Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar benimde televizyonumda bir arıza vardı, ancak yetkili servis bunu arıza kabul etmediklerini söyledi. Israrlarım neticesinde o zaman genel merkezdeki servise incelenmek üzere(arıza olup olmadığının incelenmesi için -tamir için değil-) gönderelim dediler. Bu aşamada serviste geçen sürede aynı muameleyi görür mü? Yani 20 iş günü içerisinde ürünü bana teslim etmek zorundalar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kararsiztosba

    arkadaşlar benimde televizyonumda bir arıza vardı, ancak yetkili servis bunu arıza kabul etmediklerini söyledi. Israrlarım neticesinde o zaman genel merkezdeki servise incelenmek üzere(arıza olup olmadığının incelenmesi için -tamir için değil-) gönderelim dediler. Bu aşamada serviste geçen sürede aynı muameleyi görür mü? Yani 20 iş günü içerisinde ürünü bana teslim etmek zorundalar mı?

    incelenmesi için yolluyorsalar servis kağıdı vermezler, bu nedenle hiçbişey kanıtlayamazsın.

    önemli olan tvnin gerçekte ne sorunu olduğu ve servisin niye kabul etmediği. daha açıklayıcı olursan yardımcı olurum.
  • Arkadaşlar ben mediamarkttan bir mouse aldım mouste sorun cıktı.Sonra garantiye verdim.20 aralık 2013 te verdim.Bugün 10 ocak 2014 mediamarkta gittim.Sonra oradaki yetkili kişi ile konuştum.Bana cumartesi pazar sürelerinin sayılmadığını ve ürünün yenisini veya para iadesini gönderdikleri kişi yer kararveriyomuş.Bu doğrumudur.Yoksa benimi kandırıyolar anlamadım.
  • AsserTiVe kullanıcısına yanıt
    Pazar sayılmaz, cumartesi sayılır. Mağazaya teslim ederken almış olduğunuz servis fişindeki günden itibaren yılbaşı ve pazar günlerini çıkarınca 20 gün olması gerekiyor. 20 gün geçince ise servisin kararı sizi bağlamaz, mağaza yöneticisi ile konuşun ister para iadesi isterseniz de yeni ürün talep edebilirsiniz. Vermemekte diretirlerse gerekirse ortalığı yaygaraya verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq_

    arkadaşlar merhaba. laptopumu 17.12.2013'de lenovoyu arayıp arızalı olduğu bigisini verdim. 19'unda ürün kargolandı, 20'sinde ellerine ulaştı.
    20 iş günlük sürem ne zaman başlıyor? hakkımızı 21. gün mü aramaya başlıyoruz?
    cevap için şimdiden teşekkürler


    ellerine ulaştıktan sonra başlar benim bildiğim.Ama eğer mağazadan aldıysanız mağazaya verdiğiniz günden itibaren sanırım.
  • Merhaba arkadaşlar,

    Aralık ayında İpad Air aldım 32 gb yaklaşık 15 gün kadar kullandıktan sonra ekranında bir problem olduğunu farkettim ve yetkili teknik servisine götürdüm, tamir yapmadıklarını ve apple ürünlerinde bir sorun var ise birebir değişim yaptıklarını söylediler. Tamam dedim zaten ben de bunu istiyordum. 03.01.2014 Cuma günü servise verdim. Verdiğim zaman servisin değişim onayı için ürünü inceleyeceğini söyledi. Daha sonra 07.01.2014 tarihinde apple'a değişim olarak kaydı yapılmış cihazın. Şuan 21.01.2014 yani 16 iş günü( c.tesi dahil) dolmuş durumda. Arayıp bunu söylediğimde değişim için 20 gün süresi var amerikadan geliyor vs bi dünya şey anlattılar. Sorum, garanti belgesinde yazan 20 iş gününün değişim gibi durumlarda da geçerli olup olmadığı ?? Eğer geçerliyse son 4 günleri kaldı ve hala ortada ürün yok. Apple'a 7 ocakta bildirmişler değişim olacağını, 20 günlük süreyi hesaplarken neyi baz almalıyım?? İpad'i kliksa'dan almıştım bu arada. Sorularıma cevap verirseniz çok memnun olacağım, haydi görüşürüz




  • Öncelikle ilk bir ay içerisinde arıza yapan ürün yenisi ile değişim yapılır yada iade edilebilir.Sizin ürününüzde zaten değişecekmiş.Açıkçası bu süreci hızlandırmanız çok mümkün değil.
    20 iş günü yasal onarım süresidir.Bu süre aşılırsa değişim yada iade hakkınız doğar.Sonrasında ürün değişimi için bir müddet daha çeşitli sebeplerle bekletebilirler.

    Yasal haklarınızı kullanmaya kalksanız süre çok uzar ve karar çıktığında yine bekletilirsiniz.Bizim hakem heyeti ve mahkemelerimizin sonuçlanması uzun zaman alıyor.

    Size tavsiyem biraz daha beklemeniz.
  • PRODJ kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam, bekleyeceğim.
  • Hayırlı uğurlu olsun(!) Başlık böyle olsa daha güzel olurdu.
  • mesela garanti 30 ocakta bitiyor ben telefonu 28 inde versem garanti dahili oluyor mu? Yoksa mesela 10 unda verip garanti bitmeden almam sart mı para ödememek için?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ka_za -- 26 Ocak 2014; 1:04:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardım bekleniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ka_za kullanıcısına yanıt
    Garanti bitmeden vermiş olman yeterli. Ancak son güne bırakma yine de, sıkıntı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam arkadaşlar bir sorum olacak:

    teleservice garantili iphone 4S telefonum var. Bu telefon geçtiğimiz sene 1 kere arızalandı ve kapandı kaldı. Yerine kullanılmamış bir 4s gönderdiler.
    Şimdi bu ürün de arızalandı ve garantiye gönderdim(13 ocak)
    kargo giriş tarihi 14 ocak yazıyor.
    geliş tarihi 15 ocak yazıyor.
    16 ocak'ta da değişim kararı çıktı. IMEI numarasından sorguladığımda "değişim cihazı beklenmektedir" yazıyor.

    Öğrenmek istediğim konu şu: Ürün ellerine geçtiği tarihten itibaren 20 iş günü başlıyor mu? Cumartesi günü iş gününe dahil mi? Değişim beklenen ürün için para iadesi talep edebilmem için hangi güne(tarih olarak 10 şubat olarak hesapladım) kadar beklemem gerekli?
  • Ürün ellerine geçtiğinde iş günü başlar.( aslında kargoya verdiğinizgün başlaması gerekir ki bana sorarsanızda kargoya verdiğiniz gün başlar.Elinizde kargo teslim bilgileriniz varsa bu işe yarayabilir. )
    Cumartesi günü iş günü olarak sayılır.

    20 işgünü (pazar günler ve resmi tatiller variç ) geçtikten sonra ancak para iadesi isteyebilirsiniz.8 Şubat ta para iadesi talep edebilirsiniz.
  • PRODJ kullanıcısına yanıt
    Cevabın için teşekkür ederim. Kargo fişi yok ama yurtiçi kargodan tekrar isteyebilirim. Bu arada Cumartesi günü iş günü olarak sayılıyorsa 14 ocak'ta ellerine geçen ürünüm için 8 şubat değil 5 şubat ta mı gitmem lazım acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Garanti bitmeden vermiş olman yeterli. Ancak son güne bırakma yine de, sıkıntı olabilir.

    Teşekkürler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargoyu teslim aldıkları tarihten hesaplayınız.Kargoya verdiğiniz gün için herhangi bir hakem heyetini arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • arkadaşlar arızalı cep telefonunu garanti kapsamında servise göndermiştim ve 20 günlük sürede iade edilmediği için
    dava açmıştım bugün dava sonuçlandı ve lehime karar verildi.dilekçemde davalıdan telefonun ücretini talep etmiştim.
    bir ay sonra gel kararı al dedi hakim.kararı aldıktan sonra satıcı ile irtibata geçip parayı talep edeceksin vermezse icraya başvurursun dedi
    sizce davalı kişi parayı vermeme yoluna gider mi
  • Böyle bir ihtimal söz konusu.Fakat düşük bir olasılık.Belki 5-10 gün bekletirler ama parayı öderler.Sizin icra yoluyla parayı talep etmeniz onlar için daha masraflı olacaktır.Bunu göz önüne alıp işi uzatmazlar diye düşünüyorum.
  • PRODJ kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir işletmeye sahipler bilmiyorum şirketin adını değiştirip başkasının adına tekrar açıp, arandıkları zaman onlar artık burada yok diyecekler gibi kötü bir senaryo aklıma geliyor
    Çok mu paranoyak düşünüyorum acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.