- x
Polislik yada Subaylık
28 Cevap2589 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


108 Mesaj
27 Mart 2011; 20:07:38 

Arkadaşlar 280 i geçen polislik için sınava girebiliyormuş. Acaba girsek kazanbilirmiyiz çok zor mudur sınavı veya mülakatları falan ? Ayrıca ne zaman oluyor bu polislik ve subaylık sınavları ?


_____________________________

.. dedi Şeref Bey ama kimseler duymadı..


501 Mesaj
27 Mart 2011; 20:15:46 

Polislik için konuşuyum geçen sene 280idi bu senede öyle olur ama daha resmi söylenmedi. 280 i aldıktan sonra fiziki mülakat var boy pos konusmana vs.. bakıyorlar. Geçersende yazılı sınavı var Türkçe mat1 tarih coğrafya vatandaşlık anayasa ve genel kültür soruları var 120 soruydu galiba.Burdan da belli bir puan yok yarışma usulü var ne kadar yüksek yaparsan senin için iyi genellikle erkeklerde 120 soruda 80+ yapman lazım bayanlarda 90+.
Bu sene ki polislik sınavı 3 Temmuz da.Mülakat tarihleri daha belli değil.
Subaylık bilmiyorum ama bildiğim kadarıylan geçen sene ki puanı 315 di.


_____________________________



2284 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
xXSquaLLXx
27 Mart 2011; 20:31:26 

Benimde aklıma gelmedi değil.


_____________________________



233 Mesaj
27 Mart 2011; 21:12:02 

Polislik bu sene 250-260 a kadar düşer. Subaylıkda yerine göre zaten 250 civarında alıyor


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Mart 2011; 21:57:45 

Arkadaşlar bişe sorucam 47,5 48 net 280 e vurur mu dersiniz ? hesaplıyorum çoğu yerde 281 ile tam 280 arasında gidip geliyor. Endişeleniyorum.

Sınavım genel anlamda çok iyi geçti diyordum ki tarihten bildiğim çok bariz hatalar yapmışım 1. öncülü seçip 2. yi seçmeyi düşünenemişim. Savunulamaz demiş savunulura göre cevap vermişim. Maffoldum. 280 için ne diyorsunuz...


233 Mesaj
27 Mart 2011; 22:52:54 


quote:

Orijinalden alıntı: JustHunteR

Arkadaşlar bişe sorucam 47,5 48 net 280 e vurur mu dersiniz ? hesaplıyorum çoğu yerde 281 ile tam 280 arasında gidip geliyor. Endişeleniyorum.

Sınavım genel anlamda çok iyi geçti diyordum ki tarihten bildiğim çok bariz hatalar yapmışım 1. öncülü seçip 2. yi seçmeyi düşünenemişim. Savunulamaz demiş savunulura göre cevap vermişim. Maffoldum. 280 için ne diyorsunuz...


Gecen seneki kolay sınavda 280 e cektilerse bu sene 260 a kadar düşer o puan


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Mart 2011; 23:05:10 

Mülakat herkesin geçebilecegi seviyede girenlere sor boyun tutuyorsa , renk körü değilsen ve soruları dik şekilde cevaplarsan geçersin.7 /24 pmyo sitesinde takılıyorum.Geçen sene 280 di ama sorular gerçekten basitti bu sene baya zorladı özellikle matematik bölümünü göz ardı ederler gibme geliyor.Bende pmyo ıcın gırmıstım hayallerimin suya düşmesini istemiyorum ösym birşeyler yapsın 280 olursa öğrenci yetmez bence cnku bir sürü mülakat , yazılı sınavdan eleme yapılacak.


5683 Mesaj
28 Mart 2011; 4:21:32 

1.25 ve 1.00 derece ile gözüm uzağı net görmüyor.Mülakatlarda problem olur diye biliyorum,yanlış mıyım?


_____________________________


Μολών λαβέ


355 Mesaj
28 Mart 2011; 10:06:33 

Subaylıkmı astsubaylıkmı subaylık o kadar az puandan mülakata sokuyormu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


355 Mesaj
28 Mart 2011; 10:09:01 

Subaylıkmı astsubaylıkmı subaylık o kadar az puandan mülakata sokuyormu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


501 Mesaj
28 Mart 2011; 13:03:19 


quote:

Orijinalden alıntı: ThePhenoM

1.25 ve 1.00 derece ile gözüm uzağı net görmüyor.Mülakatlarda problem olur diye biliyorum,yanlış mıyım?

Olabilir. Göz derecelerinin toplamı 2 yi geçmicek öyle diyolar. Ama karşında ki harfleri eksiksiz okursan sorun olacagını sanmıyorum. Bence şansını bir dene


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
28 Mart 2011; 15:13:47 


quote:

Orijinalden alıntı: platonn



Olabilir. Göz derecelerinin toplamı 2 yi geçmicek öyle diyolar. Ama karşında ki harfleri eksiksiz okursan sorun olacagını sanmıyorum. Bence şansını bir dene


ARKADASIM PMYO SORULARINI BANA YÖNELT

PMYO DA GÖZ + VE - 1 DERECEYE KADAR SORUN OLMAZ , POMEMDE İSE + VE - 2 DERECEYE KADAR SORUN OLMAZ.


34 Mesaj
28 Mart 2011; 20:22:12 

quote:

Orijinalden alıntı: celiksweet

Mülakat herkesin geçebilecegi seviyede girenlere sor boyun tutuyorsa , renk körü değilsen ve soruları dik şekilde cevaplarsan geçersin.7 /24 pmyo sitesinde takılıyorum.Geçen sene 280 di ama sorular gerçekten basitti bu sene baya zorladı özellikle matematik bölümünü göz ardı ederler gibme geliyor.Bende pmyo ıcın gırmıstım hayallerimin suya düşmesini istemiyorum ösym birşeyler yapsın 280 olursa öğrenci yetmez bence cnku bir sürü mülakat , yazılı sınavdan eleme yapılacak.


boy kilo oranı ne kadar etkiliyor mülakatı birde ben r harfini fazla söyleyemiyorum çok sorun olurmu.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HükümdaR78 -- 28 Mart 2011; 20:23:46 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
28 Mart 2011; 20:25:50 

quote:

Orijinalden alıntı: HükümdaR78



boy kilo oranı ne kadar etkiliyor mülakatı birde ben r harfini fazla söyleyemiyorum çok sorun olurmu.



erkeklerde boy oranı 1.67 civarı olması yeterli. Bayanlarda 1.65 falandır yanılmıyorsam @Cevik beni düzeltecektir...Kiloda 75 civarı falan sorun olmaz sanıyorum bu boya göre. Aslına bakıcak olursan yazılı sınavı geçtikten sonra mülakatta kendini özgüvenli bir şekilde temsil edersen geçersin hocam. R leri söyleyememen hiç bir problem teşkil etmez...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JustHunteR -- 28 Mart 2011; 20:27:33 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
28 Mart 2011; 21:15:57 

quote:

Orijinalden alıntı: HükümdaR78



boy kilo oranı ne kadar etkiliyor mülakatı birde ben r harfini fazla söyleyemiyorum çok sorun olurmu.



kardeşim kiloda cok takılmıyorlar eğer her tarafından yag fıskırmıyorsa yanı cok aşırı kilolu değilsen bir sorun olmaz.Polis okulunda her fizikten insan var kilonla boyun arasında yok 15 bilmem ne fark felan diye saçma saçma şeyler söylüyorlar onun aslı yok.Boyun metre kare cinsinden vucut agırlıgının kg cinsine bölünmesiyle elde edilen endexe bakıyorlar.Sen yeterki komiserlere dik şekilde cevap ver sesin kısık olmasın çünkü orda önemli olan öz güvendir.Boy erkeklerde en aşagı 1.67 bayanlarda 1.65 boyda af yok kısaysanız direk güle güle diyorlar.Bu arada pmyo da okuyan arkadaslara görüşüyorum okullar bir hayli agır disiplinliymiş :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celiksweet -- 28 Mart 2011; 21:18:07 >


501 Mesaj
28 Mart 2011; 23:49:58 

R leri söyleyemiyorsanız sorun teşkil edebilir. O soruları sormalarında ki maksat senin bilgini ölçmek değil özgüven ve konuşmasında bozukluk var mı onu tespit etmek. O yüzden sorun olabilir.


_____________________________



83 Mesaj
28 Mart 2011; 23:59:07 

Subaylık konusunda bilgi vermek gerekirse ;

Geçen sene erkekler için taban YGS puanı 285'dir. Bu sene düşeceğini tahmin ediyorum ama 10 puandan fazla oynamayacaktır.

Mülakatlar şöyledir ;

1) Ön Sağlık Muayenesi : Beden tamamen gözle incelenir. Yara izi , anatomik bozukluk (güvercin göğüs , düz tabanlık vb.) var mı bakılır. Ardından yüzeysel bir diş muayenesi (çene yapısı bozuk mu vb. Çürük sorun teşkil etmemektedir.) , tansiyon ölçümü ve boy kilo ölçümü vardır. Boy Kilo oranları harp okulunun websitesinde bir tablo olarak yayınlanır.


2) Bedensel Yeterlilik :

400 metre koşusu
Mekik (60sn içerisinde)
Barfiks
Dizüstü basketbol topu fırlatma
Durarak uzun atlama

3) Sözlü Mülakat :

Zarftan çekeceğiniz 3 soru sorulur. Tarih , Coğrafya konuları ağırlıklıdır. Çok fantastik şeylerde sorulur bu zarflar dışında.

Örn ; Kenya'nın yüz ölçümü , Atatürk'ün yazdığı kitapların tamamı , atının adı , en sevdiği köpeğinin adı vb.


4) Hastahane Muayenesi :

Sağlık araştırmasının dibine vurulur.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mart 2011; 12:59:37 


quote:

Orijinalden alıntı: spartico

Subaylık konusunda bilgi vermek gerekirse ;

Geçen sene erkekler için taban YGS puanı 285'dir. Bu sene düşeceğini tahmin ediyorum ama 10 puandan fazla oynamayacaktır.

Mülakatlar şöyledir ;

1) Ön Sağlık Muayenesi : Beden tamamen gözle incelenir. Yara izi , anatomik bozukluk (güvercin göğüs , düz tabanlık vb.) var mı bakılır. Ardından yüzeysel bir diş muayenesi (çene yapısı bozuk mu vb. Çürük sorun teşkil etmemektedir.) , tansiyon ölçümü ve boy kilo ölçümü vardır. Boy Kilo oranları harp okulunun websitesinde bir tablo olarak yayınlanır.


2) Bedensel Yeterlilik :

400 metre koşusu
Mekik (60sn içerisinde)
Barfiks
Dizüstü basketbol topu fırlatma
Durarak uzun atlama

3) Sözlü Mülakat :

Zarftan çekeceğiniz 3 soru sorulur. Tarih , Coğrafya konuları ağırlıklıdır. Çok fantastik şeylerde sorulur bu zarflar dışında.

Örn ; Kenya'nın yüz ölçümü , Atatürk'ün yazdığı kitapların tamamı , atının adı , en sevdiği köpeğinin adı vb.


4) Hastahane Muayenesi :

Sağlık araştırmasının dibine vurulur.


Hocam bu bahsettiğin şartlar astsubaylığa mı ait subaylığa mı ? ben subaylık olduğuna pek emin olamadım. Bildiğim kadarıyla subaylığın önü açıktı diye biliyorum rütbe sistemi falan ?


108 Mesaj
29 Mart 2011; 13:43:19 

kolumda irice bir yara izi var ama kazara olmuş birşey babama yardım ederken olan birşey ? sorun teşkil eder mi ?


_____________________________

.. dedi Şeref Bey ama kimseler duymadı..

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mart 2011; 13:51:37 


quote:

Orijinalden alıntı: Andy Dufrense

kolumda irice bir yara izi var ama kazara olmuş birşey babama yardım ederken olan birşey ? sorun teşkil eder mi ?



Ne ıcın pmyo için soruyorsan izleri komisyon taktir eder.Ama genel de kasıtlı yapılmamıs 5 metre ileriden görülmeyen izler sorun olmuyor.Kesin birşey söyleyemeyiz çünkü komisyon taktir eder izleri.


 
0 Mesaj
30 Mart 2011; 16:14:35 

bu konu hakkında benimde bir kaç sorum olucak cevaplarsanız sevinirim.
Polislik ve subaylık sınavlarına girebilmek için ygs de hangi puan türünde o puanı tutturmalıyız?
polislik ve subaylık sınavlarında matematiği olmayan birisinin kazanma şansı varmıdır?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mart 2011; 16:17:59 


quote:

Orijinalden alıntı: hamdi61

bu konu hakkında benimde bir kaç sorum olucak cevaplarsanız sevinirim.
Polislik ve subaylık sınavlarına girebilmek için ygs de hangi puan türünde o puanı tutturmalıyız?
polislik ve subaylık sınavlarında matematiği olmayan birisinin kazanma şansı varmıdır?

Polislik YGS puan türlerinin hepsinden belirtilen barajı geçtiğin takdirde alıyor. Belirli bir tür yok yani hepsinden alım var. Subaylığı bilmiyorum.
Polislikte olsun subaylıkta olsun nerden baksan 15 net yapmak şart matematikten. Ki yaparsında zaten. Tabi bu 15 net sözellerinin fulle yakın oldugunu varsayarsak geçerli bir rakam.


 
0 Mesaj
30 Mart 2011; 16:48:34 

çok sağol


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mart 2011; 16:50:54 


quote:

Orijinalden alıntı: hamdi61

çok sağol



Rica ederim üstat ne demek ! ALLAH yolunu yordamını açık etsin ne diyim..!



 
14 Mesaj
30 Mart 2011; 17:07:47 

hemofili polislik için engel midir?


_____________________________


Bilgisayar Mühendisliği

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mart 2011; 20:00:00 


quote:

Orijinalden alıntı: Metal Yorgunluğu

hemofili polislik için engel midir?

bilgim yok o konuda hocam


34 Mesaj
30 Mart 2011; 22:11:25 

quote:

Orijinalden alıntı: celiksweet





kardeşim kiloda cok takılmıyorlar eğer her tarafından yag fıskırmıyorsa yanı cok aşırı kilolu değilsen bir sorun olmaz.Polis okulunda her fizikten insan var kilonla boyun arasında yok 15 bilmem ne fark felan diye saçma saçma şeyler söylüyorlar onun aslı yok.Boyun metre kare cinsinden vucut agırlıgının kg cinsine bölünmesiyle elde edilen endexe bakıyorlar.Sen yeterki komiserlere dik şekilde cevap ver sesin kısık olmasın çünkü orda önemli olan öz güvendir.Boy erkeklerde en aşagı 1.67 bayanlarda 1.65 boyda af yok kısaysanız direk güle güle diyorlar.Bu arada pmyo da okuyan arkadaslara görüşüyorum okullar bir hayli agır disiplinliymiş :)



tşkler de boyda bir sorun yok zaten 1.73 ,kilo da var problem 56 -60 arası ama doktora gideriz hap kullanırız alırız biraz inşallah fazla sorun olmaz.'r' harfi konusunda da herkes farklı söylüyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HükümdaR78 -- 30 Mart 2011; 22:14:47 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mart 2011; 22:21:05 


quote:

Orijinalden alıntı: HükümdaR78




tşkler de boyda bir sorun yok zaten 1.73 ,kilo da var problem 56 -60 arası ama doktora gideriz hap kullanırız alırız biraz inşallah fazla sorun olmaz.'r' harfi konusunda da herkes farklı söylüyor.



manken almıyorlar kardeşim ... kilonda ne problemi var ? gayet normal boyuna göre kilon. İdeal hemde...Ajans değil kardes pmyo mülakatı kasmayın rahat olun. Kilo problemi dediğin olay benim için geçerli, 1.87 boy 58 kilo...fitness body salonuna 1 ay takılınca 5 kilo alıyorum enteresan. bırakınca kilolarda gidiyor. inş. 2-3 aya toparlarım bende...Protein hapları etkili oluyor ama yinede tavsiye etmem takviye bir hap. Öyle sanıldıgı gibi boy kilo oranında ciddi bir eleme söz konusu değil. Mülakat hiç problem değil unutmayın. absürüd olaylardan elenme olmuyor. Konusmanda takılma ki bu heyecandan olsa bile dikkat çekebiliyor bazen bu olmasın fiziki bir yaran beren 5 m uzaktan bakınca ceviğinde dediği gibi belli olmasın kendini iyi bir ses tonuyla özgüvenli bir şekilde ifade edebildikten sonra ve sorulan sorulara mantık çerçevesi içersinde virgül kullanmadan ( ee, aa i uu demeden) cevap verebilip kendini güzelce ifade ettikten sonra yazılı sınava bis. de gir :) en önemli husus sınavlar...Bunları düşünmeyin...


 
24 Mesaj
19 Ağustos 2011; 14:56:49 

Güzelmiş


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Eğitim ve Sınavlar] » Liseler » YGS/LYS » Polislik yada Subaylık
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.375