Şimdi Ara

1 Milyon gence iş imkanı! Callpex ile doğu illerine yatırımları ve gelecek üzerine konuştuk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
11.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Callpex genel müdürü Oğuz Taşkent ile Bingöl'de faliyete başlayan yeni merkezlerini ve Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın Çağrı Merkezleri 1.000.000 gence iş imkanı sağlayabilir sözleri üzerine konuştuk.





  • 1 milyon çağrı merkezi çalışanı hayal gibi..

    Milyon tane polis yok yahu Gerçi polis sayısını aşmış özel güvenlik var ama çağrı merkezi çalışanları için çok fazla 1 milyon, 70-75 milyonluk ülkede..
  • yalan olur.
  • süper gelişmeler

    1 milyon gerçekten de hayal değil

    Donanımhaber'e teşekkürler
  • ttnetin call centerinde bi kadınla konuştum yemin ediyorum ne dediğini anlamıyorum.(ben bile daha iyi konuşuyorum o derece)İstanbul türkçesiyle konuşan diksiyonu da iyi insanları almaları lazım.Mesela ben kekemeyim benim gibi olanlar 1milyondan fazladır nerede çalışacak bu insanlar :)) ki söz konusu doğu ise orada kekemelik oranı daha fazla.Daha zor işler yapın bizim gibiler de rahatça çalışsın :)

    edit: adamın lafa bak kişilerin teknik bilgisi önemli deil. nası deil arıyorum ttneti efendim kablonuzu çıkarın 5 saniye bekleyin.yok ben 10saniye beklicem efenim.Ben adama diyorum hat değerlerim düşük geliyo neden efendim sizin hattınız en fazla 4mbit destekler öyle gözüküyo diyo.ben 8aydır 8mbit sınırsızı zaten kullanıyorum diom neden şimdi desteklemio :D bi türlü anlaşamıyoz.Boşu boşuna vakit kaybı işten anlayan adam koysalar sorunu gerçekten çözerler.lafım ttnet'e "alt yapınızı düzgün yapın yıldırım düşmezse bozulmaz :D sizi aramak zorunda kalmayız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutarslan.com -- 7 Mart 2011; 16:35:12 >




  • Call Center işi dünyanın en zor ikinci mesleği olarak seçilmiştir Madencilikten sonra. Araştırın nedenlerini çok kısa bir zamanda öğrenirsiniz. Tanıdığınız varsa bir konuşun derim Call Center işi yapmış =)
  • Seni arayan insanların anlama ve anlatma yetenekleri önemli.ayrıca call centerlarda adam gibi para vermedikleri gibi çalışma saatleride çok kötü olabiliyor.Hakedilen primlerinizide zor alıyorsunuz.Yakın bir arkadaşımın evinde bankanın verdiği yılın en çok satış yapan çalışanı diye plaketi var, adliyedede prim alacaklarına dair davası var.
  • 1 milyon
  • Şu anda bütün call centerlar harıl harıl adam arıyo zaten. başvurum olmadığı halde beni aramayan banka, iletişim şirketi kalmadı call center için. istiyolar ki üniversite mezunu olsun, diksiyonu düzgün olsun, ingilizcesi az da olsa olsun, 7/24 mesai yapsın, müşteri bağırsın çağırsın stress atsın bizimki sus pus dinlesin, karşılığında da asgari ücretle çalışsın.

    Ne yapsın yurdum gençleri de mecburen kabul ediyor ne olduğunu bilmeyerek. Evet Türkiye şartlarında iyi bi işle başlamak zor ama zırdeli değilseniz kesinlikle bu işe bulaşmayın.

    Ayrıca o rakam da hayal, her 8 kişiden biri call center çalışanı mı olacak? saçmalığın daniskası. 100 bin yerine bir sıfır fazla koyup milyon demiş heralde.
  • Rakam büyük bir sallama bence genelde şirketlerin call centerlarında az adam çalışıyor zaten şimdi isim vermek istemiyorum koskoca firmanın call centerında 8 kişi çalışıyordu şoke olmuştum görünce adam bir bağlanıyor yarım saat bekliyor bu yüzden. Bunun dışında Allah call centerda çalışanlara sabır versin.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Biraz sallamışlar 1milyon çok büyük rakam ama ne kadar kişiyi istihdam ederlerse iyidir
  • yakınım var call center çalışmış . zor bir iş ama yapılmayacak iş olmadığına göre değerlendirilmesi gerekir .
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Konuya siyaset karıştıran veya anlamsız yorumlar yapanların mesajları silineceği gibi uyarı cezası veya uzaklaştırma alabilirler.

    Lütfen bu uyarıları dikkate alarak yazın.

    Sevgiler,
    Mesut Çevik
  • güzel sallamışlar.
  • Konuyu bilmeden yorum yazmak kötü olmuş.
    Uzum zamandan beri gelişmiş ülkelerin call center işleri farklı ülkelere yönlendiriliyor. Amerika'da müşteri hizmetlerini aradığınız zaman Hindistan'a bağlanma olasılığınız yerel bir yere bağlanma olsaılığınızdan daha yüksek. Geçen sene aradığımda Gine'deki biriyle konuşmuştum.
    Şu anda Türkiye'ye getirmeye çalıştıkları sistem de bu şekilde olacaktır. Problem ise bizde yabancı dil bilen eleman bulmaları sıkıntı olur. Eğer proje sadece Türkiye içinse 1 milyon kişi çok abartı kalıyor tabiki.
  • @faruk

    Merhaba,

    1 Milyon kişi hesabı aynen belirttiğiniz gibi yurtiçinde tam kapasitye ulaşılması ardından yurtdışına da hizmet verilmeye başlandığında ulaşılabilecek rakamı göstermekte.
  • Benim aklıma ilk gelen de oydu. Sanırım gelecekte gelişmiş Avrupa ülkelerinin call center hizmetlerini Türkiye'ye çekmeye çalışacaklar. Şu anda Çek Cumhuriyeti, Slovakya gibi ülkeler bu hizmetleri karşılamaktalar. Fakat yine de milyon ifadesi çok uçuk duruyor. Misal koskoca bir futbol stadyumunu dip dibe 40 bin kişi dolduruyor. Anca bütün dünyaya hizmet verecek ki o zaman milyona ulaşsın.
  • çok geleceği olan bir işmiş valla. bugün var yarın yok. peeeh.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeFurkan

    süper gelişmeler

    1 milyon gerçekten de hayal değil

    Donanımhaber'e teşekkürler

    evet söz sende Mesut
  • 1 milyon göze biraz fazla görünüyor ama olursa da çok iyi olur.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.