Beyler İnternete Sansür Geldi mi ?
12 Cevap6636 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
178 Mesaj
22 Mayıs 2011; 20:57:15 

zorno izlesem birşey olur mu ?


_____________________________

1
2
3
4


936 Mesaj
22 Mayıs 2011; 21:01:05 

sen internet sansürünün nasıl geleceğini biliyon mu?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkefur -- 22 Mayıs 2011; 21:02:14 >


_____________________________




 
178 Mesaj
22 Mayıs 2011; 21:02:51 

hayır bilmiyorum.


_____________________________

1
2
3
4


159 Mesaj
8 Haziran 2011; 20:37:36 

bizim medyanın bilerek yanlış yönlendirmesi ile millet taksime döküldü geçenlerde fakat bu kadarını da beklemiyorduk..ocak ayında çıkan düzenleme ile internet hizmeti veren firmalar hali hazırdaki internete EK OLARAK BİR ALTERNATİF HİZMETTE VERMEK ZORUNDA KALACAKLAR! yani İSTEYEN filtreliDE kullanabilecek. OLAN BU!!! ama birilerinin kafasına girmemiş, belli...


_____________________________



185 Mesaj
8 Haziran 2011; 20:41:25 


quote:

Orijinalden alıntı: nacioz

bizim medyanın bilerek yanlış yönlendirmesi ile millet taksime döküldü geçenlerde fakat bu kadarını da beklemiyorduk..ocak ayında çıkan düzenleme ile internet hizmeti veren firmalar hali hazırdaki internete EK OLARAK BİR ALTERNATİF HİZMETTE VERMEK ZORUNDA KALACAKLAR! yani İSTEYEN filtreliDE kullanabilecek. OLAN BU!!! ama birilerinin kafasına girmemiş, belli...

PM'den DNS ile dahi giremeyeceğin site adresleri verebilirim. Ama tüü kafir der banlattırırsın o yüzden boşver. Siz Saman TV izlemek için kullandığınız için interneti farketmemeniz normal.


_____________________________

Merhaba,
Ben WriterHuman.
Bunu, "Merhaba, Ben Mesut Çevik" der gibi okursanız güzel olur.


159 Mesaj
8 Haziran 2011; 22:24:13 

quote:

Orijinalden alıntı: WriterHuman



PM'den DNS ile dahi giremeyeceğin site adresleri verebilirim. Ama tüü kafir der banlattırırsın o yüzden boşver. Siz Saman TV izlemek için kullandığınız için interneti farketmemeniz normal.


işte tamda buna işaret ediyorum, içinizdeki bu peşin hüküme, ön kabule, anlamadan dinlemeden ve hatta bak beni tanımadan bile yaptığın benzetmelere bak ya :)..
ama iyi olmuş, anlatmaya çalıştığım yaklaşımın ruhunu tasvir etmiş olmuşsun, sağol.
bazı sayfaların mahkeme yolu ile kapatılması başka şey, bir kanun ile internet erişimine engeller konması, herkesin aynı sınırlı interneti kullanmak zorunda kalacak olması başka şey, yeni düzenlemenin bununla alakası yok, böyle bir ZORUNLU SINIRLAMA yok diyorum, anlayamadığınız bu..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacioz -- 8 Haziran 2011; 22:29:39 >


_____________________________



4775 Mesaj
21 Haziran 2011; 7:41:41 


quote:

Orijinalden alıntı: nacioz



işte tamda buna işaret ediyorum, içinizdeki bu peşin hüküme, ön kabule, anlamadan dinlemeden ve hatta bak beni tanımadan bile yaptığın benzetmelere bak ya :)..
ama iyi olmuş, anlatmaya çalıştığım yaklaşımın ruhunu tasvir etmiş olmuşsun, sağol.
bazı sayfaların mahkeme yolu ile kapatılması başka şey, bir kanun ile internet erişimine engeller konması, herkesin aynı sınırlı interneti kullanmak zorunda kalacak olması başka şey, yeni düzenlemenin bununla alakası yok, böyle bir ZORUNLU SINIRLAMA yok diyorum, anlayamadığınız bu..



Zorunlu sınırlama yokmu?

Google'nin eski CEO su dün Türkiye'ye geldi ve filtre konusunu sorduklarında "Kötür bir fikir" dedi.

3-4 çeşit paket var. Birini seçmek zorundasın! Hiçbirini seçmessen ****otamatik olarak Standart pakete yollanıyorsun**** nasıl takip ediyorsunuz şu olayı bilmiyorum. Yavaş yavaş sesimizi kesiyorlar siz uyuyun hala;

Pornoymuş çocukları korumakmış bahane!!! Tek çocukları olan ülkede biziz zaten korumamız lazım.


_____________________________


[ BattleTag - Kenpachi#2605 ] - [ Origin & Steam - FinalKenpachi ] - MyAnimeList


2336 Mesaj
21 Haziran 2011; 8:43:10 

quote:

Orijinalden alıntı: Li' DeeD

Google'nin eski CEO su dün Türkiye'ye geldi ve filtre konusunu sorduklarında "Kötür bir fikir" dedi.

vergisini vermediği için devletle sürtüşme yaşayan bir şirketin ceo'su iyi diyecek değil zaten bence.

filtre olayı bana biraz (geçtiğimiz günlerdeki malum ülke gündeminde kullanmak için) abartıldı gibi geliyo. ortalıkta okadar korkacak bişey olduğunu düşünmüyorum.


_____________________________



3086 Mesaj
21 Haziran 2011; 8:50:40 


quote:

Orijinalden alıntı: nacioz

bizim medyanın bilerek yanlış yönlendirmesi ile millet taksime döküldü geçenlerde fakat bu kadarını da beklemiyorduk..ocak ayında çıkan düzenleme ile internet hizmeti veren firmalar hali hazırdaki internete EK OLARAK BİR ALTERNATİF HİZMETTE VERMEK ZORUNDA KALACAKLAR! yani İSTEYEN filtreliDE kullanabilecek. OLAN BU!!! ama birilerinin kafasına girmemiş, belli...


0


_____________________________



 
612 Mesaj
21 Haziran 2011; 8:54:40 


quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

vergisini vermediği için devletle sürtüşme yaşayan bir şirketin ceo'su iyi diyecek değil zaten bence.

filtre olayı bana biraz (geçtiğimiz günlerdeki malum ülke gündeminde kullanmak için) abartıldı gibi geliyo. ortalıkta okadar korkacak bişey olduğunu düşünmüyorum.

Şimdi oranın genel müdürü değil ve Google anlaştı ve sansürü aileler cocuklarına uygulasın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2336 Mesaj
21 Haziran 2011; 10:18:32 

quote:

Orijinalden alıntı: Saahin

Şimdi oranın genel müdürü değil ve Google anlaştı ve sansürü aileler cocuklarına uygulasın.

ben sansürü savunmuyorum, sadece piyasada gösterildiği gibi olmayacağına inanıyorum. bekleyip görecez bakalım.


_____________________________



5042 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Arch Enemy`
21 Haziran 2011; 10:19:50 


quote:

Orijinalden alıntı: 01001101


ben sansürü savunmuyorum, sadece piyasada gösterildiği gibi olmayacağına inanıyorum. bekleyip görecez bakalım.

Millet herşeyi çok büyüttüğü gibi bunuda çok büyüttü bende öyle şeyler beklemiyorum ama bilemeyiz tabiki.


_____________________________



1936 Mesaj
21 Haziran 2011; 10:23:28 

Şuanda porno sitelerine DNS ile giriliyor sorun olmaz.


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Beyler İnternete Sansür Geldi mi ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.391