Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (67. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
291.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Hala hayattayım ve de ciddi bir kol ve dirsek sızlamasına rağmen yıkılmadım ayaktayım :)




    geçmiş olsun tekrar haluk bey ben aracımla ilgili izlenımleri izninizle buradan anlatmak istiyorum.aracı haziranda aldım test sürüşünden sonra siyah geleceğini söylediler istemedim beyaz istedim yok dediler.1 hafta sonra da önümüzdeki ay getirmeleri için sipariş verecektim ki beyaz bir aracın geldiğini sahibinin kredi ile ilgili problemini halledemezse arayacaklarını söylediler ve ertesi gün aradılar.piyango gibi oldu.fazla indirim yapmadılar.temmuza kadar plus paket geldi c4 ler.sonra teknoloji ve style diye ayırdılar.plus lar kalktı.plus tan şu an gelen araçlarda katlanır ayna,eşik aydınlatması,bagaj altında krom çıta ve park sensörü gibi bir kaç önemsiz donanımı kaldırdılar.ilk aldığımda depoyu 220 tl ile fulledim 350 km şehiriçi olmak üzere 1230 km yol yaptı.aracım 2250 km de.şu ana kadar ki yakıt ortalamam 5.5 lt.aracımdan şimdilik çok memnunum gerçekten çok sessiz seri ve güçlü bir motor ile start-stop özelliği var ki bugüne kadar en ufak bir sorun yaşamadım.hatta çok ince hesapla aracınızın 1 yılda start-stoptan yaptığı ekonomi ile yıllık bakımını bedavaya getirebilirsiniz.şimdiye kadar kullandığım en konforlu ve rahat araç.nerdeyse siz direksiyonu tutun gaza basın gerisini o yapıyor.şimdilik hiç bir yerinden çıtırtı zırıltı duymadım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-yakitta-cok-cimri-konforda-sinir-yok-57133002/detay/

    şu araçta incelenip kontrol ettrildikten sonra çok cazip duruyor.




  • Bugün de hızlı geçti baya. 3 araç test ettim. Hiçbirisi beni etkilemedi.
  • hangi araçları test ettiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BURHAN7773

    hangi araçları test ettiniz ?


    -Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 Hp
    -Skoda Octovia 1.4 TSI DSG (parkurun saçmasapanlığından dolayı tam olarak bir test denemez ama yine de izlenimlerimi aktaracağım)
    -Ford Focus 1.6 Ecoboost
  • Taym'cım gerçekten araç kullanmayı özlemiş :)

    Bekliyorum izlenimleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: BURHAN7773

    hangi araçları test ettiniz ?


    -Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 Hp
    -Skoda Octovia 1.4 TSI DSG (parkurun saçmasapanlığından dolayı tam olarak bir test denemez ama yine de izlenimlerimi aktaracağım)
    -Ford Focus 1.6 Ecoboost


    allahım ya ......taym bi daha bodruma felan gitme arabandan fazla uzaklaşma yavaş be kardeşim
  • Aslında Focus testine Görkem ile beraber gideceğiz ama ben bir ön hazırlık yapayım dedim.
  • Golfün süspansiyon konforu hakkında yorumunuzu alabilirmiyiz?
  • Utku Test sürüşü 5 - Skoda Octovia 1.6 TDI DSG

    Skoda Octovia fazlasıyla övüldüğünden özellikle test etmek istediğim bir araçtı.

    Bunun için Ata Skoda'ya gittim ve talebimi belirttim.

    Randevu almam gerektiği belirten satış danışmanına tamam "randevu talep ediyorum o zaman" dedim ve bu cevabımdan sonra beni test sürüşünde bana yardımcı olacak arkadaşa yönlendirdi. Ehliyet fotokopisi, form falan derken test sürüşüne çıktık.

    Bana yardımcı olan kişi parkura kadar aracı kendisinin götüreceğini söyledi. Park manevralarını ben yapmak istiyorum dedim ama kabul etmedi.

    Neyse, parkura çıktık ve direksiyona oturdum. Aracı kullanmaya başladım ve yol düz ve boş olduğu için ufak bir hızlanma denedim, biraz gittikten sonra “U” çekmem gerektiği konusunda uyarıldım. “ne oldu?” diye sorduğumda aldığım cevap iyice sinirlenmeme sebep oldu. Showrooma dönüyormuşuz. “Şaka mı bu?” soruma da çok kısa olarak “hayır” cevabını aldım.

    Test sürüşünden geldikten sonra bana sanki babasının arabasını test ettirmiş ya da önemli bir lütufta bulunmuş gibi havalara giren, bugüne kadar gördüğüm en terbiyesiz satış danışmanı sinirlerimi bozdu, muhattap bile olmak istemedim. Ehliyetimi aldım ve direk çıktım.

    Ben bu kadar saçma sapan çalışanlara ve bu kadar saçma bir güzergaha sahip bir bayii henüz görmedim. “Dötü çoklu Skoda’ya bak sen” dedim içimden.

    Çok kısa izlenimlere sahip olduğumdan dolayı ilk bunu yazayım dedim.

    Araç bu. Kilometresi 20.000 gibi bir şeydi herhalde.
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Dış tasarım olarak bana hiç hoş gözükmeyen, son derece basit duran bir tasarıma sahip Octovia. Siyah renk iyice boğmuştu arabayı. Arkadan görüntüsü yanaklarını şişirmiş insan silüetini andırıyor bana. Makyajlanmış olsa bile çok eski duruyor.

    İç tasarımın da dış tasarımdan pek farkı yok. Sıkıcı ve boğucu bir görüntüsü var. Kontrol birimlerinin etrafındaki gri kaplama çok basit duruyor. Göğsü çift renkli yaparak albeni katmaya çalışmışlar ama olmamış. Direksiyon tasarımı ayrı bir kötü.

    Ön göğsün üst kısmında yumuşak plastik kullanılmış. Teybe, kilma kontrollerini çevreleyen siyak plastiğe, havalandırma ızgaralarının çevresindeki plastik yerlere bastırınca çıtırtı sesleri geliyordu. Kapı içi kaplamalarında da değişik bir esneklik vardı. Bastırdığınızda fazlaca içe göçmesi, kalitesiz bir izlenim yaratıyor.

    Cam açıkken aracın kapılarını kapattığınızda rahatsız edici cam çarpma sesleri geliyor. Cam açıkken kapıyı fazla hızlı kapatırsanız cam kırılacak gibi hissedebilirsiniz.

    Çukurlara falan girdiğinizde ön göğüsten rahatsız edici sesler geliyor. Üst kısımdaki yumuşak malzeme göstermelik kalıyor yani.

    Torpido kapağı da emanet gibi duruyordu.

    Araç 3000 devirden sonra tatlı tatlı motor sesi almaya başlıyor içeri.

    Motor sesi yalıtımı fena değil. Yol sesi alıyor.

    1.4 TSI motorun performansı yeterli. DSG şanzıman sarsıntısız ve hızlı ama tam gazda 2’den 3’e vitesi yükseltme konusunda bir kararsızlık yaşadı.

    Hillholder iyi çalışıyor.

    Araç hareket halindeyken gaz pedalına biraz yavaş tepki veriyor, gaza bastıktan yarım saniye sonra komutunuzu yerine getiriyor.

    Arka diz mesafesi fena değil, baş mesafesi çok iyi değil ama bagajı büyük.

    İzlenimlerim bu kadar.

    Bugüne kadar ki en özensiz test yazım. Kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 18 Eylül 2011; 20:12:47 >




  • Dejavu :)

    Ata Skoda kadar dandirik bir test sürüşü tecrübesi yaşadığım bir yer olmamışti.

    Hiç birsey değişmemis demek ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Dejavu :)

    Ata Skoda kadar dandirik bir test sürüşü tecrübesi yaşadığım bir yer olmamışti.

    Hiç birsey değişmemis demek ki.



    Bu adamlar bu cesareti nereden alıyor cidden anlamıyorum.

    500 metrelik dümdüz bir parkurda müşterinin araç ile ilgili olarak ne anlayacağını düşünüyorlar çok merak ediyorum.

    Sanırım araç alırken bizim kadar ince eleyip, sık dokuyacak insan sayısı az olduğu için bu konuda herhangi bir iyileştirmeye gitmemişler.

    Hele o satış danışmanlarını oraya kim koyuyor, kim kontrol ediyor?

    Ben test sürüşünden döndüğümde bir ailenin Octovia'ya müşteri olduğunu ve 2009 model Civic'lerini takasa bırakmak istediklerini gördüm. Kapıda bekleyip "yapmayın, etmeyin pişman olursunuz" diyecektim ama çok sıcaktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Golfün süspansiyon konforu hakkında yorumunuzu alabilirmiyiz?


    Kullandığım test aracının amortisörleri çok vuruntu yapıyordu. 72.000 kilometredeydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Skoda Octovia fazlasıyla övüldüğünden özellikle test etmek istediğim bir araçtı.

    Bunun için Ata Skoda'ya gittim ve talebimi belirttim.

    Randevu almam gerektiği belirten satış danışmanına tamam "randevu talep ediyorum o zaman" dedim ve bu cevabımdan sonra beni test sürüşünde bana yardımcı olacak arkadaşa yönlendirdi. Ehliyet fotokopisi, form falan derken test sürüşüne çıktık.

    Bana yardımcı olan kişi parkura kadar aracı kendisinin götüreceğini söyledi. Park manevralarını ben yapmak istiyorum dedim ama kabul etmedi.

    Neyse, parkura çıktık ve direksiyona oturdum. Aracı kullanmaya başladım ve yol düz ve boş olduğu için ufak bir hızlanma denedim, biraz gittikten sonra “U” çekmem gerektiği konusunda uyarıldım. “ne oldu?” diye sorduğumda aldığım cevap iyice sinirlenmeme sebep oldu. Showrooma dönüyormuşuz. “Şaka mı bu?” soruma da çok kısa olarak “hayır” cevabını aldım.

    Test sürüşünden geldikten sonra bana sanki babasının arabasını test ettirmiş ya da önemli bir lütufta bulunmuş gibi havalara giren, bugüne kadar gördüğüm en terbiyesiz satış danışmanı sinirlerimi bozdu, muhattap bile olmak istemedim. Ehliyetimi aldım ve direk çıktım.

    Ben bu kadar saçma sapan çalışanlara ve bu kadar saçma bir güzergaha sahip bir bayii henüz görmedim. “Dötü çoklu Skoda’ya bak sen” dedim içimden.

    Çok kısa izlenimlere sahip olduğumdan dolayı ilk bunu yazayım dedim.

    Araç bu. Kilometresi 20.000 gibi bir şeydi herhalde.
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Dış tasarım olarak bana hiç hoş gözükmeyen, son derece basit duran bir tasarıma sahip Octovia. Siyah renk iyice boğmuştu arabayı. Arkadan görüntüsü yanaklarını şişirmiş insan silüetini andırıyor bana. Makyajlanmış olsa bile çok eski duruyor.

    İç tasarımın da dış tasarımdan pek farkı yok. Sıkıcı ve boğucu bir görüntüsü var. Kontrol birimlerinin etrafındaki gri kaplama çok basit duruyor. Göğsü çift renkli yaparak albeni katmaya çalışmışlar ama olmamış. Direksiyon tasarımı ayrı bir kötü.

    Ön göğsün üst kısmında yumuşak plastik kullanılmış. Teybe, kilma kontrollerini çevreleyen siyak plastiğe, havalandırma ızgaralarının çevresindeki plastik yerlere bastırınca çıtırtı sesleri geliyordu. Kapı içi kaplamalarında da değişik bir esneklik vardı. Bastırdığınızda fazlaca içe göçmesi, kalitesiz bir izlenim yaratıyor.

    Cam açıkken aracın kapılarını kapattığınızda rahatsız edici cam çarpma sesleri geliyor. Cam açıkken kapıyı fazla hızlı kapatırsanız cam kırılacak gibi hissedebilirsiniz.

    Çukurlara falan girdiğinizde ön göğüsten rahatsız edici sesler geliyor. Üst kısımdaki yumuşak malzeme göstermelik kalıyor yani.

    Torpido kapağı da emanet gibi duruyordu.

    Araç 3000 devirden sonra tatlı tatlı motor sesi almaya başlıyor içeri.

    Motor sesi yalıtımı fena değil. Yol sesi alıyor.

    1.4 TSI motorun performansı yeterli. DSG şanzıman sarsıntısız ve hızlı ama tam gazda 2’den 3’e vitesi yükseltme konusunda bir kararsızlık yaşadı.

    Hillholder iyi çalışıyor.

    Araç hareket halindeyken gaz pedalına biraz yavaş tepki veriyor, gaza bastıktan yarım saniye sonra komutunuzu yerine getiriyor.

    Arka diz mesafesi fena değil, baş mesafesi çok iyi değil ama bagajı büyük.

    İzlenimlerim bu kadar.

    Bugüne kadar ki en özensiz test yazım. Kusura bakmayın.



    octavıa nın yeni kasası önümüzdeki yıl gelecek çok iddaalı bir kasa olduğunu biliyorum bu kasa eskidi ve hiç çekici değil rakipleri karşısında 90 lı yılların aracı gibi duruyor.araçla ilgili kronik problemler yüksek devirlerde çok gürültülü olması yol sesini alması diye biliyorum.araç almak için acelem olmasaydı yeni kasa octavia yı mutlaka beklerdim.gerçi focus u bekledikte noldu ayrı bir konu belki yeni octavia da hayal kırıklığı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    octavıa nın yeni kasası önümüzdeki yıl gelecek çok iddaalı bir kasa olduğunu biliyorum bu kasa eskidi ve hiç çekici değil rakipleri karşısında 90 lı yılların aracı gibi duruyor.araçla ilgili kronik problemler yüksek devirlerde çok gürültülü olması yol sesini alması diye biliyorum.araç almak için acelem olmasaydı yeni kasa octavia yı mutlaka beklerdim.gerçi focus u bekledikte noldu ayrı bir konu belki yeni octavia da hayal kırıklığı olur.


    Focus için de olumsuz tespitlerim var.

    Keşke beklemeseymişsiniz. Öyle aylarca beklenecek bir araç değil yeni Focus. Özellikle o fiyatlarla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    octavıa nın yeni kasası önümüzdeki yıl gelecek çok iddaalı bir kasa olduğunu biliyorum bu kasa eskidi ve hiç çekici değil rakipleri karşısında 90 lı yılların aracı gibi duruyor.araçla ilgili kronik problemler yüksek devirlerde çok gürültülü olması yol sesini alması diye biliyorum.araç almak için acelem olmasaydı yeni kasa octavia yı mutlaka beklerdim.gerçi focus u bekledikte noldu ayrı bir konu belki yeni octavia da hayal kırıklığı olur.


    Focus için de olumsuz tespitlerim var.

    Keşke beklemeseymişsiniz. Öyle aylarca beklenecek bir araç değil yeni Focus. Özellikle o fiyatlarla.


    evet malesef bekledik çünkü eski aracım focus tu 2005 focus çok memnundum.yenisini görmeye gittiğimizde iç konsolunu gördüm çok sıkıcı ve boğucu geldi.arka bagajını açtık direk kapatıp çıktık bayiden.test bile etmeye gerek duymadık.c4 aldım huzura erdim




  • skoda malesef belli bir grup kesime aşırı yalakalık yapıyor bunlar aşırı dindar ve tutucu insanlar kısacası cemaatciler ki sahipleride zaten bu gruba dahildir e çalışanlarını nasıl seçiceği ortada aynısını bende yaşadım hatta bu deneyimi ist/çobançeşme hyundaide de yaşadım vw tamaşdan bahsetmıyorum bıle yuzunuze bakmıyolar birçok satış temsılcısının sattıgı araçdan haberı yok tüm markalar için geçerli burunları havada bakırköy puegeot berkeyi bayiden bile saymıyorum onlardada aynı durum var florya mar oto mitsubishi 200 m test sürüş mesafesi 1 sokak aşağı iniyosunz ve geri geliyosunuz :D çobançeşmedeki opel satış elemanları ister alın ister almayın tavrında 100 kısıde olsa kılını kıpırdatmıyolar yazsam roman olur derler ya aynen öyle malesef memlekette bu işi doğru düzgün yapan firma yok varsada ist de bana denk gelmedi SKODA altında kaplasa araçlarını önce kendilerine çeki düzen vermeleri insan olmaları gerek !!




  • Ne Çarşamba günü Focus testi mi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ne Çarşamba günü Focus testi mi var


    Var mıymış?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BURHAN7773

    skoda malesef belli bir grup kesime aşırı yalakalık yapıyor bunlar aşırı dindar ve tutucu insanlar kısacası cemaatciler ki sahipleride zaten bu gruba dahildir e çalışanlarını nasıl seçiceği ortada aynısını bende yaşadım hatta bu deneyimi ist/çobançeşme hyundaide de yaşadım vw tamaşdan bahsetmıyorum bıle yuzunuze bakmıyolar birçok satış temsılcısının sattıgı araçdan haberı yok tüm markalar için geçerli burunları havada bakırköy puegeot berkeyi bayiden bile saymıyorum onlardada aynı durum var florya mar oto mitsubishi 200 m test sürüş mesafesi 1 sokak aşağı iniyosunz ve geri geliyosunuz :D çobançeşmedeki opel satış elemanları ister alın ister almayın tavrında 100 kısıde olsa kılını kıpırdatmıyolar yazsam roman olur derler ya aynen öyle malesef memlekette bu işi doğru düzgün yapan firma yok varsada ist de bana denk gelmedi SKODA altında kaplasa araçlarını önce kendilerine çeki düzen vermeleri insan olmaları gerek !!


    Ankara'da Tan Oto Ford, İstanbul yolu Doğuş, Neziroğlu, Efe Honda, Reis Toyota bayiileri müşteriye karşı ilgililerdi.

    İstanbul Türkiye'nin en büyük otomotiv pazarı. Bu sebeple bayiilerin daha rahat olduklarını düşünüyorum. Ne de olsa insanlar geliyor mantığı var.




  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.