Şimdi Ara

Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
561
Cevap
34
Favori
279.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iGO Yazılımlı cihazlar için Naviextras Toolbox ile Cihaz Güncellemesi Yapmak.

    Naviextras Sitesine Üye olmak: Arkadaşlar bu konuda seçmeniz gereken iki yol var. Bunlardan ilki Ücretsiz Güncelleme hakkına (Ömürboyu Güncelleme Ücretsiz) sahip cihazlar. Bu tip cihaz kullananların Harita Güncellemelerini alabilmeleri için siteye üye olmaları gerekmiyor. Ancak ileride ne olur bilemem; ama siz bu günden üye olun isterseniz, ki daha sonra Harita Güncellemelerini satın Almak veya Harita Kiralamak için zaten üye olmak durumundasınız.

    Hazır bu hizmet ücretsizken üye olun gitsin

    Bir diğeri de Eski alınmış ve güncelleme hakkı dolmuş veya dolmak üzere olan cihazlar. Bu tip cihazlar da Güncellemelerini Satın Almak veya harita Kiralamak için zaten üye olmak durumundalar.

    Nasıl Üye Olacağız:

    www.naviextras.com Adresine gidiyoruz.

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Kullanıcı Profili Oluştur diyoruz.

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Burada Cihazınızın Kaydını Doğrulama Aşamasındayız. Cihazınızın Üretici Firmasını ve Modelini seçeceksiniz. Çok yeni piyasaya sürülmüş cihazlarda ve tanımlı olmayan cihaza sahip olanlar Kayıt yaptıramıyorlar.

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    "*" İşaretli yerleri Muhakkak Dolduruyoruz !

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Hayırlı Olsun!


    1- Cihaz elimize ulaştı; aceleci olmuyoruz. Cihazımızı çıkartıp USB kablomuzla bir PC veya Laptop ile 6-8 saatlik ilk şarjımızı yapıyoruz. Önemli Not: Cihazımızı bilgisayara bağladığımız zamanlarda USB Bağlantı Aparatı, USB çoklayıcı gibi ek cihazlar kullanmıyoruz. Bilgisayarınızın cihazınızı tanımasını engeller veya geciktirir ve hatta yavaşlatır bu aparatlar.


    2- Bu süre içinde cihazın kullanma klavuzunu (anlamasakda) baştan sona okuyoruz.


    3- Naviextras Toolbox yazılımını Naviextras sitesinden indiriyoruz.https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads

    4- Naviextras Toolbox Yazılımını bilgisayarımıza kuruyoruz.Bilgisayarımızı kapatıp açıyoruz.
    Cihazımız Naviextras tarafından desteklenen Cihazlar Listesine alınmış mı kontrol ediyoruz. (yeni çıkan cihazlarda bazen listeye eklenme geç olabiliyor.Güncelleme yapamazsınız !!!)https://www.naviextras.com/shop/portal/devicessupport

    5- Cihazımızın şarjı tamamlandıktan sonra cihazımızı ilk çalıştırma için dışarı çıkıyoruz. Pencere, Balkon, Teras vs.. kandırmayalım kendimizi. Tepemizde "beton" olmayacak. Resmen açık havaya çıkıyoruz. En iyisi en yakındaki çocuk parkına veya açık otoparka gidiyoruz.

    6- İlk çalıştırma sırasında kişisel ayarlar sorulacaktır; bunlara uygun cevapları veriyoruz.

    7- Tavsiyem en az 10 dakika bütün uydulara bağlı kalarak konumumuzu iyice belirginleşmesini bekliyoruz. Bunu yükseklik bilgisinden anlarsınız. Yaşadığınız şehrin Rakım bilgisine uygun bir değere gelir.

    Haritanız sağa-sola birkaç kere dönecektir. Bu Yön bilgisini algılayıp oluşturduğunu size gösterir.

    8- Cihazınızın harita yazılımını dışarıda (tercihen aracımızda) kapatıyoruz. Dikkat ! Harita yazılımını dedim, cihazı değil...

    9- USB kablomuz vasıtasıyla cihazımızı bilgisayarımıza bağlıyoruz. Windows Grubu yazılımlar güncellemeleri düzenli ve tamam yapılmışsa cihazımızı görecektir. Cihaz ana belleği ve takılıysa SD kartımızın içeriğini gösteren birer pencere açacaktır. Bunlara hiç bir şey yapmıyoruz.

    10- Derhal Cihaz içindeki NNG (Veya PND, MobileNavigator gibi) Klasörünü bilgisayarımızın "Farklı bir bölümüne, farklı bir isimde" klasör açarak içine kopyalıyoruz. Kopyalama işlemi için Sadece Kopyala+Yapıştır (ctrl+c ve ctrl+v) yapıyoruz. Sürükle bırak falan yapmıyoruz.

    Not: Bu işlemi bazı cihazlar için önermiyoruz !! Cihazınız açılmaz hale gelebilir. Örnek; GoldMaster...


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]



    11- Naviextras Toolbox yazılımını çalıştırıyoruz. Yazılım açılır, önce kendi güncellemelerini kontrol eder ve sonra tamamen açıldıktan sonra (sol üst köşede yazılım versiyonu belirir ve sabitlenir) cihazımızı tanıma işlemi başlar. Bu süreç bilgisayarın hızı ile alakalı olup aceleci olmamak lazımdır.

    Cihazımızı tanıtma ile ilgili problem varsa; Navigasyon cihazı içinde Ayarlarımız hatalı olabilir. Şu şekilde yapılı olması lazım kontrol ediyoruz.


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]



    Şimdi Login Oluyoruz.

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]



    12- Güncelleme sayfasını açıp Tüm Güncellemeleri yükle diyoruz. Güncellemeler içinde Önerilmeyen varsa açılan pencereden seçimi iptal ediyoruz (başındaki kutucuktaki tıkı kaldırıyoruz)

    13- Tavsiyem; tüm Harita güncellemelerini yüklemeniz. Ne zaman artık güncelleme görünmeyecek, sonra eski tarihli haritaları kaldırabilirsiniz. O gün değil ama; yada kaldırmayın. Bir zararı olmayacaktır.

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    !! Burada Yedekleme Konusunda Tercihi Tamamen size bırakıyorum !! Ben yedek almanızdan taraftarım

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]



    14- Güncellemeler (uzun sürecektir) tamamen yüklendikten sonra; önce Naviextras Toolbox yazılımını Çıkış (Exit) ile kapatıyoruz.

    15- Sonra cihazımızın Back (Sağ üst köşede görünen yatay "U" şeklindeki Ok işaretine dokunarak bilgisayar

    bağlantısını kesiyoruz.

    16- Artık cihazımızı bilgisayardan ayırıp aracımıza monte etme zamanı gelmiştir.


    Hayırlı olsun; keyifli Navigasyonlar dileklerimle...




    NOT: Bu anlattığım yöntemde anlaşılmayan birşeyler varsa İşte size :

    https://www.naviextras.com/shop/portal/howto-guide?guide=Toolbox



     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Ek: Navitech Firması (Delco) Tarafından hazırlanmış bir Video Tutorial varlığını farkettim. Paylaşıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DD252Admin -- 29 Mayıs 2015; 15:43:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oskis

    PIRANHA TAHOE 7.0" TV'Lİ GPS NAVİGASYON CİHAZI bu cihaz war bende fakat dediginz gibi pc gormuyor aleti yani içini goruyor ama baglanti yapmiyor güncelleme için...ve şarj olmuor pc ile nedir sebebi tşkler


    Cihazınız yeni bir cihazsa tanımlanmamış olabilir. Buradan kontrol edin.
    https://www.naviextras.com/shop/portal/devicessupport#Piranha

    Henüz kayıtlı değilse kısa süre bekleyin, tanımlanacaktır. Zaten yakın zamanda 2011-Q1 güncellemesi yayınlanacak, bekleyin hepsini bir defada güncellersiniz.

    Hayırlı olsun cihazınız, keyifli navigasyonlar




  • Naviextras Toolbox Köklü Güncellemeler ile Geliyor [v3.0 - BETA]

    Dikkat !! :

    Henüz BETA Sürüm olduğundan cihazınızla ilgili sorunlar yaşanabilir; uyarı olarak açıklamalıyım. Arzu eden indirip deneyebilir.

    Tam sürüm çıktığında görsel ayrıntılı açıklamasını yayınlayacağım.



     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Önce hemen bir müjde vereyim; önceki sürümdeki gibi login olmadan/kayıt olmadan güncelleme alamıyorsunuz. Tam sürüm ne olur bilemiyorum ama BETA Sürüm şimdilik böyle.

    Ana sayfa bu şekilde;

    - Cihaz içeriği
    - Haberler
    - Güncelleme duyuruları vs...


     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Buradaki ürünleri kiralayabiliyor veya satın alabiliyorsunuz.

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Cihazınızın içeriğine farklı bir bakış...

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Ayarlar Penceresi detaylandırılmış. (İncelemesinde değineceğim)

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Extras Penceresi farklı görselliğe bürünmüş.

    Hayırlı olsun



    Download:
    https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DD252Admin -- 4 Mayıs 2011; 8:15:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bubuk10

    BEN CIHAZI ALALI 3 GUN OLDU BENDE KI PIRANHA ESCAPE 1 GUN DE KULLANDIM AMA BIR TURLU NAVİEXTRAS TOLLBOXA BAGLANMIYOR NEDENDIR CABA?


    4. maddeyi tekrar okur musunuz Sayın @bubuk10

    quote:

    4- Naviextras Toolbox Yazılımını bilgisayarımıza kuruyoruz.Bilgisayarımızı kapatıp açıyoruz.
    Cihazımız Naviextras tarafından desteklenen Cihazlar Listesine alınmış mı kontrol ediyoruz. (yeni çıkan cihazlarda bazen listeye eklenme geç olabiliyor.Güncelleme yapamazsınız !!!)
    https://www.naviextras.com/shop/portal/devicessupport




  •  Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Naviextras Toolbox v3.0 Sunuldu !

    Tüm arkadaşların bilgisine...

     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]



     Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]


    Download:

    https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jake LaMotta

    @DD252Admin

    Elimdeki cihazın markası Oblio Nav Plus.

    Yalnız sitede Oblio markası yok, haritayı güncelleme imkanım yok mu?

    "No-name" seçenek tarzı bir şey yok mu?



    Cihazınız için gereken Teknik Desteği kendi sitesinden istemelisiniz. Bu cihazı satıyorlarsa mutlaka bir güncelleme yolu vardır.

    http://store.oblio.com.tr/iletisim_formu.asp

    Cihazın üzerindeki marka Oblio olabilir ancak tabanda çalışan sistem başka bir markanın tabanını kullanıyordur; bunu firmaya sorun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinerji_hasan

    Merhaba arkadaşlar QX-B512 Primo navitech navigasyonum var 2011 Q1 güncellemesini kısmi olarak yaptım ama 6 mb glabal_cfg dosyasını günceleyemedim. Ayrıca DİĞER/YARDIM/HAKKINDA/DİĞER/İÇERİK/ Kısmındaki KAVŞAK GÖRÜNÜMü yok oldu
    nasıl güncelleme yaparım yardımcı olurmusunuz.
    .....


    Bilgisayarınızı kapatıp açın; önce Naviextras Toolbox güncellemenizi yapın. Sonra cihazınızı bağlayıp Login olun (giriş yapın) sonra güncellemeleri tekrar yapmayı deneyin.

    İçerik kısmında KAVŞAK GÖRÜNÜMÜ yok olmamıştır. Yoktu zaten... Burada da onun kavgasını veriyoruz

    http://forum.donanimhaber.com/primo_Yazilim_Kullanan_Navitech_Cihazlarda_Kavsak_Goruntusu_Alabilen_Var_mi?/m_47875099/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinerji_hasan

    2 gün uğraştım olmadı TOOLBOX 3.0 kurdum yaptım olmadı bugün yeni yayınlanan TOOLBOX 3.0.1 ile denedim olmadı. Kavşak olayını bilmiyordum. Halen global_cfg.zip dosyası güncelenemedi. Nasıl olcak çözemedim.


    global cfg dosyasını tek başına bulamazsınız. Navitech Türkiye'yi arayıp yardım isteyin...
    http://www.navitech.com.tr/contact.asp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilozler

    arkadaşlar ben bu igo primoyu iphone için satın aldım.
    ancak içindeki harita 2010Q4

    haritayı güncellemek için naviextras toolbox kurdum ancak telefonu kabloyla bağlamama rağmen hiç bir şekilde görmüyor

    yardımcı olabilecek var mıdır?


    İgo'nun desteklediği Marka/Modeller burada listelenmiş. Bir bakınız.

    https://www.naviextras.com/shop/portal/devicessupport
  • Naviextras Toolbox 3.1.0 BETA çıkmış ancak adından da anlaşılacağı gibi henüz beta aşamasında ben denemedim ancak denemek isteyen arkadaşlar verdiğim linkten indirip deneyebilirler, tabiki sorumluluk size ait

    https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads
  • Hayırlı Olsun Harita Güncellememiz !

    Güncellendi: 2011 Q3
    Dosya boyutu: 112 MB


    https://www.naviextras.com/shop/portal/catalog?salesPackageCode=10015&view=item&priceListCode=4773558216933231
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    Hayırlı Olsun Harita Güncellememiz !

    Güncellendi: 2011 Q3
    Dosya boyutu: 112 MB


    https://www.naviextras.com/shop/portal/catalog?salesPackageCode=10015&view=item&priceListCode=4773558216933231




    bilgilendirme için teşekkürler , nihayet

    sorunsuz güncelledim ,tabi xp ile

    önce toolbox güncelledi sonra harita

    ancak bir müddet uydu bulma da zorlandı (tabi evin içinde) sonra buldu




  • Bu konunun başlığına bakarmısınız sorduğunuz soruyla âlâkası varmı??http://forum.donanimhaber.com/m_34694548/tm.htm Burada sorduğunuz soruya cevap verdim sorunuzu ya uygun konubaşlıklarına yazın böyle bir konu yoksa yeni konu açın.
  • Linkteki talimatları okuyarak satın almayı deneyin
    https://www.naviextras.com/shop/mvnforum/viewthread?thread=2790
  • İsterseniz Buradanhttp://www.navitech.com.tr/contact.asp telefonla firma ile irtibata geçin daha açıklayıcı bilgi alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merkok1949

    belirttiğiniz gibi talimatları okudum anacak SD karta yüklenmesi istenilen package.zip dosyası site açılmadığı için indiremiyorum.Onun dışında herşeyi eksiksiz yaptığım halde harita satın alamıyorum.Package.zip dosyasını başka nerden indirebilirim.Lütfen yardım.

    Sayın @merkok1949

    package.zip dosyası indirilemiyor bir süredir. Dosyayı Navitech'den isteyiniz. eMail yoluyla size gönderebilirler. Durumu izah edin, Naviextras Siteden indiremiyorum deyin. Cihaz marka ve modelini de konu başlığında mutlaka belirtin. eMail adresleri aşağıdaki linkte var.

    http://www.navitech.com.tr/contact.asp

    Sizi yönlendireceklerdir. Geçmiş olsun tekrar




  • http://forum.donanimhaber.com/m_53810392/mpage_2//tm.htm#54602893
    Sorununuzu linkteki konuya yazarsanız piranha yetkilisinden yardım alabilirsiniz.:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_

    http://forum.donanimhaber.com/m_53810392/mpage_2//tm.htm#54602893
    Sorununuzu linkteki konuya yazarsanız piranha yetkilisinden yardım alabilirsiniz.:)

    teşekkür ederim
    quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_

    http://forum.donanimhaber.com/m_53810392/mpage_2//tm.htm#54602893
    Sorununuzu linkteki konuya yazarsanız piranha yetkilisinden yardım alabilirsiniz.:)

    teşekkür ederim




  • Bu konu iGO Primo Yazılım Güncellemeleriyle alakalıdır; cihazınızla ilgili bir sabit bölümümüz var şu an. Firma yetkilisi size buradan yardım edebilir. Lütfen sorunuzu orada sorunuz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_53810392/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esfan

    Piranha Evoque cihazıma tüm anlatılanları yapmama rağmen güncelleme yapamadım. Toolbox cihazı görmüyor. Yardım edin lütfen

    Sorununuzu linkteki konuya yazarsanız piranha yetkilisinden yardım alabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_53810392/tm.htm
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.