- x
Peugeot RCZ Almayı düşünüyorum Süren Arkadaşlar Yardımcı Olursa Cok Sevinirim.
41 Cevap30654 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
215 Mesaj
20 Nisan 2011; 20:17:54 

Arkadaslar Rcz almayı düşünüyorum süren bakan test eden varsa ne tür bi araç kacışları nasıl ne yakıyo sorun verirmi en önemlisi hepsi bi kenara uzun süre kullanmasam bile aldım arabanın ömürlük gibi almak isterim .. Bu arac nasıldır sizce?


_____________________________

HIZ ÖLÜM DEĞİLDİRR...DİKKATSİZLİK ÖLÜMDÜR


383 Mesaj
21 Nisan 2011; 1:04:13 

yukarı!! Pederi ikna edersem bende yaz sonuna kapcam bi tane rcz


845 Mesaj
21 Nisan 2011; 2:37:32 

Tasarım, yakıt ve fiyat olarak bence çok uygun bir araç...

Fakat hepsinden önemlisi benim için bu aracın diğer spor ve benzeri araçlardan farkı düşük devirde max. tork'a ulaşmasıdır...

Teknik verilerine dikkat ederseniz 1600 cc, 156 hp'lik motora sahip bu araç 240 tork güç üretiyor ve en önemlisi de bu güçü sadece ve sadece 1400 devirde üretiyor. Yanlış bilmiyorsam BMW Z4'ler max. tork'a 3500 devirde, AUDİ TT'ler ise 4700 devirde max. tork'a ulaşıyor. Üstelik Z4'ün ve TT'nin torku da 200-300 civarı. Yani toplam güç olarakta RCZ'nin aşağı kalır bi yanı yok...

Tabi dizel motorlar gibi düşük devirde yüksek güç üretmesi yakıt olarakta tasarruf edeceğini akla getiriyor... Ama yine de teknik verilere göre 100 km'de 7 litre civarı bir yakıt yaktığı söyleniyor. Bir spor araba için bu bile bence çok uygun...

Eğer fiyatı biraz düşerse kesinlikle tercih edilebilir bi araç olur...


_____________________________



 
215 Mesaj
24 Nisan 2011; 2:28:46 

Lander sevgili arkadaşım bence pederi ikna et :) Güzel bi araç daima dikkat cekebilcek bi araç ve size sadece su kadar söylüyorum girenler okuyanlarda sunun farkını yaşasınlar.

407 Yi cogu arkadasımız yerden yere vuruyor. Bi dostum 407 aldı araba problemsiz gayet güzel gidiyor km si 100 bin gecti bi kere cok kötü almaz olaydım cok masraflı dedini duymadım.

307 Bi kac defa bende sürdüm pişman olunacak bi araç deil az yakıyor tek sorunu biraz savruluyor.

206 190 bin km yi sorunsuz düzenli bakımlarını yaptırmıs kişide satılık olarak gördüm.

Görmediklerimiz ..?

Herseyi bosverin bakarsanız bag bakmazsanız dag olur siz mercedes almıyorsunuzki alın 2 senede bir bakıma götürün ..

Rcz nin es degerinde mercedes e250 cgı coupe var ikinci eli 60 bin £ kac binlerde araç özelliklere gelince .

1800 cc max 200 hp Başarılı araç asla ve asla mercedes hiç birşeyle kıyaslamam ama RcZ Kendi Konseptinde SLK CLK E COUPTE TT Z4 Vs en donanımlı en uygun cokta cekici bi araç ve sununda altını cizmek istiyorum hiç bir üretici kötü mal üretmek istemez 2 bin tl kar etcem diye milyar dolarlık isimlerini lekelemezler fransız malı'na biniyorsunuz cin değil en azından okuyorum işcilik kötü vs denilmiş.
Scriccoyla kıyaslanıyo kactane scriccoda koltuk ısıtma vs var metalik boya özel jantı bile opsiyonel navigasyonlu teyibe 5 6 bin tl gibi bi fiyat sölüyorlar Mercedesle Bmw yle kıyaslamam ama Vw Kıyaslarım .. Forumda ne kadar yazılmıs cizilmiş bilmiyorum ama bizzat yaşadım Ailemden bir kişide 2009 model ilk cıkan su anki son kasa golf almıstık ve ozamanlar scriccoyla aynı para ve aynı donanımlarda idi higline paket dsg şanzuman vs arac durduk yere trafikte şanzuman indirdi sag kapıdan acayip acayip sesler geliyordu kontak cektimizde gelmiyordu ve sizin begenmediniz pejo satıcılarından daha beter bi dod servisi ki yıllardır araba alıp verdimiz değiştirdimiz yerin müdürü ise 0 arac'a biz birşey yapamayız aracınızın cıkan tüm problemi garantiden karsılanır gibi birşey denildi ve kimsede ilgilenmedi .. Kimse kimseyle ilgilenmiyo bu sadece dod veya pejoya özel birşey değil ben sanayide güvendim ustalara götürüyorum işcilik konusunda cok titiz cok güzel en güzel parçalarıda takıyorlar güler yüz muhabbet birlikte test etme çay içme cok güzel bi şekilde agırlıyorlar artık gittimde kendi yerimmiş gibi bırakıyorum cıkıyorum .. Cünki adamlar müşterinin değerini biliyorlar bu gün z4 kullanıcısıyım soran olursa Rcz alcam inşallah aklımdaki araba 0 Rcz nın garantisi bozulması pahasına bile gerekirse Maslak sanayiye götürürüm bu arada . Borusan otonun serviside gercekten cok ilgili .. Pejo'yada ön yargıyı biraz kaldırın arkadaslar her arabaya bakmassanız size bir gün küser sonucta..


_____________________________

HIZ ÖLÜM DEĞİLDİRR...DİKKATSİZLİK ÖLÜMDÜR


4086 Mesaj
24 Nisan 2011; 14:19:06 

Ben kullandım. 1,6 THP 200HP düz vites. Ara hızlanmaları çok çok iyiydi. Tabi kişiden kişiye değişir ama bence tam alınası bir araç. Yoldan geçerken herkesin gözü üzerinde. En çok hoşuma giden özelliği aracı sessiz kullanmak istersen 4000 devir altında tutman yeterli. Ama o büyüleyici sesi duymak istiyorsan 4000 devirin üstüne çıkmak gerek. Kemikli vites geçişleri, hassas direksiyon, sert süspansiyon.. Tam anlamıyla bir spor araç.
Bu arada bir süre araç içinde arkada oturdum, birazcık işkenceye dönüşüyor diyebilirim. Kısa mesafe yolculuklar için problem yok ama uzun yola tahammül edilmez. (Boyum: 1,85m)
Tabi bunu eksi olarak algılamayın. Zaten o tarz spor araç kullanacak adam bunları göz önüne alacaktır..


_____________________________



 
34 Mesaj
24 Nisan 2011; 23:54:17 

selam bende 10 yıldır peugeot kullanıcısıyım bir çok kişi peugeot kötü yok şöyle yok böyle diyip duruyor bunu diyenlerde zaten hayatları boyunca bu zevki yaşamamış insanlardır bence öncelikle türkiyede fabrikası olmayıpta en ucuz parça fiyatı olan tek avrupa araba diyebilirim peugeot için bugün nereye götürseniz mutlaka anlayan birileri var oldukça basit ama bi okadar sağlam bir motor yapısına sahip bunun en güzel örneğinide 24 saat boyunca yarışılan meşhur leman yarışıdır dizel motorla birinci olmuştur rcz ye gelince ben sürme şansına eriştim aracı mükemmel bir yol tutuş soluksuz hızlanma 4000 devirden sonra müthiş homurdama park ettiğiniz gezdiğiniz heryerde ilgi odağı olma garantisi veren bir araç kesinlikle imkanın varsa al derim 2011 modellerde sedefli beyaz çıkmıyor ama elinde kalan bayii varsa o rengini al derim şimdiden hayırlı olsun...


_____________________________



7814 Mesaj
25 Nisan 2011; 12:33:45 

156 hp otomatik sahibiyim. Bilmek istediğiniz şeyler için yardımcı olabilirim. Genel olarak bir yorum yapmak gerekirse spor bir araç sert bir sürüşü var konfor arayanlara göre bir araç değil. Bozuk yolda kullanımı rahatsız edici olabiliyor sert darbeler hissedebiliyosunuz ama yol düzgünse verdiği keyfi anlatamam,yol tutuşuda çok başarılı. Performansı iyi gaza bastın mı zorlanmadan fırlıyor. Şehir içi 9-10 litre yakıyor malum istanbul trafiği her daim dur kalk. 2 kişilik bir araç arkaya yetişkin birinin binmesi pek sağlıklı olmicaktır.Hoşunuza gidicek en büyük artısıda inanılmaz dikkat çeken bir araba öyle bir bakıyorlarki içine zıplicaklar sanki. Ben pişman olmassınız diyorum bu fiyata böyle bir kasa ve performans fazlasıyla tatmin edici. Yakında rcz için özel body kit lerde gelir önünün 0 lı modelleri andırıyor olmasına bir çözüm olucaktır daha keskin,hırçın hatlar ince uzun farlar olsaymış çok daha iyi olucakmış. Ciddi bir şekilde almayı düşünenler test sürüşü yapın mutlaka ona göre karar verin ben test sürüşü yaptıktan sonra kesin kararımı verdim. Form dolduruyosunuz gün veriyolar kapına geliyolar


_____________________________

"I can see your soul at the edges of your eyes. It's corrosive, like acid. You got a demon, little man, and I don't like your face. It makes me want to do things to it. I see you again, I'm putting you down. There's a shadow on you, son."


 
33 Mesaj
25 Nisan 2011; 13:54:16 

Benim en cok merak ettiğim soru 200 bg lik verisyonun beyazı gelecek mi acaba Türkiye ye ?
Bunu nasıl ogrenebiliriz? Gercekten aracın beyazı mukemmel ama insanın aklıda 200 bg de kalıyor


_____________________________



3049 Mesaj
25 Nisan 2011; 14:23:24 

Bu aracın önünü ve direksiyonunu diğer Peugeot'lardan biraz farklı yapsalarmış çok daha süper olurmuş. Ama bu hali bile çok dikkat çekici. Scirocco bunun yanında çok sönük duruyor.


_____________________________



7814 Mesaj
25 Nisan 2011; 14:46:39 


quote:

Orijinalden alıntı: bende345

Bu aracın önünü ve direksiyonunu diğer Peugeot'lardan biraz farklı yapsalarmış çok daha süper olurmuş. Ama bu hali bile çok dikkat çekici. Scirocco bunun yanında çok sönük duruyor.


alışılagelmişin dışında çığır açıcak 2 koltuklu elit araçlara kafa tutucak bir model yapıyorsun aracın önünü 308 ile aynı,direksiyonuda klasik peugeot direkisyonu koyuyorsun bana görede büyük bir hata. Bu aracın eleştirilebilceği 2 yanı zaten. Dediğim gibi ilerde gelicek body kit lerle aracın önündeki 308 liği değiştirme imkanımız olabilir


_____________________________

"I can see your soul at the edges of your eyes. It's corrosive, like acid. You got a demon, little man, and I don't like your face. It makes me want to do things to it. I see you again, I'm putting you down. There's a shadow on you, son."


 
11 Mesaj
25 Nisan 2011; 16:11:51 

merhaba

200 bg düz vites kullancısıyım. Araç bu fiyata alınabilinecek en iyi araç diyebilirim. Türkiye yol şartları için bile çok sert bir araç diyemem bunbdan önce 207 rc kullanıyordum ve bana göre daha sert suspansiyona sahipti. Yakıt tüketimi konusunda kullanıma bağlı olarak değişkenlik gösteriyor. Dolu depo ile gazlamadan kullanıldığında 490 km max yapabildim.(tek bir sefer ) Bunun dışında 350-400 km arasınında bir mesafe gidebiliyorum. 53lt civarı depo doluyor

Türkiye paketi oldukça dolu diyebilirim. Peugeot alınabilinecek en iyi özellikleri ile getirtmiş arabayı. Fiyat yapısı olarak ingiltere sitesinden buradaki donanımları eklediğinde kafa kafaya geldiğini görebilirsin.

Bunun dışında renk konusunda henüz bir ilerleme olmadığını belirtmem gerek 200 bg hazirana kadar beyaz renk olmayacağını bayii den aldığım bilgi doğrultusunda belirtebilirim. Ancak illa beyaz olsun diyarsanız kaplama yaptırmak bir çözüm olabilir.

umarım yardımcı olabilmişimdir.



_____________________________



 
33 Mesaj
25 Nisan 2011; 16:26:58 


quote:

Orijinalden alıntı: megatarik

merhaba

200 bg düz vites kullancısıyım. Araç bu fiyata alınabilinecek en iyi araç diyebilirim. Türkiye yol şartları için bile çok sert bir araç diyemem bunbdan önce 207 rc kullanıyordum ve bana göre daha sert suspansiyona sahipti. Yakıt tüketimi konusunda kullanıma bağlı olarak değişkenlik gösteriyor. Dolu depo ile gazlamadan kullanıldığında 490 km max yapabildim.(tek bir sefer ) Bunun dışında 350-400 km arasınında bir mesafe gidebiliyorum. 53lt civarı depo doluyor

Türkiye paketi oldukça dolu diyebilirim. Peugeot alınabilinecek en iyi özellikleri ile getirtmiş arabayı. Fiyat yapısı olarak ingiltere sitesinden buradaki donanımları eklediğinde kafa kafaya geldiğini görebilirsin.

Bunun dışında renk konusunda henüz bir ilerleme olmadığını belirtmem gerek 200 bg hazirana kadar beyaz renk olmayacağını bayii den aldığım bilgi doğrultusunda belirtebilirim. Ancak illa beyaz olsun diyarsanız kaplama yaptırmak bir çözüm olabilir.

umarım yardımcı olabilmişimdir.



Cevap için teşekkürler. Zaten aracı eylül-ekim aralığında almayı düşünüyoruz şans işte gelir mi gelir..


_____________________________



7814 Mesaj
26 Nisan 2011; 12:53:16 

Aracın önü için böyle bir değişim yapılabilir gayet hoş durmuş audi r8 tampon veya buna benzer türden şeyler. Maslak sanayide soruşturmak lazım biraz ne yapılabilir,rcz için özel kit ler varmıdır yokmudur.

0


_____________________________

"I can see your soul at the edges of your eyes. It's corrosive, like acid. You got a demon, little man, and I don't like your face. It makes me want to do things to it. I see you again, I'm putting you down. There's a shadow on you, son."


 
215 Mesaj
4 Mayıs 2011; 22:23:47 

Ekostros gercekten beni ve bizi cok aydınlattın body kıt sorununu aşabiliriz diye düşünüyorum iyi tanıdım ustalar tuning ciler var yarın bi araştırma yapıp sana döne bilirim egerki böle bi niyetin varsa 9 10 litre bana göre hiç birşey böle bi araca göre performansı yeterli olur diye düşünüyorum... Bmw Z4 2,5 kullanıcısıyım düşüncem su acaba performans bakımından cok eksiklik hissedermiyim 1,6 modelını dusunuyorum beyaz alıcagım ıııcın test surusü içinde isim numara adres falan aldılar döncez size dediler.. Acaba 2.0 lıkmı alsam


_____________________________

HIZ ÖLÜM DEĞİLDİRR...DİKKATSİZLİK ÖLÜMDÜR


 
11 Mesaj
7 Mayıs 2011; 9:43:41 

quote:

Orijinalden alıntı: c.4citamm

Ekostros gercekten beni ve bizi cok aydınlattın body kıt sorununu aşabiliriz diye düşünüyorum iyi tanıdım ustalar tuning ciler var yarın bi araştırma yapıp sana döne bilirim egerki böle bi niyetin varsa 9 10 litre bana göre hiç birşey böle bi araca göre performansı yeterli olur diye düşünüyorum... Bmw Z4 2,5 kullanıcısıyım düşüncem su acaba performans bakımından cok eksiklik hissedermiyim 1,6 modelını dusunuyorum beyaz alıcagım ıııcın test surusü içinde isim numara adres falan aldılar döncez size dediler.. Acaba 2.0 lıkmı alsam


merhaba

z4 2,5 ile hızlanma süreleri 200 bg versiyonun çok yakın yanlış bilmiyorsam 0,4 saniye var 0-100 hızlanmalarında çok önemli bir fark değil. Ama yakıt tüketiminde ciddi fark var diyebilirim. 156 bg versiyon bu nedenle seni kesmeyebilir orada fark 2 saniyenin üstüne çıkar. ayrıca 200bg düz vites versiyon yakıt tüketimi olarak otomatiğin altında kalıyor.
Acaba 2.0 mı alsam derken 1,6 200 bg olanı soyluyorsun dıye tahmın ediyorum çünkü aracın 2.0 versiyonu sadece dizel de var ve türkiyeye getirilmiyor.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megatarik -- 7 Mayıs 2011; 9:48:29 >


_____________________________



 
215 Mesaj
9 Mayıs 2011; 19:07:30 

Tabi 1,6 200 hp arkadasım kararsız kaldım cok kişi cok bambaşka şeyler diyo aslında aracımdan memnunum arka koltukları olsa değiştirmem diyebilirim 2,5 lik motordan sonrada cokta aşyalara düşemem :) yarın test sürüşüne cıkıcam izlenimlerimi tüm arkadaslarıma anlatıcam inşallah daha iyi bi karar veririm diye düşünüyorum ve yakıtı fazla düşünmüyorum sonucta 2,5 likten 1,6 200 hp ureten bi araba ne kadar yakabılırkı yakıt problem değil iyi gitsin tipide hosuma gidiyo bide yol tutusuna onay verdimmi alırım biraz sert araba kullanan bi yapım var. :)


_____________________________

HIZ ÖLÜM DEĞİLDİRR...DİKKATSİZLİK ÖLÜMDÜR


176 Mesaj
25 Mayıs 2011; 16:10:48 

Dış tasarımı güzel de iç tasarımı bu seviyede bir araç için yetersiz olmuş bence.


_____________________________



5502 Mesaj
4 Haziran 2011; 15:30:17 


quote:

Orijinalden alıntı: c.4citamm

Tabi 1,6 200 hp arkadasım kararsız kaldım cok kişi cok bambaşka şeyler diyo aslında aracımdan memnunum arka koltukları olsa değiştirmem diyebilirim 2,5 lik motordan sonrada cokta aşyalara düşemem :) yarın test sürüşüne cıkıcam izlenimlerimi tüm arkadaslarıma anlatıcam inşallah daha iyi bi karar veririm diye düşünüyorum ve yakıtı fazla düşünmüyorum sonucta 2,5 likten 1,6 200 hp ureten bi araba ne kadar yakabılırkı yakıt problem değil iyi gitsin tipide hosuma gidiyo bide yol tutusuna onay verdimmi alırım biraz sert araba kullanan bi yapım var. :)

test sürüşü yapabildinizmi..?


9256 Mesaj
4 Haziran 2011; 16:54:30 

Bugun test sürüşü yaptım.

Dün akşam canım sıkıldı , test sürüşü talebi yaptım.
Bugun sabah arayıp 14:00 e kadar gelebilirsiniz dediler.
Açıkçası hemen arayacaklarını düşünmüyordum.

Kullandığım araç Carbon mu Yearling mi bilmiyorum ama siyah renkli 19 jantlı 1.6 156 6 otomatik şanzımanlı araçtı.
Öncelikle ilgili kişi aracı hiç tanıtmadı sadece yol tarifi konusunda yardımcı oldu.
Aracı çevre yolunda kulandım.

Öncelikle aracın içine binerken aracın bana göre olmadığını anladım. Koltuk , dikiz direksiyon ayarlarını yaptıktan sonra yola çıktım.
Malesef kullanıken çok tedirgin oldum. Boyum yaklaşık 188. Kafam tavana değmedi ama içi çok basık ve kasfetli.
Ayrıca yüksek orta konsol ve dar ön cam olduğundan birde hemen önümde iç dikiz aynası olduğundan sağa dönüşlerde hep kafamı eğerek kullandım.
Bırakın A sutunlarından kör bölgeleri görebilmeyi , viraj içindeki aracı bile dikiz aynası yüzünden zor görüyorsunuz.

Yalnız ergonomik bir araç isteyen illaki 3008 , 5008 tercih edecektir. Aracın tasarımından ötürü bu dezavantaja sahip olması normal.

Yaklaşık 110-120 km hızlarda sabit gezinirken sağ yolcu kapısının oralardan esinti sesi duyuyordum.

Vites geçişleri bana sarsıntısız geldi. Şanzıman sanki hadi hızlı gidelim der gibi en ufak gaza yüklenmede 2 vites bile düşürebiliyor.
Kullanımı bana keyifli geldi. Ayrıca hızlanmalarda vites düşürürken de sarsıntı yok ve motor gürültüsü de yok.

19 inch jantlara sahip olmasına rağmen konforsuz araba değil. Süspansiyon salınımları sert değil.

Sürücü koltuğu sanki hafif tıkırtı yapıyor gibiydi. Bunun haricinde aracın plastik aksamlarından ya da konsolundan çukurlu yollarda ses gelmiyor.

Beni rahatsız eden bir durumda direksiyon arkasındaki plastik parça. Hani şu anahtarı kontağa soktuğumuz alandaki plastik.
13 sene önce piyasaya çıkan 206 daki parçanın aynısı. İnsan bu tasarımdaki ve bu fiyattaki bir araçtan daha iyi plastik kalitesi bekliyor.
Yalnız konsol komple deri , kalite hissi yüksek.

Araç ile ilgili hiç düşüncem sorulmadı ve form bile doldurmadım bu arada.



_____________________________



 
197 Mesaj
9 Haziran 2011; 7:06:55 

Bu aracın 2. Eli çok fazlalaştı, sahibindende 25 ilan var.
Bunun nedeni nedir?
aracı alanlar memnun değil herhalde, hevesini alan bişiden rahatsız olup bırakıyor muhtemelen ?


_____________________________



2488 Mesaj
10 Haziran 2011; 12:31:20 

aynı şeyi ben de merak ediyorum?


_____________________________



 
197 Mesaj
14 Haziran 2011; 10:51:37 

Yok mu cevap verebilecek ??


_____________________________



 
11 Mesaj
17 Haziran 2011; 12:08:51 


quote:

Orijinalden alıntı: bod

Yok mu cevap verebilecek ??


sanırım prim yaptığı için genel olarak satılıyor 62,000 tl civarında galerıler bu aracı sattılar ılk cıktıgı zaman sımdı peugeot kampanyasında arac 73.000 olmus
onun dısında sorundan dolayı satan varmı tabı bılemem ancak benım aracımda herhangı bır sorun bulunmuyor


_____________________________



1315 Mesaj
28 Haziran 2011; 12:16:31 

1.6 200 hp yearling almak üzereyim.78.750 lirada anlaştık.Umarım iyi bir araba alıyorumdur

Bu arada bilgi vereyim.Peugeot gümrükten araba geçirmeyi durdurmuş.Euro ve dolar arttığından dolayı Temmuz ayında gelecek zam belli olasıya araç geçirmeyecekelrmiş gümrükten.Aldığımız bayi tanıdıktı bana genel emrkezden gelen maili gösterdi.RCZ'ler için minimum 3-4 bin zam gelirmiş.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1661 Mesaj
28 Haziran 2011; 13:01:37 


quote:

Orijinalden alıntı: ermanka26

1.6 200 hp yearling almak üzereyim.78.750 lirada anlaştık.Umarım iyi bir araba alıyorumdur

Bu arada bilgi vereyim.Peugeot gümrükten araba geçirmeyi durdurmuş.Euro ve dolar arttığından dolayı Temmuz ayında gelecek zam belli olasıya araç geçirmeyecekelrmiş gümrükten.Aldığımız bayi tanıdıktı bana genel emrkezden gelen maili gösterdi.RCZ'ler için minimum 3-4 bin zam gelirmiş.


Hala cayma hakkın varsa vazgeç...


_____________________________

Vanity is definitely my favorite sin.


4086 Mesaj
28 Haziran 2011; 14:45:22 


quote:

Orijinalden alıntı: ermanka26

1.6 200 hp yearling almak üzereyim.78.750 lirada anlaştık.Umarım iyi bir araba alıyorumdur

Bu arada bilgi vereyim.Peugeot gümrükten araba geçirmeyi durdurmuş.Euro ve dolar arttığından dolayı Temmuz ayında gelecek zam belli olasıya araç geçirmeyecekelrmiş gümrükten.Aldığımız bayi tanıdıktı bana genel emrkezden gelen maili gösterdi.RCZ'ler için minimum 3-4 bin zam gelirmiş.

Çok iyi seçim. Pişman olmayacaksın.


_____________________________



1315 Mesaj
28 Haziran 2011; 17:26:57 


quote:

Orijinalden alıntı: Vanity Fair




Hala cayma hakkın varsa vazgeç...


Niye hocam hayırdır?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


383 Mesaj
28 Haziran 2011; 18:17:45 


quote:

Orijinalden alıntı: Vanity Fair



Hala cayma hakkın varsa vazgeç...

Böyle ucu açık konusacagina nedenini soylermisin ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



29 Mesaj
10 Temmuz 2011; 21:52:56 



_____________________________



 
1301 Mesaj
12 Ağustos 2011; 12:00:15 


quote:

Orijinalden alıntı: c.4citamm

Lander sevgili arkadaşım bence pederi ikna et :) Güzel bi araç daima dikkat cekebilcek bi araç ve size sadece su kadar söylüyorum girenler okuyanlarda sunun farkını yaşasınlar.

407 Yi cogu arkadasımız yerden yere vuruyor. Bi dostum 407 aldı araba problemsiz gayet güzel gidiyor km si 100 bin gecti bi kere cok kötü almaz olaydım cok masraflı dedini duymadım.

307 Bi kac defa bende sürdüm pişman olunacak bi araç deil az yakıyor tek sorunu biraz savruluyor.

206 190 bin km yi sorunsuz düzenli bakımlarını yaptırmıs kişide satılık olarak gördüm.

Görmediklerimiz ..?

Herseyi bosverin bakarsanız bag bakmazsanız dag olur siz mercedes almıyorsunuzki alın 2 senede bir bakıma götürün ..

Rcz nin es degerinde mercedes e250 cgı coupe var ikinci eli 60 bin £ kac binlerde araç özelliklere gelince .

1800 cc max 200 hp Başarılı araç asla ve asla mercedes hiç birşeyle kıyaslamam ama RcZ Kendi Konseptinde SLK CLK E COUPTE TT Z4 Vs en donanımlı en uygun cokta cekici bi araç ve sununda altını cizmek istiyorum hiç bir üretici kötü mal üretmek istemez 2 bin tl kar etcem diye milyar dolarlık isimlerini lekelemezler fransız malı'na biniyorsunuz cin değil en azından okuyorum işcilik kötü vs denilmiş.
Scriccoyla kıyaslanıyo kactane scriccoda koltuk ısıtma vs var metalik boya özel jantı bile opsiyonel navigasyonlu teyibe 5 6 bin tl gibi bi fiyat sölüyorlar Mercedesle Bmw yle kıyaslamam ama Vw Kıyaslarım .. Forumda ne kadar yazılmıs cizilmiş bilmiyorum ama bizzat yaşadım Ailemden bir kişide 2009 model ilk cıkan su anki son kasa golf almıstık ve ozamanlar scriccoyla aynı para ve aynı donanımlarda idi higline paket dsg şanzuman vs arac durduk yere trafikte şanzuman indirdi sag kapıdan acayip acayip sesler geliyordu kontak cektimizde gelmiyordu ve sizin begenmediniz pejo satıcılarından daha beter bi dod servisi ki yıllardır araba alıp verdimiz değiştirdimiz yerin müdürü ise 0 arac'a biz birşey yapamayız aracınızın cıkan tüm problemi garantiden karsılanır gibi birşey denildi ve kimsede ilgilenmedi .. Kimse kimseyle ilgilenmiyo bu sadece dod veya pejoya özel birşey değil ben sanayide güvendim ustalara götürüyorum işcilik konusunda cok titiz cok güzel en güzel parçalarıda takıyorlar güler yüz muhabbet birlikte test etme çay içme cok güzel bi şekilde agırlıyorlar artık gittimde kendi yerimmiş gibi bırakıyorum cıkıyorum .. Cünki adamlar müşterinin değerini biliyorlar bu gün z4 kullanıcısıyım soran olursa Rcz alcam inşallah aklımdaki araba 0 Rcz nın garantisi bozulması pahasına bile gerekirse Maslak sanayiye götürürüm bu arada . Borusan otonun serviside gercekten cok ilgili .. Pejo'yada ön yargıyı biraz kaldırın arkadaslar her arabaya bakmassanız size bir gün küser sonucta..


aynen katılıyorum arkadaşın söylediklerine 2011 başında 308 cc aldım,Rcz ve ikisi arasında karar kılmak zorundaydım ve 308 cc de karar kıldım donanım olarak gerçekten üst sınıf bir araç ve dışardakilerden farklı,ama cabrio oluşu 308cc de karar kılmamı sağladı,ama 2. bir ara almak istesem yine tek kapı kesinlikle RCZ derim ;)


_____________________________



1781 Mesaj
14 Ağustos 2011; 10:33:53 

RCZ test etmiş birisi olarak o araç sadece yaşanır, her yönü ile ayrı bir olay gerek gidiş gerek görünüş


_____________________________



 
94 Mesaj
24 Ağustos 2011; 13:41:50 


quote:

Orijinalden alıntı: Melihdk

RCZ test etmiş birisi olarak o araç sadece yaşanır, her yönü ile ayrı bir olay gerek gidiş gerek görünüş


+1


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
28 Ağustos 2011; 17:29:23 

bu arac yerıne hyundai genesis coupe derim... spor bir araç alacaksın ama önden çeker olacak.. bu kadar ters birşey olabilir mi ?


78 Mesaj
1 Ekim 2011; 16:42:14 

RCZ kullanıcısı Mehmet Erel den anlatım ( bi siteden alıntı )


Mutluluk iksiri, Peugeot RCZ.

İddialı görüntüsü, sahibine sağladığı imajı ve orijinalliği buzdağının sadece su yüzündeki kısmı. Asıl olay direksiyona geçtiğinizde başlıyor. Konseptini gördüğüm zaman “keşke bu otomobili üretseler, muhteşem bir tasarım” diye düşünmüştüm. Otomobil dünyasında üretime geçen modellerin genelde konseptinden farklı olması ise işin üzücü tarafıydı. Peugeot kurmayları RCZ’i üretme kararı aldıklarını açıkladıktan bir süre sonra seri üretim ilk versiyon karşımızdaydı. Üstelik konsepti ile neredeyse hiç farkı olmadan.


Bu yazıyı sonuna kadar okuyacak zamanı olmayanlar için düşüncemi özetleyeyim. Peugeot RCZ bu güne kadar kullandığım uçuk fiyatlı olmayan en mükemmel spor otomobil.

Top Gear programı sunucusu Jeremy Clarkson’un Peugeot RCZ için söylediği “Madem bu kadar iyi bir otomobil yapabiliyordunuz, öncekilerle bizi niye meşgul ettiniz” sözü her şeyi açıklıyor sanırım.


Peugeot RCZ’i Audi TT’nin karşısına koymak gerek. Yenilikçi ve fantastik tasarımına ilaveten düşük fiyatıyla çok daha fazla otomobil severe ulaşabiliyor olması bu karşılaştırmada RCZ’nin en büyük artıları.


Bu otomobil için sadece üç eleştirim olacak. Birincisi, ön tasarımın standart 308’e çok fazla benzemesi. Öndeki otomobil dikiz aynasından baktığında bir asfalt canavarının geldiğini fark edemiyor. İkincisi içeride ön konsolun çok küçük detaylar dışında standart 308 ile aynı olması. Bu konuda da otomobilin içindeki kişiler için çok daha fazla görsel tatmin sağlanabilirdi diye düşünüyorum. Son eleştirim ise direksiyonun şehir kullanımı için ağır kalması.

Eleştiriler bitti, bu paragraftan itibaren sadece bende hayranlık ve şaşkınlık yaratan detayları okuyacaksınız.


Şimdi size oturup aracın dış tasarımını anlatmayacağım. Zaten fotoğraflardan ve yollarda bol miktarda gördüğünüz RCZ’lerden bu konuya fazlasıyla aşinasınız.

Bu otomobil 1.6 litre 156 Hp Turbo Otomatik vites ve 1.6 litre 200 Hp Turbo 6 ileri düz vites olmak üzere 2 farklı benzinli motor seçeneği ile satılıyor. Benim kullandığım versiyon 200 Hp gücünde olandı. Bu motorların MINI’lerde de kullanılan BMW kökenli motorlar olduğunu bilmeme rağmen yapılan küçük değişikliklerin yarattığı fark şaşırtıcı.


Bir sebepten dolayı Peugeot RCZ’in direksiyonuna geçme fırsatımı sürekli ertelemiştim. Sürücü koltuğuna oturduğumda içimde bir şeyler kıpırdanmaya başladı. İlk çalıştırma, homurtulu bir motor sesi ve hareket. Açıkçası bu kadar seri olmasını beklemiyordum, üstelik önden çekişli olan RCZ’de gaza yüklendiğimde tekerleklerde boşa dönme, patinaj gibi bir problemde yoktu. Bir otomobilin motor gücünün yüksek olmasının yanı sıra gücünün ne kadarını yere verdiği de önemlidir. Peugeot RCZ neredeyse tüm gücünü yola verebiliyor. Üstelik kalkışta gaza yüklendiğinizde kafada gezinme de olmuyor.


İlk virajlara geldiğimde bu fırsatı değerlendirip limitlerini görmek istemiştim. Neredeyse tüm virajları yutarak gidiyorduk. Tecrübeyle öğrendim ki bu otomobil sürücüsüne güven vermeyi başarıyor. Direksiyon tepkileri ise biraz hissiz olmakla beraber alışıldığında çok kararlı ve seri. Bu başarıda sert süspansiyonun, 19 inçlik jantların ve 40 yanak lastiklerin katkısını unutmamak gerek. Süspansiyon, sertliğine rağmen sürüş konforunu negatif yönde etkilemiyor. Aracın ses izolasyonu da çok başarılı.


Peugeot RCZ’in 200 Hp’lik versiyonu sıfırdan yüz km hıza 7,5 sn’de ulaşıyor.1700 d/d’den itibaren 275 Nm tork sürekli olarak ayağınızın altında. Yolda tüm gözler sizi hayranlıkla izlerken gücünü hazmetmiş mütevazi bir sürücü gibi davranıp sakin sakin salınarak sürüşe devam etmek tavsiye edeceğim bir haz.

Otomobilin yaşam alanı geniş ve ferah. Ancak arka koltukların süs olduğunu varsayabilirsiniz. Orada sadece küçük çocuklarınız yada evcil hayvanlarınız mutlu olabilir.


Peugeot RCZ’in arka kısmında Porsche’lerde olduğu gibi gizli bir kanatçık bulunuyor. Bu kanat 85 km/s’in üzerinde açılıyor ve 155 km/s’in geçtiğinizde ikinci kademeye ulaşıyor. Süratiniz 55 km/s’nin altına düştüğünde de otomatik olarak kapanıyor. Ancak isterseniz el freninin yanındaki düğme vasıtasıyla kanadı manuel olarak açıp kapatabiliyorsunuz.


Peugeot RCZ’in donanımlarını merak ediyorsanız zengin bir liste olduğunu söyleyeyim. Otomatik yanan farlar, otomatik katlanan yan aynalar, yağmur sensörlü otomatik silecekler, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, park yardım sensöru, Xenon farlar ve far yıkama sistemi, sürüşe duyarlı yönlendirmeli farlar, İki bölgeli otomatik klima vey okuşta kalkış desteği bunlardan bazıları.


Size aktaracağım son detay 2+2 olarak satılan ve Avrupa’da vergi avantajı sağlamak için göstermelik olarak koyulan arka koltukların küçüklüğüne inat bu otomobilin 384 litrelik kocaman bir bagaja sahip olduğu.

Gelelim yazımızın ana fikrine. Eğer Audi TT, VW Scirocco, MINI Cooper S ve Peugeot RCZ arasında bir tercih yapmam gerekseydi, bu tercihimi RCZ’den yana kullanırdım.




_____________________________

G.ÇELİK


78 Mesaj
1 Ekim 2011; 16:47:54 

RCZ ve 308 CC arasında kaldım
Şubat ayında almayı düşünüyorum, o zamana kadar araştırmalarım devam edecek
alan arkadaşlarında araçlar hakkında olumlu ve olumsuz yorumlarını bekliyorum.


_____________________________

G.ÇELİK


4086 Mesaj
1 Ekim 2011; 20:34:11 

quote:

Orijinalden alıntı: GÖKHAN36

RCZ ve 308 CC arasında kaldım
Şubat ayında almayı düşünüyorum, o zamana kadar araştırmalarım devam edecek
alan arkadaşlarında araçlar hakkında olumlu ve olumsuz yorumlarını bekliyorum.

308 CC'de ne yazık ki manuel vites sunulmuyor. Motor olarak bakıldığında RCZ 200HP manuel öne çıkıyor.

Aslında tercihinizi kullanım alanınınıza göre belirlemek gerekiyor.
308CC'yle 4 kişi seyahat etmek mümkünken, RCZ'de 2 yetişkin + 2 çocuk olarak seyahat edilebiliyor.


_____________________________



995 Mesaj
27 Aralık 2011; 22:12:39 

1,6 motorlu araçta nasıl 156 ve 200 bg olarak iki ayrı seçenek bulunabiliyor, bunu teknik olarak soruşturan ve farkın nereden geldiğini bilen var mı? chip tuning mi?


_____________________________

SİGARA yı bırakmak çok kolay - hem sigaradan kurtulun hem de ayda 300 tl tasarruf edin ---tüm esigara ürünleri ---ve likit vs için ÖM atınız.


 
2 Mesaj
23 Nisan 2012; 14:32:11 

rcz almayı düşünen arkadaşim....


BEN BİR RCZ KULLANICISIYIM .... BU ARAÇ ANLATILMAZ YAŞANIR..BENDE 200 HP DÜZ VİTES MODELİNDEN VAR... İLK BAŞTA 156 HP MODELİNİ
ALMAYI DÜŞÜNDÜM AMA ÖZELLİK OLARAK 200 HP OLAN MODELİ DAHA DOLU VE DAHA KEYİFLİ OLDUGUNA KARAR KILDIM...
ÖRNEK VERMEK GERKİRSE....
ŞUAN İŞ İÇİN BAKÜ' YE GİDİCEĞİM..ORDA RCZ FİYATLARINA BAKTIM..ORDADA BİR RCZ ALMAYA KARAR VERDİM..
BURADAKİ ARACIMINIDA SATICAĞİM..ÇÜNKÜ 2 SENE BOIYUNCA BAKÜ DE KALICAGIM...

SENİN ANLIYACAGIN ; RCZ NİN ETKİSİNDEN KURTULAMAZSIN...BAZEN AKŞAMLARI 23.00 VEYA 24.00 GİBİ HİÇ İŞİM YOKKEN
SIRF RCZ İLE GEZMEK İÇİN ÇIKIP 1 -2 SAAT GEZİP EVİME GERİ GELİYORUM.....



_____________________________



 
382 Mesaj
1 Mayıs 2012; 18:13:27 

2012 Peugeot RCZ 4J-RCA ASPHALT 1.6 THP

0


_____________________________



 
973 Mesaj
4 Mayıs 2012; 15:41:06 

Peugeot sınırlı sayıda 30 Tane Rcz 1.6 THP 200 Asphalt modeli getirmiştir. Tek renk seçeneği MAT GRİ olarak mevcuttur. Arabanın içinde teknoloji anlamında yenilikler yapılmıştır. Rcz almadıysanız fakat hala almayı düşünüyorsanız kaçırmamanız gereken bir fırsat


_____________________________

Honda City 1.4 Elite (2008)


 
1 Mesaj
8 Eylül 2012; 12:04:05 

Hayran Duyduğum İlgi gösterdiğim bi araba modelidir Almayı Düşünüyorum , Hem Spor Hemde Tarz Bakımından Güzelbir arabadır , Arabayı sürüşünüzde tüm gözlerin üstünüzde oalcağınızdan emin olabilrsiniz.


_____________________________

Dünya Farkında Sen DegiLSiin. ;)


1982 Mesaj
23 Aralık 2012; 8:37:18 

quote:

Orijinalden alıntı: ekostros




alışılagelmişin dışında çığır açıcak 2 koltuklu elit araçlara kafa tutucak bir model yapıyorsun aracın önünü 308 ile aynı,direksiyonuda klasik peugeot direkisyonu koyuyorsun bana görede büyük bir hata. Bu aracın eleştirilebilceği 2 yanı zaten. Dediğim gibi ilerde gelicek body kit lerle aracın önündeki 308 liği değiştirme imkanımız olabilir

ben önü 308 e benzediği için sırf almak istiyorum bu aracı!!


_____________________________

halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi,
olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Markalar » Peugeot » Peugeot RCZ Almayı düşünüyorum Süren Arkadaşlar Yardımcı Olursa Cok Sevinirim.
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.625