VW'nin pick-up'u AMAROK satışa sunuldu. Avrupa’nın ilk pick up’ı Volkswagen Amarok... Onunla dilerseniz şehirde en şık davetlere katılabilir, dilerseniz doğanın zorlu koşullarına meydan okuyabilirsiniz. Standart ESP ve Amarok’a özel Off-road ABS gibi diğer üstün güvenlik özellikleriyle şartlar ne olursa olsun güvendesiniz. Sınıfının en az yakıt tüketen pick up’ı Amarok ile tanışıp, en zorlu yolları keyifle aşmaya hazır mısınız?
Amarok Highline modelinin standart donanımları
Yol bilgisayarı Klimatronik klima Hız sabitleyici Off-road ABS fren sistemi Otomatik yokuş çıkış ve iniş asistanı Sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları Arka diferansiyel kilidi* CD ve MP3 çalarlı radyo 6 Hoparlör Arka sis farları Gündüz farları Yükseklik ayarlı halojen farlar Yan aynaya entegre anten Elektrik kumandalı ısıtmalı yan aynalar Yükseklik ve derinlik ayarlı kısmi krom kaplamalı deri direksiyon Deri kaplı vites topuzu ve el freni Elektrik kumandalı ve sıkışmayı önleyen akıllı ön camlar Yüksekliği ayarlanbilir sürücü ve yolcu koltuğu Krom çerçeveli üfleçler Krom kaplı iç kapı kolları Orta konsolda 1 adet 12V soket Torpido üstünde ve bagajda 2 adet 12V soket Rezistanslı arka cam Karartılmış arka camlar Krom çıtalı gövde rengi ön tampon Krom kaplamalı, basamaklı arka tampon Gövde rengi kapı kolları Kısmi krom kaplamalı yan aynalar Krom çerçeveli ön sis farları Krom kaplı ön panjur Alaşımlı jantlar (18”) FİYAT:50.950-64.950 arası Varsa kullanıcılarının yorumlarını bekliyoruz.
Özellikle geri vitese geçiş oldukça sert hatta bazen hatur hutur sesler geliyor. Bugün bayiye uğrayıp durumu anlattım arazi araçlarında normal dediler. Benim için çok tatmin edici b,r cevap değildi.
Bir de özellikle vites değişikliklerinde sanki şaftta boşluk varmış gibi bir tıkırtı duyuyorum, fakat gaz verip çektiğimde boşluk hissi vermiyor. ancak örneğin 4. viteste debriyaja basıp çektiğimde yine algılanıyor. Bu olayı diğer arkadaşlar deneyip deneyimlerini paylaşırsa memnun olurum.
4x4 test aracında 2 çeker test sürüşünde savrulma olayı yaşamazken kendi 4x2 aracımda özellikle yokuş yukarı çıkarken virajlarda kasise girdiğimde savrulma oldukça rahatsızlık verici.
Araç motor olarak çok güçlü ahh tasarruflu bir araç olsa sürekli gazı kökleyerek sürsek müthiş bir zevk:) Her şeye rağmen çok keyifli bir araç eminim önümüzdeki yıllarda çok daha iyileşecektir.
Bu arada bugün yağan yağmur sonrasında alışverişlerimi koyacak yerim olmayınca çok acil bagajı kapama arayışlarına girdim. Camlı kabinler sanki aracın havasını bozuyor gibi, sürgülü kapaklar hakkında pek bilgim yok tamamen su sızdırmazlık özelliği varmı bunların?
Özellikle geri vitese geçiş oldukça sert hatta bazen hatur hutur sesler geliyor. Bugün bayiye uğrayıp durumu anlattım arazi araçlarında normal dediler. Benim için çok tatmin edici b,r cevap değildi.
Bir de özellikle vites değişikliklerinde sanki şaftta boşluk varmış gibi bir tıkırtı duyuyorum, fakat gaz verip çektiğimde boşluk hissi vermiyor. ancak örneğin 4. viteste debriyaja basıp çektiğimde yine algılanıyor. Bu olayı diğer arkadaşlar deneyip deneyimlerini paylaşırsa memnun olurum.
4x4 test aracında 2 çeker test sürüşünde savrulma olayı yaşamazken kendi 4x2 aracımda özellikle yokuş yukarı çıkarken virajlarda kasise girdiğimde savrulma oldukça rahatsızlık verici.
Araç motor olarak çok güçlü ahh tasarruflu bir araç olsa sürekli gazı kökleyerek sürsek müthiş bir zevk:) Her şeye rağmen çok keyifli bir araç eminim önümüzdeki yıllarda çok daha iyileşecektir.
Bu arada bugün yağan yağmur sonrasında alışverişlerimi koyacak yerim olmayınca çok acil bagajı kapama arayışlarına girdim. Camlı kabinler sanki aracın havasını bozuyor gibi, sürgülü kapaklar hakkında pek bilgim yok tamamen su sızdırmazlık özelliği varmı bunların?
Resimdeki dsg değil yani Amarok için dsg şanzıman kullanılmıycak tam otomatik 8 ileri şanzıman kullanılmış almanya sitesinde şuan gösteriliyor satışı başlandımı bilgim yok.
Şanzımanla birlikte araçtaki yenilikler ise otomatik şanzımanda 2.0 tdı 180 hp motor kullanılmış bunun yanında bluemotion teknolojiside yer alıyor istemezseniz bluemotionsuzda alınabilir (100 km 0.5l değişiyor) tabiki akıllarda olan soru ülkemize bu şekilde gelirmi? Şimdilik beklemekten başka çaremiz yok.
Resimdeki dsg değil yani Amarok için dsg şanzıman kullanılmıycak tam otomatik 8 ileri şanzıman kullanılmış almanya sitesinde şuan gösteriliyor satışı başlandımı bilgim yok.
Şanzımanla birlikte araçtaki yenilikler ise otomatik şanzımanda 2.0 tdı 180 hp motor kullanılmış bunun yanında bluemotion teknolojiside yer alıyor istemezseniz bluemotionsuzda alınabilir (100 km 0.5l değişiyor) tabiki akıllarda olan soru ülkemize bu şekilde gelirmi? Şimdilik beklemekten başka çaremiz yok.
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim hocam yalnız ben resimde ki viteste + - konumu görüyorum sanki eğer tam otamatik ise bu + - olmaz anlamına gelir biraz kafam karıştı yada bu değişik bir tam otamatik..
birde amarok kullanıcılarına bir sorum olacak cevaplarınız için tesekkür ederim: tek motor seçeneği var tamam ama 4*4 ve 4*2 çeker seçeneğide var MTV' de bunun bir farkı oluyormu yoksa farketmiyor ikiside aynı vergiyimi ödüyor..
quote:
Orijinalden alıntı: efecan06
quote:
Orijinalden alıntı: cenktun34
Resimdeki dsg değil yani Amarok için dsg şanzıman kullanılmıycak tam otomatik 8 ileri şanzıman kullanılmış almanya sitesinde şuan gösteriliyor satışı başlandımı bilgim yok.
Şanzımanla birlikte araçtaki yenilikler ise otomatik şanzımanda 2.0 tdı 180 hp motor kullanılmış bunun yanında bluemotion teknolojiside yer alıyor istemezseniz bluemotionsuzda alınabilir (100 km 0.5l değişiyor) tabiki akıllarda olan soru ülkemize bu şekilde gelirmi? Şimdilik beklemekten başka çaremiz yok.
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim hocam yalnız ben resimde ki viteste + - konumu görüyorum sanki eğer tam otamatik ise bu + - olmaz anlamına gelir biraz kafam karıştı yada bu değişik bir tam otamatik..
birde amarok kullanıcılarına bir sorum olacak cevaplarınız için tesekkür ederim: tek motor seçeneği var tamam ama 4*4 ve 4*2 çeker seçeneğide var MTV' de bunun bir farkı oluyormu yoksa farketmiyor ikiside aynı vergiyimi ödüyor..
Dsg şanzıman çift kavramalı yani siz 2. viteste giderken şanzıman 3. vitesi hazır tutuyor gazı braktığınızda hissetmeden 3 e qeçiyor bu böyle gdiyor. Bu şanzımanda ise çift kavrama yok normal bildiğiniz otomatik yada triptronik vites vw dsg şanzımanı çıkarmadan önceki kullandığı şanzıman tipi
Araç ticari olarak geçtiği için 4*4 4*2 vergisi değişçeğini düşünmüyor artık motor hacminden hesaplanıyor aracın vergisi. Yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar bende öğreniyim
Akadaslar bosverin ww amaroku yeni ford ranger geliyor heybeti amaroktan büyük ayrica dsg gibi otomatik sanzuman secenigide var arabayla konusuyorsunuz hill descent control sistemi var aracda üst düzey donanim sistemleri mevcut curise controlü bile arac bostayken direksiyondan kumanda ile bi ileri bi geri hizini düsürebiliyorsunuz elektirik hafizali koltuklar far sensörü yagmur sensörü laptop girisi telefonu sarj girisi standart navigasyon arti voice kontrol tam otomatik cilima cilimayi sesle kontrol arac park mesafe controll sistemi arac takip sistemi yokus inis kalkis sistemi daha sayamadigim binlerce özeligi var standart 9 hava yastigi olacak arka cok genis arac full arti full ve eklenmis özelikten asla para talep etmiyen tek marka forddur üstün american teknolojisini yansitiyor pick-up sektöründe devrim olacak size sölüyorum sıkı durun ranger geliyor ayrıca fiyatida makul olacak 4x2 sini 48 bin tl ye alabileceksiniz hi-rider modelini en fulu wildtrack 3.2 motorlu olaninini bile 75 aliyosunuzki ondanki özelikleri saysam heralde sayfayi kapatirsiniz uzay teknolojisi var americalilar bu işi biliyor size link veriyorum inceleyin
Akadaslar bosverin ww amaroku yeni ford ranger geliyor heybeti amaroktan büyük ayrica dsg gibi otomatik sanzuman secenigide var arabayla konusuyorsunuz hill descent control sistemi var aracda üst düzey donanim sistemleri mevcut curise controlü bile arac bostayken direksiyondan kumanda ile bi ileri bi geri hizini düsürebiliyorsunuz elektirik hafizali koltuklar far sensörü yagmur sensörü laptop girisi telefonu sarj girisi standart navigasyon arti voice kontrol tam otomatik cilima cilimayi sesle kontrol arac park mesafe controll sistemi arac takip sistemi yokus inis kalkis sistemi daha sayamadigim binlerce özeligi var standart 9 hava yastigi olacak arka cok genis arac full arti full ve eklenmis özelikten asla para talep etmiyen tek marka forddur üstün american teknolojisini yansitiyor pick-up sektöründe devrim olacak size sölüyorum sıkı durun ranger geliyor ayrıca fiyatida makul olacak 4x2 sini 48 bin tl ye alabileceksiniz hi-rider modelini en fulu wildtrack 3.2 motorlu olaninini bile 75 aliyosunuzki ondanki özelikleri saysam heralde sayfayi kapatirsiniz uzay teknolojisi var americalilar bu işi biliyor size link veriyorum inceleyin
slm 48 bin lira fiyat bilgisine nereden ulaştığınızı öğrenebilir miyim ?
Bende Yeni Ranger ı bekleyenlerdenim. Amarok almamamın tek nedeni yeni gelecek Ranger ı da görüp ondan sonra karar vermek.
quote:
Orijinalden alıntı: emrahdincer
quote:
Orijinalden alıntı: Dedekorkutt
Akadaslar bosverin ww amaroku yeni ford ranger geliyor heybeti amaroktan büyük ayrica dsg gibi otomatik sanzuman secenigide var arabayla konusuyorsunuz hill descent control sistemi var aracda üst düzey donanim sistemleri mevcut curise controlü bile arac bostayken direksiyondan kumanda ile bi ileri bi geri hizini düsürebiliyorsunuz elektirik hafizali koltuklar far sensörü yagmur sensörü laptop girisi telefonu sarj girisi standart navigasyon arti voice kontrol tam otomatik cilima cilimayi sesle kontrol arac park mesafe controll sistemi arac takip sistemi yokus inis kalkis sistemi daha sayamadigim binlerce özeligi var standart 9 hava yastigi olacak arka cok genis arac full arti full ve eklenmis özelikten asla para talep etmiyen tek marka forddur üstün american teknolojisini yansitiyor pick-up sektöründe devrim olacak size sölüyorum sıkı durun ranger geliyor ayrıca fiyatida makul olacak 4x2 sini 48 bin tl ye alabileceksiniz hi-rider modelini en fulu wildtrack 3.2 motorlu olaninini bile 75 aliyosunuzki ondanki özelikleri saysam heralde sayfayi kapatirsiniz uzay teknolojisi var americalilar bu işi biliyor size link veriyorum inceleyin
slm 48 bin lira fiyat bilgisine nereden ulaştığınızı öğrenebilir miyim ?
Bende Yeni Ranger ı bekleyenlerdenim. Amarok almamamın tek nedeni yeni gelecek Ranger ı da görüp ondan sonra karar vermek.
fiyat bilgisi tailand sitesinde satişi oldugunu gördüm tailand para biriminden arabanin 4x2 hi-rider modeli olan fiyatini tl ye cevirdim üzerine vergiler gümrük t.c. amborgoyuda ekleyince 48 bin tl 50 bin tl civari 4x2 hirider modeli icin söylüyorum o paralara denk geldi ama 4x4 düde heralde 60 70 80 wildtrack öle oluyor cünkü ama ford asla fiytta ucmaz ford markasi cazip fiyat gammi ile tüketiciyi herzaman hitap ediyor sahsen biz 2009 ranger sifir aldik ve 32 bin tl ye malolmustu ayni fiyatta mitsubishi 4x2 sini almaya gittik bize 37 ye kadar fiyat cekti ve icinde sis fari yoktu arkada celik bar yanda basamak bir cok sey eksikti ve tekerlekler cok berabatti kücük böle anadol tekerlegi gibi di bizde rangarda karar kildik cünkü hersey vardi icinde ve gercekten saglam kaya gibi araba beni etkiliyen heybeti l200 cok dandik gelmisti bana
mrb sayfaya yeni üye oldum. bir süredir pick up lara merak sardım. l200 olsun navara olsun ranger olsun hepsine baktım forum lardaki yorumları okudum ama hangi pick up ın iyi oldugunu pek anlayamadım. vw amarok hakkında biraz bilgi sahibi oldum. motor ve hersey güzel amarok hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim teknik özellikler olsun iç donanım olsun ve ne tür donanımlar takılabilir?
Araç 2012 model diye otomatik vites olması gerekmiyor. Otomatik vites opsiyon olarak sunulduğu için bütün 2012 ve sonrası araçlarda olmasını beklemeyin. Ülkemize ise 2013 modellerde otomatik vites seçeneği sunulucağı söyleniyor.
Şuan satılan araçlarda deri kaplı direksiyon ve radyo kontrolü bulunuyor.