Şimdi Ara

VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.727
Cevap
31
Favori
442.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahdincer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    Akadaslar bosverin ww amaroku yeni ford ranger geliyor heybeti amaroktan büyük ayrica dsg gibi otomatik sanzuman secenigide var arabayla konusuyorsunuz hill descent control sistemi var aracda üst düzey donanim sistemleri mevcut curise controlü bile arac bostayken direksiyondan kumanda ile bi ileri bi geri hizini düsürebiliyorsunuz elektirik hafizali koltuklar far sensörü yagmur sensörü laptop girisi telefonu sarj girisi standart navigasyon arti voice kontrol tam otomatik cilima cilimayi sesle kontrol arac park mesafe controll sistemi arac takip sistemi yokus inis kalkis sistemi daha sayamadigim binlerce özeligi var standart 9 hava yastigi olacak arka cok genis arac full arti full ve eklenmis özelikten asla para talep etmiyen tek marka forddur üstün american teknolojisini yansitiyor pick-up sektöründe devrim olacak size sölüyorum sıkı durun ranger geliyor ayrıca fiyatida makul olacak 4x2 sini 48 bin tl ye alabileceksiniz hi-rider modelini en fulu wildtrack 3.2 motorlu olaninini bile 75 aliyosunuzki ondanki özelikleri saysam heralde sayfayi kapatirsiniz uzay teknolojisi var americalilar bu işi biliyor size link veriyorum inceleyin


    http://www.ford.com.au/servlet/Satellite?c=DFYPage&cid=1248885252235&pagename=wrapper&site=FOA

    slm 48 bin lira fiyat bilgisine nereden ulaştığınızı öğrenebilir miyim ?

    Bende Yeni Ranger ı bekleyenlerdenim. Amarok almamamın tek nedeni yeni gelecek Ranger ı da görüp ondan sonra karar vermek.

    fiyat bilgisi tailand sitesinde satişi oldugunu gördüm tailand para biriminden arabanin 4x2 hi-rider modeli olan fiyatini tl ye cevirdim üzerine vergiler gümrük t.c. amborgoyuda ekleyince 48 bin tl 50 bin tl civari 4x2 hirider modeli icin söylüyorum o paralara denk geldi ama 4x4 düde heralde 60 70 80 wildtrack öle oluyor cünkü ama ford asla fiytta ucmaz ford markasi cazip fiyat gammi ile tüketiciyi herzaman hitap ediyor sahsen biz 2009 ranger sifir aldik ve 32 bin tl ye malolmustu ayni fiyatta mitsubishi 4x2 sini almaya gittik bize 37 ye kadar fiyat cekti ve icinde sis fari yoktu arkada celik bar yanda basamak bir cok sey eksikti ve tekerlekler cok berabatti kücük böle anadol tekerlegi gibi di bizde rangarda karar kildik cünkü hersey vardi icinde ve gercekten saglam kaya gibi araba beni etkiliyen heybeti l200 cok dandik gelmisti bana
  • 4x4 Amarok'u şirket aracı olarak kullanıyorum.

    Gayet iri ve güçlü bir araç.

    Bana göre eksileri:

    - direksiyonda radyo kumandası bulunmaması (artık eklemişler)
    - 4 çekere geçmenin düğme ile yapılması. (bu özellik hemen gerçekleşmiyor, eğer daha çok batmadan çıkmanız gereken bir durumsa zorlanabiliyorsunuz. vitesli her zaman daha iyidir)
    - her pick-upda olduğu gibi arkanın savrulması

    Diğer tüm özellikleri çok güzel. Küçüklüğümden beri kafamda olan, ani fren esnasında flaşörler açılsa düşüncemi gerçekleştirmişler. Sadece Amarok'a özel mi bilemiyorum. Ama çok hoşuma gitti.
    Koltuk ısıtmanın yanı sıra, direksiyon ısıtma da olsaymış daha iyi olurmuş.

    Tek sıkıntı geniş sokaklarda kullanmanın zor olması. Bir de bildiğim kadarıyla Ankara merkeze bu araçlar her saatte giriş yapılamıyor olması. Arazi aracını şehre sokma diyorlar özetle.

    Yedek parçaların pahalı olduğunu da söyleyebilirim. Dikiz aynasını kırmıştım çünkü oradan biliyorum.

    Ford şeklini düzeltmediği sürece işi zor, benim açımdan.
  • Merhabalar.
    Bu başlıktaki tüm iletileri okudum. Aracı satın almış tüm arkadaşlara hayırlı olsun.Yakın zamanda bende bir AMAROK sahibi olmak istiyorum.
    Birçok araba kullandım ve artık bir pick-up sahibi olmak istiyorum. Ayrıca motosiklet sürücüsüyüm. Almak istediğim crossu AMAROK un arkasına atıp yazın tatile kışında cross country yapmaya gideceğim.Tabi kısmet olursa..

    Artık manuel vites kullanmaktan oldukça sıkıldım ve AMAROKu da otomatik kullanmak istiyorum.Bu yüzden otomatik çıkana kadar bekliyeceğim. AMAROK ta Cruse control olması beni oldukça cezbediyor.Sınıfının en az yakıt tüketen aracı olduğunu öğrendim. Gerçi Şuanda kullandığım VOLVO S40 kadar az yakmasa da arazi ve bozuk yollarda yaşayacağım konfor buna değer.

    Öğrenmek istediğim bi detay var. Bilgi ve tecrübe edinmiş arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.


    -4x4 aracın tur mesafesi 4x2den daha mı azdır?


    AMAROK sahibi bir abime sordum bu konuyu ve kendisinde 4x2 mevcut. Kendisi ''ben bu konuyu iyi irdeledim 4x4 ün tur mesafesi zayıf şehir içersinde sıkıntı çekersin'' şeklinde bir açıklama yaptı. Dün wolksvogen bayisini aradığımda bu konuyu yetkili arkadaş danıştım.Kendisi bu konu ile ilgili detaya sahip olamdığını genel merkezden öğrenip bana geri döneceğini söyledi. Aradan bir kaç saat geçtikten sonra bana döndü ve böyle bir durumun olmadığını genel merkezdeki mühendislere danıştığını söyledi.
    Bu konuda detaylı bilgiye ve tecrübeye sahip arkadaşlar bilgilendirirlerse sevinirim.
  • ısuzu 2012 mayıs aylarında yeni kasası türkiyeye giriyo bence d-max ve hilüx varken sırf wv diye körü körünede amarok alınmaz bence amarok için en az 1 yıl bekleyip neler olduğunu görmek lazım bu sebepten dolayı ben bekleme sürecini 4x4 d- max la dağlarda geçirecem 1 yıl sonra bakalım duruma :)
  • selam bende 4 çeker var. teknik verilere bakarsanız her ikisinin de aynı olduğunu görürsünüz. geçenlerde çıktığımız dağda dar bir yoldan geri dönmek zorunda kalmıştık. zorlanmadan 3 hamlede döndm.sadece aracın iriliği ilk kullanımda sizi zorlasada çok kısa bir zamanda alışıyorsunuz ve otomobilden farlı kalmıyor.şunu da önermek isterim geri görüş kamerası taktırırsanız hiç sıkıntınız kalmaz.bracımı alırken duyduğum üzüldüğüm tek şey otomatik viteslisini bekleyebilecek kadar sabırlı olamayışım. ama bu haliyle bile mükemmel bir araç. arazide test etme şansım oldu. indiğim yaklaşık 45 derecelik taşlı yolda diğer araçlar zorlanırken yokuş iniş destek sistemi resmen kontrolü sizden devralıyor ne gaza ne de frene basmadan sadece direksiyonla kontrol ediyorsunuz.dört tekere ayrı ayrı frenleme yapıyor inanılmaz bir güven duyğusu veriyor size.ayrıca esp sistemi içinde yeralan elektronik dif. kilidi sayesinde patinaja düşen lastiği frenleyerek gücü diğer lastiğe aktarıyor.bana kalırsa opsiyonel olan diferansiyel kilidini almaya gerek kalmıyor.arazide beni üzen tek nokta ise ayrılma açısının çok düşük olması. bir kaç yerde arkasını sürttüm. bu nedenle biraz yükseltmek istiyorum. 5 cm kadar yükseltme uygulamayı düşünüyorum. aracını yükseltme kiti taktıran arkadaşlar varsa olumlu neya olumsuz yönlerini benimle paylaşırlarsa sevinirim.sdrmak istediğiniz sorular olursa elimden geldiüince yardımcı olmak isterim. selamlar
  • Birisi ford diyor birisi ısuzu diyor. Hafızalı koltukmuş sesle kontrolmuş ha parmak atmışım teyibe, kılimaya ha söylemişim yaw abuk subuk aksesuarlara kanıyorsunuz anlamadım gitti arakadaş. Herkez iyi bir donanım bekler araçtan ancak sürücü koltuğu zaten birtek sen kullanıyıorsan hafızalı veya elektirik kontrollü olmasının anlamı ne ztn bikere ayarlıcan. Sesle kontrol desen araç türkçe donanımlı gelmediği taktirde anlat derdini ingilizce anlatabilcenmi. Fordun içi zaten wasat şey kadar ekran koymuşlar başkada bişeyi yok içinde.(kişisel görüşüm)

    Araç gelmeden görmeden yorumlar yazmak çok güzel ve basit o gelcek bunu almayın şu gelcek almayın herkezin zevki görüşü farklı herkez biliyor ford u ısuzu yu nissanı. hele bi gelsin git incele gör dene test sürüşü yap. Arabanın daha canlısı gelmedi memlekete onu al bunu al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataaydın

    selam bende 4 çeker var. teknik verilere bakarsanız her ikisinin de aynı olduğunu görürsünüz. geçenlerde çıktığımız dağda dar bir yoldan geri dönmek zorunda kalmıştık. zorlanmadan 3 hamlede döndm.sadece aracın iriliği ilk kullanımda sizi zorlasada çok kısa bir zamanda alışıyorsunuz ve otomobilden farlı kalmıyor.şunu da önermek isterim geri görüş kamerası taktırırsanız hiç sıkıntınız kalmaz.bracımı alırken duyduğum üzüldüğüm tek şey otomatik viteslisini bekleyebilecek kadar sabırlı olamayışım. ama bu haliyle bile mükemmel bir araç. arazide test etme şansım oldu. indiğim yaklaşık 45 derecelik taşlı yolda diğer araçlar zorlanırken yokuş iniş destek sistemi resmen kontrolü sizden devralıyor ne gaza ne de frene basmadan sadece direksiyonla kontrol ediyorsunuz.dört tekere ayrı ayrı frenleme yapıyor inanılmaz bir güven duyğusu veriyor size.ayrıca esp sistemi içinde yeralan elektronik dif. kilidi sayesinde patinaja düşen lastiği frenleyerek gücü diğer lastiğe aktarıyor.bana kalırsa opsiyonel olan diferansiyel kilidini almaya gerek kalmıyor.arazide beni üzen tek nokta ise ayrılma açısının çok düşük olması. bir kaç yerde arkasını sürttüm. bu nedenle biraz yükseltmek istiyorum. 5 cm kadar yükseltme uygulamayı düşünüyorum. aracını yükseltme kiti taktıran arkadaşlar varsa olumlu neya olumsuz yönlerini benimle paylaşırlarsa sevinirim.sdrmak istediğiniz sorular olursa elimden geldiüince yardımcı olmak isterim. selamlar

    Merhaba, aracınızı iyi günlerde kullanın. Birkaç sorum olucak cevapalrsanız sevinirim.

    *Amarok la karda sürüş yaptınızmı, ve aracın tepkisi yol kavraması nasıldı.
    *Araçta kar lastiği-offroad lastiği kullandınızmı
    *Aracın 4x4 e geçmesi elektronik ve bazen siz istediğinizde geçmiyormuş. ( takılma vs geç yanıt verme gibi ) sizinde başınıza geldimi.
    *Araçta offroad abs sistemi var bu sistem kaç km hıza kadar açık kalıyor. (karda, çamurda kulandıysanız izlenimlerinizi anlatırmısınız )
    *Aracın iç döşemelerde soyulma oluyormuş sizde de oldumu olduysa nerelerde ( ilerde kaplatılcak bir durum söz konuşumu deri gbi )

    Sanırım offroad a mrklısınız veya yapıyorsunuz, Araç gerçekten iyimi ? Kıyaslıya biliceğiniz bir araç varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Birisi ford diyor birisi ısuzu diyor. Hafızalı koltukmuş sesle kontrolmuş ha parmak atmışım teyibe, kılimaya ha söylemişim yaw abuk subuk aksesuarlara kanıyorsunuz anlamadım gitti arakadaş. Herkez iyi bir donanım bekler araçtan ancak sürücü koltuğu zaten birtek sen kullanıyıorsan hafızalı veya elektirik kontrollü olmasının anlamı ne ztn bikere ayarlıcan. Sesle kontrol desen araç türkçe donanımlı gelmediği taktirde anlat derdini ingilizce anlatabilcenmi. Fordun içi zaten wasat şey kadar ekran koymuşlar başkada bişeyi yok içinde.(kişisel görüşüm)

    Araç gelmeden görmeden yorumlar yazmak çok güzel ve basit o gelcek bunu almayın şu gelcek almayın herkezin zevki görüşü farklı herkez biliyor ford u ısuzu yu nissanı. hele bi gelsin git incele gör dene test sürüşü yap. Arabanın daha canlısı gelmedi memlekete onu al bunu al.

    ya haklisin hocam pazar günü amaroku görmeye gittim,amanin şok geçirdim,gerçekten söylüyorum,o ne heybet ya gercekten büyülendim cok begendim icine bindim amanin cok hosuma gitti bende biraktigi izlenimi kelimelerle ifade edemem bizde 2009 ranger var sanirim hemen bi tane amrok alicam bence otomatik beklemeyin derim arazi araci düz vites olur kibar olmaz aslan gibi olur amarok tek kelimeyle süper ya hayran kaldim 1 ay icinde alicam saygilarimla ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Birisi ford diyor birisi ısuzu diyor. Hafızalı koltukmuş sesle kontrolmuş ha parmak atmışım teyibe, kılimaya ha söylemişim yaw abuk subuk aksesuarlara kanıyorsunuz anlamadım gitti arakadaş. Herkez iyi bir donanım bekler araçtan ancak sürücü koltuğu zaten birtek sen kullanıyıorsan hafızalı veya elektirik kontrollü olmasının anlamı ne ztn bikere ayarlıcan. Sesle kontrol desen araç türkçe donanımlı gelmediği taktirde anlat derdini ingilizce anlatabilcenmi. Fordun içi zaten wasat şey kadar ekran koymuşlar başkada bişeyi yok içinde.(kişisel görüşüm)

    Araç gelmeden görmeden yorumlar yazmak çok güzel ve basit o gelcek bunu almayın şu gelcek almayın herkezin zevki görüşü farklı herkez biliyor ford u ısuzu yu nissanı. hele bi gelsin git incele gör dene test sürüşü yap. Arabanın daha canlısı gelmedi memlekete onu al bunu al.

    ya haklisin hocam pazar günü amaroku görmeye gittim,amanin şok geçirdim,gerçekten söylüyorum,o ne heybet ya gercekten büyülendim cok begendim icine bindim amanin cok hosuma gitti bende biraktigi izlenimi kelimelerle ifade edemem bizde 2009 ranger var sanirim hemen bi tane amrok alicam bence otomatik beklemeyin derim arazi araci düz vites olur kibar olmaz aslan gibi olur amarok tek kelimeyle süper ya hayran kaldim 1 ay icinde alicam saygilarimla ..

    Her araç farklı donanıma farklı zevklere hitab eder senin istediğin ford da vardır onu alırsın vw de varsa onu alırsın. Parana,zevkine,ihtiyacına göre değerlendirip alıcaksın aracı. Araba mercedes olsun ama 50 binlira borcum olsun zihniyetiyle ilerliyen insanlar tanıyorum çevremde ( alanlarda var ).

    Bende bir çılgınlık yapıp alsammı diyorum, hazır karda yağıyor takarım kışlık lastikleri ver elini dağ bayır Otomatik bekleyişim tek araç amarok kalırsa şehir içindede çok yorucak debriyaj sürekli kullanım için sert zamanla alışılır tabiki ancak yogun trafikte eziyet olabiliceğini düşünüorum.

    Otomatik vitesli araçda ise şuanki 4x4 sisteminden farklı olucak. 4x2 ye alıyım 4x4 alıyım 4x4 low a alıyım yok Şuanki kontrol paneli otomatikte yok . Araç Ya sürekli 4x4 olucak yada tiguanlarda oldugu gibi kafasına göre alıcak 4x4 e , bir tuş ile arka dif kitleme olucak belli bir hızda çıkıcak gbi. ( almancam olmadığı tam anlamadım vw .de sitesinde ancak bu tarz bir sistemle gelicek)

    Birkaç araç daha inceliyorum amarok dışında otomatiği gelip görmeden denemeden başka araç almak istemiyorum bakalım kısmet..
  • cenktun34 iyi dilekleriniz için teşekkürler.darısı sizin başınıza )) arazide üzerindeki normal lastiklerle deneme yapma şansım oldu.karlı buzlu çamurlu taşlı eğimli arazide kullandım.herhangi bir sıkıntı çekmedim. arazi vitesine almak için durmak gerekiyor.off road abs modunu deneme şansım olmadı. fakat tuşa bastığınızda ve high 4x4 moduna aldığınızda devreye giriyor. bildiğim kadarıyla bu fonksiyon her hızda devrede. çamurda kullanımı da çok güzeldi.sadece esp modu içine antipatinaj sistemi yüklü olduğu için devre dışı bırakmak gerekebiliyor.lastik değişikliği yapma şansım olmadı.yakıt tüketimim karma 10 lt civarında.başka araçlarla kıyaslama şansım yok. sadece d max otamatik le arazide arkadaşım kullanırken yanındaydım. gürültüsü fazla tepkileri yavaş gelmişti bana. benim tek istediğim 5 cm daha yükseltmek. yan basamaklar arazide biraz sıkıntı yaratti.arkasında 250 kg yük olmasına rağmen beni üzmedi.en zor yerlerden bile rahatlıkla çıktım. karlı inişte iniş destek sistemini devreye soktum.hiç bir şekilde kayma sorunu yaşamadım.(kullanım kılavuzunda kaygan zeminlerde kullanılmamasını yazmasına rağmen)tepki süresi kısa.yaklaşık 1.5 senedir araştırıyordum.amaroku. bence birbirine en yakın araç toyota hilux 3.0 vergi dezavantajı amarokta avantaja dönüştü benim için.yakın zaman da yükseltme ve chip uygulaması yapabilirsem başka da bişey istemem.umarım sizi yeterince aydınlatabilmişimdir. selamlar
  • cenktun34 iyi dilekleriniz için teşekkürler.darısı sizin başınıza )) arazide üzerindeki normal lastiklerle deneme yapma şansım oldu.karlı buzlu çamurlu taşlı eğimli arazide kullandım.herhangi bir sıkıntı çekmedim. arazi vitesine almak için durmak gerekiyor.off road abs modunu deneme şansım olmadı. fakat tuşa bastığınızda ve high 4x4 moduna aldığınızda devreye giriyor. bildiğim kadarıyla bu fonksiyon her hızda devrede. çamurda kullanımı da çok güzeldi.sadece esp modu içine antipatinaj sistemi yüklü olduğu için devre dışı bırakmak gerekebiliyor.lastik değişikliği yapma şansım olmadı.yakıt tüketimim karma 10 lt civarında.başka araçlarla kıyaslama şansım yok. sadece d max otamatik le arazide arkadaşım kullanırken yanındaydım. gürültüsü fazla tepkileri yavaş gelmişti bana. benim tek istediğim 5 cm daha yükseltmek. yan basamaklar arazide biraz sıkıntı yaratti.arkasında 250 kg yük olmasına rağmen beni üzmedi.en zor yerlerden bile rahatlıkla çıktım. karlı inişte iniş destek sistemini devreye soktum.hiç bir şekilde kayma sorunu yaşamadım.(kullanım kılavuzunda kaygan zeminlerde kullanılmamasını yazmasına rağmen)tepki süresi kısa.yaklaşık 1.5 senedir araştırıyordum.amaroku. bence birbirine en yakın araç toyota hilux 3.0 vergi dezavantajı amarokta avantaja dönüştü benim için.yakın zaman da yükseltme ve chip uygulaması yapabilirsem başka da bişey istemem.umarım sizi yeterince aydınlatabilmişimdir. selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataaydın

    cenktun34 iyi dilekleriniz için teşekkürler.darısı sizin başınıza )) arazide üzerindeki normal lastiklerle deneme yapma şansım oldu.karlı buzlu çamurlu taşlı eğimli arazide kullandım.herhangi bir sıkıntı çekmedim. arazi vitesine almak için durmak gerekiyor.off road abs modunu deneme şansım olmadı. fakat tuşa bastığınızda ve high 4x4 moduna aldığınızda devreye giriyor. bildiğim kadarıyla bu fonksiyon her hızda devrede. çamurda kullanımı da çok güzeldi.sadece esp modu içine antipatinaj sistemi yüklü olduğu için devre dışı bırakmak gerekebiliyor.lastik değişikliği yapma şansım olmadı.yakıt tüketimim karma 10 lt civarında.başka araçlarla kıyaslama şansım yok. sadece d max otamatik le arazide arkadaşım kullanırken yanındaydım. gürültüsü fazla tepkileri yavaş gelmişti bana. benim tek istediğim 5 cm daha yükseltmek. yan basamaklar arazide biraz sıkıntı yaratti.arkasında 250 kg yük olmasına rağmen beni üzmedi.en zor yerlerden bile rahatlıkla çıktım. karlı inişte iniş destek sistemini devreye soktum.hiç bir şekilde kayma sorunu yaşamadım.(kullanım kılavuzunda kaygan zeminlerde kullanılmamasını yazmasına rağmen)tepki süresi kısa.yaklaşık 1.5 senedir araştırıyordum.amaroku. bence birbirine en yakın araç toyota hilux 3.0 vergi dezavantajı amarokta avantaja dönüştü benim için.yakın zaman da yükseltme ve chip uygulaması yapabilirsem başka da bişey istemem.umarım sizi yeterince aydınlatabilmişimdir. selamlar

    Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Bende sürekli araştırıyorum inceliyorum ama tam net karar veremedim henüz, pic-up alıcaksam tek tercihim amarok heybeti asi duruşu çıldırtıyor adeta insanı
    Yine dağ bayır gezerseniz görüşlerinizle de bizi bilgilendirirseniz sevinirim.

    Kazasız belasız sürüşler dilerim.
  • Arkadaşar bu amarok'un yeni bir modeli gelmicekmi donanım olsun otomatik vites olsun herhangi bir bilginiz varmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyener07

    Arkadaşar bu amarok'un yeni bir modeli gelmicekmi donanım olsun otomatik vites olsun herhangi bir bilginiz varmıdır?

    *Mart-Nisan aylarında Otomatik vites in geliceği ( bayiler tarafından söyleniyor )
    *Otomatik vitesli gelen araç sadace 4x4 olucağı
    *Otomatik vitesli araç 2.0tdı 180 hp olucağı, belki bluemotion teknolojisiyle birlikte gelebilir
    *Donanım olaraksa değişiceğini düşünmüyorum ancak otomatik vitesli araçta daha farklı donanım olabilir. Bizde beklemedeyiz bakalım.
  • quote:

    *Mart-Nisan aylarında Otomatik vites in geliceği ( bayiler tarafından söyleniyor )
    *Otomatik vitesli gelen araç sadace 4x4 olucağı
    *Otomatik vitesli araç 2.0tdı 180 hp olucağı, belki bluemotion teknolojisiyle birlikte gelebilir
    *Donanım olaraksa değişiceğini düşünmüyorum ancak otomatik vitesli araçta daha farklı donanım olabilir. Bizde beklemedeyiz bakalım.


    şu otomatik vitesi sabırsızlıkla bekliyorum. Evet sadece 4x4 gelme nedeni araç yeterince az yaktığı için 4x2 ye düşürülmüyor ve az yakıp 4x4 de daha güvenli bir şekilde gidiyor bence bu çok iyi birşey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    quote:

    Orijinalden alıntı: cyener07

    Arkadaşar bu amarok'un yeni bir modeli gelmicekmi donanım olsun otomatik vites olsun herhangi bir bilginiz varmıdır?

    *Mart-Nisan aylarında Otomatik vites in geliceği ( bayiler tarafından söyleniyor )
    *Otomatik vitesli gelen araç sadace 4x4 olucağı
    *Otomatik vitesli araç 2.0tdı 180 hp olucağı, belki bluemotion teknolojisiyle birlikte gelebilir
    *Donanım olaraksa değişiceğini düşünmüyorum ancak otomatik vitesli araçta daha farklı donanım olabilir. Bizde beklemedeyiz bakalım.



    hocam ne güzel konuşuyorsun sen öyle =)) bahsettiğiniz gibi çok gecikmeden mart nisan gibi gelse çok iyi olur. sabırsızlıkla bekliyorum. şimdiden alacağım amarok a hangi lastik ve jantı seçeceğimi hangi aksesuarları kullanacağımı tasarlamaya başladım bile..
  • quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    quote:

    Orijinalden alıntı: cyener07

    Arkadaşar bu amarok'un yeni bir modeli gelmicekmi donanım olsun otomatik vites olsun herhangi bir bilginiz varmıdır?


    *Mart-Nisan aylarında Otomatik vites in geliceği ( bayiler tarafından söyleniyor )
    *Otomatik vitesli gelen araç sadace 4x4 olucağı
    *Otomatik vitesli araç 2.0tdı 180 hp olucağı, belki bluemotion teknolojisiyle birlikte gelebilir
    *Donanım olaraksa değişiceğini düşünmüyorum ancak otomatik vitesli araçta daha farklı donanım olabilir. Bizde beklemedeyiz bakalım.



    hocam ne güzel konuşuyorsun sen öyle =)) bahsettiğiniz gibi çok gecikmeden mart nisan gibi gelse çok iyi olur. sabırsızlıkla bekliyorum. şimdiden alacağım amarok a hangi lastik ve jantı seçeceğimi hangi aksesuarları kullanacağımı tasarlamaya başladım bile..

    _____________________________



    bu ne sabırsızlık hayırlısı olsun kesin otomatik mi düşünüyorsunuz bence dedikleri gibiyse çok iyi bir seçim olur.
  • Evet otomatik almak için bekliyorum. çokta sabırsızlanıyorum
  • quote:

    Evet otomatik almak için bekliyorum. çokta sabırsızlanıyorum


    İnşallah hakkınızda hayırlı olsun daha önce sürmüşlüğünüz falan varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XarfaX

    quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    quote:

    Orijinalden alıntı: cyener07

    Arkadaşar bu amarok'un yeni bir modeli gelmicekmi donanım olsun otomatik vites olsun herhangi bir bilginiz varmıdır?

    *Mart-Nisan aylarında Otomatik vites in geliceği ( bayiler tarafından söyleniyor )
    *Otomatik vitesli gelen araç sadace 4x4 olucağı
    *Otomatik vitesli araç 2.0tdı 180 hp olucağı, belki bluemotion teknolojisiyle birlikte gelebilir
    *Donanım olaraksa değişiceğini düşünmüyorum ancak otomatik vitesli araçta daha farklı donanım olabilir. Bizde beklemedeyiz bakalım.



    hocam ne güzel konuşuyorsun sen öyle =)) bahsettiğiniz gibi çok gecikmeden mart nisan gibi gelse çok iyi olur. sabırsızlıkla bekliyorum. şimdiden alacağım amarok a hangi lastik ve jantı seçeceğimi hangi aksesuarları kullanacağımı tasarlamaya başladım bile..

    Valla arabayı gormeden konusuyoruz almanya sıtesınden gırıp bakıyorum ordakı donanımlar tabıkı turkıyeyle kıyaslanamaz ancak suankı amarokla orayı karsılastrdımmı aynı gıbı ıns hayalkırıklıgı yasatmaz bıze vw aılesı. Ins gonlumuze gore bır arac gelır karsımıza.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.