Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.138
Cevap
33
Favori
241.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PRODJ kullanıcısına yanıt
    hocam peki cihaz 04,06,2013 te servise ulaşti bügün itibariyle servis süresi dolmuşmudur? kac defa aramama rağmen hala onarımda denildi. cihaz bedelini geri alabilirmiyiM? @PRODJ
  • Bugün itibariyle 24 işgünü dolmuş.Onlarla hiç uğraşmayın.Direk hakem heyetine para iadesi için müracaat edin.süreç 3-3,5 ay sürer ama sonunda paranızı alırsınız.
  • @PRODJ hocam telefon tutari 1.650 tl hakem heyeti kabul etmedi nereye başvura bilirim acil yardin lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz geç cevap yazabildim. Hakem heyetinin normalde kabul etmesi gerekir.size tuketici mahkemesinden başka seçenek kalmamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRODJ -- 2 Temmuz 2013; 21:09:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumartesi iş gününe giriyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heart06

    Cumartesi iş gününe giriyor mu?

    Evet cumartesi iş günüdür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRODJ

    quote:

    Orijinalden alıntı: heart06

    Cumartesi iş gününe giriyor mu?

    Evet cumartesi iş günüdür.

    KVK'da cihazım, bu gün 20. gün doldu. Cumartesiler de dahil madem. Cihaz bedel iadesi istemek için ne yapmam gerekiyor?
  • Birde bir sorum daha telefonu verdiğim tarih 11.06.2013 00.00 olarak gözülüyor, 11ini sayacak mıyım hesaplarken
  • 20 işgünü dolduysa telefonu onarım için bıraktığınız yer ile para iadesi istediğinizi belirtin.Kabul etmezlerse hakem heyetine başvurun.Bu süreç biraz uzun sürer 3-3,5 ay gibi ama lehinize karar çıkar.

    Bıraktığınız gün iş gününden sayılırmı emin değilim fakat sayılması gerekir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRODJ

    20 işgünü dolduysa telefonu onarım için bıraktığınız yer ile para iadesi istediğinizi belirtin.Kabul etmezlerse hakem heyetine başvurun.Bu süreç biraz uzun sürer 3-3,5 ay gibi ama lehinize karar çıkar.

    Bıraktığınız gün iş gününden sayılırmı emin değilim fakat sayılması gerekir diye düşünüyorum.

    teşekkürler, peki cihaz değişimi istersem yine 3-4 ay mı yoksa hemen mi?
  • Cihaz değişimi için öncelikle cihazı bıraktığınız yer ile irtibata geçin.Onlar değiştirmez yada onaralım derlerse ozaman değişim yada para iadesi için hakem heyetine başvurmanız gerekir.
  • Merhabalar. Ben kvk ya htc one x telefonumu 19.06.2013 tarihinde garantiye gönderdim. 02.07.2013 tarihinde telefon elime geçti. Malesef arızayı gidermeden göndermişler. Yazılım yüklemişler bakım yapmışlar. 12 günde yaptıkları şey bu kadar. Dokunmatik sorunum hala devam ediyor. Tekrar servise aynı sorundan göndereceğim. Dokunmatik sorunla günde onlarca kez karşılaşıyorum. Sorunu videoya kaydederek tekrardan servise göndereceğim. İzlesinler görsünler. Sorum şu. 12 gün geçti sorunu çözmeden geri geldi şimdi tekrar gönderdiğimde 1. günden mi başlayacağız. Kasıtlı mı yaptılar bunu. Ne yapmalıyım sizce. Fikri olan
  • arkadaşlar benim de birkaç sorum var bunlar:
    1.kvk ile ilgili bir telefon nokia c2-01 bunu ben bilirkişiye kendim göndercekmişim ve sonundada zaten aylar önce gönderdim hatta adını da vereyim tam olsun sarıyer kaymakamlığı evet ama kaymakamlığın işgüzarlığı değil değildir,tam tersine orda yani tüketici haklarında çalışan bir bayan elemanın işgüzarlığıydı 3 aydır ordan oraya dolaştım ama sonuç hiç tüketici hakları beni haksız buldu oysa ki ben kendimin hala haklı olduğumu biliyorum gerekirse de savunurum arkadaş ama bunu ne kendim o yorula yorula gittiğim bilirkişi'ye anlatabildim ya hoş bilirkişi mi bimezkişi mi neyse ne de kaymakamlıktaki görevli o kadın elaman'a anlatabildim sorun şudur ki cihaz elimden kalmasını ve 240.00 TL'paramı alamamdan yakınıyorum buyur burdan yak bu 1.
    2.bu telefon olayından daha önce olan bir sorun daha var o da 3g usb stick sanırım bu çok daha uzun sürmüştü bunda bilirkişiye felan gitmedim kendim göndermedim biryere kendileri halletmeye çalıştı ama bu da elimizde patladı olmadı aynen ama gene aynı kaymakamlıkta gene aynı muhatap olduğum veya olmak zorunda olduğum ırsi kadın sonuçta mecburen orda bir tek o vardı onla tüketici olarak muhatap oluyorduk ama neyse ya boşver geldi geçti bunlar ama haklı olduğumu bilerek onların haklı çıkması çok koyuyor adama bu arada 2.sorun olan 3g usb modem'de hala bende ve bunun garantisi devam etmekte hatta tüketici kaymakamlığından sonra da gönderdim,garantiye veya servise defalarca daha kötü oldu onarmadan göndermeyi geç direk yanlarını serviste çatlatmışlar ve kırmışlar yakmışlar micro sd yerini felan birde teleservice' bağlarbaşı çağla sok'. mı ne gönderdiğim yeri ama sonuçta bunda da haksız çıkmış olduğum için de geri servis hem para ücreti talep etti etmeye de devam ediyor du tüketici olarak avucumuzu yaladık en azından ben kendimce öyle oldu ya bu 2.sorunu en azından sim kart konusunda gönderdim ama 95.00 tl'yi veya yenisini bir üst modeliyle değiştirmek olmaz mı sadece en azından sim kartı okumayan kendiliğinden bozulan sim kartı okumayan 3g usb'nin bir üst modeli ile değişim almazlarmı garanti içinde halen ürün 24 aydı garantisi ama uzadı çünkü ben bunu en az 11 15 arası teknik servis'e yolladığımda serviste kalan süre garantiyi uzatıyor diye biryerde okumuştum bu doğru mudur? veya zorunlulukları yokmu
    değişim için,umarım derdimi anlatabilmişimdir en azından 2.sorunuma cevap alabilirsem teşekkürler.




  • mrb hocam cihaz değişimi hakkında sirketle anlaştik, yarın yenı cihaz göndereceklerini söylediler yanlız garanti sirketi pek güven vermıyor, eski cihazi gönderirseler aldıktan sonra herhangi bir işlem yapabilirmiyim acaba?
  • 17.06.2013 tarihinde garantiye ekran kartı verdim 20 iş gününü doldurdu mu ve iade isteyebilir miyim.???
  • arkadaşlar bişey sorayım.şimdi bu garanti olayında aldığımız firmaya veya servise verince fark eder mi? mesela teknosa internet sitesinden bi televizyon aldık.bozulunca markanın servisine verdik.servis de 20 iş gününde yapamadı bende dava açtım.bu durumda teknosa çıkıp da ürünü bana göndermediniz derse ne olur? alırken garantisine şu firma bakıyor diyolar sorun çıkınca bize niye göndermediniz diyorlar.bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    arkadaşlar bişey sorayım.şimdi bu garanti olayında aldığımız firmaya veya servise verince fark eder mi? mesela teknosa internet sitesinden bi televizyon aldık.bozulunca markanın servisine verdik.servis de 20 iş gününde yapamadı bende dava açtım.bu durumda teknosa çıkıp da ürünü bana göndermediniz derse ne olur? alırken garantisine şu firma bakıyor diyolar sorun çıkınca bize niye göndermediniz diyorlar.bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?

    öyle birşey diyemezler ,deseler bile farketmez.cihaz arızalarından dolayı servise gönderirsiniz ama kanunen ücret iadesi veya değişim gibi bir durumda muhatap satın aldıgınız firmadır.hakem heyetı veya tüketici mahkemesi şikayetlerınde servisi değil ürünü satın aldıgınız firmayı şikayet edersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    arkadaşlar bişey sorayım.şimdi bu garanti olayında aldığımız firmaya veya servise verince fark eder mi? mesela teknosa internet sitesinden bi televizyon aldık.bozulunca markanın servisine verdik.servis de 20 iş gününde yapamadı bende dava açtım.bu durumda teknosa çıkıp da ürünü bana göndermediniz derse ne olur? alırken garantisine şu firma bakıyor diyolar sorun çıkınca bize niye göndermediniz diyorlar.bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?

    öyle birşey diyemezler ,deseler bile farketmez.cihaz arızalarından dolayı servise gönderirsiniz ama kanunen ücret iadesi veya değişim gibi bir durumda muhatap satın aldıgınız firmadır.hakem heyetı veya tüketici mahkemesi şikayetlerınde servisi değil ürünü satın aldıgınız firmayı şikayet edersiniz.

    ben aldığım yeri şikayet ettim zaten fakat teknosa bize gönderseydiniz biz 20 iş gününde onu yaptırırdık diyor.direk servis yerine bizim üzerimizden göndermeliydiniz diyorlar.o zaman servislerin ne manası kalıyorsa.sonuç olark kararı hakim verecek yani bu durumlarda kesin bişey yok umarım yasaya aykırı bir karar vermezler.bundan endişeliyim yoksa tüketici heyeti olsaydı rahat olacaktım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    arkadaşlar bişey sorayım.şimdi bu garanti olayında aldığımız firmaya veya servise verince fark eder mi? mesela teknosa internet sitesinden bi televizyon aldık.bozulunca markanın servisine verdik.servis de 20 iş gününde yapamadı bende dava açtım.bu durumda teknosa çıkıp da ürünü bana göndermediniz derse ne olur? alırken garantisine şu firma bakıyor diyolar sorun çıkınca bize niye göndermediniz diyorlar.bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?

    öyle birşey diyemezler ,deseler bile farketmez.cihaz arızalarından dolayı servise gönderirsiniz ama kanunen ücret iadesi veya değişim gibi bir durumda muhatap satın aldıgınız firmadır.hakem heyetı veya tüketici mahkemesi şikayetlerınde servisi değil ürünü satın aldıgınız firmayı şikayet edersiniz.

    ben aldığım yeri şikayet ettim zaten fakat teknosa bize gönderseydiniz biz 20 iş gününde onu yaptırırdık diyor.direk servis yerine bizim üzerimizden göndermeliydiniz diyorlar.o zaman servislerin ne manası kalıyorsa.sonuç olark kararı hakim verecek yani bu durumlarda kesin bişey yok umarım yasaya aykırı bir karar vermezler.bundan endişeliyim yoksa tüketici heyeti olsaydı rahat olacaktım.

    sen şikayetını nereye yaptın ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    arkadaşlar bişey sorayım.şimdi bu garanti olayında aldığımız firmaya veya servise verince fark eder mi? mesela teknosa internet sitesinden bi televizyon aldık.bozulunca markanın servisine verdik.servis de 20 iş gününde yapamadı bende dava açtım.bu durumda teknosa çıkıp da ürünü bana göndermediniz derse ne olur? alırken garantisine şu firma bakıyor diyolar sorun çıkınca bize niye göndermediniz diyorlar.bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?

    öyle birşey diyemezler ,deseler bile farketmez.cihaz arızalarından dolayı servise gönderirsiniz ama kanunen ücret iadesi veya değişim gibi bir durumda muhatap satın aldıgınız firmadır.hakem heyetı veya tüketici mahkemesi şikayetlerınde servisi değil ürünü satın aldıgınız firmayı şikayet edersiniz.

    ben aldığım yeri şikayet ettim zaten fakat teknosa bize gönderseydiniz biz 20 iş gününde onu yaptırırdık diyor.direk servis yerine bizim üzerimizden göndermeliydiniz diyorlar.o zaman servislerin ne manası kalıyorsa.sonuç olark kararı hakim verecek yani bu durumlarda kesin bişey yok umarım yasaya aykırı bir karar vermezler.bundan endişeliyim yoksa tüketici heyeti olsaydı rahat olacaktım.

    sen şikayetını nereye yaptın ki

    garanti konusunda sana karşı hepsi sorumludur hakem heyeyine falan şikayette bulunduysan genelde satıcıyı ele alıyorlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nerturk -- 11 Temmuz 2013; 21:25:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.