

    1-kabul edin artık vosvos fanları , vosvosun pabucu dama atılıcak
    2-bu motoru mercedesde kullanıcak bilginize
    3-ayrıca megane kağıt diyenler ncap teslerindeki yıldızlarını bi saysın bakalım
    4-megane 1.5 dci 80 hlik aracını kullanıyorum motoru gayet sorunsuz aracç 120binde

    1.6 dci 130 degil ancak 1.6 dci 160 ps ile yeni bir donem baslar.. Bu motor beklenir gercekten..
    Sayet mercedes de kullanirsa kendi kulvarinda C180 K ile attigi acik ara farki dizel kategorisinde de yakalar.. 320d nin tahtini da elinden alabilir ( performan olarak degil )
    Hem otv avantaji,hem makul tuketim ve tatmin edebilecek performansiyla boyle bir arac muthis satis adetlerine imza atar..




  • Selamlar,

    Latitude konusunda da yazdım ama burada takip eden arkadaşlara da sorayım, bu motor, özellikle Latitude'a ne zaman gelir?

    Aracı alır, sonra bu motoru görürsem kısa zamanda, verem olurum :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpeCTRuM

    Selamlar,

    Latitude konusunda da yazdım ama burada takip eden arkadaşlara da sorayım, bu motor, özellikle Latitude'a ne zaman gelir?

    Aracı alır, sonra bu motoru görürsem kısa zamanda, verem olurum :D


    arkadaşım hiç teleşlanma sen altındaki latitude'yi eskitip 2. jenerasyon latitude II gelinceye kadar bu motoru Türkiye'de göremeyiz o yüzden rahat olun
    daha Avrupa'da satılan Scenic 1.6 energy dci bile gelmedi ki sırada megane var sonra latitude ve kaleos olacak belki master, kangoo ve trafic'ten bile sonraya kalır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpeCTRuM

    Selamlar,

    Latitude konusunda da yazdım ama burada takip eden arkadaşlara da sorayım, bu motor, özellikle Latitude'a ne zaman gelir?

    Aracı alır, sonra bu motoru görürsem kısa zamanda, verem olurum :D


    arkadaşım hiç teleşlanma sen altındaki latitude'yi eskitip 2. jenerasyon latitude II gelinceye kadar bu motoru Türkiye'de göremeyiz o yüzden rahat olun
    daha Avrupa'da satılan Scenic 1.6 energy dci bile gelmedi ki sırada megane var sonra latitude ve kaleos olacak belki master, kangoo ve trafic'ten bile sonraya kalır

    Teşekkürler, sağolun.

    Şimdi teklifi istedim, umarım bütçeme uyar, çok beğendim aracı çünkü..




  • hocam 2. Madde de nedn merco yu bnladiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzaffersan

    1-kabul edin artık vosvos fanları , vosvosun pabucu dama atılıcak
    2-bu motoru mercedesde kullanıcak bilginize
    3-ayrıca megane kağıt diyenler ncap teslerindeki yıldızlarını bi saysın bakalım
    4-megane 1.5 dci 80 hlik aracını kullanıyorum motoru gayet sorunsuz aracç 120binde



    Yıl 2003......Megane 2 1.5 dci 82 hp 200 nm tork , ilk seri parti....2003 Haziran...

    Bu araç çıktığında, millet gözünü alamıyordu...ya o zaman diğer rakipleri....ve sefil benzinli motorları 100 km de 10-11-12 lt tüketen focuslar mı 8v li sefil golflarmi, çaur çutur diğerleri...ağlattık onları 2-3 yıl boyunca...19 tl ye İstanbul - izmir yapıyordum her hafta....

    ÖNce Megane 2 DCİ vardı... Yıl 2003...

    Yıl 2012 olucak ...150.000 km tık yok......100 km istanbul şehir içi 5.0 lt...

    Bu motoru yine bir Renault ekonomi klasiği 1.6 dci ile değiştiricem, sıradayım..Selamlar..




  • Avrupa'da satılmaya başlanan 1.6 dCi 130 HP, 320 nm torklu motor yakında Türkiye'de olur diye düşünüyorum. İşin doğrusu merakla beklenen motor.

    1.6 dCİ'de üçüncü sahne yolda.

    160 HP, 380 nm tork.
  • Bu motorun ne zaman Laguna ve Latitude'a konulacagini bilen varmi? Yabancı sitelerde çok arattım ama bilgi bulamadım. 2012 Qashqai'lerde bu motor gelecekmiş Turkiye'ye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu motoru Mercedes de kullanacak. Mercedes'deki motorun üzerinde "Renault" ibaresi yer alacak mı? İlginç geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Bu motoru Mercedes de kullanacak. Mercedes'deki motorun üzerinde "Renault" ibaresi yer alacak mı? İlginç geldi.

    bence yeralmaz

    kod olarak da dCi yi de kullanmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Bu motoru Mercedes de kullanacak. Mercedes'deki motorun üzerinde "Renault" ibaresi yer alacak mı? İlginç geldi.

    VOLVO S40
    FORD FOCUS
    PEUGEOT 307
    CITROEN C4

    Bunların hepsi aynı 1600cc dizel motoru kullanıyor ama hiçbirisinde aynı şey yazmıyor? Biri TDCI biri HDI biri D2...

    Mercedes te kendi adını verir elbet
  • NİSSAN QASHQAI modeli 1.6 dCİ 130 HP, 320 nm torklu olarak 2012 yılında Türkiye'de olacak. (Otohaber Dergisi)

    Daha önce Renault mu getirir o konuda bir bilgi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Bu motoru Mercedes de kullanacak. Mercedes'deki motorun üzerinde "Renault" ibaresi yer alacak mı? İlginç geldi.

    VOLVO S40
    FORD FOCUS
    PEUGEOT 307
    CITROEN C4

    Bunların hepsi aynı 1600cc dizel motoru kullanıyor ama hiçbirisinde aynı şey yazmıyor? Biri TDCI biri HDI biri D2...

    Mercedes te kendi adını verir elbet

    mazda 3 serisini de ilave edelim
    mazda da psa grubunun 1.6 dizel motorunu kullanıyor
    yani 1.6 hdi
    1.6 tdci
    1.6 D ve 1.6 D2
    vs. vs.




  • NİSSAN QASHQAI modeli 1.6 dCİ 130 HP, 320 nm torklu olarak 2012 yılı ikinci yarısından sonra Türkiye'de satışa sunulacak.

    Gelelim en önemli konuya. Fiyat farkı ne kadar olacak? 1.5 dCİ motor ile 1.6 dCİ motorlu araç arasında yaklaşık 4-5 BİN TL fark olması bekleniyor.

    Şu anda EDC ile sunulması ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Zaman konusunda bilgi yok.

    Nissan'ın kullanacağı motorun üzerinde "NİSSAN" logosu yer alıyor.
  • aynı teknolojik koşullara sahip modern edc li bir benzinli motor lu latitude olsa ilk seçeneklerimden biri olur.
  • Motorun üzerinde her marka kendi logosunu koyar tabi ama kullanıcı bunun renault motoru olduğunu ufak bir araştırmayla bilir görür buda renaultu bence taktir etmeye yeter artar.Opel insignia ya 2.0 130bg motor koymuş renault bunu 1.6 ya sığdırmış tebrikler..! Özellikle %37 ye %80 ötv farkı olan Türkiyede insanlar tapmalı renaulta
  • Ben en çok 0-100 Km/s performansını merak ediyorum açıkcası...Megane 3'de bu değer benim aracım da 10.9 saniye...1.5--105 Bg...

    Bende motor bir gelsin,sıraya girecekler listesin de olurum inşallah...
  • bu motor gelsin megane almazsam beni döve döve öldürebilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    6. Motorun yenilikleri çok fazla. Soğutmanın, motor uygun ısıya ulaşıncaya kadar durdurulması bu özenin en büyük kanıtı.

    Bu ne demek arkadaşlar ?


    Radyatörün devirdayımında bahsediyor sanırım. Ancak bu yeni bir olay değil. Her arabada motor ısısı ortalama olarak 90 dereceye gelmeden radyatör motor suyunu soğutmaz.

    Ama niye yenilik diye sunulmuş ben de çözemedim.

    Evet bu konuda haklısınız ,radyatör ile motor arasında belli bir ısıya kadar soğutma sirkülasyonu olmuyor ama motor kanalları içinde sirkülasyonu devam ediyor,buda soğuk havalarda motorun geç ısınmasına neden oluyor.Benim tahminim motordan direk güç alan devir daim pompasini ayırmışlar elektrikli belli bir sıcaklıkta devreye giren bir sistem geliştirmişlerdir diye tahmin ediyorum.Hidrolik direksiyondan eps ye geçmek gibi ilk başlarda problemler çıkartabilir zamanla yerleşir.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.