Şimdi Ara

polo 1.2 tdi bluemotion v.s. polo 1.6 tdi comfortline

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
2
Favori
58.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • liste fiyatı aynı olan iki polo arasında tercihte bulunsanız hangisini seçerdiniz?
    a) 1.2 tdi bluemotion
    b) 1.6 tdi comfortline
    bluemotion'da bulunan ve comfortline'dan bile üstün olan standart donanımlar şunlar:
    ** 15'' alaşımlı jant
    ** esp, asr, edl ve hill holder
    ** deri direksiyon, deri vites topuzu ve deri el freni
    ** ön kol dayama aparatı
    ** ön sis farları ve entegre gündüz farları
    ** cruze control
    ** yol bilgisayarı
    ** start-stop teknoloji
    ** özel üretim ön ızgara
    ** spor tarzda spoiler
    ** spor tarzda marşpiyel
    ** arka tampon spor tarzda yere yaklaştırılmış krom malzeme ile görsel olarak şık bir hava verilmiş
    ** yakıt özeti şehir içi: 4,0 - sehir dışı: 2,9 - ort: 3,4
    eksileri:
    ** stepne lastik yok (aracın yükünü hafifletmek adına dendi ama hiç inandırıcı değil), yerine lastik basınç sensörü ve bakım kiti var
    **rcd 310 yerine rcd 210 teyp var (hiç beğenmedim)
    1.2 bluemotion mı, 1.6 comfortline mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fortisetliber -- 10 Nisan 2011; 23:04:10 >







  • Performans sorun olmazsa 1.2 tdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Performans sorun olmazsa 1.2 tdı


    video paylaşım sitelerinden izlediğim kadarıyla performans açısından düşünüldüğü kadarıyla büyük bir dezavantaj yok..
    özellikle 1.2 motor için 0-100 hızlanması 13,5 saniye gayet iyi.. tabi 180/2000 torkun payı büyük.. bir de vw'nin tdi motor teknolojisi düşünüldüğünde performansın kötü olacağını düşünmüyorum..
  • Standart donanım listesi ve bluemotion teknolojisi 1.2 tdi poloyu öne çıkarıyor.Eğer 200km civarında seyretmek gibi bi alışkanlığınız yoksa ve araçta 2 kişiden fazla yolcu+ fazla yük olmuyorsa 1.6 tdi ya gerek yok bence...
  • şu bluemotion nedemek ya biri anlatsa bir motor çeşidi ama ne farkı var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    şu bluemotion nedemek ya biri anlatsa bir motor çeşidi ama ne farkı var


    bluemotion teknolojisi şu: araç rölantideyken motoru kapatarak hem yakıt tasarrufu sağlıyor hem de co2 salınımında ciddi oranda azalma (89 gr dünya rekoru) sağlıyor.. araç diğer dizel araçlara göre hafifletilmiş.. ve araçta standart donanım olarak yukarıda saydığım özellikler konulmuş..
    fakat bugün 1.2 bm ile 1.6 tdi'yı alıcı gözüyle tekrar inceledim ve 1.2 motorun dezavantajını absorbe etmek adına araçta kullanılan malzemeleri görünüm olarak çok kalitesiz ve hafif sert plastiklerden yapmışlar.. yani 37 binliralık araca binmiş hissi vermiyor.. bu nedenle kaporamı verdim ve 1.6 tdi aldım.. 1.6 tdi'de kullanılan malzemeler çok kaliteli ve yumuşak malzemeler.. ön kokpite oturduğunuzda verdiği duygular daha yoğun.. 1.2 bm'nin kokpiti çok kaliteli değil.. ayrıca 1.6 tdi ile test sürüşü yapma imkanı da buldum.. araç 2000 devri bulduğunda resmen yayından fırlamış ok gibi hızlanıyor..
    1.6 tdi comfortline'ı 36.650 TL'ye aldım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortisetliber


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    şu bluemotion nedemek ya biri anlatsa bir motor çeşidi ama ne farkı var


    bluemotion teknolojisi şu: araç rölantideyken motoru kapatarak hem yakıt tasarrufu sağlıyor hem de co2 salınımında ciddi oranda azalma (89 gr dünya rekoru) sağlıyor.. araç diğer dizel araçlara göre hafifletilmiş.. ve araçta standart donanım olarak yukarıda saydığım özellikler konulmuş..
    fakat bugün 1.2 bm ile 1.6 tdi'yı alıcı gözüyle tekrar inceledim ve 1.2 motorun dezavantajını absorbe etmek adına araçta kullanılan malzemeleri görünüm olarak çok kalitesiz ve hafif sert plastiklerden yapmışlar.. yani 37 binliralık araca binmiş hissi vermiyor.. bu nedenle kaporamı verdim ve 1.6 tdi aldım.. 1.6 tdi'de kullanılan malzemeler çok kaliteli ve yumuşak malzemeler.. ön kokpite oturduğunuzda verdiği duygular daha yoğun.. 1.2 bm'nin kokpiti çok kaliteli değil.. ayrıca 1.6 tdi ile test sürüşü yapma imkanı da buldum.. araç 2000 devri bulduğunda resmen yayından fırlamış ok gibi hızlanıyor..
    1.6 tdi comfortline'ı 36.650 TL'ye aldım..

    bilgin için teşekkür ederim de zaten polonun en full olan dsg şanzımanı en fazla 30.000 tl eder ben aldım 37500 tl dsg comfortline yengeme içim sızladı parayı veiriken valla




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sızlar tabi Polo'ya 35.000'den fazla verilmez 1.4 GTI hariç
  • sıfır araçtan devletin aldığı ötv ve kdv düşünüldüğünde türkiye'deki fiyatların bu kadar şişmesinin sebebinin doğuş oto veya vw olmadığı anlaşılır.. bakın almanya'daki polo fiyat listesine :

    şimdi almış olduğum 1.6 tdi comfort aracın vergisiz net fiyatı: 22.500 TL... yüce devletimizin aldığı 8.500 TL ötv ve 5.500 TL kdv'yi ekleyince ister istemez fiyat 36.500 TL oluyor.. devletimiz kazansın, biz devletimiz için çalışıyoruz zaten.. :))


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: fortisetliber


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    şu bluemotion nedemek ya biri anlatsa bir motor çeşidi ama ne farkı var


    bluemotion teknolojisi şu: araç rölantideyken motoru kapatarak hem yakıt tasarrufu sağlıyor hem de co2 salınımında ciddi oranda azalma (89 gr dünya rekoru) sağlıyor.. araç diğer dizel araçlara göre hafifletilmiş.. ve araçta standart donanım olarak yukarıda saydığım özellikler konulmuş..
    fakat bugün 1.2 bm ile 1.6 tdi'yı alıcı gözüyle tekrar inceledim ve 1.2 motorun dezavantajını absorbe etmek adına araçta kullanılan malzemeleri görünüm olarak çok kalitesiz ve hafif sert plastiklerden yapmışlar.. yani 37 binliralık araca binmiş hissi vermiyor.. bu nedenle kaporamı verdim ve 1.6 tdi aldım.. 1.6 tdi'de kullanılan malzemeler çok kaliteli ve yumuşak malzemeler.. ön kokpite oturduğunuzda verdiği duygular daha yoğun.. 1.2 bm'nin kokpiti çok kaliteli değil.. ayrıca 1.6 tdi ile test sürüşü yapma imkanı da buldum.. araç 2000 devri bulduğunda resmen yayından fırlamış ok gibi hızlanıyor..
    1.6 tdi comfortline'ı 36.650 TL'ye aldım..

    bilgin için teşekkür ederim de zaten polonun en full olan dsg şanzımanı en fazla 30.000 tl eder ben aldım 37500 tl dsg comfortline yengeme içim sızladı parayı veiriken valla




  • öncelikle hayırlı olsun aracınız.
    polo 1.4 gti 4 kapı var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aemred -- 15 Nisan 2011; 17:04:41 >
  • comfortlinelarda ön kol dayama var 1.2tdi Bluemotion'a özgü bir şey değil bu.
    Performans dert etmiyorsan 1.2Tdi bu donanımla ağır basar tabi ki.
    Başka bir markanın full aracı olsa yine donanımsız polo derdim (değil aldım bile) ama ikisi de polo olunca donanım da devreye giriyor benim için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 15 Nisan 2011; 18:24:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortisetliber


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    şu bluemotion nedemek ya biri anlatsa bir motor çeşidi ama ne farkı var


    bluemotion teknolojisi şu: araç rölantideyken motoru kapatarak hem yakıt tasarrufu sağlıyor hem de co2 salınımında ciddi oranda azalma (89 gr dünya rekoru) sağlıyor.. araç diğer dizel araçlara göre hafifletilmiş.. ve araçta standart donanım olarak yukarıda saydığım özellikler konulmuş..
    fakat bugün 1.2 bm ile 1.6 tdi'yı alıcı gözüyle tekrar inceledim ve 1.2 motorun dezavantajını absorbe etmek adına araçta kullanılan malzemeleri görünüm olarak çok kalitesiz ve hafif sert plastiklerden yapmışlar.. yani 37 binliralık araca binmiş hissi vermiyor.. bu nedenle kaporamı verdim ve 1.6 tdi aldım.. 1.6 tdi'de kullanılan malzemeler çok kaliteli ve yumuşak malzemeler.. ön kokpite oturduğunuzda verdiği duygular daha yoğun.. 1.2 bm'nin kokpiti çok kaliteli değil.. ayrıca 1.6 tdi ile test sürüşü yapma imkanı da buldum.. araç 2000 devri bulduğunda resmen yayından fırlamış ok gibi hızlanıyor..
    1.6 tdi comfortline'ı 36.650 TL'ye aldım..



    aracınız hayırlı olsun öncelikle. merak ediyorum gerçekten iç malzeme kalitesi farklı mı iki aracın yoksa size mi öyle geldi? iç ses ve hızlanmaları bakımından nasıl peki bu 2 model?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: fortisetliber


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    şu bluemotion nedemek ya biri anlatsa bir motor çeşidi ama ne farkı var


    bluemotion teknolojisi şu: araç rölantideyken motoru kapatarak hem yakıt tasarrufu sağlıyor hem de co2 salınımında ciddi oranda azalma (89 gr dünya rekoru) sağlıyor.. araç diğer dizel araçlara göre hafifletilmiş.. ve araçta standart donanım olarak yukarıda saydığım özellikler konulmuş..
    fakat bugün 1.2 bm ile 1.6 tdi'yı alıcı gözüyle tekrar inceledim ve 1.2 motorun dezavantajını absorbe etmek adına araçta kullanılan malzemeleri görünüm olarak çok kalitesiz ve hafif sert plastiklerden yapmışlar.. yani 37 binliralık araca binmiş hissi vermiyor.. bu nedenle kaporamı verdim ve 1.6 tdi aldım.. 1.6 tdi'de kullanılan malzemeler çok kaliteli ve yumuşak malzemeler.. ön kokpite oturduğunuzda verdiği duygular daha yoğun.. 1.2 bm'nin kokpiti çok kaliteli değil.. ayrıca 1.6 tdi ile test sürüşü yapma imkanı da buldum.. araç 2000 devri bulduğunda resmen yayından fırlamış ok gibi hızlanıyor..
    1.6 tdi comfortline'ı 36.650 TL'ye aldım..

    bilgin için teşekkür ederim de zaten polonun en full olan dsg şanzımanı en fazla 30.000 tl eder ben aldım 37500 tl dsg comfortline yengeme içim sızladı parayı veiriken valla

    37.500 e aldığınız 1.4 DSG mi...




  • 1.6 tdi tadını vereceğini sanmıyorum çokta 1.2 tdi gibi bir motora ihtiyacınız yoksa 1.6 tdi almanızı öneririm.........
  • donanımı çok cezbediyor ya sırf esp yol bilg cc
  • bu arada bluemotion arka fren kampana mı acaba bilen var mı sitede bilgi bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: risendark

    donanımı çok cezbediyor ya sırf esp yol bilg cc

    yol bilgisayarı+CC 500TL.sonra da taktırabilirsin.ESP çok gereklimi, agresif sürüş tarzınız yoksa çok gereklimi bilmem, aslında ESP nerde işe yarıyor tam bilemiyorum...Sadece ESP farkı var diye düşünebilirsiniz.onun dışındaki her şeyi sonradan temin edebilirsiniz, ona göre karar verin...
  • ESP hayat kurtarır diyim sadece, önemini anlayın. arabayı yolda tutmayı gözle görülür bir şekilde sağlıyor.
  • bu arada dikkatinizi çekti mi bilmiyorum vwnin sitesinde polo esp opsiyonel diyor:
    binekarac.vw.com.tr
    404 Not Found
    http://binekarac.vw.com.tr/poloyu-kesfedin.aspx
    linkinde espye tıklayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: markis


    quote:

    Orijinalden alıntı: risendark

    donanımı çok cezbediyor ya sırf esp yol bilg cc

    yol bilgisayarı+CC 500TL.sonra da taktırabilirsin.ESP çok gereklimi, agresif sürüş tarzınız yoksa çok gereklimi bilmem, aslında ESP nerde işe yarıyor tam bilemiyorum...Sadece ESP farkı var diye düşünebilirsiniz.onun dışındaki her şeyi sonradan temin edebilirsiniz, ona göre karar verin...


    yolda gidiyorsun önündeki araç kaza yaptı ve dümeni aniden kırman gerekti yoksa esp bol sıfırlı bir kayma yaşarsın varsa esp aracın spin atma olasılığını hesaplar ve gerekliyse 4 tekere bir birinden bağımsız fren uygular sende ne işe yaradığını öyle bir anda anlarsın varsa esp iyiki almışım dersin yoksa esp artık sağ kalırsan ilk işin esp olur




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.