Şimdi Ara

Vodafone ve Turkcell'in 'tüketici hakları' kavgası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
0
Favori
18.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • alt="Vodafone ve Turkcell'in 'tüketici hakları' kavgası"


    Ülkemizin lider iletişim şirketlerinden Turkcell ve Vodafone, birbirlerini suçlayan açıklamalarla yeni bir tartışmanın tarafları oldular. Her iki operatör de bugünlerde benzer reklam kampanyaları ile gündeme geliyorlar. Turkcell "Cep Anayasası", Vodafone ise " Tüketici Hakları Bildirgesi" ile abonelerine sundukları kararlar bütününü sıralıyorlar.


    Vodafone hazırladığı basın bülteninde rakibi Turkcell'i hedef alarak, 2009 yılında başlattığı müşteri memnuniyetine odaklı uzun dönem staratejik programını taklit ettiğini öne sürerek hukuki süreci başlattığını duyurdu. Vakit kaybetmeden karşı açıklama yapan Turkcell ise Vodafone'un kamuoyunu yanıltıcı açıklamalar yaptığını iddia etti.


    Cep Anayasası için temellerin 2009 sonunda attığını belirtilen Turkcell, konuyla ilgili olarak Vodafone'a ihtar yolladığını ekliyor ve hukuki haklarını kullanacağını belirtiyor. Teknoloji yarışıyla gündeme gelmelerini dilediğimiz Vodafone ve Turkcell'in birbirleri hakkında yaptıkları basın açıklamaları şu şekilde;


    Vodafone;


    "Vodafone Türkiye, Ocak 2009 itibariyle başlattığı “müşteri memnuniyetine odaklı” uzun dönemli stratejik programının mihenk taşı olarak uygulamaya koyduğu “Vodafone Tüketici Hakları Bildirgesi” kampanyasının, taklit edilerek kullanıldığı gerekçesiyle Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş aleyhinde 17 Mart 2011 tarihinde hukuki süreci başlatmıştır. 


    Vodafone Türkiye, son 2 yıldır aralıksız sürdürdüğü müşteri memnuniyetine odaklı stratejik programı sayesinde iş sonuçlarında büyük bir başarı kaydetmiştir. Bu dönemde istikrarla uyguladığı “müşteri memnuniyeti programı” sayesinde, şirket numara taşımada iki yıldır arka arkaya açık ara liderliğini koruyarak, numara taşımanın başlangıcı olan Kasım 2008'den bugüne Vodafone'a taşınan 10 milyonu aşkın numara ile “numara taşımada en çok tercih edilen operatör” konumunu pekiştirmiştir. 


    Vodafone Türkiye, kendisini başarıya taşıyan “müşteri memnuniyetine odaklılık” yaklaşımını kamuoyuna daha etkin ve kapsamlı bir biçimde anlatmak amacıyla geliştirdiği “Tüketici Hakları Bildirgesi” kampanya fikrini yaklaşık bir yıl önce oluşturmuştur. Bu kampanyadaki vaadlerini somutlaştırmak üzere titizlikle yürüttüğü çalışma programını tamamlamış ve ardından reklam kampanyası olarak sunmuştur. 


    Vodafone Türkiye, söz konusu kampanyasının lansmanı esnasında taklit edilerek "Cep Anayasası" adı altında kullanılmasının yasal yaptırım gerektirdiğini bir ihtarname ile muhatap firmaya bildirerek bu durumun derhal düzeltilmesini ihtar etmiştir. 


    Bir yandan yasal haklarımızı yüce Türk adaleti önünde ararken, diğer yandan koşulsuz müşteri mutluluğunu sağlayacak ve tüketici haklarını gözetecek faaliyetlerimizi bu güne kadar olduğu gibi etik, kesintisiz ve rekabetçi olarak devam etme kararlılığında olduğumuzu kamuoyunun bilgilerine saygılarımızla sunarız."


    Turkcell;


    "Vodafone'un özellikle son iki seneyi aşkın süredir Türkiye'de izlediği basın ve reklam iletişiminin adil rekabet şartlarını ihlal edici, kamuoyunu bilinçli ve sistematik bir şekilde yanıltıcı unsurlar içerdiğini büyük bir üzüntü ile gözlemliyoruz.


    Turkcell, gerek mobil numara taşıma rakamları, gerekse Türkiye'ye yaptıkları yatırım miktarı bilgileriyle kamuoyunu yanıltan Vodafone'u, rekabet ilkelerine ve iş etiğine aykırı hareket ettiğinden yola çıkarak pek çok yetkili merci nezdinde hukuki girişimler yaparak uyarmıştır. Yetkili Kurum ve Kurullar tarafından uyarılan Vodafone'un iletişim stratejisinde değişiklik yapmadığı hayretle izlenmektedir. 


    Türkiye'nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, 17 yıllık tarihinde müşteriyi her zaman odağına alarak, musterilerine daha fazla avantaj sunacak girşimlerde bulunarak rekabete de örnek olmuştur. 


    Bugün Cep Anayasası olarak bilinen kararlar bütünün temeli, 29 Aralık 2009 tarihinde şirketin tüm birimlerinden yöneticilerin ve halkla ilişkiler danışmanlarının katılımı ile gerçekleştirdiği iç toplantıda atılmış, bir çeşit ‘müşteri manifestosu' üzerinde çalışılma kararı alınmış, toplantı raporları ile tüm katılımcılara da duyurulmuştur.


    Turkcell müşterisi için yapmış olduğu bu girişimi çalışanlarına iç lansman toplantıları ile 5 Temmuz 2010'da duyuran Şirketimiz, Vodafone Türkiye'nin yaptığı dayanaksız suçlamalar kapsamında, hatta bu fikrin Turkcell'e ait olduğunu belirler nitelikteki belgeler ile birlikte gerekli ihtarı kendilerine hukuki yollar ile iletmiştir.


     Ülkemizin en değerli şirketlerinden biri olan Turkcell'in itibarını zedelemeye yönelik mesnetsiz ve yanıltıcı iddialar karşısında hukuki haklarımızı kullanacağımızı kamuoyuna saygılarımızla duyururuz."









  • quote:

    Türkiye'nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, 17 yıllık tarihinde müşteriyi her zaman odağına alarak, musterilerine daha fazla avantaj sunacak girşimlerde bulunarak rekabete de örnek olmuştur.



    atma turkcelll




  • Karşı tarafı aşşağlayıcı her türlü şey antipatiktir...



    vodafonda bunu çok iyi yapıyor...

    Lider olamadı diye kendine farklı alanlarda liderlik yakıştırması yaparak komik oluyor...



    Bu arada demedi demeyin... Vodafone yakında satılabilir...



    Sebep çok basit... Vodafone her girdiği pazarda hep liderdir...

    Türkiye'de yıllardan beridir 2. sırada ve fark en az 2 katına düştü...
  • Bu reklamlar ilk çıktığı zamanlar güldürüyordu ama artık onu da yapamıyor.
  • yesinler birbirlerini. bu biz tüketiciye yarar sağlar. ah şu ttnet e rakip 2 - 3 firma daha gelse de ucuz ve hızlı internet kullanabilsek.
  • danışıklı dövüş arkadaş.... hani uygun hesaplı hatlı telefonlar? hani ucuza cepten internet (düzgün hızda) hani kaliteli ses seviyesi hani ucuza kontor... 30 tl her ay en az kontore para veriliyor. birbirlerini reklamla yerler reklam paralarını bizden çıkartırlar arkadaş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertanunver

    yesinler birbirlerini. bu biz tüketiciye yarar sağlar. ah şu ttnet e rakip 2 - 3 firma daha gelse de ucuz ve hızlı internet kullanabilsek.

    Süperonline ve uydunet Ankara ilimiz için gayet süper alternatifler, inşallah yayılacaklar, şu anda ev telefonu kullanmıyorum ve çok memnunum... 20 tl telefona 45 tl internete toplam 65 tl veriyordum ttnete, şimdi miss gibi yüzlerce kanal ve internete uydunetle 38 tl ödüyorum toplamda ve ttnetten bin kat daha kaliteliler, sorun olunca 2 3 saate evdeler...

    Turkcellin müşteri memnuniyetini de deneme amaçlı aradım, tarifemi değiştirdim, gayet yeterli ve kibar bir dille herşeyi anlatıyorlar sabırla, kontrat cayma bedelimi sordum anında hesaplayıp söylediler, sürpriz fatura olmasın dedim; görüşmemiz kayıt altında, delil niteliğinde kullanılabiliyor ve asla yanılma olmaz dedi... gerçekten çok memnun kaldım, hem vınn kullanıyorum hem de iphone paketi ve ikisinde de en ufak detayına kadar bilgi verdiler...

    Bir ilerleme var evet, inşallah bunun da devamı gelir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furky86 -- 26 Mart 2011; 21:09:19 >




  • Tüketici hakları şimdimi gelmiş akıllarına kazıkladıkları yetmedimi daha.vodafonda eskiden kontör zamanında 3 dakikasını 1 kontöre yani 20krş a konuşuyorduk.liraya geçince 3 dk 30 krş a konuşmaya başladık.tüketici nasıl kazıklanır hakları buna denir.bu düzenbazlara asla inanmam.KDV den örnek aldıgımız gibi K azık D aima V atandaşadır bu kural asla degişmez...
  • bu rekabet işi tamamen yalan,çünki 444 lü numaraların paket dışı olarak aranması olayında nasıl da can cigerler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ölü ozan

    quote:

    Türkiye'nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, 17 yıllık tarihinde müşteriyi her zaman odağına alarak, musterilerine daha fazla avantaj sunacak girşimlerde bulunarak rekabete de örnek olmuştur.



    atma turkcelll


    parisde elin fransızının kullandığı 3g den daha hızlı 3g hizmetini Türkiye'de verende türkcell değilmiydi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    bu rekabet işi tamamen yalan,çünki 444 lü numaraların paket dışı olarak aranması olayında nasıl da can cigerler..

  • biraz fazla para veriyorum ama turkcelin hizmetleri karsısında hic pisman degilim.. 3 hattım var.. turkcel avea vodafone.. 3 unude surekli test ediyorum
    gozlemlerim

    1- 3 operator arasında call center larına en hızlı cevap veren 1.turkcel.. 2. vodafone 3. avea
    2- hat sinyal kaletise arasında 1.turkcel 2. avea 3. vodafone
    3- personellerin nazikligi ve durustlugu 1.turkcel 2.vodafone 3.avea
    4- fatura fiyat tutarı 1.vodafone 2.avea 3.turkcel
    5- sozlesme ile getirilen iphone v.s. telefonlar 1- turkcel 2- vodafone 3- avea
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    bu rekabet işi tamamen yalan,çünki 444 lü numaraların paket dışı olarak aranması olayında nasıl da can cigerler..



    vodafone da gayet ücretsiz arıyorum faturalı hattım var sabit hatlara sınırsız, hiçbir ücret yansımıyor





    quote:

    Orijinalden alıntı: Fate_For_Life

    Karşı tarafı aşşağlayıcı her türlü şey antipatiktir...



    vodafonda bunu çok iyi yapıyor...

    Lider olamadı diye kendine farklı alanlarda liderlik yakıştırması yaparak komik oluyor...



    Bu arada demedi demeyin... Vodafone yakında satılabilir...



    Sebep çok basit... Vodafone her girdiği pazarda hep liderdir...

    Türkiye'de yıllardan beridir 2. sırada ve fark en az 2 katına düştü...





    atmaa ziiyaaaa, vodafone istediğini şu an elde ediyor gayet, turkcell den geçen birisi olarak çok da memnunum yani, sonuna kadar aşağılanmayı hakeden bir operatör çünkü, vodafone girmese buraya hala ananızı ağlatıyordu turkcell




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furky86

    quote:

    Orijinalden alıntı: ertanunver

    yesinler birbirlerini. bu biz tüketiciye yarar sağlar. ah şu ttnet e rakip 2 - 3 firma daha gelse de ucuz ve hızlı internet kullanabilsek.

    Süperonline ve uydunet Ankara ilimiz için gayet süper alternatifler, inşallah yayılacaklar, şu anda ev telefonu kullanmıyorum ve çok memnunum... 20 tl telefona 45 tl internete toplam 65 tl veriyordum ttnete, şimdi miss gibi yüzlerce kanal ve internete uydunetle 38 tl ödüyorum toplamda ve ttnetten bin kat daha kaliteliler, sorun olunca 2 3 saate evdeler...

    Turkcellin müşteri memnuniyetini de deneme amaçlı aradım, tarifemi değiştirdim, gayet yeterli ve kibar bir dille herşeyi anlatıyorlar sabırla, kontrat cayma bedelimi sordum anında hesaplayıp söylediler, sürpriz fatura olmasın dedim; görüşmemiz kayıt altında, delil niteliğinde kullanılabiliyor ve asla yanılma olmaz dedi... gerçekten çok memnun kaldım, hem vınn kullanıyorum hem de iphone paketi ve ikisinde de en ufak detayına kadar bilgi verdiler...

    Bir ilerleme var evet, inşallah bunun da devamı gelir...


    uydunet kullanıyorum ben de. 1 mbps sınırsız internet 29 lira. dünyaya oranla gene yüksek bir ücret ama ülkemiz için alternatiflere bakınca gayet uygun bir fiyat. ayrıca turkcellden vodafone a geçtik annem ile birlikte. çok çok memnunuz faturalarımız düştü.

    kısaca rekabet iyidir.




  • Numrumda dışı.
  • Turkcell forever ...

    Özellikle Konu dışındaki İllumunati konusundan sonra Vodafone'dan soğudum
  • turkcellin müşteri hizmetleri telefon hattı doğruya doğru 1 numara, Yani reklamlarda en fazla bir dakika içersinde operatöre bağlanabilme diyorlar ve taaa yıllar önce de bu turkcellde böyleydi.


    Vodafone kullanıcısıyım.
  • türkcell hani cap anayasası isteyen süper, mega, hiper kullanıcı dostu operatürümüz geçen aylarda bana tam 600 tl lik bir kazık fatura çıkardı sebebide tarifem bitmişte konuşmaya devam etmişim. sordum neden haber vermediniz diye dedilerki sizi sms ile bilgilendirdik, dedim bana günde saçma sapan 10 tane sms atıyorsunuz hepsini okumakmı zorundayım evet dediler, dedim 2 gün fatura gecikince arıyorsunuzda bu durumlarda neden aramıyorsunuz dediler politikamız değil, dedim politikanızı başınıza çalın sizi dolandırıcısınız dedim de dedim sonra kuzu kuzu faturayı yatırdım. anlayacağınız bunların dini imanı milleti söğüçlemek en iyisinin allah belasını versin
  • o değil de vodafone hat aldım hala açılmadı
  • Turkcell'in telefon kapalıyken kimin aradığını bilgilendirmek için yolladığı mesaja 2 kontör aldığı zamanları biliriz. Ne anayasası ne hakkı? 30 milyon insana acıyorum yazıktır yedirmeyin o paraları uyanın millet!
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.