- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Uçaklara Paraşüt
52 Cevap2046 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 14:57:51 

beyler uçak kazası belgeseli izliyordum aklıma bişi takıldı
bu yolcu uçaklarına neden ''devasa'' paraşütler koymuyorlar onları taşıyabilcek
arızalanan uçaklarda yere çakılmaya çözüm olmazmı ?

0




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eurofıghter -- 3 Nisan 2011; 20:34:20 >


_____________________________



 
3698 Mesaj
3 Nisan 2011; 15:05:47 

150-200 bin tonu naısl taşıyacaksısn kardeş paraşütle?


_____________________________



1343 Mesaj
3 Nisan 2011; 15:08:49 

AP - WASHINGTON - ABD'de bir firma, uçakları düşmekten kurtaracak paraşüt üretiyor.
Paraşütleri imal eden Ballistic Recovery Systems'in başkanı Robert Nelson, bu yıl 500 küçük özel uçak için ürettikleri paraşütleri 16 bin dolara sattıklarını söyledi. Firmanın ürettiği en sağlam paraşüt şimdilik 2 ton taşıyabiliyor. Küçük uçakların ağırlığı ise 1 ton civarında ve saatte ortalama 280 kilometre hızla uçuyor. Ancak jet uçaklarının ağırlığı 40 tonu bulurken saatte 950 km. hız yapabiliyor. Bu durum büyük uçaklar için paraşüt kullanımını zorlaştırıyor ancak Nelson, NASA ile işbirliği yaparak küçük jetler için paraşüt geliştirmekte olduklarını açıkladı. Eğer girişim başarılı olursa, bir gün yolcu uçaklarının da güvenle seyahat edebileceği belirtiliyor.



Amerika'da Cirrus Design adlı bir uçak tasarım firmasının geliştirdiği uçak paraşütleri, havayolları güvenliğinde çığır açtı Şimdilik yalnızca 4 kişilik küçük uçaklarda kullanılabilen paraşüt tehlikeli bir durumda aracın yavaş yavaş yere inmesini sağlıyor Uçak paraşütünü ilk kez 2002 yılında Lionel Morrison (53) adında bir pilot kullandıMorrison uçağında problem çıkınca, bunu ilk kez deneyen kişinin kendisi olduğunu bildiği halde paraşütü açan kolu çekti Paraşütün yardımıyla bir golf sahası yakınındaki ağaçlara yavaşça inen Morrison'un burnu bile kanamazken uçak da çok az zarar gördü
Önce jetlerde
Bu başarının ardından 18 bin uçağa yerleştirilen paraşüt 150 küçük uçağı, 3 kişinin de hayatını kurtardı Amerikan Havacılık ve Uzay Dairesi (NASA) de bu başarının farkına varmış olacak ki paraşütün büyük yolcu uçaklarında kullanılmasını sağlayacak bir teknoloji için kolları sıvadı İlk aşamada paraşüt sistemini 12 kişilik jetlere uyarlamayı hedefleyen NASAya göre uçaklar daha hafif üretilebilirse sistem yolcu uçaklarında da kullanılabilecek
Aslında uçak paraşütü insanların kullandıklarından farklı değil CAPS adı verilen sistemi çalıştırmak için önce paraşütün içinde durduğu bölümün kapağı açılıyor Sonra bir kol yardımıyla küçük bir roket ateşleniyor ve paraşüt birkaç saniye içinde açılıyor Uçak paraşüt yardımıyla yere indiğinde bunun yolcular üzerindeki etkisi ise 3 metrelik bir merdivenden atlamaktan daha kuvvetli olmuyor Uzmanlar, paraşütün büyük uçaklar için geliştirilmesi halinde uçak kazalarında ölü sayısının neredeyse tamamen ortadan kalkacağını belirtiyor

Kaynak: Vatan Gazetesi (07062004)

haber tarihi 2004 kaynak radikal , yukardada dediği gibi 40 tonu kaldıran paraşüt biraz ilginç olur, ki kaç sene geçmiş yapamamışlar demekki



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Grozny -- 3 Nisan 2011; 15:10:16 >


_____________________________



17 Mesaj
3 Nisan 2011; 15:14:31 

Uçak düşse 3/4 oranıyla suya düşecek tüm uçağı kaplıcak can yeleği koysunlar ;)


_____________________________



3924 Mesaj
3 Nisan 2011; 15:16:48 

beyin bedava


_____________________________


Killers



 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 15:22:57 

verdiğim bilgiler için saol hocam



_____________________________



 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 15:24:58 

quote:

Orijinalden alıntı: DH Haber

Uçak düşse 3/4 oranıyla suya düşecek tüm uçağı kaplıcak can yeleği koysunlar ;)



uçak suya düştüğünde beton etkisi oluyor can yeleği işine yaramaz bütük kemiklerin kırılmış olur



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eurofıghter -- 3 Nisan 2011; 15:25:24 >


_____________________________



17 Mesaj
3 Nisan 2011; 18:08:47 


quote:

Orijinalden alıntı: eurofıghter




uçak suya düştüğünde beton etkisi oluyor can yeleği işine yaramaz bütük kemiklerin kırılmış olur


Bunu Düşünmemiştim haklısın. O zaman ikisi birden kullanılırsa yani hem paraşüt hemde can yeleği çok iyi olur ;)


_____________________________



1621 Mesaj
3 Nisan 2011; 18:16:37 


quote:

Orijinalden alıntı: DH Haber

Uçak düşse 3/4 oranıyla suya düşecek tüm uçağı kaplıcak can yeleği koysunlar ;)

İstanbul-Ankara seferinde Hint Okyanusunu aşmıyor ki? Bir kaç dakikalığına Marmara'nın üstünden geçiyor o kadar. Uçuşların çoğu zaten karalar üzerinde oluyor. Yani senin söylediğin çok kaba bir bakış.


_____________________________

Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.


968 Mesaj
3 Nisan 2011; 18:20:46 

Jetler iniş yaptıklarında yavaşlamak için paraşüt açıyorlar. Yolcu uçaklarınada 3 4 tane inişi yumuşatacak paraşüt taksalar en az hasarla çıkabilir bence.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Nisan 2011; 18:31:32 

Ucaklarin cakildigi kazalar cok cok azdir, genelde baska hatalardan duserler.

Yakit sisteminde hata olan ucagin belgeselimi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


10866 Mesaj
3 Nisan 2011; 18:41:53 


quote:

Orijinalden alıntı: Yasin Dayıoğlu

Jetler iniş yaptıklarında yavaşlamak için paraşüt açıyorlar. Yolcu uçaklarınada 3 4 tane inişi yumuşatacak paraşüt taksalar en az hasarla çıkabilir bence.

o dediğin ucaklar ufak.. zaten hızı düşürmek için kullnılıyor ondan bile..ama yolcu ucakları dev gibi... a380 in kalkıs ağırlığı tamken 550 ton... neresine ne kadar paraşüt yerleştircen... düşünce gidiyon işte... ama ufak ucaklarda bir model var paraşütü olan... brad ve ancelina çiftide almıstı ortakları arasında bill gates de vardı..herseyi hatırladım da bir simini hatırlamadım




_____________________________



 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 19:58:07 

demek istediğim aslında bu
paint TERK :D


0

mantık olarak savaş uçaklarındaki gibi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eurofıghter -- 3 Nisan 2011; 20:17:54 >


_____________________________



 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 20:16:30 

her şey insan hayatı için


_____________________________



616 Mesaj
3 Nisan 2011; 20:24:41 


quote:

Orijinalden alıntı: eurofıghter

beyler uçak kazası belgeseli izliyordum aklıma bişi takıldı
bu yolcu uçaklarına neden ''devasa'' paraşütler koymuyorlar onları taşıyabilcek
arızalanan uçaklarda yere çakılmaya çözüm olmazmı ?



einstein beyler dağılın


_____________________________

<Bu ileti DH Gold Premium Kullanılarak Atılmıştır>
Satın almak için tıklayın!






 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 20:28:13 


quote:

Orijinalden alıntı: 50pho50





einstein beyler dağılın


mod: ON


_____________________________



518 Mesaj
3 Nisan 2011; 20:30:04 


quote:

Orijinalden alıntı: cidik

150-200 bin tonu naısl taşıyacaksısn kardeş paraşütle?




_____________________________



4201 Mesaj
3 Nisan 2011; 20:31:58 

uçaklar kazaları yüksek mesafelerde olmuyor ki yere yakınken oluyor mantıken yerden 10 metre yüksekten atlarken paraşüt açmaya çalışmak gibi bişey oluyor dediğin olay.


_____________________________

EU-WEST Jungler Carry




1657 Mesaj
3 Nisan 2011; 20:32:03 

Beyler kimse nefes almasın kıpırdamasın galiba einstein'ı buldum.


_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


1088 Mesaj
3 Nisan 2011; 20:32:58 


quote:

Orijinalden alıntı: eurofıghter

demek istediğim aslında bu
paint TERK :D


0

mantık olarak savaş uçaklarındaki gibi

Adam aynştan overclocked mod açmış.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Nisan 2011; 20:33:42 


quote:

Orijinalden alıntı: ToR





Adam guzel sallamis.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


285 Mesaj
3 Nisan 2011; 20:39:35 

fight club taki uçak sahnesini izle anlarsın


_____________________________

Olmuyorsa zorlama, ya hayallerin kırılır ya kalbin. Unutmuş gibi yap. Çünkü güzel şeyler; onları hiç beklemediğinde gerçekleşir.


 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 20:42:21 

patentini alıyorum beyler


_____________________________



 
375 Mesaj
3 Nisan 2011; 21:09:08 

Savaş uçaklarındaki pilotun fırlatıldığı gibi diyosun. Aslında yapılabilir ama sorun şu ucağın üst kısmının açılabilir yapıda olması lazım tıpkı F-16larda o camın fırladığı gibi sonrası yolcuların oturduğı kısmın hafif modüler uçağın ana kısmına bağlı olması gerek muda maliyeti ciddi şekilde artırır insan hayatı ucuzdur. Einstein ile bağım yok baranla hiç yok biri laf sokarsa intikamını acı alırım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NinjaNejat -- 3 Nisan 2011; 21:09:57 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Nisan 2011; 21:11:36 

O kadar kumasin ucaga katacagi extra agirligida hesap etmek gerek.

Kisacasi akıl kari degil.

Ucak su an zaten cok guvenli.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 21:13:42 


quote:

Orijinalden alıntı: NinjaNejat

Savaş uçaklarındaki pilotun fırlatıldığı gibi diyosun. Aslında yapılabilir ama sorun şu ucağın üst kısmının açılabilir yapıda olması lazım tıpkı F-16larda o camın fırladığı gibi sonrası yolcuların oturduğı kısmın hafif modüler uçağın ana kısmına bağlı olması gerek muda maliyeti ciddi şekilde artırır insan hayatı ucuzdur. Einstein ile bağım yok baranla hiç yok biri laf sokarsa intikamını acı alırım.





_____________________________



 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 21:15:45 


quote:

Orijinalden alıntı: Mechaniker

O kadar kumasin ucaga katacagi extra agirligida hesap etmek gerek.

Kisacasi akıl kari degil.

Ucak su an zaten cok guvenli.



devede kulak bile sayılmaz hocam o ağırlık


_____________________________



284 Mesaj
3 Nisan 2011; 21:15:56 

boşuna masraf.


_____________________________



3924 Mesaj
3 Nisan 2011; 21:29:33 

la zaten 10 yılda bir kaza oluyor. ne gerek var böyle şeylere. maliyetini hiç düşündünmü?
bu 10 yılda bi olan kazalarda ya inişte ya da kalkıştaki mekanik arızalardan oluyor. o alet oradan çıkacakta paraşüt açılacakta yolcular kurtulacak, pehhh



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Banzai! -- 3 Nisan 2011; 21:30:45 >


_____________________________


Killers



 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 21:37:17 


quote:

Orijinalden alıntı: Banzai!

la zaten 10 yılda bir kaza oluyor. ne gerek var böyle şeylere. maliyetini hiç düşündünmü?
bu 10 yılda bi olan kazalarda ya inişte ya da kalkıştaki mekanik arızalardan oluyor. o alet oradan çıkacakta paraşüt açılacakta yolcular kurtulacak, pehhh



tmm hocam öle olsun


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Nisan 2011; 21:43:02 

quote:

Orijinalden alıntı: eurofıghter





devede kulak bile sayılmaz hocam o ağırlık


Type MTOW(maximum kalkış) [metric tons] MLW (Maximum iniş) [metric tons] TOR [m] LR [m]

Boeing 737-800 79.15 65.32 2308 1634

Minimum 65 ton taşıyacak bir paraşüt diyorsun ama ağırlığı ve kaplayacağı yeri önemsemiyorsun.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechaniker -- 3 Nisan 2011; 20:43:52 >


 
191 Mesaj
3 Nisan 2011; 21:54:22 


quote:

Orijinalden alıntı: Mechaniker



Type MTOW(maximum kalkış) [metric tons] MLW (Maximum iniş) [metric tons] TOR [m] LR [m]

Boeing 737-800 79.15 65.32 2308 1634

Minimum 65 ton taşıyacak bir paraşüt diyorsun ama ağırlığı ve kaplayacağı yeri önemsemiyorsun.



hocam koyduğum resme bakarsan amaç uçağı taşımak değil


_____________________________



 
49 Mesaj
22 Mart 2013; 1:36:42 


Paraşütlü küçük uçaklarda dahi en önemli sorunlardan biri paraşütü açmadan önce uçağı yavaşlatmak gerekliliği aksi taktirde paraşut açılır açılmaz parçalanıyor. Bu sebeple küçük, hafif ve yavaş uçan pırpır uçaklarda paraşüt önce küçük çaplı açılarak uçağı yavaşlatmaya çalışıyor ancak bu esnada yüzlerce metre irtifa kaybı olabildiğinden düşük irtifada işe yaramıyor. En modern paraşütler en fazla 1-2 ton taşıyabildiğinden ve jet uçaklar çok çok hızlı uçtuğundan (saatte yaklaşak 1000 km)paraşüt daha kabini yavaşlatamadan derhal parçalanacağından böyle bir sistem şimdilik imkansız olur herhalde...

Zaten eğer yolcu uçağı yapısal bütünlüğü kaybolmaksızın sadece motor gücünü kaybetmişse bir planör gibi süzülerek kontrollü olarak irtifa kaybeder. Yere temas ettiği zorunlu iniş yaptığı yer biraz düzgünce bir araziyse ve yakıtını boşaltabilmişse yolcuların çoğu hayatta kalabilir.


2239 Mesaj
22 Mart 2013; 1:41:15 

Ucaga takicaklArina yolculara verseler daha manyikli olmaz mi kaptam bakti ucak gidiyo talimatla herkes bir bir atlasin.atlayislarda arkadan bi yerden olsun ki ucagin motorlarda kiyma olmasin millet .

Gayet guzel fikir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak... Metal Müzik süslü sosyete kızlarının değil,onurlu insanların yaşamla mücadele öyküsüdür.
(wayne's world , wayne's world party time excellent!)


587 Mesaj
22 Mart 2013; 1:44:35 

quote:

Orijinalden alıntı: eurofıghter

demek istediğim aslında bu
paint TERK :D


0

mantık olarak savaş uçaklarındaki gibi

Paint terk in buysa CS de nasılsındır


_____________________________

<3 marie edwig


233 Mesaj
22 Mart 2013; 1:46:27 

3 tane insan kurtarcan diye havayollarını batırmak mı istiyorsun ?


_____________________________



1597 Mesaj
22 Mart 2013; 1:51:40 

benimde şöyle projem var yörüngeye dev mıktanıslar yerleştirces ondan sonra uçak uçuyoya diyelim düşüyo yolcular bağırıyo falan o esnada miknatislari devreye sokcas ve uçağı çekicek miknatis yörüngedeki şeye kadar ondan sonra herkes paraşütle atlıcak sırayla


_____________________________

Su sesi,Para sesi,Fan sesi


3811 Mesaj
22 Mart 2013; 1:52:46 

yat artık gece gece icad çıkartma


_____________________________

Citroen Xsara VTS mk2 2.0 16v 167hp turbo yok lpg yok
2004 üyesi


2578 Mesaj
22 Mart 2013; 1:58:37 

quote:

Orijinalden alıntı: Gayipten Gelen Ses

benimde şöyle projem var yörüngeye dev mıktanıslar yerleştirces ondan sonra uçak uçuyoya diyelim düşüyo yolcular bağırıyo falan o esnada miknatislari devreye sokcas ve uçağı çekicek miknatis yörüngedeki şeye kadar ondan sonra herkes paraşütle atlıcak sırayla

hadi yaptik diyelim miknatisa o yukseklikten bisey duserken carpma etkisini dusundunmu hic?
igne ile miknatisi cekerken bile nasil bir hiz olusuyor arada sen yukardan dusen birini yorungedeki miknatisa tutturmaya calisiyorsun


_____________________________



1597 Mesaj
22 Mart 2013; 1:59:30 

quote:

Orijinalden alıntı: AsosyalBilgisayar


hadi yaptik diyelim miknatisa o yukseklikten bisey duserken carpma etkisini dusundunmu hic?
igne ile miknatisi cekerken bile nasil bir hiz olusuyor arada sen yukardan dusen birini yorungedeki miknatisa tutturmaya calisiyorsun

adam inanmış lan olabilitesini bile düşünmüş


_____________________________

Su sesi,Para sesi,Fan sesi


2578 Mesaj
22 Mart 2013; 2:03:09 

quote:

Orijinalden alıntı: Gayipten Gelen Ses


adam inanmış lan olabilitesini bile düşünmüş

varsayim ustunden hadi yaptik diyelim diye basladim cumleye.
senin yazdigin sacma yaziya bakarsak devede kulak kalir ama neyse.


_____________________________



813 Mesaj
22 Mart 2013; 2:36:44 

O değil de benim procem daha güzel!

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kırmızımercimek -- 22 Mart 2013; 2:40:53 >


_____________________________

zoru başarırım; imkansız biraz zaman alır..


974 Mesaj
22 Mart 2013; 3:12:44 

ucak duz duşmuyor ki savruluyor,ters donuyor her yolcuyu fırlatmaları gerek alüminyum tavanı nasıl atıcaksın ve buyuk hızla duserken parasutu acamassın ucaktan cıksa bıle yolcular kanatlara carpar imkansız diyebiliriz


_____________________________

Samsung Galaxy SIII
Pentax K30 + 18-135mm WR


1767 Mesaj
22 Mart 2013; 3:21:36 

quote:

Orijinalden alıntı: MrPinkFloyd

ucak duz duşmuyor ki savruluyor,ters donuyor her yolcuyu fırlatmaları gerek alüminyum tavanı nasıl atıcaksın ve buyuk hızla duserken parasutu acamassın ucaktan cıksa bıle yolcular kanatlara carpar imkansız diyebiliriz

Dostum adamlar uçak yapmış kabaca bakarsan insanlar uçuyor bu seviyeye gelmişiz sen alüminyum tavana takılmışsın yok alüminyum tavanı nasıl atıcaz ulan uçuyoruz be


_____________________________

boraltan bir köprü, aşar geçer aras’ı,
yuğsan aras suyuyla, çıkmaz yüzün karası.
düşman bekler karşıda, önüne kattı beni,
can alınan çarşıda, kardeşim sattı beni.
dönüp seslendim geri, merhametsiz birine,
beni siz vursaydınız, şu gavurun yerine.


3836 Mesaj
22 Mart 2013; 3:36:04 

konudakilerin kafalar güzel.bizede getirin bişeyler içelim


_____________________________

“Eğer bunu okuyorsan, bu uyarı senin için. Bu anlamsız forum imzasından okuduğun her kelime hayatından harcanan diğer bir saniye demek. Yapacak başka işlerin yok mu? Hayatın gerçekten bu kadar boş mu da bu anları daha iyi geçirebileceğin bir yol düşünemiyorsun? Yoksa saygı ve inanç beslediğin otoriteyi ortaya koyanlardan çok mu etkilendin? Okuman gereken her şeyi okur musun? Düşünmen gereken her şeyi düşünür müsün? Sana alman gerektiği söylenen her şeyi satın alır mısın? Apartmanından dışarı çık. Karşı cinsten biriyle tanış. Lüzumsuz alışverişi ve mastürbasyonu bırak. İşinden ayrıl. Bir kavga başlat. Yaşadığını kanıtla. Eğer insanlığını ispat edemezsen, bir istatistik olarak kalacaksın."
Artık uyarıldın.


 
2392 Mesaj
22 Mart 2013; 3:57:16 

airbus ve boeing'in boyle seyleri yillar once gelistirdiklerine eminim ,ama hem maliyet bakimindan hemde talep olmadigindan hayata gecirmezler diye tahmin ediyorum ,bu ucaklari alan havayollari sirketleri insan guvenligini umursamaz ,tek hedef para


_____________________________



1576 Mesaj
22 Mart 2013; 4:05:18 

İnşallah konuya yazılan şeyler gerçek olmaz yoksa halimiz duman.


_____________________________



813 Mesaj
22 Mart 2013; 4:09:27 

Başlık da bi acayip; bebelere balon! der gibi.


_____________________________

zoru başarırım; imkansız biraz zaman alır..


150 Mesaj
22 Mart 2013; 4:14:08 

quote:

Orijinalden alıntı: eurofıghter

beyler uçak kazası belgeseli izliyordum aklıma bişi takıldı
bu yolcu uçaklarına neden ''devasa'' paraşütler koymuyorlar onları taşıyabilcek
arızalanan uçaklarda yere çakılmaya çözüm olmazmı ?

0



gayet güzel bir fikir ama pilot yanlışlıkla basarsa ne olcak


_____________________________

DİK DUR !

BU BİR UYARIDIR !


 
191 Mesaj
22 Mart 2013; 12:39:17 

biride cikip demiyor ki pilotlar nasil kurtulcak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1007 Mesaj
22 Mart 2013; 12:59:07 

quote:

Orijinalden alıntı: eurofıghter

biride cikip demiyor ki pilotlar nasil kurtulcak

tam ben diycektim ama


_____________________________


---------------------------------------------------------
DH Nükleer Santral Destekçileri Derneği
---------------------------------------------------------

300 cigabayt hafıza; 3,5 cigabayt ekran kartı; eyçdi ekran... son hızı 290 olan araba... yat, kat... yok lan görmemiş miyim ben sahip olduklarımı yazıcam imzama... geçiniz


 
212 Mesaj
1 Kasım 2013; 16:57:39 

quote:

Orijinalden alıntı: cidik

150-200 bin tonu naısl taşıyacaksısn kardeş paraşütle?

150 bin ton uçak mı var


_____________________________



211 Mesaj
1 Kasım 2013; 17:13:59 

quote:

Orijinalden alıntı: grunge_blues


150 bin ton uçak mı var

DÜNYANIN EN BÜYÜK YOLCU UÇAĞI AİRBUS A380 853 YOLCU KAPASİTELİ Kİ TAM DOLU AĞIRLIĞI 560 TON BU HERİF NE DİYO YA NE İÇMİŞ NE ÇEKMİŞ


_____________________________

HTC One™


Android 4.2.2 (Jelly Bean) \\ 4.7 " Full hd Super LCD3 - Gorilla Glass 2 Ekran \\ 1920 x 1080 Pixel Çözünürlük. (468ppi) \\ 1.7 GHz - 4 Çekirdekli Qualcomm Snapdragon 600 İşlemci \\ 2GB RAM \\ 32GB Dahili Hafıza \\ 4.3 UltraPixel AutoFocus & Led Flash Kamera \\ BoomSound Özellikli 2 Stereo Hoparlör \\ 2300mAh Batarya \\ TV Out - Mhl \\ 802.11 a/b/g/n/ac Wifi \\ LTE (4G) Bağlantı \\
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.588