Şimdi Ara

NEDEN VOLKSWAGEN (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
458
Cevap
5
Favori
31.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppzrg

    En güzelini yapmışşsın. Ben de benzinli alıp tüp filan taktıracak olsam Honda veya Toyota alırım. Her yerde diyorum VW gereksiz pahalı. Şu an opel kullanıyorum ama bir sonraki arabam japon olabilir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tango_TR


    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    Neden Vw: Konforlu, iyi işçilik
    Neden Vw değil: Pahalı, sorunsuz olmaması, motorda tam olarak güven vermemesi.


    konforlu evet,iyi işçilik ise biraz şüpheli zira son zamanlarda biraz bozdu,pahalı evet,
    motor ve sorunsuzluk konularında ise hayır.Çünkü 2011 ABD otoyol güvenliğinde 3 modeli kendi sınıflarında 1. seçildi.

    Neden motor ve sorunsuzlukta hayır diyorum. 2,5 polo kullandım.Sık ve ilginç arızalarından tırsmaya başlamıştım.sorunsuz değiller.Daha doğrusu Vw sınıfının en pahalı arabalarını üretiyor ama aynı paranın karşılığında sorunsuz araba üretemiyor.Veya Japon arabalarına göre daha sorunlular.
    Motora konusuna gelince Ülkemizde vergi ve bir çok nedenden 1.6 motor çok tercih ediliyor , adeta standart olmuş.VW sağlam, oturmuş, verimli japonlar gibi 130bg civarı 1,6 motor üretememesi veya üretmemesi Vw için bir boşluk oluşturuyor.Eski 1.6 motoru saymıyorum oldukça eski teknoloji. 1.6 FSI motorun üretimini durdurdu.1.6 atmosferik motor daha sorunsuz, uzun ömürlü.
    TSI gerektiğinde LPG takılamaması bir eksi.Ayrıca TSI'ın bazı modellerinin üretimlerinin durdurulması, karışık teknolojisi, daha yeni arabalarda arıza yapma haberlerinin duyulması , uzun vadede ne olacağı konusunda hâlâ soru işaretleri taşıyor.Birde garanti 2 yıl olunca uzun vadeli kullanmayı düşünenler için turbo veya motor sorunu çıkabildiğinde yaşanacaklar karanlıkta kalan noktaların başında geliyor.
    Sanırım anlatabilmişimdir. Sırf bu nedenlerden Jetta yerine Corolla tercih ettim. Ne zaman Vw garantiyi uzatıp, sorunsuz imajını yakaladığı motor üretip jetta koyarsa sonraki tercihim elbette jetta olur.




    Baştan söyleyeyim tüp taktırmaya karşıyım.Ayrıca toyota da sınıfna göre pahalı sayılır. Bundan sonra bende fiyat açısından skoda octavia dizel düşünüyorum.Toyota corolla kasasına göre dizelin 90HP güşük geliyor bana nedense...




  • Neden VW diye bir şey olmaz.

    Premium'lar dışında çoğu marka A-B-C-D segmentlerinde araçlar üretir. Bir markanın bir segmentteki aracı gayet güzel ve tercih edilebilir iken diğer segmentteki aracı öyle olmayabilir. Mesela bana göre Toyota Corolla gayet iyi ve tercih edilebilir bir araç ama Yaris öyle değil.

    Aynı segmentte motor seçenekleri bile tercihte çok belirleyicidir. Bana göre Astra benzinli motor seçenekleriyle tercih edilebilir bir araba ama dizel motorlusu öyle değil.

    Aynı şekilde şanzıman da tercihte çok belirleyici. Ben düz vites dizel araç alacal olsam asla Jetta'yı tercih etmem ama dizel + otomatik düşünüyor olsam Jetta listemde ilk sırada yer alır...

    O yüzden "ben XXX markası alırım" diye bir şey olmaz, oluyorsa bu bilinçsizce fanatikliğe girer.

    Segmente, motor tercihine, şanzıman tercihine göre en uygun ve optimum araç tercih edilmelidir ve hangi markanın en optimum olduğu motor-şanzıman-segment'e göre çok çok değişkendir...




  • Mantıklı bir yaklaşım
    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Neden VW diye bir şey olmaz.

    Premium'lar dışında çoğu marka A-B-C-D segmentlerinde araçlar üretir. Bir markanın bir segmentteki aracı gayet güzel ve tercih edilebilir iken diğer segmentteki aracı öyle olmayabilir. Mesela bana göre Toyota Corolla gayet iyi ve tercih edilebilir bir araç ama Yaris öyle değil.

    Aynı segmentte motor seçenekleri bile tercihte çok belirleyicidir. Bana göre Astra benzinli motor seçenekleriyle tercih edilebilir bir araba ama dizel motorlusu öyle değil.

    Aynı şekilde şanzıman da tercihte çok belirleyici. Ben düz vites dizel araç alacal olsam asla Jetta'yı tercih etmem ama dizel + otomatik düşünüyor olsam Jetta listemde ilk sırada yer alır...

    O yüzden "ben XXX markası alırım" diye bir şey olmaz, oluyorsa bu bilinçsizce fanatikliğe girer.

    Segmente, motor tercihine, şanzıman tercihine göre en uygun ve optimum araç tercih edilmelidir ve hangi markanın en optimum olduğu motor-şanzıman-segment'e göre çok çok değişkendir...






  • şu vw polo sedanı uygun fiyatla bir türkiyey getirse varya kimse reno toyota yada hyundainin önünden bile geömez
  • baksana ya 10 numara duruyor valla

     NEDEN VOLKSWAGEN
  • Sedan değil de şöyle içini 21. yüzyıl standartlarında donanımlarla doldurup satsalar, dediğin şey yine olur... Tabiiki fiyatlar da coşmadan.
    Mesela çelik jant, hız sabitleyici, metalik boya.... artık standart olmalı VWde de... Ayrıca satıcılar fazlasıyla tok...
    Neyse işte aynı şeyleri tekrar tekrar söylüyoruz. sanki duyan biri var.... pehhh


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    şu vw polo sedanı uygun fiyatla bir türkiyey getirse varya kimse reno toyota yada hyundainin önünden bile geömez
  • DAS AUTO wv bora kullanıyorum 2001,model satmiştik geri beyazını aldık kız gibi duruyor :) neden Vw sorusuna gelince sürerken güven veriyor konforlu yanı daha bir çok şey var ama zevkler ve renkler tartışılmaz
  • Neden VW konusunu bir süre inceledikten sonra naçizane fikirlerimi belirtmek istedim.
    Çünkü sıklıkla "Japonlarda bu sağlamlığı bulamazsın" gibi söylemlere sıklıkla rastladım.

    işim gereği Dünya'nın büyük bir kısmını gezdim. Amerika, Afrika, Arap ülkeleri ve Uzakdoğu'nun henüz gelişme aşamasındaki ülkelerinde Japon araçları çok büyük bir yüzdeye sahiplerdir. Alman araçları olarak sadece tek tük BMW, Audi ve Mercedes gibi prestij araçlarını görürsünüz.
    Avrupa'nın kaymak yollarında ise kendi üretimleri olan araçlar vardır.

    Afrika'nın toz topraklı yollarında, Arap ülkelerinin çöl sıcaklarında Japonlardan başka taksi nadir görürsünüz. Hatta bir Afrika ülkesi olan Kongo'da sadece bizle ilgilenen bir taksici vardı. Aracı Toyota Corolla'ydı. Ya 80'lerin sonu, ya da 90'ların başına ait olan model. Kilometresi yalan olmasın 100.000(yüzbin) kilometrenin biraz üstündeydi. Kendisine "sen hiç para kazanamamışsın" gibi bir şaka yaptığımda bir milyon kilometreyi devirdiğini, ondan sonra tur bindiğini söylemişti :S

    Herkes aracını sever arkadaşlar. Herkesin de araç seçmek için bazı kriterleri vardır.
    Kimi alıp iki sene biner, diğeri sadece dış görünüşü için araç alır, bir diğeri ise en az yakıt tüketeni!..

    Fakat "Japon alırsan mahvolursun" vb söylemler biraz iddiali sözler.

    Hepinize keyifli ve Vosvoslu günler.




  • sürekli olarak bu koyduğunuz videonun bir anlamı yok benim için. Alman arabası daha güvenli daha konforlu daha teknolojik hepsi tamam.
    ama toyota nın uzun yıllar kullanıldıktan sonra bile en az sorun çıkaran otomobillerin başını çektiği aşikar.
  • bmw yi almadan önce 3 yıl toyota auris kullandım. Hiç videodaki gibi kapı içi yalıtım lastiklerinde böyle bir şey olmadı. Bir aracın kaliteli olması demek orta parmağının tersiyle aracın kaputuna, kokpitindeki malzemelere tık tık diye vurarak anlaşılmaz. Bunu da tek yapan canlı dünyada türk insanı malesef.
    Türkiye de toyotaların yüzde 80 ini yaris corolla ve auris (yerli üretim) araçlar oluşturduğu için imajı düşük. VW nin imajı tabiki çok daha yüksek. Zaten golf ve passat vw nin iyi bir otomobil olduğunun en iyi kanıtı.
  • merhaba arkadaslar ,
    2000 model vw bora otomatik 130.000 km de bir araç bulduk almayı düşünüyoruz.. babamın 1303 big (vosvos) u dışında hiç volkswagen im olmadı yani vw yi hiç bilmiyorum.. ne dersiniz bora'ya.. bora nın sorunu varmıdır. yada otomatik olması sorun yaşatır mı? henüz ustaya filan göstermedik önce sizin fikrinizi almak istedim.. şimdiden herkese teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    bmw yi almadan önce 3 yıl toyota auris kullandım. Hiç videodaki gibi kapı içi yalıtım lastiklerinde böyle bir şey olmadı. Bir aracın kaliteli olması demek orta parmağının tersiyle aracın kaputuna, kokpitindeki malzemelere tık tık diye vurarak anlaşılmaz. Bunu da tek yapan canlı dünyada türk insanı malesef.
    Türkiye de toyotaların yüzde 80 ini yaris corolla ve auris (yerli üretim) araçlar oluşturduğu için imajı düşük. VW nin imajı tabiki çok daha yüksek. Zaten golf ve passat vw nin iyi bir otomobil olduğunun en iyi kanıtı.


    Bu videoyu hazırlayan bir Türk değil maalesef Adamlar için de dikkat edilmesi gereken belli başlı kriter olmalı ki incelemişler. Ayrıca Toyota'nın işçiliğinin düşük olduğu tüm dünya tarafından bilinen bir gerçek. Son olarak birkaç milyon aracı (Corolla, Avalon, RAV4, Highlander gibi araçlar) geri çağırdı üstelik çok ciddi risk oluşturabilecek gaz pedalı hatası yüzünden. Zaten bence hiçbir imajı olmayan Toyota bu hatası ile en azından kendi gözümde tamamen bitti. En basiti bu videoların bile küçümsenmemesi gerekir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: anil0640

    merhaba arkadaslar ,
    2000 model vw bora otomatik 130.000 km de bir araç bulduk almayı düşünüyoruz.. babamın 1303 big (vosvos) u dışında hiç volkswagen im olmadı yani vw yi hiç bilmiyorum.. ne dersiniz bora'ya.. bora nın sorunu varmıdır. yada otomatik olması sorun yaşatır mı? henüz ustaya filan göstermedik önce sizin fikrinizi almak istedim.. şimdiden herkese teşekkürler..


    Km'si yüksek sayılır. Ancak yaşına göre normal olduğunu söyleyebilirim. Boralar garaj arabasıdır genelde yaşlarına göre kilometreleri düşüktür. Ancak bakımlarını aksatmazsanız rahatlıkla sorun çıkarmadan 250-300 bin km yapabilecek araçlardır. Otomatik vitesleri 8 valve 102 HP'dir. (1.6 Benzinli Motor). Şunu rahatlıkla söyleyebilirim Jetta'dan daha konforlu daha dinamik. Sürüş keyfi gayet iyi hız meraklısı değilseniz ortalama hızlarda müthiş keyif veriyor. Biraz motor sesini içeri alıyor ki bence bu tat veriyor. Bazıları için rahatsızlık verebilir. İç döşemeleri oldukça kaliteli ve şık. Konsolu çok estetik olmasa da yeterli. Double Din müzik sistemi ile çok iyi görünüm kazanıyor. Arabada orijinal olarak Blaupunkt teyp ve hoparlörler var. Bagaj kapasitesi çok iyi. Pasific versiyonlarında çelik jant ve nikelaj kaplama ile geliyor. Sınıfına göre koltuk mesafesi çok çok iyi. Eksi olarak sayabileceğim virajlarda çok başarılı değil keskin dönüş yapma kabiliyeti yok ve U açısını biraz geniş almanız gerekiyor ayrıca sınıfına göre biraz hantal (1300kg) ve normalin üstünde yakıt sarfiyatı var. 8 Valve olmasının avantajı sayesinde LPG ile minimum performans kaybı oluyor. Genel olarak aklıma gelenler bunlar. Motor ile ilgili pek fazla yorum yapamıyorum çünkü bu konudaki teknik bilgim yetersiz. Bunların dışında sormak istediğiniz olursa cevaplamaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekkral34 -- 14 Nisan 2011; 23:00:42 >




  • tüm forum aynı volkswagenciler ve diğerleri....................
    bmw mercedes ciler bile bu kadar değil yahu....nihayetinde yerli markalar değil bunlar .....tankları nato dışında kullanamazsın diyen almanya malı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taylor1956 -- 15 Nisan 2011; 0:28:36 >
  • sonuç olarak toyotada işçilik kalitesi düşük. sağlamlık kısmı hikaye, kullanım esnasında toyotodanda şikayetçi ve memnun olan çok jettadan da önemli olan incelendiğindeki kalitesidir.

    2007 jetta ile 200.000 km yapan 1.6 6 AT ile komşum vw çok sağlam diyor. sadece bakımdan bakıma gitmiş. 1.4 d4d şirket aracı kullanan bir komşum ise yağ eksiltiyor diyor. şimdi ben hemen genelleme yapıp toyota çürük vw sağlam mı diyeceğim. hayır. dizeller bir miktar yağ eksiltebilir. bu bir hat adeğil diyip geçerim.

    onun için sıfır araç kıyaslamasındaki kalite unsurları önemlidir. sonrasındaki çok sağlam, yıllarca sorunsuz binersin felan hikaye. ha artı garanti olaı en iyi çözüm ki zaten servise gidiyorsanız.
  • en mantıklı cevap bence motor ve dsg derim ben. işçilik,kalite gibi şeyler emsal araçlarda da bulunabiliyor. tsi ve dsg teknolojisi en büyük sebep derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba




    Bunun üstüne ne konuşulur ki..
  • 10 gün önce 104000de pol 1.4 tdı bir araç aldım servise gösterip aldğım arabada ufak tefek arızalar vardı bir taneside şarj dinamosundan ses geliyor diye rulmanını değiştirttim şimdi aracım elektriksel bir nedenle anlaymadığım şekilde çalışmıyor marja bastığımda hidrolik direksiyon lamba uyarı veriyordu ilk başlkarda en son arabyı bırakırken abs havayastığı el freni lambalarımda yanmaya başladı acaba sorunum ne olabilir :((( yeni aldım alır almaz insanın başına böyle bir olay gelmesi doğal mı yoksa kendimi bahtsız mı sayayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydogdu35

    10 gün önce 104000de pol 1.4 tdı bir araç aldım servise gösterip aldğım arabada ufak tefek arızalar vardı bir taneside şarj dinamosundan ses geliyor diye rulmanını değiştirttim şimdi aracım elektriksel bir nedenle anlaymadığım şekilde çalışmıyor marja bastığımda hidrolik direksiyon lamba uyarı veriyordu ilk başlkarda en son arabyı bırakırken abs havayastığı el freni lambalarımda yanmaya başladı acaba sorunum ne olabilir :((( yeni aldım alır almaz insanın başına böyle bir olay gelmesi doğal mı yoksa kendimi bahtsız mı sayayım



    aracınızın orjinal 104bin olmadığını düşünüyorum...moralinizi bozmak istemem ama bizim gerçeğimiz de bu....
    iyi bir beyin ustasına gösterin aracı.....inşallah küçük bir problemdir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    sonuç olarak toyotada işçilik kalitesi düşük. sağlamlık kısmı hikaye, kullanım esnasında toyotodanda şikayetçi ve memnun olan çok jettadan da önemli olan incelendiğindeki kalitesidir.

    2007 jetta ile 200.000 km yapan 1.6 6 AT ile komşum vw çok sağlam diyor. sadece bakımdan bakıma gitmiş. 1.4 d4d şirket aracı kullanan bir komşum ise yağ eksiltiyor diyor. şimdi ben hemen genelleme yapıp toyota çürük vw sağlam mı diyeceğim. hayır. dizeller bir miktar yağ eksiltebilir. bu bir hat adeğil diyip geçerim.

    onun için sıfır araç kıyaslamasındaki kalite unsurları önemlidir. sonrasındaki çok sağlam, yıllarca sorunsuz binersin felan hikaye. ha artı garanti olaı en iyi çözüm ki zaten servise gidiyorsanız.


    Toyota sağlamlıkta hikâye mi?Buna gülerim.Tamamen ön yargı.Almanya TÜV'ü 2010 istatistiklerine göre Toyota pek çok model ve yaş aralığında en sorunsuz arabalar.Toyotanın sağlamlık ve kalitesini Almanlar kendi markalarına rağmen kabul ediyor sende üfürüp duruyorsun.
    Ayrıca tek tük Vw görülen dünyanın en soğuk kutuplarından, en sıcak çöllerine kadar Toyota satacaksın , sen gelde buna çürük ve kalitesiz de.Senin göremediğini tüm dünya görmüş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kallus -- 23 Nisan 2011; 18:23:33 >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.