Şimdi Ara

Vodafone Numara Değiştirme Servisi/İlk Değişim Ücretsiz.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
106.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Faturasız Hat Numara Değişikliği

    Numaranızı değiştirmek mi istiyorsunuz?
    Artık faturasız hattınıza ait numaranızı yeni hat almadan değişiklik talebiyle değiştirebilir,üstelik bu işlem sonucunda kazançlı çıkabilirsiniz.

    Yeni hat almak yerine, numara değişikliği talebinde bulunursanız:

    İlk numara değişiklik işleminiz ücretsizdir. Yeni hat almak için başlangıç paketi ücreti öderken ilk numara değişikliğinizi ücretsiz olarak yapabilirsiniz.
    Numara değişikliği yaparak mevcut tüm haklarınızı yeni numaranıza aktarabilirsiniz. Yeni hat aldığınızda mevcut haklarınız ve bakiyeniz aktarılamazken numara değişikliğinde mevcut haklarınız ve bakiyeniz yeni numaranıza aktarılır, hiçbir kayıp yaşamadan yeni numaranızı kullanmaya başlayabilirsiniz.
    Faturasız Hatlarda GSM Numara Değişikliği İlk İşlem : Ücretsiz !
    Sonraki değişiklik talepleri : 5 TL

    http://www.vodafone.com.tr/Servisler/faturasiz-hat-numara-degisikligi.php







  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabii


    quote:

    Orijinalden alıntı: TeliaSonera

    Sakın gidip de Vodafone faturasızda numara değiştirmeyin.

    Bugün başıma gelenler;


    Vodafone faturasızda numara değiştirmeyi düşünenler iyi düşünsünler. Benim başıma gelenler sizinde başınıza gelebilir.
    abartma binde bir olan sistem hatası denk gelmiş size


    Abartmak haa?

    Şu söz ve devamındaki saçma yorum üzerine sayfalar dolusu yazabilirim ama değmez, sadece PES...
  • defalarca mesaj atmıştım bu hizmet için.. bir çok insanın da böyle talebi vardı.. sonunda dikkate aldılar..

    güzel oldu..
  • MNT ile numarasını taşıyan aboneler
    için gsm numara değişikliği işlemi
    yapılmamaktadır.

    Bu kötü işte :s
  • yapmışken bari tam yapsaydın, numara taşımayla gelen de bu hakkı verseydin tam olurdu.
  • vardır vodafone un işine gelmeyen bir durum kesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bozo46

    MNT ile numarasını taşıyan aboneler
    için gsm numara değişikliği işlemi
    yapılmamaktadır.

    Bu kötü işte :s


    yokmu bunun bi çaresi numaramı degiştirmem lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visivo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bozo46

    MNT ile numarasını taşıyan aboneler
    için gsm numara değişikliği işlemi
    yapılmamaktadır.

    Bu kötü işte :s


    yokmu bunun bi çaresi numaramı degiştirmem lazım


    benimde numara değişmem lazım ama galiba yok çaresi
  • nmt ile numara değiştirmemek de nerden çıkmış avea ve turkcell sorunsuz değişim yapmakta
  • Eklemek istiyorum sadece son 4 hanesi değiştirilebiliyor.
  • Hattını taşımış kullanıcılar için numara değişimi yapılamamakta doğru. Son 4 numaranın değişmesi de iyi olmuş bu özellikten bi çok kişi faydalanacaktır eminim.
  • numaramı değiştirmeyi düşünüyorum acaba daha sonra tekrar eski numarama dönebilirmiyim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeliaSonera

    Sakın gidip de Vodafone faturasızda numara değiştirmeyin.

    Bugün başıma gelenler;

    1- Sabah saatlerinde uzun yıllardır kullandığım numaramı değiştirmek için Vodafone abone merkezine gittim. Numaramı değiştirmek istediğimiz söyledim, son dört hanesi değişiyor dediler ve sistemden bakıp beğendiğim numarayı verdiler. İşte olay buradan sonra başladı.

    2- Numara değişiminden sonra telefona sms geldi "Değerli abonemiz, talebiniz doğrultusunda numara değişikliği işleminiz gerçekleştirilmiştir. Yeni numaranız 0542 xxx xx xx olarak tanımlanmıştır" diyerek yeni numaramı aktif etti.

    3- İş yerine gelince doğal olarak müşterileri arayayım dedim ama daha arama yapmadan telefon kapanıyordu. Telefon ne arama yapıyor, ne sms atıyor, ne kontör sorgulatıyor kısacası hiçbir işlem yapmıyor hale gelmişti. Bende doğal olarak telefona bir şey oldu sanarak işimde acil olduğundan başka bir telefona sim kartı taktım ama taktığım diğer telefonda işlem yapmıyordu.

    4- Acaba hat kısıtlaması mı var diyerek den online self servise girmek istedim ama şifremi de kabul etmedi. Yeni şifre almak için mesaj attım mesajda gitmedi.

    Gelelim Sonrasına;

    - Telefon arama yapmıyor.
    - Telefon 0542 444 0542'yi bile arayamıyorum.
    - Telefon SMS atamıyor.
    - Telefon *123# ile kontör sorgulatmıyor.
    - 7500 veya 7501 kontör servisleri aranmıyor.
    - *149*numara# şeklinde devam eden beni ara servisleri çalışmıyordu.

    Ancak karşıdan birisi aradığında veya sms attığında sorunsuz alıyordu.

    1. Görüşme

    Bunun üzerine müşteri hizmetlerini diğer telefondan arayıp durumu bildirdim. Bana İstanbul'un çeşitli bölgelerinde hava muhalefeti nedeniyle sıkıntı yaşandığını ve kısa sürede sorunun çözüleceğini söylediler. Bende teşekkür edip kapattım. Aradan 2 saat geçti ama düzelme olmayınca 2. kez müşteri hizmetlerini aradım.

    2. Görüşme

    İkinci görüşmede hatta kontör kalmadığı söylendi. Bende 30 lira üzerinde kontör (TL) olduğunu söyledim ancak saçma sapan şeyler söylediler, bende sinirlenip kapattım.

    3. Görüşme

    1 saat sonra yine aradım. Bu seferde hatta kontör kalmadığı, kontör yüklemem gerektiği söylendi. Bende hatta kontör olması gerektiğini söyledim. Hatta kontör kalmasa bile kontör sorgulama kanallarının (*123#, BAKIYE yaz 7501'e yolla veya 7501'i ara) hiçbirinin çalışmadığını, bunların ücretsiz olduğunu kontör kalmasa bile arayabilmem gerektiğini söyledim. Ancak laf anlatamadım, araştırıp sizi arayacağız dediler ve kapattılar.

    4. Görüşme

    Bu sefer onlar beni aradı ve sistemde sorun olduğunu, bilgi güncellemesi yapacaklarını ve birazdan sorun kalmayacağını söylediler. Bende teşekkür ederek kapattım.

    5. Görüşme

    Akşam üzerine doğru hat hala kullanılabilir durumda olmadığından ötürü yine müşteri hizmetlerini aradım. Bu sefer karşıma çıkan bayan hattı yeni aldığımı, 24 saat içerisinde hattın aktif olacağını ve 5 TL yüklemem gerektiğini söyledi.

    Bende hattın 13-14 senelik olduğunu, yeni almadığımı ve içerisinde 30 liradan daha fazla bakiye olması gerektiğini söyledim. Biraz araştırayım dedi, bende bu arada online self servise giremediğimi söyledim, bir şeyler yaptı, güncelleme yaptım dedi ve telefona yeni şifre yolladı. Yeni şifre ile hemen online self servise girip bakiye durumuna baktım ve 30 liranın üzerinde bakiye olduğunu söyledim. Kendine de zorla şifremi vererek kontrol ettirdim ve hattın yeni olmadığını, içerisinde bakiye olduğunu gördü.

    Sistemde bir sorun olduğunu söyledi ve kayıt aldı.

    6. Görüşme

    Evden işe geldim ve dinlenmek için uzanmışken müşteri hizmetleri aradı ve hattın bilgilerini sıfırlayacaklarını söyledi. Tamam dedim ve biraz bekledim. İşlemler bitince birazdan hattınız düzgün kullanılabilir hale gelecek dediler ve beklemeye koyuldum.

    Gerçekten de hattın bazı özellikleri çalışmaya başladı. Mesaj atabilir ve 7542 telesekreter servisini arayabilir hale geldi ancak hala normal arama yaptırmıyor ve bakiye sorgulatmıyordu.

    7. Görüşme

    Bunun üzerine tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve daha önce yaptığım görüşmeleri de aktararak durumu izah ettim. Arkadaş hattı inceledi ve siz falanca bayiden hattı bugün almışsınız, hattın aktif olması için 5 TL yüklemeniz gerekiyor dedi ve ben çıldırdım.

    Bağırış çağırıştan sonra lanet olsun diyerek bankanın sitesinden hatta 5 TL yükledim. 5 TL yükledikten sonra hatta mesaj geldi hattınıza 5 tl yüklenmiştir şeklinde.

    Oh artık dedim herhalde hat kullanılabilir hale geldi. Ancak dediğime pişman oldum. Aynı şekilde hat arama yapmıyor ve bakiye sorgulatmıyordu. Hemen online self servise girdim ve 5 TL bakiyenin hesaba yüklendiğini gördüm.

    8. Görüşme

    Müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve durumu izah ettim. Ancak çıkan arkadaş hala 5 TL yüklenmesi gerek dedi, bende yükledim dedim ancak sistemde yükleme görünmüyor dedi başka bir şey demedi. Ben yine kızdım ve konunun araştırılmasını istedim.

    Konu araştırılıp size dönülecek dendi.

    9. Görüşme

    Gece 00.00'ı da geçince belki hat kendine gelmiştir dedim ama durum yine aynı. Yine müşteri hizmetlerini aradım, bu sefer çıkan kişi derdimi iyice dinledi, sistemden kontrol ediyorum dedi ve sonunda numara değiştirdiğimi hattın 13-14 senelik olduğunu gördü. Bu arkadaş alt yapının yenilendiğini, şu an diğer abonelerinde sıkıntı çektiğini falan söyledi.

    Bende babamın ve diğer Vodafone hatlarımın sorunsuz çalıştığını, her türlü işlemi yapabildiğimi söyledim. Buna cevap veremedi.

    Bilgilerimi sıfırladı, denedi etti ama bir türlü hattı çalışır hale getiremedi.

    10. Görüşme

    Biraz önce konuştuğum müşteri temsilcisi ise hatta TL olmadığını, çeşitli mesaj paketleri ile TL bakiyemi bitirdiğimi söyledi. Bende sinirli bir şekilde itiraz ettim. Baktı ancak hala aynı iddiayı sürdürdü, bende madem öyle hatlarımın hepsini kapatıyorum diyerek telefonu kapattım.

    Sonuç;

    Hemen hemen her konuştuğum müşteri temsilcisi saçmaladı. Hepsi farklı farklı şeyler söylediler, birinin dediğini diğeri inkar etti.

    Ben bu kadar sorumsuz bir operatör daha görmedim. Resmen insana sinir krizi geçirtiyorlar.

    Hatlarımın hepsini yarın gidip kapatacağım ve bir daha da Vodafone'un yanından geçmeyi düşünmüyorum. Turkcell ve Avea ile yetinmeyi düşünüyorum, en azından alt yapıları bu kadar kötü değil.

    Vodafone faturasızda numara değiştirmeyi düşünenler iyi düşünsünler. Benim başıma gelenler sizinde başınıza gelebilir.
    abartma binde bir olan sistem hatası denk gelmiş size




  • ama iyi denk gelmiş
    müşteri temsilcisinin deneyimsizliği mi, baktığı monitördeki bilgilerin tutarsızlığı mı desem, talihsiz olmuş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabii

    numaramı değiştirmeyi düşünüyorum acaba daha sonra tekrar eski numarama dönebilirmiyim ?


    dönebiliyorsun
  • sizce vodafone'un mnt ile gelen numaralara değişiklik sunmamasının sebebi nedir arkadaşlar ?

    hatları bedavaya kaptırmayayım mantığı olabilir mi ?
  • Numara değişimi
  • arkadaşlr mnrt nedir ben hattı avea varken aldım vodofone geçtim şimdi numara değişikliği yapamazmıyım yani
  • Bu arada ilk numara değişimi ücretsiz kampanyası sona erdi. Konu çok eskidir, dikkate almayın lütfen..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.