Evde Tişörte Baskı
11 Cevap2902 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


143 Mesaj
25 Nisan 2011; 17:54:51 

Merhaba arkadaşlar.
Evde tişörte baskı yapmak istiyorum. Tişörtte yazı olacak ve yapabilirsem eğer küçük bir de resim olacak. Mürekkep püskürtmeli renkli yazıcım var. Nasıl yapabilirim acaba? Biraz araştırma yapsamda tam olarak bir şey bulamadım.


_____________________________


www.yemezler.org/?ref=88949



186 Mesaj
25 Nisan 2011; 17:59:23 

takipteyim


_____________________________

Bravalara Bravo


143 Mesaj
25 Nisan 2011; 18:27:28 

Up!
Daha önce hiç tişörte baskı yapan ya da yapmayı bilen yok mu ya?


_____________________________


www.yemezler.org/?ref=88949



 
98 Mesaj
25 Nisan 2011; 18:32:00 

Benim aklıma bir yöntem geliyor ama olur mu bilmem :D
Önce baskıyı gayet kaliteli bir şekilde düz kağıda basarız. Biliyorsunuz ki en kaliteli baskı seçildiğinde kağıt ıslak bir şekilde olur en başta. Bunu alırız baskılı yüzü tişörte gelecek şekilde koyarız ve üzerinden ütü ile geçeriz. Biraz silinik olur belki ama olur


_____________________________



243 Mesaj
25 Nisan 2011; 18:43:06 

0




şöyle bir kalıp bul

istediğin bir renk mesela sarı kırtasiyeye git sarı kumaş boyası de eve gel tencerede suyu kaynat yada çaydanlıkta ve boyayı içine koy kaynat kaynat karıştır

sonra kalıpların altını bal mumu yada normal mumu al sürt sonra kalıpları istediğin gibi diz ve kaynattığın boyalı suyu bu kalıpların içine dök ama yanlardan hiç bir şekilde taşmasın bekle 20 25 dk. tamamdır




_____________________________

Ya mekan yanlisti ya zaman, ya dusunceler yanlisti ya kararlar, ya soylediklerim yanlisti ya gozlerin ya ben yanlistim ya da sen

Biraz benden, çokça senden...
Ayrılmayalım işte, ben senden öteye gidemem


143 Mesaj
25 Nisan 2011; 18:52:09 

@GR33K
hocam açıkçası çok uğraş verici geldi bana. Ayrıca o kalıbı nereden bulacaz ya?

@iNSoMNiaC-HeRo
O zaman da silik çıkar hocam ne yazık ki. Bu tişört benim için biraz özel olacakta.


_____________________________


www.yemezler.org/?ref=88949



 
98 Mesaj
25 Nisan 2011; 18:58:58 

Dostum o zaman fotoğrafçılara yaptır Ben yaptım dersin olur biter.


_____________________________



243 Mesaj
25 Nisan 2011; 19:03:03 

kalıplar satılır bauhous yada büyük marketlerde falan



yok uğraşamam dersen al eve baskı makinası yap


olmadı buharlı ütüyle @iNSoMNiaC-HeRo dediği gibi yap buharlı ütüyü bas üstüne kağıdın


başka türlü olmaz gibime geliyor


_____________________________

Ya mekan yanlisti ya zaman, ya dusunceler yanlisti ya kararlar, ya soylediklerim yanlisti ya gozlerin ya ben yanlistim ya da sen

Biraz benden, çokça senden...
Ayrılmayalım işte, ben senden öteye gidemem


143 Mesaj
25 Nisan 2011; 19:47:57 

@GR33K
Hocam buralarda bauhaus, koçtaş gibi büyük marketler falan yok. O yüzden yapamayacağım.

Sanırım bi' fotoğrafçıya ya da reklamcıya yaptıracağım.


_____________________________


www.yemezler.org/?ref=88949



143 Mesaj
25 Nisan 2011; 21:00:17 

Hala evde tişörte baskı yapan biri çıkmadı, ilginç.


_____________________________


www.yemezler.org/?ref=88949



 
4 Mesaj
8 Ağustos 2012; 14:51:24 

ya aslında yurtdısında çift taraflı yapışkanlar oluyo. heryerde satılıyo türkiye de var mı bilemiyorum. basmak istedigin resmin boyutunda kesiyosun, çift tarafı da yapışkan oluyo bi taraf resme yapışıyo öbür taraf da tişörte fakat yıkanınca hemen atıyo. belki ütü ile geçilirse üstünden bişey olmayabilir. bilemedim ama biraz riskli.


_____________________________



 
59 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:49:19 

Tişört + baskı 20 tl. 1 - 2 gün içerisinde kargoya verilir


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Evde Tişörte Baskı
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.293