Şimdi Ara

VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.727
Cevap
31
Favori
443.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba,
    Almanya'da bluemotion modelinde; start-stop, rcd510 navigasyonlu multimedya cihazı, yöne duyarlı far sistemi ve isterseniz deri koltuk ve koltuk ısıtma seçenekleri var. Global sitede yazıyor zaten hepsi. Ayrıca dilerseniz (benim aracımda var) manuel diferansiyel kilidi ilave ediliyor.
  • 2 seçeneğimiz var
    statik boya yada özel alaşaımlı boya
    araç 2 gün kalmalı yada jantlar
    maliyeti 400 ve 500 tl
    her jant gibi sürttüğünüz zaman boya çıkıyor
    aksi takdirde bir sorun yok
    kendi aracımda 200 000 km 3 yılda boya dökülmedi
    selamlar
  • delta 4x4
    4 cm ve 10 cm yükseltme kitleri
    bu hafta sonu 1 araç bitiyor
    sizlerle paylaşacağım
    araçtaki özellikler
    delta 18 inch jant siyah
    mickey thompson 305/60/18 mt lastik
    aliminyum karter muhafaza
    9000 lb vinç
    amerikan malı sürgülü kapak siyah
    alman orijinal siyah roll bar
    piaa siyah sis takımı 4 adet
    italyan yan basamak
    kaput koruma
    deri döşeme
    delta 4 cm yükseltme kiti
    delta 3cm spacer
    araç komple porselen kaplandı çizilmeye karşı
    alman malı cam filmi
    ekte deltanın bir aracının resmini gönderiyorum
    selamlar


     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    merhaba,
    Almanya'da bluemotion modelinde; start-stop, rcd510 navigasyonlu multimedya cihazı, yöne duyarlı far sistemi ve isterseniz deri koltuk ve koltuk ısıtma seçenekleri var. Global sitede yazıyor zaten hepsi. Ayrıca dilerseniz (benim aracımda var) manuel diferansiyel kilidi ilave ediliyor.

    saka gibi gercekten ne diyelim bu memlekete gelen araclar hep bosline. Koskoca kamyon gibi aracin aynalarinda sinyal lambalari bile yok. Allah`tan direksyion vites var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4truckshop

    [simage][/simage]

     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları


    Ben alırken serviste bagaj havuzu taktırıp almıştım. 2 tipi vardı. Biri içten takmalı diğeri üste oturmalı. Ben kasanın üstü çizilmesin diye üste oturmalısından taktırdım. Aslında bagaj havuzunun haricinde ilave birşey taktırmak istemiyorum. ancak havaların yağması durumunda bagajı koruyacak tam açılıp kapanabilen ve içeri asla su geçirmeyen özel bir örtüye ihtiyacım var. Sert kapak dışında ne gibi alternatifler sunuyorsunuz?




  • Zenec düşünenler için:

    Zenec + alarmı serviste 4 bine taktırdım. Bir yakınıma 4x4 Highline AT aldık. Ona da Zenec ve alarm taktırdık. Cihaz pahalı olduğu için hırsızların ilk tercihi imiş. Alarm taktırmakta fayda var, bilginize.


    Kullanıcılar lütfen AT araçlarının yol durumuna göre yakıt değerlerini paylaşabilirler mi ?
  • Merhaba,
    Ben arabayla daha 2500 Km yaptım. Daha önce de yazdığım gibi arazide yakıt değerleri çıldırıyor "her arazi aracında olduğu gibi". Ancak şehirler arası yolda 80 - 110 Km arası ortalama sürat ile yol bilgisayarının verdiği değer 8,6 lt/100 km idi. Ancak benzin istasyonunda durum farklı. 600 km yolu 289 TL motorin ile (4,29 TL/Lt) yaptım. Vw yağcı da arabanın 5000-6000 km sonra gerçek değerlere ulaşacağını bu değerin de 9,5 lt civarında olması gerektiğini söylediler.
    Saygılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    Merhaba,
    Ben arabayla daha 2500 Km yaptım. Daha önce de yazdığım gibi arazide yakıt değerleri çıldırıyor "her arazi aracında olduğu gibi". Ancak şehirler arası yolda 80 - 110 Km arası ortalama sürat ile yol bilgisayarının verdiği değer 8,6 lt/100 km idi. Ancak benzin istasyonunda durum farklı. 600 km yolu 289 TL motorin ile (4,29 TL/Lt) yaptım. Vw yağcı da arabanın 5000-6000 km sonra gerçek değerlere ulaşacağını bu değerin de 9,5 lt civarında olması gerektiğini söylediler.
    Saygılar

    valla ben bi depoyla şehirler arası 1150 km yapıyorum ortalama 315-330 tl ye doluyor...
    fulll nizami kullanıyorum birde enaz 500 kg yük oluyor çoğunlukla 900 kg taşıyorum boş dönüyorum.
    haziran 2012 çıkışlı 25 bin km de...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi req16 -- 29 Kasım 2012; 18:04:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    Merhaba,
    Ben arabayla daha 2500 Km yaptım. Daha önce de yazdığım gibi arazide yakıt değerleri çıldırıyor "her arazi aracında olduğu gibi". Ancak şehirler arası yolda 80 - 110 Km arası ortalama sürat ile yol bilgisayarının verdiği değer 8,6 lt/100 km idi. Ancak benzin istasyonunda durum farklı. 600 km yolu 289 TL motorin ile (4,29 TL/Lt) yaptım. Vw yağcı da arabanın 5000-6000 km sonra gerçek değerlere ulaşacağını bu değerin de 9,5 lt civarında olması gerektiğini söylediler.
    Saygılar

    valla ben bi depoyla şehirler arası 1150 km yapıyorum ortalama 315-330 tl ye doluyor...
    fulll nizami kullanıyorum birde enaz 500 kg yük oluyor çoğunlukla 900 kg taşıyorum boş dönüyorum.
    haziran 2012 çıkışlı 25 bin km de...

    Araç MT'mi AT'mi?

    Her ikisi içinde mükemmel bir değer.

    Sabit hız ne oluyor, gaza ne kadar basıyorsunuz?

    Bagajın açık olması, rüzgarın arka kapağa takılması sebebiyle yüksek hızla giderken mutlaka yakıtta büyük etken olmalı diye düşünüyorum, ne dersiniz?

    Bagaj içine su geçirmeyecek örtüsü veya benzeri malzeme tavsiye eden varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 30 Kasım 2012; 18:23:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    Merhaba,
    Ben arabayla daha 2500 Km yaptım. Daha önce de yazdığım gibi arazide yakıt değerleri çıldırıyor "her arazi aracında olduğu gibi". Ancak şehirler arası yolda 80 - 110 Km arası ortalama sürat ile yol bilgisayarının verdiği değer 8,6 lt/100 km idi. Ancak benzin istasyonunda durum farklı. 600 km yolu 289 TL motorin ile (4,29 TL/Lt) yaptım. Vw yağcı da arabanın 5000-6000 km sonra gerçek değerlere ulaşacağını bu değerin de 9,5 lt civarında olması gerektiğini söylediler.
    Saygılar

    valla ben bi depoyla şehirler arası 1150 km yapıyorum ortalama 315-330 tl ye doluyor...
    fulll nizami kullanıyorum birde enaz 500 kg yük oluyor çoğunlukla 900 kg taşıyorum boş dönüyorum.
    haziran 2012 çıkışlı 25 bin km de...

    Araç MT'mi AT'mi?

    Her ikisi içinde mükemmel bir değer.

    Sabit hız ne oluyor, gaza ne kadar basıyorsunuz?

    Bagajın açık olması, rüzgarın arka kapağa takılması sebebiyle yüksek hızla giderken mutlaka yakıtta büyük etken olmalı diye düşünüyorum, ne dersiniz?

    Bagaj içine su geçirmeyecek örtüsü veya benzeri malzeme tavsiye eden varmı?

    2 çeker düz vites aracım...
    hız sabitleyiciyi kullanıyorum...
    bagajım kapalı su geçirmiyor bu arada baya uğraştım ama su geçirmemesi için çünkü taşıdığım ürünlerin su almaması lazım çok değerli ürünler.
    ama dediğim gibi km ölçümüm şehriler arası sehir içi 150 km anca yapıyorumdur dur kalk olayı yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    Merhaba,
    Ben arabayla daha 2500 Km yaptım. Daha önce de yazdığım gibi arazide yakıt değerleri çıldırıyor "her arazi aracında olduğu gibi". Ancak şehirler arası yolda 80 - 110 Km arası ortalama sürat ile yol bilgisayarının verdiği değer 8,6 lt/100 km idi. Ancak benzin istasyonunda durum farklı. 600 km yolu 289 TL motorin ile (4,29 TL/Lt) yaptım. Vw yağcı da arabanın 5000-6000 km sonra gerçek değerlere ulaşacağını bu değerin de 9,5 lt civarında olması gerektiğini söylediler.
    Saygılar

    valla ben bi depoyla şehirler arası 1150 km yapıyorum ortalama 315-330 tl ye doluyor...
    fulll nizami kullanıyorum birde enaz 500 kg yük oluyor çoğunlukla 900 kg taşıyorum boş dönüyorum.
    haziran 2012 çıkışlı 25 bin km de...

    Araç MT'mi AT'mi?

    Her ikisi içinde mükemmel bir değer.

    Sabit hız ne oluyor, gaza ne kadar basıyorsunuz?

    Bagajın açık olması, rüzgarın arka kapağa takılması sebebiyle yüksek hızla giderken mutlaka yakıtta büyük etken olmalı diye düşünüyorum, ne dersiniz?

    Bagaj içine su geçirmeyecek örtüsü veya benzeri malzeme tavsiye eden varmı?

    2 çeker düz vites aracım...
    hız sabitleyiciyi kullanıyorum...
    bagajım kapalı su geçirmiyor bu arada baya uğraştım ama su geçirmemesi için çünkü taşıdığım ürünlerin su almaması lazım çok değerli ürünler.
    ama dediğim gibi km ölçümüm şehriler arası sehir içi 150 km anca yapıyorumdur dur kalk olayı yok.

    Bagajda ne türde bir örtü yada kapak kullanıyorsunuz. Su geçirmemesi için neden çok uğraştınız?




  • Aracım 4x4 Highline.

    Arka bagajın üzeri açık. Henüz uzun yol yapmadım.

    İstanbul içi rahat trafikte gaza asılmadan 7.5 yakıyor.

    Dur kalk veya sıkışık olan bölümlere girildiğinde hemen yakıt artıp 9,5 lara yükseliyor.

    Sabah ısınması için rolantide 2 dk çalıştırınca hemen ortalamayı yükseltiyor.

    AT'sini aldığımız arkadaşım benimle aynı yollarda kullanıyor ve şuanda 8 lt. yaktığını söylüyor.
  • http://www.cankap.com/index/urun/17

    hocam linkteki ürünü yaptrdım aracıma...
    ama gelin görünki kesinlikle su geçirmez diyen 80 kişiyle görüştüm kullanıcılarına ulaştım yoğun yağmurda kasanın içine su alıyor...
    Su alınan yerleri iyice tespit edip oralara özel marin slikonu ve yalıtım süngerleriyle kapattırdım...
    Full box lar suyu hareket halindeyken suyun arkaya doğru ilerlerken box la kasanın birleştiği yerden alıyor...
    kasanın iç kısmını komple beyaz tozla kaplayıp yağmurda kullanarak ona göre kapattırdım.çünkü taşıdığım ürünün kg ı 5 euronun üstünde ve ortalama
    800-900 kg taşıyorum ıslanmaması lazım...
    saygılar...




  • Merhabalar,
    Bende geçtiğimiz hafta Balıkesir vw'de camlı kabin taktırdım. Hatta takılırken başında bekledim ama gel gör ki hafta sonu park halindeyken dahi çok su almış. Tekrar gideceğim artık servise. Suya karşı Allah'tan diğer arabadan tecrübeliyim. Yoksa ıslanmıştı herşey.
    Şu multimedya işi kafama çok takılır oldu. Kenwood dn520 veya 521 kullanan arkadaşlardan cihaz ile ilgili bilgi ve yorumlarını almak isterim. Zenec, rns510, rcd510 veya kenwood. Hangisi alınmalı sizce?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    Merhabalar,
    Bende geçtiğimiz hafta Balıkesir vw'de camlı kabin taktırdım. Hatta takılırken başında bekledim ama gel gör ki hafta sonu park halindeyken dahi çok su almış. Tekrar gideceğim artık servise. Suya karşı Allah'tan diğer arabadan tecrübeliyim. Yoksa ıslanmıştı herşey.
    Şu multimedya işi kafama çok takılır oldu. Kenwood dn520 veya 521 kullanan arkadaşlardan cihaz ile ilgili bilgi ve yorumlarını almak isterim. Zenec, rns510, rcd510 veya kenwood. Hangisi alınmalı sizce?

    Ben Zenec taktırdım ;

    - Ses kalitesi iyi...
    - Açılışı gecikmeli...
    - Bluetooth'un Iphone'a bağlanması zaman alıyor...
    - Bazı menülerinde dokunmatik duyarsız oluyor...
    - Kalörifer sistemini ekranda gösteriyor ama kumanda etmiyor, bence gereksiz...
    - Navigasyon açılışı 150TL'lik aletlerden daha yavaş...
    - Bence arabaya hava katmaktan başka orjinal teybi varken Zenec'e verilen paraya değecek bir alet olmadığını düşünüyorum.

    M/T - A/T kullanıcı yorumum;
    - Bende 4x4 M/T var. 4x2 kullanımda İstanbul içi ort. 1500 d/d ile gitmek kaydı ile 7,5lt...
    - Sıkışık trafiğe girildiğinde ortalama 9.5 lara çıkıyor... Boş yolda tekrar 7.5 lara iniyor...
    - Arkadaşım A/T aldı. E5'ten boş yolda 90 sabit hızla İstanbul-Çorlu gidip döndük. Giderkende dönerkende ort. 1500 d/d ile sabit 90km hız yaptık
    ve sonuç 8.4 Lt.

    Buradan anladığım kadarıyla A/T şanzıman ekonomik kullanım amaçlı olarak devri sürekli 1500 d/d da tutuyor. Buna rağmen M/T'den fazla yakıyor. Bence A/T daha az yakmalı. Sanırım sürekli 4x4 sebebiyle fazla yakıyor.

    Otomatiğin rahat, sarsıntısız, keyifli sürüşü gerçekten mükemmel. Vitesl geçişlerini hiç hissettirmiyor.

    Herkese tavsiye ederim, A/T alsınlar memnun kalırlar. (Yakıt hariç)

    Manual kullanıcılar;
    Aracınız 1 de kalkarken hafif silkeleme yaptığı oluyormu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 5 Aralık 2012; 18:11:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    Merhabalar,
    Bende geçtiğimiz hafta Balıkesir vw'de camlı kabin taktırdım. Hatta takılırken başında bekledim ama gel gör ki hafta sonu park halindeyken dahi çok su almış. Tekrar gideceğim artık servise. Suya karşı Allah'tan diğer arabadan tecrübeliyim. Yoksa ıslanmıştı herşey.
    Şu multimedya işi kafama çok takılır oldu. Kenwood dn520 veya 521 kullanan arkadaşlardan cihaz ile ilgili bilgi ve yorumlarını almak isterim. Zenec, rns510, rcd510 veya kenwood. Hangisi alınmalı sizce?

    Ben Zenec taktırdım ;

    - Ses kalitesi iyi...
    - Açılışı gecikmeli...
    - Bluetooth'un Iphone'a bağlanması zaman alıyor...
    - Bazı menülerinde dokunmatik duyarsız oluyor...
    - Kalörifer sistemini ekranda gösteriyor ama kumanda etmiyor, bence gereksiz...
    - Navigasyon açılışı 150TL'lik aletlerden daha yavaş...
    - Bence arabaya hava katmaktan başka orjinal teybi varken Zenec'e verilen paraya değecek bir alet olmadığını düşünüyorum.

    M/T - A/T kullanıcı yorumum;
    - Bende 4x4 M/T var. 4x2 kullanımda İstanbul içi ort. 1500 d/d ile gitmek kaydı ile 7,5lt...
    - Sıkışık trafiğe girildiğinde ortalama 9.5 lara çıkıyor... Boş yolda tekrar 7.5 lara iniyor...
    - Arkadaşım A/T aldı. E5'ten boş yolda 90 sabit hızla İstanbul-Çorlu gidip döndük. Giderkende dönerkende ort. 1500 d/d ile sabit 90km hız yaptık
    ve sonuç 8.4 Lt.

    Buradan anladığım kadarıyla A/T şanzıman ekonomik kullanım amaçlı olarak devri sürekli 1500 d/d da tutuyor. Buna rağmen M/T'den fazla yakıyor. Bence A/T daha az yakmalı. Sanırım sürekli 4x4 sebebiyle fazla yakıyor.

    Otomatiğin rahat, sarsıntısız, keyifli sürüşü gerçekten mükemmel. Vitesl geçişlerini hiç hissettirmiyor.

    Herkese tavsiye ederim, A/T alsınlar memnun kalırlar. (Yakıt hariç)

    Manual kullanıcılar;
    Aracınız 1 de kalkarken hafif silkeleme yaptığı oluyormu?

    silkeleme olmuyor da hocam vites geçişlerinde debriyajdan yavaş yavaş çekmen gerekiyor yoksa o zaman silkeleme oluyor...benim ilk pickup tecrübem ve ilk arkadan çekişli aracım normali böyledir belkide.
    önceki 2 aracımda önden çekişli olduğu için vites geçişlerinde daha sert olmama rağmen silkeleme olmuyordu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fks



     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları


    merhaba tavana taktırdıgınız barların detaylı bir resmini rica edebilirmiyim acaba? Birde tüm aksesuarları sgl dizayndamı yaptırdınız? ve ne kadar verdiniz acaba?
  • Arkadaşlar nasıl kapatırsanız kapatın eger fitil silikon gibi özel bir sistem kullanmazsanız mutlaka su alır. Zaten yapısı gereği arka kapağın montaj aralıkları 1 parmak açık. İçerisi görünüyor. Birde kasanın önünde delikler var. Hatta bir ay önce kadar çok şiddetli bir yağmurda yokuş yukarı park etmiştim. Kasa boştu. Sırf kontrol için açtım. içerisi minik bir dere yatağı olmuştu. Yani ıslanmaması gereken şeyleri koymayın.

    Bu arada çok önemli değil ama dikkatimi çekti. Otomatiklere yada yeni tüm modellerde bilemiyorum kasa kapağını hafifletmek için bir yaylı sistem yapmışlar. Kapak çok kolay açılıp kapanıyor. Tüy gibi ama eskileri kas yapacak cinsten. Hatta fuarda smartın bile arka kapağı resmen daha ağardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    http://www.cankap.com/index/urun/17

    hocam linkteki ürünü yaptrdım aracıma...
    ama gelin görünki kesinlikle su geçirmez diyen 80 kişiyle görüştüm kullanıcılarına ulaştım yoğun yağmurda kasanın içine su alıyor...
    Su alınan yerleri iyice tespit edip oralara özel marin slikonu ve yalıtım süngerleriyle kapattırdım...
    Full box lar suyu hareket halindeyken suyun arkaya doğru ilerlerken box la kasanın birleştiği yerden alıyor...
    kasanın iç kısmını komple beyaz tozla kaplayıp yağmurda kullanarak ona göre kapattırdım.çünkü taşıdığım ürünün kg ı 5 euronun üstünde ve ortalama
    800-900 kg taşıyorum ıslanmaması lazım...
    saygılar...

    ne taşıyorsunuz çok merak ettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    http://www.cankap.com/index/urun/17

    hocam linkteki ürünü yaptrdım aracıma...
    ama gelin görünki kesinlikle su geçirmez diyen 80 kişiyle görüştüm kullanıcılarına ulaştım yoğun yağmurda kasanın içine su alıyor...
    Su alınan yerleri iyice tespit edip oralara özel marin slikonu ve yalıtım süngerleriyle kapattırdım...
    Full box lar suyu hareket halindeyken suyun arkaya doğru ilerlerken box la kasanın birleştiği yerden alıyor...
    kasanın iç kısmını komple beyaz tozla kaplayıp yağmurda kullanarak ona göre kapattırdım.çünkü taşıdığım ürünün kg ı 5 euronun üstünde ve ortalama
    800-900 kg taşıyorum ıslanmaması lazım...
    saygılar...

    ne taşıyorsunuz çok merak ettim

    hayvan türleri için spesifik yem katkı taşıyorum...




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.