Şimdi Ara

VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.727
Cevap
31
Favori
443.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dhakanuysal:demek amarok un otomatıgı sorunsuz bır vıtes.dsg gıbı bozulacak bır yapısı yok.pekı kendılerı neden otomatıgı tavsıye etmıyor sizce?...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    dhakanuysal:demek amarok un otomatıgı sorunsuz bır vıtes.dsg gıbı bozulacak bır yapısı yok.pekı kendılerı neden otomatıgı tavsıye etmıyor sizce?...

    Toureg araclar jip statusunde olmasina ragmen alanlar agir arazi sartlari icin kullanma amacli almiyorlar.

    Oysa amarok cogunlukla dereden tepeden camur ve balcigin icinden gecme amacli aliniyor. Cok az kisi s.ici ve asfaltta kullanir.

    Boyle agir arazi sartlari icin tabiiki en sagliklisi manual sanzimandir.

    Onlarda aynen bu gorusu savunuyorlar. Yoksa otomatik kotu demiyorlar. Birde aradaki 10 bin farka degmez dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • düz vitesi bir tanıdıkta var sıfır aldı da şikayetçi adam. Çabuk döküldü her yerinden ses geliyor diyor. Tabi kullanımınada bağlı bu durum.
  • ben haziranda aldım 4 aydır kullanıyorum 17 binde şu anda dağ bayır çamur toprak arazi heryerde kullanıyorum hiç bir ses gelmiyor...
    benim girdiğim yollara sanmıyorum girdiğini ayrıca...
    çünkü işim gereği çok engebeli yollara gidiyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayarsız Osman

    düz vitesi bir tanıdıkta var sıfır aldı da şikayetçi adam. Çabuk döküldü her yerinden ses geliyor diyor. Tabi kullanımınada bağlı bu durum.

    Aracın heryerinden ses gelmesinin vitesle ilişkisini anlayamadım?
  • arkadaşlar hiç üşenmeden 7 sayfayıda okudum. Genel kanı aracın iyi olduğu konusunda ama ben vwden ağzı yanmış bir insanım. Otomatiğini almayı düşünüyorum. Henüz otomatik alıpta burada tecrübelerini paylaşacak olan biri var mı acaba?
  • aracı test ettim muhteşem
    bende manuel var kıyaslayınca çok fark var
  • resimler









  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4truckshop

    aracı test ettim muhteşem
    bende manuel var kıyaslayınca çok fark var

    ne gibi farklar var
  • Aracım düz vitesli 4x4.

    Düz viteslilerde 4x2 veya 4x4 ü kendiniz seçebiliyorsunuz. 4x2 modunda kullanıldığında ilk 250km'de ş.içi ort. 7.5 lt yaktı.

    Bayi otomatiklerin sürekli 4x4 olduğunu belirtmişti. Buda mutlaka yakıt sarfiyatını en az %20-30 arttıracaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Aracım düz vitesli 4x4.

    Düz viteslilerde 4x2 veya 4x4 ü kendiniz seçebiliyorsunuz. 4x2 modunda kullanıldığında ilk 250km'de ş.içi ort. 7.5 lt yaktı.

    Bayi otomatiklerin sürekli 4x4 olduğunu belirtmişti. Buda mutlaka yakıt sarfiyatını en az %20-30 arttıracaktır.

    doğru secilebilme özelliğini kadırdılarsa normal yol kullanımlarında gereksin yakıt sarfiyatı olur. Ama sonmıyorum. Yani otomatiklerde yanlızce 2 çeker model hiç bir şekilde alınamadığı için öyle deniyor olabilir

    Highline 4x2 mauel model mevcut değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 17 Ekim 2012; 18:36:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Aracım düz vitesli 4x4.

    Düz viteslilerde 4x2 veya 4x4 ü kendiniz seçebiliyorsunuz. 4x2 modunda kullanıldığında ilk 250km'de ş.içi ort. 7.5 lt yaktı.

    Bayi otomatiklerin sürekli 4x4 olduğunu belirtmişti. Buda mutlaka yakıt sarfiyatını en az %20-30 arttıracaktır.

    doğru secilebilme özelliğini kadırdılarsa normal yol kullanımlarında gereksin yakıt sarfiyatı olur. Ama sonmıyorum. Yani otomatiklerde yanlızce 2 çeker model hiç bir şekilde alınamadığı için öyle deniyor olabilir

    Highline 4x2 mauel model mevcut değil mi?

    Bilmiyorum.

    Ben 4x4 Highline MT aldım. Muamele başladığında AT modelleri geldi. İsterseniz çevirelim ancak bu modeller sürekli 4 çeker dediler. Birde 10 bin fark istediler. Sürekli 4 çeker olmasa belki fiyat farkı bir derece, ancak yakıtın MT'de 7.5 ort. olduğu düşünülürse, bu otomatikle birlikte 9 olacağı gibi birde üzerine sürekli 4x4 farkı eklendiğinde 10-11 leri bulabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Aracım düz vitesli 4x4.

    Düz viteslilerde 4x2 veya 4x4 ü kendiniz seçebiliyorsunuz. 4x2 modunda kullanıldığında ilk 250km'de ş.içi ort. 7.5 lt yaktı.

    Bayi otomatiklerin sürekli 4x4 olduğunu belirtmişti. Buda mutlaka yakıt sarfiyatını en az %20-30 arttıracaktır.

    doğru secilebilme özelliğini kadırdılarsa normal yol kullanımlarında gereksin yakıt sarfiyatı olur. Ama sonmıyorum. Yani otomatiklerde yanlızce 2 çeker model hiç bir şekilde alınamadığı için öyle deniyor olabilir

    Highline 4x2 mauel model mevcut değil mi?

    Bilmiyorum.

    Ben 4x4 Highline MT aldım. Muamele başladığında AT modelleri geldi. İsterseniz çevirelim ancak bu modeller sürekli 4 çeker dediler. Birde 10 bin fark istediler. Sürekli 4 çeker olmasa belki fiyat farkı bir derece, ancak yakıtın MT'de 7.5 ort. olduğu düşünülürse, bu otomatikle birlikte 9 olacağı gibi birde üzerine sürekli 4x4 farkı eklendiğinde 10-11 leri bulabilir.

    doğru yokmuş seçme şansı. Otomatikler sürekli 4 çeker. 1 vites low gear görevi görüyormuş. Şimdi benimde bu durum hoşuma gitmedi. Hem arkadam itişli sürüşler çok daha sportif olur diye düşünüyorum ama yakıt tüketiminin okadar fark edeceğini sanmıyorum. sizinkinde 7,5 ise bunda 9-10 lt yi geçeceğini sanmıyorum. Ayrıca motorda daha güçlüymüş 180 beygir ve 420nm ye çıkmış. Otomatiğin rahatıda cabası. O boyutta bir araçta manuel özellikle şehir içinde insanı zorlar gibi geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Aracım düz vitesli 4x4.

    Düz viteslilerde 4x2 veya 4x4 ü kendiniz seçebiliyorsunuz. 4x2 modunda kullanıldığında ilk 250km'de ş.içi ort. 7.5 lt yaktı.

    Bayi otomatiklerin sürekli 4x4 olduğunu belirtmişti. Buda mutlaka yakıt sarfiyatını en az %20-30 arttıracaktır.

    doğru secilebilme özelliğini kadırdılarsa normal yol kullanımlarında gereksin yakıt sarfiyatı olur. Ama sonmıyorum. Yani otomatiklerde yanlızce 2 çeker model hiç bir şekilde alınamadığı için öyle deniyor olabilir

    Highline 4x2 mauel model mevcut değil mi?

    Bilmiyorum.

    Ben 4x4 Highline MT aldım. Muamele başladığında AT modelleri geldi. İsterseniz çevirelim ancak bu modeller sürekli 4 çeker dediler. Birde 10 bin fark istediler. Sürekli 4 çeker olmasa belki fiyat farkı bir derece, ancak yakıtın MT'de 7.5 ort. olduğu düşünülürse, bu otomatikle birlikte 9 olacağı gibi birde üzerine sürekli 4x4 farkı eklendiğinde 10-11 leri bulabilir.

    doğru yokmuş seçme şansı. Otomatikler sürekli 4 çeker. 1 vites low gear görevi görüyormuş. Şimdi benimde bu durum hoşuma gitmedi. Hem arkadam itişli sürüşler çok daha sportif olur diye düşünüyorum ama yakıt tüketiminin okadar fark edeceğini sanmıyorum. sizinkinde 7,5 ise bunda 9-10 lt yi geçeceğini sanmıyorum. Ayrıca motorda daha güçlüymüş 180 beygir ve 420nm ye çıkmış. Otomatiğin rahatıda cabası. O boyutta bir araçta manuel özellikle şehir içinde insanı zorlar gibi geliyor.

    Araçta bir şey dikkatimi çekti. Bir sorunmudur bilmiyorum.

    Araç 4x2 modunda gayet normal iken, 4x4 modunda direksiyonu tam sol yada tam sağ yaptığınızda fren yapmış gibi sıkışıyor kalıyor. Hafif yokuşta bile direksiyon tam çevrili iken sanki frenlemiş gibi sabit kalıyor. Gaza basarsanız zoraki hareket ediyor gibi bir his veriyor.

    Bunun sebebini anlayamadım. Servise sorduğumda kendi servislerinde bu araçlardan bir kişinin anladığını söylüyorlar, o adamda ortalarda yok, bir türlü bulamıyoruz.

    Birçok 4x4 araç kullandım. Direksiyon dönüşüne bağlı olarak 4x4 modunda kendini frenleyen bir araç görmedim.

    Bilgisi olan varmı?




  • Sorumun cevabını kendim vereyim, belki diğer kullanıcılar için referans olur.

    Aracı aldığım bayiye gittim. amarok konusunda bilgili tek ustaları varmış. Adam geldi kullandı sıkışmayı farketti ancak sebebini tam izah edemedi ve "4x4 ü sadece arazide kullanmalısınız" deyip kestirip attı.

    Bunun üzerine ikitelli oto sanayi sitesinde özel bir VW servisine gittim. Adam aracı incelemeden benim anlattığımın cevabını anında verdi.

    Sebep 4x4 konumunda iken orta dağıtıcıdan tüm tekerleklere aynı oranda tur verilmesi ve direksiyon tam sağ yada sol da iken tur farkı sebebiyle kasıntı olması imiş.

    Bence 4x4 bir aracın dağıtım altyapısında böyle saçma bir durum olmamalıydı. Ancak sistem böyle imiş. Hakikatende 4x4 modunda mıcırlı bir arazide aynı tam dönüş moduna gelince tur farkı olan tekerleklerin tur atlattığını farkettik. Sert zeminde tur atlatamadığı için araç sıkışıyor gibi oluyormuş.


    Servislerde (istisnalar hariç) çalıştırılan bazı ustaların gerçekte araçlardan bi haber olduğu da böylece anlaşılmış oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Sorumun cevabını kendim vereyim, belki diğer kullanıcılar için referans olur.

    Aracı aldığım bayiye gittim. amarok konusunda bilgili tek ustaları varmış. Adam geldi kullandı sıkışmayı farketti ancak sebebini tam izah edemedi ve "4x4 ü sadece arazide kullanmalısınız" deyip kestirip attı.

    Bunun üzerine ikitelli oto sanayi sitesinde özel bir VW servisine gittim. Adam aracı incelemeden benim anlattığımın cevabını anında verdi.

    Sebep 4x4 konumunda iken orta dağıtıcıdan tüm tekerleklere aynı oranda tur verilmesi ve direksiyon tam sağ yada sol da iken tur farkı sebebiyle kasıntı olması imiş.

    Bence 4x4 bir aracın dağıtım altyapısında böyle saçma bir durum olmamalıydı. Ancak sistem böyle imiş. Hakikatende 4x4 modunda mıcırlı bir arazide aynı tam dönüş moduna gelince tur farkı olan tekerleklerin tur atlattığını farkettik. Sert zeminde tur atlatamadığı için araç sıkışıyor gibi oluyormuş.


    Servislerde (istisnalar hariç) çalıştırılan bazı ustaların gerçekte araçlardan bi haber olduğu da böylece anlaşılmış oldu.


    bende dün itibariyle otomatik vitesli aracı teslim almış bunuyorum. Bahsettiğiniz gibi bir sorun yok. Gerçi benim seçme şansımda yok. Sürekli 4 çeker. İlk izlenimlerin gayet iyi. Bu boyda ve ağırlıkta bir kamyonetin sürüşünün ve yol tutuşunun bu kadar iyi olması ayrıca ekonomikte olabilmesi şaşrtıcı. Yanlız çözemediğim bir şey var o da yokuş çıkış asistanı. Dik yokuşlar otomatik indirdiği gibi çıkaran bir sistem yok mu? Yokuş aşağı çalışıyor ama yokuş yukarı çalışmıyor. Benmi yanlış biliyorum?




  • hocam ilk 15 bin bakımında arka geri vites lambasının teki yanıyor dedim...
    fabrika çıkışı öyle olduğunu 5 ustaya sorup birkaç kişiyi aradıktan sonra söyleyebildiler...
    mantığını anlatamadı hiçbiri bu yüzden ben hala tatmin olmadım...nedeni çift tarafında da lamba olması...
    belkide harbiden 2 tanedir adamlar öyle cvp vermiştir çünkü kendileri söylerken bile suratları pek inandırıcı değildi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    hocam ilk 15 bin bakımında arka geri vites lambasının teki yanıyor dedim...
    fabrika çıkışı öyle olduğunu 5 ustaya sorup birkaç kişiyi aradıktan sonra söyleyebildiler...
    mantığını anlatamadı hiçbiri bu yüzden ben hala tatmin olmadım...nedeni çift tarafında da lamba olması...
    belkide harbiden 2 tanedir adamlar öyle cvp vermiştir çünkü kendileri söylerken bile suratları pek inandırıcı değildi...

    bende kontrol edeyim solerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    hocam ilk 15 bin bakımında arka geri vites lambasının teki yanıyor dedim...
    fabrika çıkışı öyle olduğunu 5 ustaya sorup birkaç kişiyi aradıktan sonra söyleyebildiler...
    mantığını anlatamadı hiçbiri bu yüzden ben hala tatmin olmadım...nedeni çift tarafında da lamba olması...
    belkide harbiden 2 tanedir adamlar öyle cvp vermiştir çünkü kendileri söylerken bile suratları pek inandırıcı değildi...

    bende kontrol edeyim solerim

    çok sevinirim hocam merak ediyorum doğrusu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    hocam ilk 15 bin bakımında arka geri vites lambasının teki yanıyor dedim...
    fabrika çıkışı öyle olduğunu 5 ustaya sorup birkaç kişiyi aradıktan sonra söyleyebildiler...
    mantığını anlatamadı hiçbiri bu yüzden ben hala tatmin olmadım...nedeni çift tarafında da lamba olması...
    belkide harbiden 2 tanedir adamlar öyle cvp vermiştir çünkü kendileri söylerken bile suratları pek inandırıcı değildi...

    bende kontrol edeyim solerim

    çok sevinirim hocam merak ediyorum doğrusu...

    evt bende de sadece sağdaki yanıyor.




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.