- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Bir kıza nasıl açılınır?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
84
Cevap
10014
Tıklama
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


634 Mesaj
30 Nisan 2011; 18:49:23 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Evet arkadaşlar mutlaka tecrübesi olan vardır. Biz kıza nasıl açılınır? Haftaya pazar sinema partisi vereceğim bizim evde . Ve 5 dakika da olsa onu tutmam lazım bir bahane ve nasıl açılınacağına dair bir cevap arıyorum.
|
_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Nisan 2011; 18:57:56 

Film seçmeye yanına çağır. Elinde 5-6 tane film olsun , ona da bakması için bir kaç tane film ver. Verdiğin filmlerin üstünde de seni seviyorum yazsın. Bu kadar. Kral Elizabeth..
|


634 Mesaj
30 Nisan 2011; 19:01:59 

Mesaj sayın neden 0 anlamadım neyse.
Filmleri zaten ona seçtirttim filmler hazır toplam 3 saat. 2'de toplanacağız aksilik olmazsa 5'te dağılacağız. O arada bana onu tutacak bir şey lazım bahane.
|
_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Nisan 2011; 19:10:16 

Mesaj sayım hiç artmyor , hep aynı ben de anlamadım. Neyse konumuza dönelim. Eğer utangaç biri değilsen kendini bir videoya çek. Ve videoda kızın adı neyse mesela Su. Şöyle de Su seni seviyorum , sana aşığım. V e bu kasedi izleyeceğiniz filmin kasediyle değiştir. Ve herkes filmi izlemek için toplandığında sen ilanı aşk etmiş olacaksın. Etkileyici. Kral Elizabeth..
|


3077 Mesaj
30 Nisan 2011; 19:20:04 

Konu Dışında post sayısı artmaz gençler
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Nisan 2011; 19:21:39 

Sağol. Kral Elizabeth..
|


634 Mesaj
30 Nisan 2011; 20:55:32 

1. Utangacım.
2. O kadar kişi arasında bir de onu mu yapacağım? Rezil olurum vallahi :D
|
_____________________________




991 Mesaj
30 Nisan 2011; 23:23:53 

Kıza bittikten sonra de "Bir kıza açılacağım bir filmi izlerken ancak bu konularda bilgisizim film seçmeme yardım edermisin"de sonra o çektiğin kasedi yok.KralBerke1235
|
_____________________________

Başlamak için mükemmel olmana gerek yok ancak mükemmel olmak için, başlaman gerekir!
I'm watching you!


347 Mesaj
30 Nisan 2011; 23:37:04 

kanka dıştan içe doğru düğme ve fermuarları unutma yalnız sakin ol çünkü onları tekrar giyeceksin
|
_____________________________

Katılım zamanı: 5 Haziran 2007


634 Mesaj
1 Mayıs 2011; 10:44:01 

@Bana Izin Yokmu
O ne demek?
|
_____________________________




214 Mesaj
1 Mayıs 2011; 11:34:07 

neden 5 kişi varken açılırsın ki
başka zaman mı bulamadın.
|
_____________________________



634 Mesaj
1 Mayıs 2011; 12:48:53 

ne 5 kişisi en az 15.
|
_____________________________




4787 Mesaj
1 Mayıs 2011; 14:13:04 

o kadar kişi toplanmışken sözde kesin tam olsun
|
_____________________________



634 Mesaj
1 Mayıs 2011; 15:14:06 

utangacım dedikçe beni cesur sandınız :D
En azından bir bahane bekletmek için.
Onu da geçtim nasıl derim seni seviyorum vb?
|
_____________________________




1642 Mesaj
1 Mayıs 2011; 15:17:21 

Kız seni arkadaşı olarak görecek ama olsun git açıl. Alışırsın en azından.
|
_____________________________

Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.


634 Mesaj
1 Mayıs 2011; 17:48:50 

evet başka öneriler? Bunlar öneriyse tabi
|
_____________________________




 
724 Mesaj
1 Mayıs 2011; 18:37:37 

İçlerinde konuşkan arkadaşın varsa bari o konu açsın seni övsün falan konu konuyu açar o sıra yakınlaşırsın.Maden utangaçsın yanına konuşkan güvenilir bir dost al o seni gaza getirsin. Başka türlü çok zor görünüyor . İlla seni seviyorum demende gerekmez. Yeterki biraz konuş akşamına msn oda yoksa facebooktan bulup film hakkında konuşmaya başlayıp konuyu genişletirsin. Hatta önceden dşün konuları notepade yaz önce konuşma aç.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deleteextra -- 1 Mayıs 2011; 18:43:09 >
|
_____________________________



634 Mesaj
1 Mayıs 2011; 19:37:32 

güzel yöntem yanında bir de dostu var onu ne yapacaz?
|
_____________________________




1 Mesaj
1 Mayıs 2011; 19:52:13 


quote:

Orijinalden alıntı: TheTimesOfTR38

güzel yöntem yanında bir de dostu var onu ne yapacaz?


Promosyon yani .Film işi mantıklı ama herkesin içinde zor olur.Eve çağır film seçin dicem promosyonuyla gelir yüzde 99

Akşam olduğunda deleteextranın dediği gibi muhabbet falan aç bigün de yalnız izleriz falan de tepkisine göre açıl naz yapıyorsa olur tamam falan derse kesin olur.
|
_____________________________



634 Mesaj
1 Mayıs 2011; 21:10:00 

valla süper yöntem eyw.
Promosyonunu istemiyorum onu ne yapacaz defolu mu diyeyim?
|
_____________________________




1 Mesaj
1 Mayıs 2011; 21:12:29 


quote:

Orijinalden alıntı: TheTimesOfTR38

valla süper yöntem eyw.
Promosyonunu istemiyorum onu ne yapacaz defolu mu diyeyim?


Bir şey yapamazsın malesef
Anca okulda falan kıyıda köşede çıkışta falan yakalıyacaksın.Şöyle biraz yürüyelim mi başbaşa dersin açılırsın.
|
_____________________________



634 Mesaj
1 Mayıs 2011; 21:29:20 

yav promosyon hiç gitmiyor. Hep yanında mağaza defo mefo anlamıyor.
Küfrü bassam mı ne yapsam? :D İptal etmek istiyorum promosyonu aslında o bilse de bir şey olmaz o da güvenilir birisi.
|
_____________________________




1 Mesaj
1 Mayıs 2011; 21:34:25 

Sorun bilip bilmemesi değil.Eğer çıkışta mesela bir şey konuşacağım seninle yalnız kalabilir miyiz dersen kız gider zaten gitmezsede neyse başka zaman dersin.Ertesi günde konuşmazsın
|
_____________________________



634 Mesaj
1 Mayıs 2011; 22:35:34 

peki yarın okulda ne yapayım ?
|
_____________________________




1 Mesaj
1 Mayıs 2011; 22:47:15 

Herzamanki gibi davran sinema gününden sonra olaylara göre değişir
|
_____________________________



634 Mesaj
1 Mayıs 2011; 22:54:12 

haftaya kadar daha çok var ama olaydan sonra iyice giderse hay *** olur
|
_____________________________




1 Mesaj
1 Mayıs 2011; 22:56:40 

Hayırlısı olsun
|
_____________________________



4098 Mesaj
2 Mayıs 2011; 2:05:53 

Saglam bir tecrube seni bekliyor :) hey gidi lise yillarim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
|
_____________________________

Eğer yapamıyorsan, yapmalısın


634 Mesaj
2 Mayıs 2011; 7:04:24 

evet sağlam bir tecrübe olcakmış gibi.
|
_____________________________




634 Mesaj
2 Mayıs 2011; 17:51:57 

upupup.
|
_____________________________




13 Mesaj
2 Mayıs 2011; 19:40:16 

güzel bir konu arkadaşım. ama şöyle bir konu da var ki seninle kız arasındaki ilişkiyi bilmeden nasıl yorum yapalım. yani kızla kanka gibimisin yada kız la aranda herhangi bir iletişim varmı. ama kızlar karşısında utanmadan seni seviyorum diyen kişilerden daha çok etkilenirler. yani en azından çevremdekiler. o yüzden utanmamalısın
|
_____________________________



634 Mesaj
2 Mayıs 2011; 19:49:33 

iletişim var. Kız kanka mı olur? .
6 gün kaldı beyler, bayanlar yardım bekliyorum hala 2. soruma cevap yok.
|
_____________________________




634 Mesaj
2 Mayıs 2011; 21:26:35 

Güncel
|
_____________________________




13 Mesaj
2 Mayıs 2011; 21:33:23 

[font="Verdana"] Öncelikle kızdan kanka olunur. Hatta bazı erkeklerden bile daha iyi olunur. Yeterki kanın uyuşsun, karakterin uyuşsun. Diğer konuya geçersek kızla iletişimin iyi ise bu durum iyi ancak kızla aranın iyi olması yetmiyor. onu kendine çekeceksin. yani senden etkilenmesini sağlayacaksın. bunu nasıl yaparsın bilmem ama kız zaten senden etkilendimi her ortamda bunu belli eder. e ondan sonrada sana açılmak düşer
|
_____________________________



634 Mesaj
2 Mayıs 2011; 21:41:37 

biraz daha ipin ucunu gösterseniz? Mesela nasıl anlarım benden etkilendiğini? Geçen birisi elimi ısırdı soğuk bir şey istediğimde kendi elini verdi. Bunun gibi mi?
|
_____________________________




1471 Mesaj
2 Mayıs 2011; 21:49:51 

Sen hiç bir şey yapma.O atsın ilk adımı,mesaj falan çaksın işte anlatabildim mi?Emin olmadan hiç bir hamle yapma,ima et hafiften.Bu arada Kayseri'de misin?
|
_____________________________



13 Mesaj
2 Mayıs 2011; 21:53:48 

evet mesala onun gibi. Kız senden etkileniyorsa
1- derste sana bakar.
2- beden derslerinde falan kız diğer erkekler arasından sana bakar
3- senin konuşmalarını DİKKATLE dinler
4- kız hoşlanmadığı erkeği ciddiye almaz. zaten eğer seni ciddiye alıyorsa bunu sede gayet fark edebilirsin
5- eğer bu konuda utangçaç değilse yeni aldığın ayakkabı ne kadar güzelmiş faln gibisinden sana bazı zamanlar iltifatlarda bulunur
6- sana yardım eder.

bunlardan farklı şeylerde olabilir ama bunlar varsa dahada emin olabilirsin. belki kız erkekler konusunda utangaçtır ve senin ona açılmanı bekliyordur. şansını denemelisin bence. yani dediğin şeyi yapmışsa bişeler vardır. face falan varsa oradanda muhabbet kur derim
|
_____________________________



634 Mesaj
2 Mayıs 2011; 21:59:07 

kız şimdi nasıl diyeyim facebook'a günde en fazla 2 kere giriyor o da 2 dakika sürüyor çevrimdışı geziniyor.
@mrecep
1- var
2- emin değilim
3- evet sürekli bir dinleyiş var.
4- bunu pek anlamadım
5-maalesef utangaç
6- var.

@OgzTonY
Hayır sadece memleket :)
|
_____________________________




13 Mesaj
2 Mayıs 2011; 22:02:42 

aga kız seni kesiyosa bitmiştir ya sen fazla dertlenme 2 böle sevdiğini belli et, bugün çok güzelsin yada profil resmin çok güzel, aslında şaşırmamak lazım alıştım artık güzelliğine vs.vs. kendi numaralarında vardır senin, bunları uygula kız terslemezse orada teklif edebilirsin yani
|
_____________________________



634 Mesaj
2 Mayıs 2011; 22:12:54 

Öncelikle sadece 2'miz arasında olsun istiyorum diğerleri bilince yaygara çıkıyor anlatabildim sanırım ortalığı ateşe veriyorlar hemen.
Hele bunu resim gibi yerlere hiç yapamam üstteni nedenden dolayı.
Bu arada kız Alacakaranlık serisi ve oyuncularına hayran nedenini ben bile anlamıyorum hala
|
_____________________________




110 Mesaj
3 Mayıs 2011; 1:55:04 

filmi 3 de izlicakseniz , kızı 1.30 da çagır yemek yaparız bişiler içeriz falan de bence.
5 e kadar gene acıkırsınız bu kezdışarda bi yemeğe çıkar kızı
yemek işini herzaman severim
|
_____________________________



634 Mesaj
3 Mayıs 2011; 6:56:50 

filmi 3'te değil film 3 saat sürecek. Bana zaten saat 14:00'ü ayarlattırdı öğle 1'e kadar uyuyormuş. İçimden bir yuh dedim
|
_____________________________




991 Mesaj
3 Mayıs 2011; 9:39:58 

Dostum şimdi yarın okula gittiğinde kızın sevdiği bir arkadaşıyla konuş partiye gelicek olsun.Kızla sadece o kalsın.Gerisi gelir
|
_____________________________

Başlamak için mükemmel olmana gerek yok ancak mükemmel olmak için, başlaman gerekir!
I'm watching you!


634 Mesaj
3 Mayıs 2011; 13:12:24 

Neden onlar kalsın? Benim kalmam lazım
|
_____________________________




634 Mesaj
3 Mayıs 2011; 16:13:04 

Güncel.
|
_____________________________




634 Mesaj
3 Mayıs 2011; 17:52:22 

upupup.
|
_____________________________




634 Mesaj
3 Mayıs 2011; 21:14:51 

upupup.
|
_____________________________




634 Mesaj
4 Mayıs 2011; 13:12:10 

bakan yok mu?
|
_____________________________




634 Mesaj
4 Mayıs 2011; 17:23:51 

Güncel
|
_____________________________




634 Mesaj
5 Mayıs 2011; 21:01:55 

güncel.
|