Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.138
Cevap
33
Favori
241.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    23 Ekim de Hakem heyetine dilekçem ve gerekli belgeleri bırakmaya gittiğimde bana hala 30 iş günü olarak ısrar ettiler ben yanlış bildiklerini söylememe rağmen başvurumu zorla kabul ettirdim. Cep telefonunu İnternet ten aldığım firmaya da durumu izah eder bir dilekçeyi iadeli taahhütlü olarak atmıştım. Bugün karşı tarafın aldığına dair belge elime ulaştı. 28 Ekim de ellerine geçmiş fakat bana hala kimse dönüş yapmadı. Bundan sonra yapmam gerekenler nedir acaba . Cevaplarınızı merakla bekliyorum . Teşekkür ederim.

    Sadece bekleyeceksiniz. Başka bir işleme gerek yok. Thh den karar çıkması uzun zaman alır. 4 ile 6 ay arası bir süre. Yoğunluğa göre değişir

    Cevap için teşekkürler . Uzun bir süre alacağa benziyor. Telefon hala serviste ve yedek parça bekliyor görünüyor. Telefon onarılırsa ben kargoyu kabul etmeyip geri mi göndereceğim. Birde bu 10 iş günü içerisinde onarılmaz ise muadil özelliklerde bir cihaz müşteriye temin edilir yönetmeliği var. Ben bundan yararlanabilir miyim. Bu konudaki muhatabım kim ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    23 Ekim de Hakem heyetine dilekçem ve gerekli belgeleri bırakmaya gittiğimde bana hala 30 iş günü olarak ısrar ettiler ben yanlış bildiklerini söylememe rağmen başvurumu zorla kabul ettirdim. Cep telefonunu İnternet ten aldığım firmaya da durumu izah eder bir dilekçeyi iadeli taahhütlü olarak atmıştım. Bugün karşı tarafın aldığına dair belge elime ulaştı. 28 Ekim de ellerine geçmiş fakat bana hala kimse dönüş yapmadı. Bundan sonra yapmam gerekenler nedir acaba . Cevaplarınızı merakla bekliyorum . Teşekkür ederim.

    Sadece bekleyeceksiniz. Başka bir işleme gerek yok. Thh den karar çıkması uzun zaman alır. 4 ile 6 ay arası bir süre. Yoğunluğa göre değişir

    Cevap için teşekkürler . Uzun bir süre alacağa benziyor. Telefon hala serviste ve yedek parça bekliyor görünüyor. Telefon onarılırsa ben kargoyu kabul etmeyip geri mi göndereceğim. Birde bu 10 iş günü içerisinde onarılmaz ise muadil özelliklerde bir cihaz müşteriye temin edilir yönetmeliği var. Ben bundan yararlanabilir miyim. Bu konudaki muhatabım kim ?

    Size kullanmanız için yeni cihaz isteyebilirsiniz ama vermeyebilirler bu konuda kimse kanunu dinlemiyor fazla takılmayın. Eğer telefonunuz onarımdan çıkarsa alın kullanmaya başlayın problem çıkmaz evraklarınıza ve servis fişlerinize birsey olmasın yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20 iş günüde çok bence. zaten malzemeleri varsa 10 iş günü içerisinde de yapmaları lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    23 Ekim de Hakem heyetine dilekçem ve gerekli belgeleri bırakmaya gittiğimde bana hala 30 iş günü olarak ısrar ettiler ben yanlış bildiklerini söylememe rağmen başvurumu zorla kabul ettirdim. Cep telefonunu İnternet ten aldığım firmaya da durumu izah eder bir dilekçeyi iadeli taahhütlü olarak atmıştım. Bugün karşı tarafın aldığına dair belge elime ulaştı. 28 Ekim de ellerine geçmiş fakat bana hala kimse dönüş yapmadı. Bundan sonra yapmam gerekenler nedir acaba . Cevaplarınızı merakla bekliyorum . Teşekkür ederim.

    Sadece bekleyeceksiniz. Başka bir işleme gerek yok. Thh den karar çıkması uzun zaman alır. 4 ile 6 ay arası bir süre. Yoğunluğa göre değişir

    Cevap için teşekkürler . Uzun bir süre alacağa benziyor. Telefon hala serviste ve yedek parça bekliyor görünüyor. Telefon onarılırsa ben kargoyu kabul etmeyip geri mi göndereceğim. Birde bu 10 iş günü içerisinde onarılmaz ise muadil özelliklerde bir cihaz müşteriye temin edilir yönetmeliği var. Ben bundan yararlanabilir miyim. Bu konudaki muhatabım kim ?

    Size kullanmanız için yeni cihaz isteyebilirsiniz ama vermeyebilirler bu konuda kimse kanunu dinlemiyor fazla takılmayın. Eğer telefonunuz onarımdan çıkarsa alın kullanmaya başlayın problem çıkmaz evraklarınıza ve servis fişlerinize birsey olmasın yeter



    Hocam ben telefonu internetten satın aldım ve Bilecik/Bozüyük te oturuyorum. Telefonu servise kargo ile Ankara Teleservice e gönderdim. Elimde servis fişi mevcut değil. Fakat internetten takip edebiliyorum. Hakem heyetine başvururken her belgenin fotokopisini çekmiştim elimde bulunması açısından . Elimde sadece bu evraklar var.

    Cihaz onarıldı bana geri gönderildi diyelim . Bana telefonu kullan dediniz. Hakem heyetinden karar çıkınca cihaza ne olacak peki .

    @nexus7 cihazı 15.09.2014 kargoya verdim. 17 Eylülde Teleservice kargo girişini yapmış . 19 Eylülde kayıt açmış ve yedek parça beklemesine almış. Bugün 05.11.2014 . Cumartesileri de sayarsak 36 iş günü olmuş ve hiçbir değişiklik yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    23 Ekim de Hakem heyetine dilekçem ve gerekli belgeleri bırakmaya gittiğimde bana hala 30 iş günü olarak ısrar ettiler ben yanlış bildiklerini söylememe rağmen başvurumu zorla kabul ettirdim. Cep telefonunu İnternet ten aldığım firmaya da durumu izah eder bir dilekçeyi iadeli taahhütlü olarak atmıştım. Bugün karşı tarafın aldığına dair belge elime ulaştı. 28 Ekim de ellerine geçmiş fakat bana hala kimse dönüş yapmadı. Bundan sonra yapmam gerekenler nedir acaba . Cevaplarınızı merakla bekliyorum . Teşekkür ederim.

    Sadece bekleyeceksiniz. Başka bir işleme gerek yok. Thh den karar çıkması uzun zaman alır. 4 ile 6 ay arası bir süre. Yoğunluğa göre değişir

    Cevap için teşekkürler . Uzun bir süre alacağa benziyor. Telefon hala serviste ve yedek parça bekliyor görünüyor. Telefon onarılırsa ben kargoyu kabul etmeyip geri mi göndereceğim. Birde bu 10 iş günü içerisinde onarılmaz ise muadil özelliklerde bir cihaz müşteriye temin edilir yönetmeliği var. Ben bundan yararlanabilir miyim. Bu konudaki muhatabım kim ?

    Size kullanmanız için yeni cihaz isteyebilirsiniz ama vermeyebilirler bu konuda kimse kanunu dinlemiyor fazla takılmayın. Eğer telefonunuz onarımdan çıkarsa alın kullanmaya başlayın problem çıkmaz evraklarınıza ve servis fişlerinize birsey olmasın yeter



    Hocam ben telefonu internetten satın aldım ve Bilecik/Bozüyük te oturuyorum. Telefonu servise kargo ile Ankara Teleservice e gönderdim. Elimde servis fişi mevcut değil. Fakat internetten takip edebiliyorum. Hakem heyetine başvururken her belgenin fotokopisini çekmiştim elimde bulunması açısından . Elimde sadece bu evraklar var.

    Cihaz onarıldı bana geri gönderildi diyelim . Bana telefonu kullan dediniz. Hakem heyetinden karar çıkınca cihaza ne olacak peki .

    @nexus7 cihazı 15.09.2014 kargoya verdim. 17 Eylülde Teleservice kargo girişini yapmış . 19 Eylülde kayıt açmış ve yedek parça beklemesine almış. Bugün 05.11.2014 . Cumartesileri de sayarsak 36 iş günü olmuş ve hiçbir değişiklik yok.

    Hocam gerekli mercilere başvuruyorsunuz onlarda bişey yapmıyor gerçekten sıkıntılı bir durum Allah yardımcınız olsun. bende telefonumu servise göndermiştim 20.10.2014 tarihinde. bugün değişim oldu tahmini 10.11.2014 tarihinde elimde olur. ki ben buna bile zor dayandım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    Cumartesi resmi iş gününe dahil mi arkadaşlar?

    Umarım benim telefon da geç gelir. :)
  • Arkadaşlar konu açarak sormuştum ama deneyimliler burada sanırım bi de buraya sorayım telefonum 1,5 aydır teleservicede thh ne de başvurdum ama karar 5 ayda çıkar demişler.elimdeki telefon ise çok kötü durumda konuşmak bile çok sıkıntı.arızalı telefonumu servisten alıp kullanabilir miyim? Ekran lekesi vardı çalışır durumdaydı,süreçte bi sıkıntI olur mu yada garanti verir mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Arkadaşlar konu açarak sormuştum ama deneyimliler burada sanırım bi de buraya sorayım telefonum 1,5 aydır teleservicede thh ne de başvurdum ama karar 5 ayda çıkar demişler.elimdeki telefon ise çok kötü durumda konuşmak bile çok sıkıntı.arızalı telefonumu servisten alıp kullanabilir miyim? Ekran lekesi vardı çalışır durumdaydı,süreçte bi sıkıntI olur mu yada garanti verir mi

    telefonunuzu alın istediğiniz gibi kullanın süreç işlesin hiçbir problem olmaz sabırlı olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    23 Ekim de Hakem heyetine dilekçem ve gerekli belgeleri bırakmaya gittiğimde bana hala 30 iş günü olarak ısrar ettiler ben yanlış bildiklerini söylememe rağmen başvurumu zorla kabul ettirdim. Cep telefonunu İnternet ten aldığım firmaya da durumu izah eder bir dilekçeyi iadeli taahhütlü olarak atmıştım. Bugün karşı tarafın aldığına dair belge elime ulaştı. 28 Ekim de ellerine geçmiş fakat bana hala kimse dönüş yapmadı. Bundan sonra yapmam gerekenler nedir acaba . Cevaplarınızı merakla bekliyorum . Teşekkür ederim.

    Sadece bekleyeceksiniz. Başka bir işleme gerek yok. Thh den karar çıkması uzun zaman alır. 4 ile 6 ay arası bir süre. Yoğunluğa göre değişir

    Cevap için teşekkürler . Uzun bir süre alacağa benziyor. Telefon hala serviste ve yedek parça bekliyor görünüyor. Telefon onarılırsa ben kargoyu kabul etmeyip geri mi göndereceğim. Birde bu 10 iş günü içerisinde onarılmaz ise muadil özelliklerde bir cihaz müşteriye temin edilir yönetmeliği var. Ben bundan yararlanabilir miyim. Bu konudaki muhatabım kim ?

    Size kullanmanız için yeni cihaz isteyebilirsiniz ama vermeyebilirler bu konuda kimse kanunu dinlemiyor fazla takılmayın. Eğer telefonunuz onarımdan çıkarsa alın kullanmaya başlayın problem çıkmaz evraklarınıza ve servis fişlerinize birsey olmasın yeter



    Hocam ben telefonu internetten satın aldım ve Bilecik/Bozüyük te oturuyorum. Telefonu servise kargo ile Ankara Teleservice e gönderdim. Elimde servis fişi mevcut değil. Fakat internetten takip edebiliyorum. Hakem heyetine başvururken her belgenin fotokopisini çekmiştim elimde bulunması açısından . Elimde sadece bu evraklar var.

    Cihaz onarıldı bana geri gönderildi diyelim . Bana telefonu kullan dediniz. Hakem heyetinden karar çıkınca cihaza ne olacak peki .

    @nexus7 cihazı 15.09.2014 kargoya verdim. 17 Eylülde Teleservice kargo girişini yapmış . 19 Eylülde kayıt açmış ve yedek parça beklemesine almış. Bugün 05.11.2014 . Cumartesileri de sayarsak 36 iş günü olmuş ve hiçbir değişiklik yok.

    Thhye sizin adınıza olumlu karar verirse telefonun ücretini nereden alacağınızi söyler. ücretini genelde satın aldığınız yerden talep ediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zte Grand x telefonumu yaklaşık 5 ay kadar önce Kvk teknik servise açılmadığı gerekçesiyle bıraktım. 3ay kadar sonra bile hala ana kart bekleniyor gibilerinden bahanelerle para iadesi veya yeni bir cihaz vermekten kaçındılar. Bende tuketici hakem heyetine başvurusu yaptım ve yaklaşık 2 ay kadar sonra para iadesi yapılacağına dair bir bilgi geldi,bende bütün evraklar ve cihazın aparatlariyla kvk ya gittim ilginç olan su ki adamlar hala bu işlemi yapmamak için direniyorlar.Önce görevli arkadaş fatura da imei numarası yok biz bu faturanın bu cihaza ait olduğunu nerden bilelim gibilerinden birşey söylediler bende üzerinde seri numarası var buradan bilebilirsiniz dedim sonra da mutlaka IMEI no yazmasi gerekiyor dediler telefonu hızlı al sitesinden aldığım için görüşüp üzerinde IMEI yazan bi fatura talep ettim,onlarda gönderdiler para iademin 1 ay içerisinde yapılacağı soylendi bu para iadesi konusunda da çok uzarsa tekrar tüketici hakem heyetine gitmem isime yatabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Arkadaşlar konu açarak sormuştum ama deneyimliler burada sanırım bi de buraya sorayım telefonum 1,5 aydır teleservicede thh ne de başvurdum ama karar 5 ayda çıkar demişler.elimdeki telefon ise çok kötü durumda konuşmak bile çok sıkıntı.arızalı telefonumu servisten alıp kullanabilir miyim? Ekran lekesi vardı çalışır durumdaydı,süreçte bi sıkıntI olur mu yada garanti verir mi

    telefonunuzu alın istediğiniz gibi kullanın süreç işlesin hiçbir problem olmaz sabırlı olun

    Cihazınızı servisten aldığınız anda THH haklarınızı kaybettiğinizi açıkça beyan etmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DallasPage

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Arkadaşlar konu açarak sormuştum ama deneyimliler burada sanırım bi de buraya sorayım telefonum 1,5 aydır teleservicede thh ne de başvurdum ama karar 5 ayda çıkar demişler.elimdeki telefon ise çok kötü durumda konuşmak bile çok sıkıntı.arızalı telefonumu servisten alıp kullanabilir miyim? Ekran lekesi vardı çalışır durumdaydı,süreçte bi sıkıntI olur mu yada garanti verir mi

    telefonunuzu alın istediğiniz gibi kullanın süreç işlesin hiçbir problem olmaz sabırlı olun

    Cihazınızı servisten aldığınız anda THH haklarınızı kaybettiğinizi açıkça beyan etmektedir.

    Genelde böyle bir şey yok. Servisten aldığınızda aldığınız tarihi gösterecek bir belge alırsanız ve bu tarih sizin telefonu teslim ettiğiniz tarihten 20 iş günü sonra ise sorun olmaz. Tam tersi iddianızı ispatlamış olursunuz. Aynı durumu yaşadım ve tüketici hakem heyeti kararıyla telefonun parasını iade aldım.

    Ancak yukarıdaki arkadaşın durumu biraz farklı. Telefon henüz tamir edilmemiş ve servis tarafından işlemi bitti diye teslim edilmemiş, kendisi işlem bitmeden teslim almak istiyor anladığım kadarıyla. Burada sorun olabilir, çünkü servis bunu teslim ederken kendi isteğiyle tamir işlemi tamamlanmadan almak istediğinden arıza giderilmeden teslim edilmiştir gibi bir not düşerse sıkıntı olabilir. Bu nedenle arkadaş en iyisi servisin telefonu kendiliğinden teslim etmesini beklesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 14 Kasım 2014; 13:36:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mean Streets

    Zte Grand x telefonumu yaklaşık 5 ay kadar önce Kvk teknik servise açılmadığı gerekçesiyle bıraktım. 3ay kadar sonra bile hala ana kart bekleniyor gibilerinden bahanelerle para iadesi veya yeni bir cihaz vermekten kaçındılar. Bende tuketici hakem heyetine başvurusu yaptım ve yaklaşık 2 ay kadar sonra para iadesi yapılacağına dair bir bilgi geldi,bende bütün evraklar ve cihazın aparatlariyla kvk ya gittim ilginç olan su ki adamlar hala bu işlemi yapmamak için direniyorlar.Önce görevli arkadaş fatura da imei numarası yok biz bu faturanın bu cihaza ait olduğunu nerden bilelim gibilerinden birşey söylediler bende üzerinde seri numarası var buradan bilebilirsiniz dedim sonra da mutlaka IMEI no yazmasi gerekiyor dediler telefonu hızlı al sitesinden aldığım için görüşüp üzerinde IMEI yazan bi fatura talep ettim,onlarda gönderdiler para iademin 1 ay içerisinde yapılacağı soylendi bu para iadesi konusunda da çok uzarsa tekrar tüketici hakem heyetine gitmem isime yatabilir mi?

    Kvk para iadesi yapacağını kabul ettiyse iadeyi yapar. Siz zaten hakem heyeti kararı aldırmışsınız, ödeme yapılmazsa tekrar hakem heyetine değil icraen tahsil edilmesi için icra dairesine başvuracaksınız. Birde bu kararı bildirdiğinize dair bir belge aldınız mı veya kargo vb. gibi bir teslim tutanağı varmı. Çünkü karar ulaştıktan sonra belli bir süre(tam hatırlamıyorum) içinde ödemeleri zorunlu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ege..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mean Streets

    Zte Grand x telefonumu yaklaşık 5 ay kadar önce Kvk teknik servise açılmadığı gerekçesiyle bıraktım. 3ay kadar sonra bile hala ana kart bekleniyor gibilerinden bahanelerle para iadesi veya yeni bir cihaz vermekten kaçındılar. Bende tuketici hakem heyetine başvurusu yaptım ve yaklaşık 2 ay kadar sonra para iadesi yapılacağına dair bir bilgi geldi,bende bütün evraklar ve cihazın aparatlariyla kvk ya gittim ilginç olan su ki adamlar hala bu işlemi yapmamak için direniyorlar.Önce görevli arkadaş fatura da imei numarası yok biz bu faturanın bu cihaza ait olduğunu nerden bilelim gibilerinden birşey söylediler bende üzerinde seri numarası var buradan bilebilirsiniz dedim sonra da mutlaka IMEI no yazmasi gerekiyor dediler telefonu hızlı al sitesinden aldığım için görüşüp üzerinde IMEI yazan bi fatura talep ettim,onlarda gönderdiler para iademin 1 ay içerisinde yapılacağı soylendi bu para iadesi konusunda da çok uzarsa tekrar tüketici hakem heyetine gitmem isime yatabilir mi?

    Kvk para iadesi yapacağını kabul ettiyse iadeyi yapar. Siz zaten hakem heyeti kararı aldırmışsınız, ödeme yapılmazsa tekrar hakem heyetine değil icraen tahsil edilmesi için icra dairesine başvuracaksınız. Birde bu kararı bildirdiğinize dair bir belge aldınız mı veya kargo vb. gibi bir teslim tutanağı varmı. Çünkü karar ulaştıktan sonra belli bir süre(tam hatırlamıyorum) içinde ödemeleri zorunlu.

    Heyet karari kendilerine teblig etmesinden itibaren 15 gun icinde itiraz edebilir firma,etmezse karar kesinlesir sizin lehinize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • elano68 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler,15 günlük sure birkaç gün önce doldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DallasPage

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Arkadaşlar konu açarak sormuştum ama deneyimliler burada sanırım bi de buraya sorayım telefonum 1,5 aydır teleservicede thh ne de başvurdum ama karar 5 ayda çıkar demişler.elimdeki telefon ise çok kötü durumda konuşmak bile çok sıkıntı.arızalı telefonumu servisten alıp kullanabilir miyim? Ekran lekesi vardı çalışır durumdaydı,süreçte bi sıkıntI olur mu yada garanti verir mi

    telefonunuzu alın istediğiniz gibi kullanın süreç işlesin hiçbir problem olmaz sabırlı olun

    Cihazınızı servisten aldığınız anda THH haklarınızı kaybettiğinizi açıkça beyan etmektedir.

    Tüketicileri yanıltmayın lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ege..

    quote:

    Orijinalden alıntı: DallasPage

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Arkadaşlar konu açarak sormuştum ama deneyimliler burada sanırım bi de buraya sorayım telefonum 1,5 aydır teleservicede thh ne de başvurdum ama karar 5 ayda çıkar demişler.elimdeki telefon ise çok kötü durumda konuşmak bile çok sıkıntı.arızalı telefonumu servisten alıp kullanabilir miyim? Ekran lekesi vardı çalışır durumdaydı,süreçte bi sıkıntI olur mu yada garanti verir mi

    telefonunuzu alın istediğiniz gibi kullanın süreç işlesin hiçbir problem olmaz sabırlı olun

    Cihazınızı servisten aldığınız anda THH haklarınızı kaybettiğinizi açıkça beyan etmektedir.

    Genelde böyle bir şey yok. Servisten aldığınızda aldığınız tarihi gösterecek bir belge alırsanız ve bu tarih sizin telefonu teslim ettiğiniz tarihten 20 iş günü sonra ise sorun olmaz. Tam tersi iddianızı ispatlamış olursunuz. Aynı durumu yaşadım ve tüketici hakem heyeti kararıyla telefonun parasını iade aldım.

    Ancak yukarıdaki arkadaşın durumu biraz farklı. Telefon henüz tamir edilmemiş ve servis tarafından işlemi bitti diye teslim edilmemiş, kendisi işlem bitmeden teslim almak istiyor anladığım kadarıyla. Burada sorun olabilir, çünkü servis bunu teslim ederken kendi isteğiyle tamir işlemi tamamlanmadan almak istediğinden arıza giderilmeden teslim edilmiştir gibi bir not düşerse sıkıntı olabilir. Bu nedenle arkadaş en iyisi servisin telefonu kendiliğinden teslim etmesini beklesin.

    Telefou servisin kendisine vermesi veya vermemesi bunun bir önemi yok. Tamir süresi yasa ile belirlenmiş 20 gündür. Sadece servisten telefonu alırken üzerinde tarih olan servise giriş ve çıkış tarihini gösteren bir belge alsın yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Tarihçe
    Aksiyon Kullanıcı Tarih
    Kargo giriş yapıldı ARPA001 17.09.2014 09:38
    Kayıt alındı (319817987) TELESERVICE 19.09.2014 14:08
    Cihaz tamire alındı (319817987) TELESERVICE 19.09.2014 14:43
    Yedek parça bekliyor (319817987) TELESERVICE 12.11.2014 15:21
    Cihaz tamire alındı (319817987) TELESERVICE 12.11.2014 19:53
    Kapatıldı (319817987) TELESERVICE 12.11.2014 20:26
    Kargo çıkışı yapıldı (209173665768) TELESERVICE 12.11.2014 20:26
    Kargo Yüklendi (NECATİBEY) YURTICIKARGO 13.11.2014 15:03
    Kargo İndirildi (ŞAŞMAZ TRANSFER MERKEZİ) YURTICIKARGO 13.11.2014 18:08
    Kargo Yüklendi (ŞAŞMAZ TRANSFER MERKEZİ) YURTICIKARGO 13.11.2014 18:28
    Kargo İndirildi (ESKİŞEHİR TRANSFER MERKEZİ) YURTICIKARGO 14.11.2014 03:53
    Kargo Yüklendi (ESKİŞEHİR TRANSFER MERKEZİ) YURTICIKARGO 14.11.2014 05:49
    Kargo İndirildi (BOZÜYÜK) YURTICIKARGO 14.11.2014 09:35
    Kargo Yüklendi - Kuryede/zimmetlendi (dağıtıma çıktı) (BOZÜYÜK) YURTICIKARGO 14.11.2014 10:36
    Teslim Edildi (BOZÜYÜK) YURTICIKARGO 14.11.2014 18:57



    Arkadaşlar daha önce de konu ile ilgili yazmıştım. Hakem heyetine başvuruda bulunmuş ve telefonu aldığım site ile irtibata geçip onlara iadeli taahhütlü Fatura Bedeli iadesi istediğimi belirtmiştim . Fakat şuana kadar hiç kimse tarafıma dönüş yapmadı. Cihaz bugün onarılmış ve kargo ile elime ulaştı. Ben bedel iadesini istiyorum. Onarımdan gelen cihaz şimdi ne olacak. Beklemeye devam mı etmeliyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gripin_one

    quote:

    Tarihçe
    Aksiyon Kullanıcı Tarih
    Kargo giriş yapıldı ARPA001 17.09.2014 09:38
    Kayıt alındı (319817987) TELESERVICE 19.09.2014 14:08
    Cihaz tamire alındı (319817987) TELESERVICE 19.09.2014 14:43
    Yedek parça bekliyor (319817987) TELESERVICE 12.11.2014 15:21
    Cihaz tamire alındı (319817987) TELESERVICE 12.11.2014 19:53
    Kapatıldı (319817987) TELESERVICE 12.11.2014 20:26
    Kargo çıkışı yapıldı (209173665768) TELESERVICE 12.11.2014 20:26
    Kargo Yüklendi (NECATİBEY) YURTICIKARGO 13.11.2014 15:03
    Kargo İndirildi (ŞAŞMAZ TRANSFER MERKEZİ) YURTICIKARGO 13.11.2014 18:08
    Kargo Yüklendi (ŞAŞMAZ TRANSFER MERKEZİ) YURTICIKARGO 13.11.2014 18:28
    Kargo İndirildi (ESKİŞEHİR TRANSFER MERKEZİ) YURTICIKARGO 14.11.2014 03:53
    Kargo Yüklendi (ESKİŞEHİR TRANSFER MERKEZİ) YURTICIKARGO 14.11.2014 05:49
    Kargo İndirildi (BOZÜYÜK) YURTICIKARGO 14.11.2014 09:35
    Kargo Yüklendi - Kuryede/zimmetlendi (dağıtıma çıktı) (BOZÜYÜK) YURTICIKARGO 14.11.2014 10:36
    Teslim Edildi (BOZÜYÜK) YURTICIKARGO 14.11.2014 18:57



    Arkadaşlar daha önce de konu ile ilgili yazmıştım. Hakem heyetine başvuruda bulunmuş ve telefonu aldığım site ile irtibata geçip onlara iadeli taahhütlü Fatura Bedeli iadesi istediğimi belirtmiştim . Fakat şuana kadar hiç kimse tarafıma dönüş yapmadı. Cihaz bugün onarılmış ve kargo ile elime ulaştı. Ben bedel iadesini istiyorum. Onarımdan gelen cihaz şimdi ne olacak. Beklemeye devam mı etmeliyim.

    Thhden karar çıkmadan bedel iadesinde bulunsanız bile size ödeme yapmaya yanaşmazlar siz telefonunuzu kullanın thhden karar çıktığında bedel iadesini yine alırsınız problem yok sadece sabredin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: DallasPage

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Arkadaşlar konu açarak sormuştum ama deneyimliler burada sanırım bi de buraya sorayım telefonum 1,5 aydır teleservicede thh ne de başvurdum ama karar 5 ayda çıkar demişler.elimdeki telefon ise çok kötü durumda konuşmak bile çok sıkıntı.arızalı telefonumu servisten alıp kullanabilir miyim? Ekran lekesi vardı çalışır durumdaydı,süreçte bi sıkıntI olur mu yada garanti verir mi

    telefonunuzu alın istediğiniz gibi kullanın süreç işlesin hiçbir problem olmaz sabırlı olun

    Cihazınızı servisten aldığınız anda THH haklarınızı kaybettiğinizi açıkça beyan etmektedir.

    Tüketicileri yanıltmayın lütfen.

    Hoca ara 175 i sor. Cihazi alirsan haklarini kaybedersin bu kadar basit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.