Şimdi Ara

FORD ESCORT KULLANICILARI BURAYA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
855
Cevap
15
Favori
352.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford Escort kullanan arkadaşlar otomobilimizle ilgili düşüncelerimizi, problemlerimizi, görüşlerimizi burada paylaşalım ve bilgi alışverişinde bulunalım.(Yedek parça, yakış, teknik özellikler kronik problemler ve tabi birçok artılar)



  • 2 sene 1.8 clx zetec efi motora sahip escort kullandım. yaklaşık 60000 km yaptım. Ülkemizin bir ucundan diğerine gittim. Bir kere olsun hararet yaptığını ve yolda bıraktığını görmedim. Ayrıca motor ile ilgili bir masrafta açmadı...
  • arkadaşlar ben bahsettiğim arabaya baktım,
    ben ilk kez araba alacağım için bazı konularda bilgisizim,
    arabanın km^si 94.000 gösteriyor, ama araç sahibi bunun 94.000 mi 194.000 mü olduğunu bilemiyor,
    km hanesi 5 haneli olduğu için 99.999'dan sonra sıfırlıyor,
    peki kaçıncı kez devrettiğini nasıl anlayacağız,
    araç sahibi bir kaç aydır kullanıyor, alım satım yaptığı için tam bilemiyor,

    bu ilginç bir durum sizce nasıl anlayabilirim, araç escort 1.6 ghia 1999 model.
  • slm ben gecen kıs 1 yıl oldu tam 97 clx hesbek cok temz ankara arcı vardı ful pakettı kılıma abs fren ve eırbeglıydı sıralı lpg taktrmstım sıkıstım 8300 tlye sattm her seyı calısr ve cok temz bır aractı degısen yoktu ve boyaszdı ufak tefek lokal boya vardı arcı nete verdım ankaradan gelıp alıp gıttıler bence model takıntısı yapma temız olsun 95 96 97 98 99 ve son 2000 modelıde olsa fark etmez ben bır ay evvelı 96 clx kılımalı aldm lpglı ıstanbldan aldm ıstanblda oturuyorm aracı gorsen sasar kalırsn bence kılımalı bır arac al yalnz clx olmsı kaydyla benm arac 1800 sısı ılk defa kullnyrm hayran kaldm sattm arac 1600 sısydı tavsye ederm herkze artık buyuk konsmım 1600 sısıye dons yapmam 1800 sısı cok farklı delı bır makına saygılar tum sayfadakı arkadaslara
  • 1.8 de tek nokta yok.
  • farukaan kullanıcısına yanıt
    zetec motorlar zaten efi ya da cfi diye ikiye ayriliyor birde karburatorluler var ki onlari zaten saymiyorum. efi cok nokta enjeksiyonlular, cfi tek nokta enjeksiyonlu.

    bu lpg ile uyumauzluk mevzusuna gecersek bence bu yalan ya da kotu isciligin sonucu. bu kaniya surdan variyorum 1 ay kadar once escortu mu sattim, 1.6 efi motor vardi ve eski sistem tup takiliydi. bu sekilde 8 sene 120 kusur bin km bindim (aracin kendisi 250 bindeydi) ve satarken motor testi yapildiginda ( dandik computest degil silindir kacak, kompresyon testi vs) hic rektefe gormemis bu motorda cok cok iyi degerler cikti. yakit olarakta ankara trafiginde sakin kullanimda 10 lt civari bir lpg tuketimi vardi. benim deneyimim bu.
  • öncelikle araç mk6 kasa yani alman montaji. tr de üretilen mk7 lere gore daha diri olduğunu söyleyebilirim. resimlerde de iyi gorunuyor zaten.
    butcenizi biraz zorlama şansınız varsa en azından hidrolik direksiyonlu enjeksiyonlu clxlere bakmanizi tavsiye ederim. zaten lpg karbüratörde çok randıman vermez
  • memis0051 kullanıcısına yanıt
    clx ler tek veya çok nokta enjeksiyonlu olabiliyor. yakıtı püstürtme yöntemi dışında bir fark yok sonuçta, bir sıkıntı oluşturmaz bence. ama yine de çok nokta enjeksiyon daha gelişmiş bir teknoloji olduğu ve lpg ye daha uyumlu olduğu için şahsen tercih ederdim.
  • kayakoylu K kullanıcısına yanıt
    Escortlardaki zetecin çalışma prensibini tam bilmiyorum ama Focuslar için zetecin zero emision technology adında bir çeşit işletim sistemi olduğu motoru sürekli olarak denetlediği söylenir sizin arabanın beyini kendini 90 larda aldığı kayıttaki kondisyonda sanıyor olabilir, böyle tekleme vb. Hatalarda akü kurup başları sökülerek 1-2 saat beklenmesi bu sayede ecu hafızasının silinmesi sağlanır. Araç o günki kondisyonu üzerine tekrar ecu yazıyor. Diye biliyorum.
  • kayakoylu K kullanıcısına yanıt
    araçta performans, çekiş düşüklüğü vs. varsa sente kaçıklığı olabilir. yok ise ustanın dediği gibidir umarım
  • dikkat edilmesi gereken noktalar:

    kapi dosemeleri
    aku alti
    camurluk agizlari ve marspiyel altlari
    sigorta kutusu

    bunlar en sık gorulen sorunlar. gerci benim iki yil icinde el atmadigim bir noktasi kalmadi gibi ama genelde bu sorunlar görülür. takintili olunca bir de araci sevince ugrastikca ugrasasi geliyor insanin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmert -- 5 Mayıs 2017; 21:21:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fireman.

    selamünaleyküm abilerim kardeşlerim aranıza yeni katıldım. 99 model escort ghia aldım. sabahları ilk çalışmada araba zorlanıyor acaba nedendir ne yapmalıyım neyine baktırmalıyım şimdiden teşekkürler

    Öncelikle aküyü ölçtürkmekte fayda var, sonra sırası ile bujiler, buji kabloları ve bobin kontrol edilebilir.
  • furkan713 kullanıcısına yanıt
    siz ölü araba almissiniz herhalde, 10 sene kullandim her turlu hamalligimi yapti cok sira disi bir arizasi da olmadi.
  • Javier kullanıcısına yanıt
    saat derken km saatleri dijital oluyor, zaman saatiyle karistirmayin. motor plastik manifoldlu efi tipidir. classiclerde cfi veya karbüratörlü olmaz.



    ayrica classic, 2000 modele özgü sedan kasa ibaresidir. clx donanim seviyesini ibare eder. bu ikisi farkli kavramlar.



    en kolay ayrim yolu yukarida yazdigim gibi dijital km saatidir. bir de kaput altindaki şasi etiketi de kolay anlama yoludur
  • 97 model hb clx im var.Maalesef ikinci el fiyatlar çok ucuz.Geçen sene Focus aldım.Escortu bu fiyatlara satmaya kıyamadım.İkiside duruyor şimdi.Bu arabanın hakkını vermiyorlar.Ama işin iyi tarafı kaliteye ucuz binilebilmesi.Escortu 2001 de Broadway fiyatına almıştım.
  • yaklaşık 5 sene önce satmıştım... 97 modeldi... arabanın özellikleri sadece merkezi kilittiki oda anahtarı kapıya sokup... devir saati bile yoktu... 97 ford escort cl 1.3 motor 60hp... bi kere 520 ile kapışmaya kalkmıştım... adam arkamdan korna basıp sellektör verio ben kıçımı yırtıyorum araba gitmiodu... ama yinede güzeldi hidrolik direksiyon olmadığından iyi bilek çalıştım o arabayla varmısısnız bile güreşine??? yalnız hiçbir donanımı olmayan o araba her türlü hor kullanmalarıma karşılık yolda bırakmadı ne kadar yaktığına da hiç bakmıyodum o zamanlar benzin sorun değildi... yalnız benimki karbüratörlü olduğundan biraz fazla ses çıkarıyodu...




  • 97 cli hb vardı bende modifiye delisi yapmıstım sewerdim arabamı! ama parcası cok pahalıydı ve 2. eli ölü fiyatına gitti
  • Bendeki 1.6 cl hidrolik direksiyon merkezi kilit elektrikli cam karbüratörlü 2 ay oldu alalı lpg taktırdım yol tutuşu ve sürüşü çok güzel fiyatta çok uygundu bu fiyata alınabilecek en iyi otomobil olduğunu düşünüyorum. Bana çok ilginç gelen birşey karbüratörlü ve enjeksiyonlu zetec motorlardaki yakıt tüketim değerleri otomobilin kullanma kılavuzuna göre aynı. Ben Karbüratörlünün daha çok yaktığını bilirdim
  • Ben escortun yokuş performansını seviyorum.Ankara istanbul arasında otobanda çok kullandım.Bazen bu gurbetçilerin dönüş zamanlarında kapışırdık.Düzlükte beni geçen Bmw ve mercedesleri yokuşta ben geçerdim.İlk zamanlarda bilerek yavaşladıklarını düşündüm ama herseferinde böyle oldu. 97 hb 1,6 zetec
  • 5 yıl 1996 model escord CL kullandım daha 1 ay önce sattım.Genelde memnundum ama hidrolik direksiyonu olmaması kötüydü.Escordlar alırkende satarkende ucuz.Ben bu aracı alırken 1993 Brodway ile aynı paraydı.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.