Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.138
Cevap
33
Favori
241.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reber65

    bende bir firmadan koşu bandı aldım. ürün 2 ay dolmadan arıza verdi. arıza kaydının üstünden 2 ay geçti hala çözülmedi. bugün aradım para iadesi istedim.
    ardından parçaları tedarik ettik haftaya gelip tamir edeceğiz dediler bende kabul etmedim. size döneceğiz dediler.

    benim merak ettiğim ürünün nasıl teslim edileceği. kargo masrafı falan kime ait oluyor ve iade kabul etmezlerse takip edilecek yasal süreç nedir.

    Koşu bantları sıkıntılı ürünlerdir. Bunların doğru dürüst servisleri yoktur. Olan servislerde kanun dinlemezler. Eğer elinizde servis kayıt fişi veya kargo fişi varsa (kargo firmasından isteyebilirsiniz) tüketici hakem heyetine gidin. Süreci size verecekleri dilekçeye kısaca yazınız. Satın aldığınız yerin adres bilgilerini ve ne talep edeceğinizi kısaca yazın. FaturaniZ varsa fotokopisini ekleyin.Sonra evinize gidin çayınızı yudumlayin. Sadece sabırlı olun.Thh ye arasira uğrayıp bilgi alın.Thhden sonra firma ve servis ile muhatap olmayın. Ve şikayet ederken servisten değil satın aldığıniz yerden veya ithalatci firmadan para iadesi isteyin. Servis muhatabınız değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avantis -- 19 Haziran 2014; 21:17:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar iyi günler bana yardım edebilirmisiniz ?
    Eylül 2013te ankaradan bi vodafone bayiinden aldığım Huawei Ascend P6 modeli telefonumun anakartı yandı bende önce firma ile iletişime geçip garanti için nereye göndermem gerektiğini sordum Teleservice gönderin dediler bende gönderdim.

    telefonum gayet hızlı bi şekilde yapılıp kargolama süreleri dahil 11 günde elime ulaştı. anakart değişmiş fazladan bide sim yuvası değişmiş.
    avea hattımı kullanamıyodum telefonda ama vodafone hattı kullanıyodum aveadan yedek hat çıkardım ama nafile bi kaç gün içinde telefonuma mesaj geldi imei kaydı yapılmadığı için kapanacaktır diye. telefon kapandı teleservisi aradım arkadaşlar bilgisayar üzerinden halletcekler dediler 1 hafta oldu tık yok hala açılmadı aradım tekrar servisi kavga dövüş cihazı tekrar gönderin dediler. bu arada telefonum açılırken siyah ekranda bi parça solukluk olduğunu farkettim ama arıza olarak yazmayı unuttum daha doğrusu telefonun parasına alma ihtimli geldi aklıma. 5 gün önce tekrar gönderdim bi gün sonra kargo teslim alınmış. ve hala cihaz takipte teleservis kayıt açmamış

    şimdi arkadaşlar 1) imei kaydı yapılmadan gönderilmiş 2) ekranda ilk garantiden sonra sıkıntı çıktı ortaya ve telefon şuan garantide ve ben telefonun iadesini bi şekilde yaptırabilirmiyim tüketici haklarına başvursam bu telefondan parayı alıp kurtulmak istiyorum ne yapmalıyım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fkaya66 -- 17 Temmuz 2014; 2:15:30 >




  • iyi günler arkadaşlar gittigidiyordan sony playstation 4 aldım. Ürünü aldıktan 5 gün sonra bozuldu hata yaptım iade hakkım varmış sanırım kullanmadım garantiye verdim yaptılar kullandım ürünü 30 gün sonra ürün tekrar başka bir arıza verdi, 19.06.2014 tarihinde servise verdim o günden beridir 5-6 kere aradım ama ürünün hala tamir edilmediğini söylediler. Dün itibariyle 20. iş gününü doldurdu. Yarın 21. iş günüm ürünü 1348 liraya aldım bu ücretteki bir mal için hakem heyetine başvurabiliyormuyum yoksa tüketici haklarına mı gitmem lazım.

    Ayrıca aldığım ürün bu sanırım parelel ithalat denilen kapsama giriyor malum internetten aldım yukarıda da belirttiğim üzere sony garantili değil kendi anlaşmalı oldukları bir yerden garanti vermişler. Yine başvurabiliyorum değil mi?
  • Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2014'den başlayarak 1.272,19 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2014'den başlayarak 3.321,17 TL'dir.

    *2014 yılı değerleri, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 22. maddesindeki usule göre Üretici Fiyatları Endeksinde meydana gelen ortalama % 6,77 (altı virgül yetmişyedi) oranında artış esas alınarak belirlenmiştir.

    __________________________________________________ ______________
    BÜyükşehirde yaşıyosanız heyete yoksa doğrudan mahkemeye gitmeniz gerekiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fkaya66 -- 17 Temmuz 2014; 2:13:09 >
  • Merhaba arkadaşlar lenovo z580 i garantiye vermiştim 20 iş günü dolmasına rağmen değişim formu alamıyorum.Sebep; bi kaç arızadan gitmişti bunlardan birine ücret çıkarıldı fan taraklarının kırılması yüzünden bende diğer garanti kapsamında olan sorunların yapımını talep ettim ve ödeme yapmadım alt kasa değişimi için.Şimdi bunu sebep göstererek değişim alamayacağımı söylüyorlar ancak 129 TL (alt kasa değişimi için) ücreti ödemem halinde değişim alabileceğim söylendi.
    Böyle birşey olabilir mi? bunu yapmaya hakları var mıdır? sonuçta ödesemde ödemesem de değişim hakkım var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barinal -- 12 Ağustos 2014; 20:28:55 >
  • barinal B kullanıcısına yanıt
    Ödeme yapmayın.. Öderseniz bunu aleyhinize kullanabilirler.. Tam değeri hatırlamıyorum belli bir değerin altı için kaymakamlığa o değerin üstü için il hakem heyetine başvurmanız gerekiyor.. Faturanızın bir fotokopisi ve ürünü firmaya verdiğiniz günü belirten servis formunu servisten alın.. Bunlarla birlikte size orada bir form verecekler, siz bu forma garanti kapsamına giren hasarlar için firmaya ürünü verdim fakat 20 iş günü içinde geri dönüş yapılmadı, bu sebepten dolayı ürün değişim veya ürün fiyat iadesi haklarından birini kullanmak istediğinizi belirtin.. İl hakem heyeti veya ilçe hakem heyeti hangisi şikayet kapsamında ise size 3-10 hafta arası döner muhtemelen.. Başvurduktan sonra firmayı arayın servisten daha yetkili bir kişiyle görüşmek istediğinizi söyleyin, kendinizden emin bir şekilde; hakkınızı eninde sonunda alacağınızı hem firma hem de kendi açınızdan aranızda anlaşmanın her iki taraf açısından daha avantajlı olacağını, özellikle firmanın itibarı açısından aranızda anlaşmanın elzem olduğunu belirtin.. Umarım istediğinizi alırsınız..




  • Fernando! kullanıcısına yanıt
    bugün yaklaşık 1 saat konuştum konuşmalarımın ortasında hep kesildi yeniden aradım hep farklı şeyler söylendi öncelikle yapılmasını istemediğim fiyat ödemesini yapmadığım için değişim olmayacağını yedek pc bile alamayacağımı söylediler.Ancak garanti kapsamı dışındaki sorunun ödemesini yaptıktan ve 20 iş gününü geçmesi halinde değişim talebim onaylanırmış bu şekil söylediler.Ben üstlerine gittim sonuç olarak bunu reddettim ve garanti kapsamında olan sorunlar yüzünden 20 iş gününün geçtiğini belirttim en sonunda 130 TL garanti dışı kalan sorunun ödemesini yaparsam 20 işgünü beklemenize gerek kalmaz denildi ve talebim alındı.Yeniden fatura bekliyorum ödemeyi yapıp değişimi alıcam ancak bu şekil olur dediler.
    Doğrumu yapıyorum yanlış mı bilmiyorum açıkcası pm atabilirseniz daha detaylı anlatmak isterim biraz karışık rica ediyorum şu işi çözmem gerek artık.




  • İyi günler,

    Tam 2 ay önce 02.07.2014 tarihinde Pioneer marka teybimi DİGİCOM servisine gönderdim. Dediklerine göre 09.07.2014 tarihinde ellerine geçmiş. O tarihten beri ürünümü yollamadılar. 3 hafta önce aradığımda iki üç güne yollarız dediler, geçen hafta çarşamba aradığımda bugün çıkışını yapıyoruz dediler ancak yarın bir hafta olmasına rağmen hala gelen giden yok.

    Bu konuda birkaç sorum var:

    1. Bunları tüketici mahkemesine şikayet etmeyi düşünüyorum. Bu mümkün müdür? Başvursam nasıl sonuç alırım.

    2. Kesinlikle tamir edilmiş şekilde geri almak istemiyorum. 2 ay tamir süresi olmaz. Ya yenisini ya da paramın iadesini istiyorum nasıl bir yol takip etmemi önerirsiniz.


    Vallahi çıldıracağım artık bu şirket yüzünden
  • WEBDE BULAMADIĞIM FARKLI BİR SORUNUM VAR:

    garantisi devam eden bir telefonun ekranı çatladı. malum benim hatam..
    ve yetkili servise verdim. ücretini de ödedim.
    yani ürün garanti dışı, ücretli tamir edilecek.

    ama bir türlü edilemedi gitti......
    tam 14 iş günü oldu.

    bu durumda, eğer 20 iş gününü geçerse, yeni ürün talep hakkım var mıdır?
    bununla ilgili hiçbir bilgi bulamadım.

    ürün garantili ama ekran çatlaması (kullanıcı hatası) nedeniyle ücretli tamir görüyor.
    bu durumda 20 iş günü kanununa giriyor muyum acaba?
  • selam arkadaşlar benim şöyle bi sıkıntım var telefonum lg g pro 07.08 de perşembe günü kargoyla izmire servise gönderdim kargo şirketide 08.08 de teslim etmiş ama yetkili srvis biz ayın 13ünde teslim aldık diyo. bu durumda kimin beyanı esastır kargo şirketinin mi servisin mi. eğer kargo şirketiyse20 günlük garanti süresi dolmuş demektir yok servisn beyanı ise 2-3 günleri daha var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur3790 -- 2 Eylül 2014; 22:02:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur3790

    selam arkadaşlar benim şöyle bi sıkıntım var telefonum lg g pro 07.08 de perşembe günü kargoyla izmire servise gönderdim kargo şirketide 08.08 de teslim etmiş ama yetkili srvis biz ayın 13ünde teslim aldık diyo. bu durumda kimin beyanı esastır kargo şirketinin mi servisin mi. eğer kargo şirketiyse20 günlük garanti süresi dolmuş demektir yok servisn beyanı ise 2-3 günleri daha var

    Tüketici hakem heyetine giderseniz kargo teslim tarihini baz alırsınız ve haklı çıkarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    WEBDE BULAMADIĞIM FARKLI BİR SORUNUM VAR:

    garantisi devam eden bir telefonun ekranı çatladı. malum benim hatam..
    ve yetkili servise verdim. ücretini de ödedim.
    yani ürün garanti dışı, ücretli tamir edilecek.

    ama bir türlü edilemedi gitti......
    tam 14 iş günü oldu.

    bu durumda, eğer 20 iş gününü geçerse, yeni ürün talep hakkım var mıdır?
    bununla ilgili hiçbir bilgi bulamadım.

    ürün garantili ama ekran çatlaması (kullanıcı hatası) nedeniyle ücretli tamir görüyor.
    bu durumda 20 iş günü kanununa giriyor muyum acaba?

    Tost makinesinde başıma böyle bir şey geldi. Arzum marka. Bir parçasını kırdım ve kullanıcı hatası olarak değerlendirildi. Kırılan parça ücret karşılığı 20 günde tamir edilmedi ve servis kırılan parçanın ücretini ödemek şartıyla yeni tost cihazı verdi. Para ödediğim için aldığım cihazın garantisi sıfırdan başladı. 20 günde tamir edilmezse değişim için baskı yapın. Ekran parasını oderseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1453rpm

    İyi günler,

    Tam 2 ay önce 02.07.2014 tarihinde Pioneer marka teybimi DİGİCOM servisine gönderdim. Dediklerine göre 09.07.2014 tarihinde ellerine geçmiş. O tarihten beri ürünümü yollamadılar. 3 hafta önce aradığımda iki üç güne yollarız dediler, geçen hafta çarşamba aradığımda bugün çıkışını yapıyoruz dediler ancak yarın bir hafta olmasına rağmen hala gelen giden yok.

    Bu konuda birkaç sorum var:

    1. Bunları tüketici mahkemesine şikayet etmeyi düşünüyorum. Bu mümkün müdür? Başvursam nasıl sonuç alırım.

    2. Kesinlikle tamir edilmiş şekilde geri almak istemiyorum. 2 ay tamir süresi olmaz. Ya yenisini ya da paramın iadesini istiyorum nasıl bir yol takip etmemi önerirsiniz.


    Vallahi çıldıracağım artık bu şirket yüzünden

    Bahsettiğiniz durum garanti kapsamında yaşandı ise durmanız hata. Tüketici mahkemesine değil hakem heyetine giderseniz daha hızlı sonuç alırsınız. Kesinlikle gidin kazanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • avantis A kullanıcısına yanıt
    Ekran parasını ödedim bile.. Hem de 2 hafta önce..
    Ama hala gelmedi. Tam 15 iş günü olacak yarın..

    20 dolarsa eğer, heyete gideceğim o halde..

    Cevabınız için çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1453rpm

    İyi günler,

    Tam 2 ay önce 02.07.2014 tarihinde Pioneer marka teybimi DİGİCOM servisine gönderdim. Dediklerine göre 09.07.2014 tarihinde ellerine geçmiş. O tarihten beri ürünümü yollamadılar. 3 hafta önce aradığımda iki üç güne yollarız dediler, geçen hafta çarşamba aradığımda bugün çıkışını yapıyoruz dediler ancak yarın bir hafta olmasına rağmen hala gelen giden yok.

    Bu konuda birkaç sorum var:

    1. Bunları tüketici mahkemesine şikayet etmeyi düşünüyorum. Bu mümkün müdür? Başvursam nasıl sonuç alırım.

    2. Kesinlikle tamir edilmiş şekilde geri almak istemiyorum. 2 ay tamir süresi olmaz. Ya yenisini ya da paramın iadesini istiyorum nasıl bir yol takip etmemi önerirsiniz.


    Vallahi çıldıracağım artık bu şirket yüzünden

    Bahsettiğiniz durum garanti kapsamında yaşandı ise durmanız hata. Tüketici mahkemesine değil hakem heyetine giderseniz daha hızlı sonuç alırsınız. Kesinlikle gidin kazanırsınız.

    Hocam tekrar aradım bir hafta önce biz kargoya verdik dediler. Tamir mi gördü diye sordum evet dediler. Şimdi hocam ben bu teybi teslim alayım mı almayayım mı?

    Yenisini göndermeniz gerekmiyor mu diye sordum ama biz tamir ettik vs. kaçamak cevaplar verdi durdular.


    Dediğiniz gibi hakem heyetine gideceğim ve yeni ürün ya da paramın iadesini isteteceğim. Ancak ürünü teslim alıp da mı dava açayım almadan mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1453rpm

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1453rpm

    İyi günler,

    Tam 2 ay önce 02.07.2014 tarihinde Pioneer marka teybimi DİGİCOM servisine gönderdim. Dediklerine göre 09.07.2014 tarihinde ellerine geçmiş. O tarihten beri ürünümü yollamadılar. 3 hafta önce aradığımda iki üç güne yollarız dediler, geçen hafta çarşamba aradığımda bugün çıkışını yapıyoruz dediler ancak yarın bir hafta olmasına rağmen hala gelen giden yok.

    Bu konuda birkaç sorum var:

    1. Bunları tüketici mahkemesine şikayet etmeyi düşünüyorum. Bu mümkün müdür? Başvursam nasıl sonuç alırım.

    2. Kesinlikle tamir edilmiş şekilde geri almak istemiyorum. 2 ay tamir süresi olmaz. Ya yenisini ya da paramın iadesini istiyorum nasıl bir yol takip etmemi önerirsiniz.


    Vallahi çıldıracağım artık bu şirket yüzünden

    Bahsettiğiniz durum garanti kapsamında yaşandı ise durmanız hata. Tüketici mahkemesine değil hakem heyetine giderseniz daha hızlı sonuç alırsınız. Kesinlikle gidin kazanırsınız.

    Hocam tekrar aradım bir hafta önce biz kargoya verdik dediler. Tamir mi gördü diye sordum evet dediler. Şimdi hocam ben bu teybi teslim alayım mı almayayım mı?

    Yenisini göndermeniz gerekmiyor mu diye sordum ama biz tamir ettik vs. kaçamak cevaplar verdi durdular.


    Dediğiniz gibi hakem heyetine gideceğim ve yeni ürün ya da paramın iadesini isteteceğim. Ancak ürünü teslim alıp da mı dava açayım almadan mı?

    ürünü teslim alın kullanın problem değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • avantis A kullanıcısına yanıt
    çok sağolasın bu gün gidip sorucam
  • merhaba,

    16/08/2014 tarihinde cumartesi günü gold'un internet sitesinden aldığım sony ericson arc s telefonumu sakarya gold bayine donma ve konuşma esnasında ses gidip gelmesinden dolayı garanti kapsamında tamire verdim. bugün sakarya goldu aradım ve telefonumun durumunu sordum daha bilgimiz yok dediler. tamir süresini sordum 23 gün dedi cumartesileri dahil mi dedim dahil değil dedi. bunlarda kafama takıldı ve araştırdım biraz nette sonuca göre http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm linkteki resmi gazeteden anladığım kadarıyla cumartesileri de iş günü olarak sayılıyor ve böylece bugün itibariyle 30 Ağustos'u ( cumartesi ) çıkartırsak 16. gün bitmiş oluyor.

    1-) ilk verdiğim gün 1. gün olarak sayılır mı?
    2-) hesaplarıma göre 09/09/2014 tarihinde 20. gün dolmakta
    3-) çarşamba günü yani 21. günde gidip direk cıngar çıkartabilir miyim? :D:D
    4-) beni aramalarını mı bekliyim daha garanti olsun? :D
    5-) hakem heyetini arayıp daha detaylı bilgi alsam mı?

    yardımcı olabilirseniz sevinirim...
    saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ii_range -- 4 Eylül 2014; 22:18:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ii_range

    merhaba,

    16/08/2014 tarihinde cumartesi günü gold'un internet sitesinden aldığım sony ericson arc s telefonumu sakarya gold bayine donma ve konuşma esnasında ses gidip gelmesinden dolayı garanti kapsamında tamire verdim. bugün sakarya goldu aradım ve telefonumun durumunu sordum daha bilgimiz yok dediler. tamir süresini sordum 23 gün dedi cumartesileri dahil mi dedim dahil değil dedi. bunlarda kafama takıldı ve araştırdım biraz nette sonuca göre http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm linkteki resmi gazeteden anladığım kadarıyla cumartesileri de iş günü olarak sayılıyor ve böylece bugün itibariyle 30 Ağustos'u ( cumartesi ) çıkartırsak 16. gün bitmiş oluyor.

    1-) ilk verdiğim gün 1. gün olarak sayılır mı?
    2-) hesaplarıma göre 09/09/2014 tarihinde 20. gün dolmakta
    3-) çarşamba günü yani 21. günde gidip direk cıngar çıkartabilir miyim? :D:D
    4-) beni aramalarını mı bekliyim daha garanti olsun? :D
    5-) hakem heyetini arayıp daha detaylı bilgi alsam mı?

    yardımcı olabilirseniz sevinirim...
    saygılar...

    ürünü verdiğiniz gün 20 günlük süre başlıyor. Lakin bulunduğunuz bölgede servis varsa muhatabınız servistir gold ile işiniz yok.Cumartesi günü iş gününe dahildir kanunda açıkça belirtiyor. Bayramlar dahil değildir. İthalatçi firma Gold değilse sorumlusu gold değildir. 20 gün dolmadan da değişim veya para iade hakkınız var. Tamir edilmesini kabul etmeyin. Ama cihaz büyük ihtimalle yapılan testler sonucu sağlam olduğu söylenecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni kanuna göre cumartesi günleri iş günü mü sayılıyor acaba?

    Buraya sormadan önce googleda arattım ama bir sürü farklı bilgi var. net bir ifade bulamadım.

    Eğer c.tesi günü, iş günü ise telefonum 20 iş gününden fazladır serviste kaldı.
    fakat şu da var; teleservis cumartesi günleri çalışmıyormuş.
    bu onu haklı kılar mı bilmiyorum :(
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.