- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Vodafone Numara Değiştirme Servisi/İlk Değişim Ücretsiz.
19 Cevap21570 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3934 Mesaj
12 Mart 2011; 22:35:14 

Faturasız Hat Numara Değişikliği

Numaranızı değiştirmek mi istiyorsunuz?
Artık faturasız hattınıza ait numaranızı yeni hat almadan değişiklik talebiyle değiştirebilir,üstelik bu işlem sonucunda kazançlı çıkabilirsiniz.

Yeni hat almak yerine, numara değişikliği talebinde bulunursanız:

İlk numara değişiklik işleminiz ücretsizdir. Yeni hat almak için başlangıç paketi ücreti öderken ilk numara değişikliğinizi ücretsiz olarak yapabilirsiniz.
Numara değişikliği yaparak mevcut tüm haklarınızı yeni numaranıza aktarabilirsiniz. Yeni hat aldığınızda mevcut haklarınız ve bakiyeniz aktarılamazken numara değişikliğinde mevcut haklarınız ve bakiyeniz yeni numaranıza aktarılır, hiçbir kayıp yaşamadan yeni numaranızı kullanmaya başlayabilirsiniz.
Faturasız Hatlarda GSM Numara Değişikliği İlk İşlem : Ücretsiz !
Sonraki değişiklik talepleri : 5 TL

http://www.vodafone.com...-numara-degisikligi.php


_____________________________

"yeniden doğmak kadar mümkün"


3812 Mesaj
12 Mart 2011; 22:40:36 

defalarca mesaj atmıştım bu hizmet için.. bir çok insanın da böyle talebi vardı.. sonunda dikkate aldılar..

güzel oldu..


_____________________________



12272 Mesaj
12 Mart 2011; 22:46:49 



_____________________________


Senin Açtığın Yerde OnYedi Yürek Karanlığa Gömülür


770 Mesaj
12 Mart 2011; 22:48:27 

MNT ile numarasını taşıyan aboneler
için gsm numara değişikliği işlemi
yapılmamaktadır.

Bu kötü işte :s



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


2916 Mesaj
12 Mart 2011; 23:42:07 

yapmışken bari tam yapsaydın, numara taşımayla gelen de bu hakkı verseydin tam olurdu.


_____________________________



 
547 Mesaj
21 Nisan 2011; 17:08:09 


quote:

Orijinalden alıntı: Bozo46

MNT ile numarasını taşıyan aboneler
için gsm numara değişikliği işlemi
yapılmamaktadır.

Bu kötü işte :s


Numara taşıma ile gelene neden değişim hakkı yok anlayabilmiş değilim.


_____________________________



3812 Mesaj
21 Nisan 2011; 17:10:27 

vardır vodafone un işine gelmeyen bir durum kesin


_____________________________



 
4866 Mesaj
16 Haziran 2011; 23:55:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Bozo46

MNT ile numarasını taşıyan aboneler
için gsm numara değişikliği işlemi
yapılmamaktadır.

Bu kötü işte :s


yokmu bunun bi çaresi numaramı degiştirmem lazım


_____________________________



770 Mesaj
17 Haziran 2011; 0:41:12 


quote:

Orijinalden alıntı: visivo




yokmu bunun bi çaresi numaramı degiştirmem lazım


benimde numara değişmem lazım ama galiba yok çaresi


_____________________________



 
364 Mesaj
17 Haziran 2011; 1:19:52 

nmt ile numara değiştirmemek de nerden çıkmış avea ve turkcell sorunsuz değişim yapmakta


_____________________________



13177 Mesaj
17 Haziran 2011; 1:29:32 

Eklemek istiyorum sadece son 4 hanesi değiştirilebiliyor.


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


 
48 Mesaj
17 Haziran 2011; 12:35:34 

Hattını taşımış kullanıcılar için numara değişimi yapılamamakta doğru. Son 4 numaranın değişmesi de iyi olmuş bu özellikten bi çok kişi faydalanacaktır eminim.


_____________________________


[YiĞiT ÖzGüR ve Uykusuz FaN CLuB]




Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..


720 Mesaj
17 Haziran 2011; 13:45:25 

numaramı değiştirmeyi düşünüyorum acaba daha sonra tekrar eski numarama dönebilirmiyim ?


_____________________________



 
547 Mesaj
19 Haziran 2011; 19:47:52 

Sakın gidip de Vodafone faturasızda numara değiştirmeyin.

Bugün başıma gelenler;

1- Sabah saatlerinde uzun yıllardır kullandığım numaramı değiştirmek için Vodafone abone merkezine gittim. Numaramı değiştirmek istediğimiz söyledim, son dört hanesi değişiyor dediler ve sistemden bakıp beğendiğim numarayı verdiler. İşte olay buradan sonra başladı.

2- Numara değişiminden sonra telefona sms geldi "Değerli abonemiz, talebiniz doğrultusunda numara değişikliği işleminiz gerçekleştirilmiştir. Yeni numaranız 0542 xxx xx xx olarak tanımlanmıştır" diyerek yeni numaramı aktif etti.

3- İş yerine gelince doğal olarak müşterileri arayayım dedim ama daha arama yapmadan telefon kapanıyordu. Telefon ne arama yapıyor, ne sms atıyor, ne kontör sorgulatıyor kısacası hiçbir işlem yapmıyor hale gelmişti. Bende doğal olarak telefona bir şey oldu sanarak işimde acil olduğundan başka bir telefona sim kartı taktım ama taktığım diğer telefonda işlem yapmıyordu.

4- Acaba hat kısıtlaması mı var diyerek den online self servise girmek istedim ama şifremi de kabul etmedi. Yeni şifre almak için mesaj attım mesajda gitmedi.

Gelelim Sonrasına;

- Telefon arama yapmıyor.
- Telefon 0542 444 0542'yi bile arayamıyorum.
- Telefon SMS atamıyor.
- Telefon *123# ile kontör sorgulatmıyor.
- 7500 veya 7501 kontör servisleri aranmıyor.
- *149*numara# şeklinde devam eden beni ara servisleri çalışmıyordu.

Ancak karşıdan birisi aradığında veya sms attığında sorunsuz alıyordu.

1. Görüşme

Bunun üzerine müşteri hizmetlerini diğer telefondan arayıp durumu bildirdim. Bana İstanbul'un çeşitli bölgelerinde hava muhalefeti nedeniyle sıkıntı yaşandığını ve kısa sürede sorunun çözüleceğini söylediler. Bende teşekkür edip kapattım. Aradan 2 saat geçti ama düzelme olmayınca 2. kez müşteri hizmetlerini aradım.

2. Görüşme

İkinci görüşmede hatta kontör kalmadığı söylendi. Bende 30 lira üzerinde kontör (TL) olduğunu söyledim ancak saçma sapan şeyler söylediler, bende sinirlenip kapattım.

3. Görüşme

1 saat sonra yine aradım. Bu seferde hatta kontör kalmadığı, kontör yüklemem gerektiği söylendi. Bende hatta kontör olması gerektiğini söyledim. Hatta kontör kalmasa bile kontör sorgulama kanallarının (*123#, BAKIYE yaz 7501'e yolla veya 7501'i ara) hiçbirinin çalışmadığını, bunların ücretsiz olduğunu kontör kalmasa bile arayabilmem gerektiğini söyledim. Ancak laf anlatamadım, araştırıp sizi arayacağız dediler ve kapattılar.

4. Görüşme

Bu sefer onlar beni aradı ve sistemde sorun olduğunu, bilgi güncellemesi yapacaklarını ve birazdan sorun kalmayacağını söylediler. Bende teşekkür ederek kapattım.

5. Görüşme

Akşam üzerine doğru hat hala kullanılabilir durumda olmadığından ötürü yine müşteri hizmetlerini aradım. Bu sefer karşıma çıkan bayan hattı yeni aldığımı, 24 saat içerisinde hattın aktif olacağını ve 5 TL yüklemem gerektiğini söyledi.

Bende hattın 13-14 senelik olduğunu, yeni almadığımı ve içerisinde 30 liradan daha fazla bakiye olması gerektiğini söyledim. Biraz araştırayım dedi, bende bu arada online self servise giremediğimi söyledim, bir şeyler yaptı, güncelleme yaptım dedi ve telefona yeni şifre yolladı. Yeni şifre ile hemen online self servise girip bakiye durumuna baktım ve 30 liranın üzerinde bakiye olduğunu söyledim. Kendine de zorla şifremi vererek kontrol ettirdim ve hattın yeni olmadığını, içerisinde bakiye olduğunu gördü.

Sistemde bir sorun olduğunu söyledi ve kayıt aldı.

6. Görüşme

Evden işe geldim ve dinlenmek için uzanmışken müşteri hizmetleri aradı ve hattın bilgilerini sıfırlayacaklarını söyledi. Tamam dedim ve biraz bekledim. İşlemler bitince birazdan hattınız düzgün kullanılabilir hale gelecek dediler ve beklemeye koyuldum.

Gerçekten de hattın bazı özellikleri çalışmaya başladı. Mesaj atabilir ve 7542 telesekreter servisini arayabilir hale geldi ancak hala normal arama yaptırmıyor ve bakiye sorgulatmıyordu.

7. Görüşme

Bunun üzerine tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve daha önce yaptığım görüşmeleri de aktararak durumu izah ettim. Arkadaş hattı inceledi ve siz falanca bayiden hattı bugün almışsınız, hattın aktif olması için 5 TL yüklemeniz gerekiyor dedi ve ben çıldırdım.

Bağırış çağırıştan sonra lanet olsun diyerek bankanın sitesinden hatta 5 TL yükledim. 5 TL yükledikten sonra hatta mesaj geldi hattınıza 5 tl yüklenmiştir şeklinde.

Oh artık dedim herhalde hat kullanılabilir hale geldi. Ancak dediğime pişman oldum. Aynı şekilde hat arama yapmıyor ve bakiye sorgulatmıyordu. Hemen online self servise girdim ve 5 TL bakiyenin hesaba yüklendiğini gördüm.

8. Görüşme

Müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve durumu izah ettim. Ancak çıkan arkadaş hala 5 TL yüklenmesi gerek dedi, bende yükledim dedim ancak sistemde yükleme görünmüyor dedi başka bir şey demedi. Ben yine kızdım ve konunun araştırılmasını istedim.

Konu araştırılıp size dönülecek dendi.

9. Görüşme

Gece 00.00'ı da geçince belki hat kendine gelmiştir dedim ama durum yine aynı. Yine müşteri hizmetlerini aradım, bu sefer çıkan kişi derdimi iyice dinledi, sistemden kontrol ediyorum dedi ve sonunda numara değiştirdiğimi hattın 13-14 senelik olduğunu gördü. Bu arkadaş alt yapının yenilendiğini, şu an diğer abonelerinde sıkıntı çektiğini falan söyledi.

Bende babamın ve diğer Vodafone hatlarımın sorunsuz çalıştığını, her türlü işlemi yapabildiğimi söyledim. Buna cevap veremedi.

Bilgilerimi sıfırladı, denedi etti ama bir türlü hattı çalışır hale getiremedi.

10. Görüşme

Biraz önce konuştuğum müşteri temsilcisi ise hatta TL olmadığını, çeşitli mesaj paketleri ile TL bakiyemi bitirdiğimi söyledi. Bende sinirli bir şekilde itiraz ettim. Baktı ancak hala aynı iddiayı sürdürdü, bende madem öyle hatlarımın hepsini kapatıyorum diyerek telefonu kapattım.

Sonuç;

Hemen hemen her konuştuğum müşteri temsilcisi saçmaladı. Hepsi farklı farklı şeyler söylediler, birinin dediğini diğeri inkar etti.

Ben bu kadar sorumsuz bir operatör daha görmedim. Resmen insana sinir krizi geçirtiyorlar.

Hatlarımın hepsini yarın gidip kapatacağım ve bir daha da Vodafone'un yanından geçmeyi düşünmüyorum. Turkcell ve Avea ile yetinmeyi düşünüyorum, en azından alt yapıları bu kadar kötü değil.

Vodafone faturasızda numara değiştirmeyi düşünenler iyi düşünsünler. Benim başıma gelenler sizinde başınıza gelebilir.


_____________________________



720 Mesaj
19 Haziran 2011; 20:20:38 


quote:

Orijinalden alıntı: TeliaSonera

Sakın gidip de Vodafone faturasızda numara değiştirmeyin.

Bugün başıma gelenler;

1- Sabah saatlerinde uzun yıllardır kullandığım numaramı değiştirmek için Vodafone abone merkezine gittim. Numaramı değiştirmek istediğimiz söyledim, son dört hanesi değişiyor dediler ve sistemden bakıp beğendiğim numarayı verdiler. İşte olay buradan sonra başladı.

2- Numara değişiminden sonra telefona sms geldi "Değerli abonemiz, talebiniz doğrultusunda numara değişikliği işleminiz gerçekleştirilmiştir. Yeni numaranız 0542 xxx xx xx olarak tanımlanmıştır" diyerek yeni numaramı aktif etti.

3- İş yerine gelince doğal olarak müşterileri arayayım dedim ama daha arama yapmadan telefon kapanıyordu. Telefon ne arama yapıyor, ne sms atıyor, ne kontör sorgulatıyor kısacası hiçbir işlem yapmıyor hale gelmişti. Bende doğal olarak telefona bir şey oldu sanarak işimde acil olduğundan başka bir telefona sim kartı taktım ama taktığım diğer telefonda işlem yapmıyordu.

4- Acaba hat kısıtlaması mı var diyerek den online self servise girmek istedim ama şifremi de kabul etmedi. Yeni şifre almak için mesaj attım mesajda gitmedi.

Gelelim Sonrasına;

- Telefon arama yapmıyor.
- Telefon 0542 444 0542'yi bile arayamıyorum.
- Telefon SMS atamıyor.
- Telefon *123# ile kontör sorgulatmıyor.
- 7500 veya 7501 kontör servisleri aranmıyor.
- *149*numara# şeklinde devam eden beni ara servisleri çalışmıyordu.

Ancak karşıdan birisi aradığında veya sms attığında sorunsuz alıyordu.

1. Görüşme

Bunun üzerine müşteri hizmetlerini diğer telefondan arayıp durumu bildirdim. Bana İstanbul'un çeşitli bölgelerinde hava muhalefeti nedeniyle sıkıntı yaşandığını ve kısa sürede sorunun çözüleceğini söylediler. Bende teşekkür edip kapattım. Aradan 2 saat geçti ama düzelme olmayınca 2. kez müşteri hizmetlerini aradım.

2. Görüşme

İkinci görüşmede hatta kontör kalmadığı söylendi. Bende 30 lira üzerinde kontör (TL) olduğunu söyledim ancak saçma sapan şeyler söylediler, bende sinirlenip kapattım.

3. Görüşme

1 saat sonra yine aradım. Bu seferde hatta kontör kalmadığı, kontör yüklemem gerektiği söylendi. Bende hatta kontör olması gerektiğini söyledim. Hatta kontör kalmasa bile kontör sorgulama kanallarının (*123#, BAKIYE yaz 7501'e yolla veya 7501'i ara) hiçbirinin çalışmadığını, bunların ücretsiz olduğunu kontör kalmasa bile arayabilmem gerektiğini söyledim. Ancak laf anlatamadım, araştırıp sizi arayacağız dediler ve kapattılar.

4. Görüşme

Bu sefer onlar beni aradı ve sistemde sorun olduğunu, bilgi güncellemesi yapacaklarını ve birazdan sorun kalmayacağını söylediler. Bende teşekkür ederek kapattım.

5. Görüşme

Akşam üzerine doğru hat hala kullanılabilir durumda olmadığından ötürü yine müşteri hizmetlerini aradım. Bu sefer karşıma çıkan bayan hattı yeni aldığımı, 24 saat içerisinde hattın aktif olacağını ve 5 TL yüklemem gerektiğini söyledi.

Bende hattın 13-14 senelik olduğunu, yeni almadığımı ve içerisinde 30 liradan daha fazla bakiye olması gerektiğini söyledim. Biraz araştırayım dedi, bende bu arada online self servise giremediğimi söyledim, bir şeyler yaptı, güncelleme yaptım dedi ve telefona yeni şifre yolladı. Yeni şifre ile hemen online self servise girip bakiye durumuna baktım ve 30 liranın üzerinde bakiye olduğunu söyledim. Kendine de zorla şifremi vererek kontrol ettirdim ve hattın yeni olmadığını, içerisinde bakiye olduğunu gördü.

Sistemde bir sorun olduğunu söyledi ve kayıt aldı.

6. Görüşme

Evden işe geldim ve dinlenmek için uzanmışken müşteri hizmetleri aradı ve hattın bilgilerini sıfırlayacaklarını söyledi. Tamam dedim ve biraz bekledim. İşlemler bitince birazdan hattınız düzgün kullanılabilir hale gelecek dediler ve beklemeye koyuldum.

Gerçekten de hattın bazı özellikleri çalışmaya başladı. Mesaj atabilir ve 7542 telesekreter servisini arayabilir hale geldi ancak hala normal arama yaptırmıyor ve bakiye sorgulatmıyordu.

7. Görüşme

Bunun üzerine tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve daha önce yaptığım görüşmeleri de aktararak durumu izah ettim. Arkadaş hattı inceledi ve siz falanca bayiden hattı bugün almışsınız, hattın aktif olması için 5 TL yüklemeniz gerekiyor dedi ve ben çıldırdım.

Bağırış çağırıştan sonra lanet olsun diyerek bankanın sitesinden hatta 5 TL yükledim. 5 TL yükledikten sonra hatta mesaj geldi hattınıza 5 tl yüklenmiştir şeklinde.

Oh artık dedim herhalde hat kullanılabilir hale geldi. Ancak dediğime pişman oldum. Aynı şekilde hat arama yapmıyor ve bakiye sorgulatmıyordu. Hemen online self servise girdim ve 5 TL bakiyenin hesaba yüklendiğini gördüm.

8. Görüşme

Müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve durumu izah ettim. Ancak çıkan arkadaş hala 5 TL yüklenmesi gerek dedi, bende yükledim dedim ancak sistemde yükleme görünmüyor dedi başka bir şey demedi. Ben yine kızdım ve konunun araştırılmasını istedim.

Konu araştırılıp size dönülecek dendi.

9. Görüşme

Gece 00.00'ı da geçince belki hat kendine gelmiştir dedim ama durum yine aynı. Yine müşteri hizmetlerini aradım, bu sefer çıkan kişi derdimi iyice dinledi, sistemden kontrol ediyorum dedi ve sonunda numara değiştirdiğimi hattın 13-14 senelik olduğunu gördü. Bu arkadaş alt yapının yenilendiğini, şu an diğer abonelerinde sıkıntı çektiğini falan söyledi.

Bende babamın ve diğer Vodafone hatlarımın sorunsuz çalıştığını, her türlü işlemi yapabildiğimi söyledim. Buna cevap veremedi.

Bilgilerimi sıfırladı, denedi etti ama bir türlü hattı çalışır hale getiremedi.

10. Görüşme

Biraz önce konuştuğum müşteri temsilcisi ise hatta TL olmadığını, çeşitli mesaj paketleri ile TL bakiyemi bitirdiğimi söyledi. Bende sinirli bir şekilde itiraz ettim. Baktı ancak hala aynı iddiayı sürdürdü, bende madem öyle hatlarımın hepsini kapatıyorum diyerek telefonu kapattım.

Sonuç;

Hemen hemen her konuştuğum müşteri temsilcisi saçmaladı. Hepsi farklı farklı şeyler söylediler, birinin dediğini diğeri inkar etti.

Ben bu kadar sorumsuz bir operatör daha görmedim. Resmen insana sinir krizi geçirtiyorlar.

Hatlarımın hepsini yarın gidip kapatacağım ve bir daha da Vodafone'un yanından geçmeyi düşünmüyorum. Turkcell ve Avea ile yetinmeyi düşünüyorum, en azından alt yapıları bu kadar kötü değil.

Vodafone faturasızda numara değiştirmeyi düşünenler iyi düşünsünler. Benim başıma gelenler sizinde başınıza gelebilir.
abartma binde bir olan sistem hatası denk gelmiş size


_____________________________



2911 Mesaj
19 Haziran 2011; 23:52:07 

ama iyi denk gelmiş
müşteri temsilcisinin deneyimsizliği mi, baktığı monitördeki bilgilerin tutarsızlığı mı desem, talihsiz olmuş...


 
547 Mesaj
20 Haziran 2011; 4:48:14 

@asabii

Aynı şeyin sizin başınıza da gelmesini, telefonunuzun arama yapamaz hale gelmesini, müşterilerinize ulaşamamanın verdiği sıkıntıyı yaşamanızı, bakiye yüklediğiniz halde yüklediğiniz bakiyenin bile sistemde görünmüyor olmasını ve müşteri hizmetlerinin sizi deli sanıp "zaten sizin bakiyeniz bitmiş ki" demelerini temenni ederim.

Başka da sözüm yok.


_____________________________



3812 Mesaj
21 Haziran 2011; 14:07:07 


quote:

Orijinalden alıntı: asabii

numaramı değiştirmeyi düşünüyorum acaba daha sonra tekrar eski numarama dönebilirmiyim ?


dönebiliyorsun


_____________________________



3812 Mesaj
21 Haziran 2011; 14:09:12 

sizce vodafone'un mnt ile gelen numaralara değişiklik sunmamasının sebebi nedir arkadaşlar ?

hatları bedavaya kaptırmayayım mantığı olabilir mi ?


_____________________________



 
1120 Mesaj
22 Haziran 2011; 11:29:11 


quote:

Orijinalden alıntı: asabii


color=#CC0000] abartma binde bir olan sistem hatası denk gelmiş size[/color]


Abartmak haa?

Şu söz ve devamındaki saçma yorum üzerine sayfalar dolusu yazabilirim ama değmez, sadece PES...


_____________________________

Ya sev, ya terket
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Mobil Operatörler » Vodafone » Vodafone Numara Değiştirme Servisi/İlk Değişim Ücretsiz.
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.424