Facebook Sorunu Yer Bildirme
117 Cevap78388 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1592 Mesaj
15 Mayıs 2011; 18:01:08 

Nokia N97 im var Iphone gibi yer bildirimi yapmak istiyorum ama telefonun üstündeki facebook uygulamasında yok öyle bi seçenek,m.facebook.com a giriyorum yerler diyorum orda nerede olduğunu paylaş gibi bişey var ona tıklıyorum ana sayfaya atıyo olmuyo nasıl yapabilirim bunu?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vee -- 15 Mayıs 2011; 18:01:29 >


 
2974 Mesaj
15 Mayıs 2011; 19:24:43 

Yerler özelliğini touch.facebook.com adresinde veya iPhone, Blackberry, Android, HP webOS ve Windows Phone 7 için Facebook Uygulaması'nda kullanabilirsin sadece.


_____________________________



1592 Mesaj
15 Mayıs 2011; 20:57:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Yerler özelliğini touch.facebook.com adresinde veya iPhone, Blackberry, Android, HP webOS ve Windows Phone 7 için Facebook Uygulaması'nda kullanabilirsin sadece.


touch.facebook.com adresine giriyorum ama direk anasayfaya yönlendiriyo nerede olduğunu paylaş deyince.yok mudur bi yolu bunun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vee -- 15 Mayıs 2011; 21:00:11 >


 
2974 Mesaj
15 Mayıs 2011; 20:59:45 

Hocam Symbian OS desteği yok, uğraşma boş yere yapamazsın. Zamanında çok uğraştım ama sonuç yok malesef.


_____________________________



9116 Mesaj
15 Mayıs 2011; 21:00:53 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Yerler özelliğini touch.facebook.com adresinde veya iPhone, Blackberry, Android, HP webOS ve Windows Phone 7 için Facebook Uygulaması'nda kullanabilirsin sadece.



_____________________________

Acer AS5740G-434G50Bi
CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!


1592 Mesaj
15 Mayıs 2011; 21:02:37 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Hocam Symbian OS desteği yok, uğraşma boş yere yapamazsın. Zamanında çok uğraştım ama sonuç yok malesef.


Hmm anladım hocam nasıl iş bu ya okadar para pul dök dandik bi yer bulma özelliği olmasın


 
2974 Mesaj
15 Mayıs 2011; 21:03:23 


quote:

Orijinalden alıntı: crazyarif


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Yerler özelliğini touch.facebook.com adresinde veya iPhone, Blackberry, Android, HP webOS ve Windows Phone 7 için Facebook Uygulaması'nda kullanabilirsin sadece.



5800 konusu açılmadığı sürece çok iyi bir forum üyesisin.


_____________________________



 
2974 Mesaj
15 Mayıs 2011; 21:05:29 


quote:

Orijinalden alıntı: Vee


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Hocam Symbian OS desteği yok, uğraşma boş yere yapamazsın. Zamanında çok uğraştım ama sonuç yok malesef.


Hmm anladım hocam nasıl iş bu ya okadar para pul dök dandik bi yer bulma özelliği olmasın

Bence de biraz saçma bir durum ama elimizden birşey gelmiyor malesef.


_____________________________



1592 Mesaj
15 Mayıs 2011; 21:08:37 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay


quote:

Orijinalden alıntı: Vee


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Hocam Symbian OS desteği yok, uğraşma boş yere yapamazsın. Zamanında çok uğraştım ama sonuç yok malesef.


Hmm anladım hocam nasıl iş bu ya okadar para pul dök dandik bi yer bulma özelliği olmasın

Bence de biraz saçma bir durum ama elimizden birşey gelmiyor malesef.


Teşekkür ederim hocam olmasa bile vaktini harcayıp cevap yazdığın için.


 
2974 Mesaj
15 Mayıs 2011; 21:12:21 

Rica ederim.


_____________________________



9116 Mesaj
15 Mayıs 2011; 23:15:02 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay


quote:

Orijinalden alıntı: crazyarif


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Yerler özelliğini touch.facebook.com adresinde veya iPhone, Blackberry, Android, HP webOS ve Windows Phone 7 için Facebook Uygulaması'nda kullanabilirsin sadece.



5800 konusu açılmadığı sürece çok iyi bir forum üyesisin.

Senin takdirini de aldım ya, ölsem de gam yemem artık


_____________________________

Acer AS5740G-434G50Bi
CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!


8272 Mesaj
16 Mayıs 2011; 16:29:11 

yer bildirimi derken nasıl yani?


_____________________________


Unutma, unutturma.
Çocukken her gece yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her gece yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.
Al Capone



1592 Mesaj
16 Mayıs 2011; 17:49:23 


quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

yer bildirimi derken nasıl yani?


Mesela facebook da

X-Slim, Sabanci University'de idi.
16 Mayıs, 18:44, Blackberry aracılığıyla:

Gibi..


 
2974 Mesaj
16 Mayıs 2011; 18:43:42 

Bence çok güzel bir uygulama, bir program ile felan oluyor mu diye biraz daha araştıracağım. Sounucu yazarım..


_____________________________



8272 Mesaj
17 Mayıs 2011; 15:54:14 

ooooo harika birşey bu . en kısa zamanda BB veya iphone alacagim hosuma gitti cok

her modelinde var mi peki bu bildirim muhabbeti

bb de bis iphonede paket almak lazim


_____________________________


Unutma, unutturma.
Çocukken her gece yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her gece yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.
Al Capone



3780 Mesaj
17 Mayıs 2011; 16:03:14 

Bu özellik Galaxy GİO'da var mı ?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
2974 Mesaj
17 Mayıs 2011; 16:06:42 


quote:

Orijinalden alıntı: Nova.6
Bu özellik Galaxy GİO'da var mı ?

İşletim sistemi ne?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
21 Mesaj
17 Mayıs 2011; 16:21:37 



_____________________________



 
2974 Mesaj
17 Mayıs 2011; 16:22:54 


quote:

Orijinalden alıntı: canerozk


Hayırdır?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1592 Mesaj
17 Mayıs 2011; 20:02:02 

Hala arıyorum forumlarda vs. yok bulamadım


 
2974 Mesaj
17 Mayıs 2011; 21:24:06 

Bulamazsın hocam, çok araştırdım bugün..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1356 Mesaj
18 Mayıs 2011; 5:16:51 

Selam arkadaşlar, ben de konuyla ilgili bir şey sormak istiyorum. Bir kaç gün öncesine kadar 5530'la touch.facebook.com'a girebilirken artık giremiyorum, direk m.facebook.com'a yönlendiriyor. Touch veya normal siteyi de açmaya çalışsam hep m.facebook.com'a yönlendiriliyorum. Neler olup bittiği hakkında bilgisi olan var mı?


_____________________________

Xbox Live GT: MexiTurco


 
1 Mesaj
18 Mayıs 2011; 13:16:39 

Psp 3004 var bende video açamıyorum ayriyettende touch.facebook.com'a girdiğimde m.facebook.com'a atıyor,psp 3004'ten de yer bildirim uygulamasını kullanamıcakmıyım ben??


_____________________________



 
734 Mesaj
18 Mayıs 2011; 14:45:23 

Opera mobile üzerinden touch.facebook.com'a girip kullanıyordum places özelliğini yalnız bu hafta başından beri touch sitesi iptal olmuş durumda. Mobil siteye yönlendiriyor ve mobil sitedeki places bölümü çalışmıyor. Nokia için bu özelliği destekleyen bir uygulama da bulunmadığı için dokunmatik sitenin yeniden faaliyete geçmesini beklemek durumundayız. ahh nokia ahh...


_____________________________



 
2974 Mesaj
18 Mayıs 2011; 16:21:07 


quote:

Orijinalden alıntı: Helcaraxe
Opera mobile üzerinden touch.facebook.com'a girip kullanıyordum places özelliğini yalnız bu hafta başından beri touch sitesi iptal olmuş durumda. Mobil siteye yönlendiriyor ve mobil sitedeki places bölümü çalışmıyor. Nokia için bu özelliği destekleyen bir uygulama da bulunmadığı için dokunmatik sitenin yeniden faaliyete geçmesini beklemek durumundayız. ahh nokia ahh...

Hadi yaa touch.facebook.com çalışıyormuydu tam anlamı ile nokia'da



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1356 Mesaj
19 Mayıs 2011; 2:45:51 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay


quote:

Orijinalden alıntı: Helcaraxe
Opera mobile üzerinden touch.facebook.com'a girip kullanıyordum places özelliğini yalnız bu hafta başından beri touch sitesi iptal olmuş durumda. Mobil siteye yönlendiriyor ve mobil sitedeki places bölümü çalışmıyor. Nokia için bu özelliği destekleyen bir uygulama da bulunmadığı için dokunmatik sitenin yeniden faaliyete geçmesini beklemek durumundayız. ahh nokia ahh...

Hadi yaa touch.facebook.com çalışıyormuydu tam anlamı ile nokia'da


Evet sorunsuz çalışıyordu.


_____________________________

Xbox Live GT: MexiTurco


8272 Mesaj
19 Mayıs 2011; 12:30:19 

çok güzel bir iş ama


_____________________________


Unutma, unutturma.
Çocukken her gece yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her gece yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.
Al Capone



 
2974 Mesaj
19 Mayıs 2011; 12:35:49 

Umarım kısa sürede bir yol bulunur bu konu ile ilgili..


_____________________________



 
2974 Mesaj
19 Mayıs 2011; 15:47:04 

Nasıl yapıyorsun anlatırmısın hocam?


_____________________________



 
734 Mesaj
19 Mayıs 2011; 18:27:28 


quote:

Orijinalden alıntı: omeryasarol

ben ovi maps'ten yapıyorum o işi, facebook'a nerede olduğunuzu bildirim olarak gönderiyor.


ovi maps o kadar kullanışlı gelmiyor bana. çünkü iphone bb falan "helcaraxe tesadüf cafede" falan yazarken pek sevgili ovi maps "helcaraxe kalamış caddesi no:93 fenerbahçe tesadüf cafe" falan yazıyor, bildiğin açık adres yani :D

nasıl yapıldığını merak eden arkadaşlar için ovi mapsin güncel sürümlerinde ana sayfada giriş diye bir bölüm var ya, orayı tıklayınca ovi hesabınızla facebook hesabınızı bağlantılı hale getirebiliyorsunuz. giriş yap dediği iphone'daki check-in olayı işte türkçe karşılığı...


_____________________________



 
28 Mesaj
19 Mayıs 2011; 19:14:26 

slm arkadaşlar facebook hesabı tam ad değiştirmek istiyorum ama sınırı ulaşamadı diyor ee bu nasıl ne yapmak lazım? bir bulamadım yaa :( bana yardımcı olurmusun? lütfen


_____________________________



 
2974 Mesaj
19 Mayıs 2011; 23:02:42 

Cep telefonumda web browser olarak opera mobile 11 kullanmaktayım arkadaşlar ve dün gece facebook'a girdiğimde facebook mobile yazısı çıktı ve ör: fotoğraf , yerini bildir gibi bi ifade geldi...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Berkay -- 20 Mayıs 2011; 12:25:25 >


_____________________________



1592 Mesaj
21 Mayıs 2011; 0:20:53 

Touch facebook a geçen hafta girdiğimde malesef olmuyodu yerlere giriyordum ordan nerede olduğunu paylaşa tıklayınca ana sayfaya atıyordu


 
2974 Mesaj
21 Mayıs 2011; 1:03:19 


quote:

Orijinalden alıntı: Vee
Touch facebook a geçen hafta girdiğimde malesef olmuyodu yerlere giriyordum ordan nerede olduğunu paylaşa tıklayınca ana sayfaya atıyordu

Opera mobile 11 ile deneyin..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1592 Mesaj
21 Mayıs 2011; 11:17:31 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay


quote:

Orijinalden alıntı: Vee
Touch facebook a geçen hafta girdiğimde malesef olmuyodu yerlere giriyordum ordan nerede olduğunu paylaşa tıklayınca ana sayfaya atıyordu

Opera mobile 11 ile deneyin..


11 ile yer bildirebiliyormuyuz?


8272 Mesaj
21 Mayıs 2011; 11:42:39 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay


quote:

Orijinalden alıntı: Vee
Touch facebook a geçen hafta girdiğimde malesef olmuyodu yerlere giriyordum ordan nerede olduğunu paylaşa tıklayınca ana sayfaya atıyordu

Opera mobile 11 ile deneyin..

bencede deneyin


_____________________________


Unutma, unutturma.
Çocukken her gece yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her gece yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.
Al Capone



1356 Mesaj
21 Mayıs 2011; 16:25:11 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Cep telefonumda web browser olarak opera mobile 11 kullanmaktayım arkadaşlar ve dün gece facebook'a girdiğimde facebook mobile yazısı çıktı ve ör: fotoğraf , yerini bildir gibi bi ifade geldi...


Ben de Opera Mobile 11 ile denedim ama yerini bildir seçeneği çıkmadı malesef :(


_____________________________

Xbox Live GT: MexiTurco


 
2974 Mesaj
21 Mayıs 2011; 16:33:34 

Cihazım nokia E71 S60v3 FP1 bunda sorunsuzca çalıştı, siz hangi modelle denediniz acaba?


_____________________________



3423 Mesaj
21 Mayıs 2011; 16:45:18 

5530 Kullanıyorum bir türlü beceremedim bu işi (bu arada touch.facebook'a girmiyor m.facebook.com'a yönlediriyor bir haftadır bu sorun var)

Opera 11 i yükledim m.facebook.com Yerler bölümü var tıklayınca arkadaşların yer paylaşımını görüyorum. Kendim için hiç bir seçenek gözükmüyor.


_____________________________




1592 Mesaj
21 Mayıs 2011; 17:01:04 

Opera 11 i indirdim kurdum touch.facebook a girince m.facebooka yönlendirdi en alttan yerlere geldim ama Nerede olduğunu arkadaşlarınla paylaş diye bi yazı var fakat tıklanmıyo


_____________________________



3423 Mesaj
21 Mayıs 2011; 17:13:26 


quote:

Orijinalden alıntı: Vee

Opera 11 i indirdim kurdum touch.facebook a girince m.facebooka yönlendirdi en alttan yerlere geldim ama Nerede olduğunu arkadaşlarınla paylaş diye bi yazı var fakat tıklanmıyo



Benimde öyle oluyor hiç tıklanmıyor çözümü varmıdır bunun bilen varsa yardımcı olabilirmi


_____________________________




1592 Mesaj
22 Mayıs 2011; 20:42:06 

yukarı


_____________________________



 
28 Mesaj
24 Mayıs 2011; 21:12:59 

benim google chrome kullaıyorum... m.facebook.com oluyor benimki ama ad takma olmuyor üzgünüm sınırı yok diyor.. ee bun ansıl yapcam lütfeeeeeennnnnnn bana yardımcı ol....


_____________________________



3423 Mesaj
26 Mayıs 2011; 23:07:28 

Bu işi yapabilen varmı çözen :S (Google map indirdim onda konum paylaşma var ama oda google hesabınızda paylaşıyor )


_____________________________




1869 Mesaj
26 Mayıs 2011; 23:11:55 

ovi maps yok mu ?


3423 Mesaj
26 Mayıs 2011; 23:34:51 

Ovi map'de bilgisayardan paylaşabiliyorum ama telefondan olmuyor ovi map sayfasını açmıyor(küçük bir harita resmi gözüküyor sadece berlin ufak bir kare), telefona haritalar'ı indirdim ordanda paylaşılmıyor.


_____________________________




 
2974 Mesaj
26 Mayıs 2011; 23:39:33 

Symbian OS için belki facebook yakında aktif yapar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1869 Mesaj
26 Mayıs 2011; 23:40:16 

hangi telefonu kullandığını bilmiyorumda ovi mapstaki konumu paylaşabilmek için bulunduğun konumunun üstüne tıklayarak giriş yap seçeneğine tıklamalısın


3423 Mesaj
26 Mayıs 2011; 23:48:18 

Nokia 5530 kullanıyorum


_____________________________




1869 Mesaj
27 Mayıs 2011; 0:02:53 

ovi maps'ı kurcala


3423 Mesaj
27 Mayıs 2011; 0:11:12 

2 gün boyunca kurcaladım hiçbirşekilde konum paylaşma ile ilgili birşeye raslamadım, ayrıca telefonda gps de yok ama haritayı açıyorum konum seçiyon rota ekliyon mekanlara bakıyon ama paylaşma yok


_____________________________




1869 Mesaj
27 Mayıs 2011; 16:22:39 

hocam açıkcası s60 sistemli telefon hiç kullanmadım, 6610i'den n8'e atladım bu yüzden fazla yardımcı olamayacağım


 
2974 Mesaj
27 Mayıs 2011; 16:29:13 


quote:

Orijinalden alıntı: Miko_93
hocam açıkcası s60 sistemli telefon hiç kullanmadım, 6610i'den n8'e atladım bu yüzden fazla yardımcı olamayacağım

Şahinden inip bmw'ye binmişsin hocam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3423 Mesaj
27 Mayıs 2011; 18:07:42 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay


quote:

Orijinalden alıntı: Miko_93
hocam açıkcası s60 sistemli telefon hiç kullanmadım, 6610i'den n8'e atladım bu yüzden fazla yardımcı olamayacağım

Şahinden inip bmw'ye binmişsin hocam.





Neyse artık biran önce kurtulmaya bakıcam elimdeki telefondan


_____________________________




 
2974 Mesaj
27 Mayıs 2011; 18:12:24 

Symbian artık git gide yok oluyor kullanıcının gözünde.


_____________________________



3423 Mesaj
27 Mayıs 2011; 21:39:42 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Symbian artık git gide yok oluyor kullanıcının gözünde.



Kesinlikle Nokia daha böyle giderse kullanıcı sayısı düşecektir.


_____________________________




 
2974 Mesaj
27 Mayıs 2011; 21:46:05 


quote:

Orijinalden alıntı: Corvette.


quote:

Orijinalden alıntı: Berkay

Symbian artık git gide yok oluyor kullanıcının gözünde.



Kesinlikle Nokia daha böyle giderse kullanıcı sayısı düşecektir.

Bi kere Nokia biraz olsun müşteri kazanmak istiyorsa, adam gibi bi program deposu yapsın. Ovi store çok kötü bece.


_____________________________



3423 Mesaj
28 Mayıs 2011; 0:07:04 

Sonunda oldu Yeni operadan m.facebook.com'a girince durum yazma yerinin altına Yerini bildir diye buton eklenmiş, Duydular sesimizi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Corvette. -- 28 Mayıs 2011; 0:16:50 >


_____________________________




 
2974 Mesaj
28 Mayıs 2011; 0:12:42