Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (145. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.627
Cevap
77
Favori
550.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2012 greenline aracıma 30000 bakımda direksiyon için güncelleme var dediler.
    Yaptırdım ama pratikte bir fark hissetmedim.
    Güncelleme çok uzun sürüyor ona göre kendini ayarla. Güncellemeyi yüklerken sırayla tüm yazılımı yüklüyorlar. Teste çıkarıyorlar aracı,
    hata verince birdaha yüklüyorlar. Hata verince birdaha .... hata vermeyene kadar.
    Sabah 10 da bıraktığım aracı öğleden sonra 3 gibi aldım. Belki benim götürdüğüm servis yapamadı ama yetkli servis işte.

    Servis, güncelleme sonrasında hata alınca, lastikleri ön arka yaptı, sonra bir baktım bir lastiğin içe bakan kısmını dışarı çevirmişler.
    Ertesi gün gittim düzelttirdim. Servisten hiç memnun kalmadım.
    Skodanın sitesinden de şikayet ettim, geri dönen olmadı Geri dönmedikleri için de aşağıda yazıyorum.

    Ankarada EFE yi ÖNERMİYORUM. Efe den memnun kalmadım.

    Skoda ATA yı öneririm.




  • Arkadaşlar Matterhorn siyah janlardan istiyorum. 16" 5li jantlar var şimdi arabada.

    Değiştirmek istiyorum. Matterhorn siyah jantı nerde bulabilirim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waskomnl -- 3 Nisan 2014; 22:39:56 >
  • Arkadaşlar

    30.000 bakımının ekstra bir arıza ve hizmet (rot-balans , temizlik vs)

    olmaz ise nedir masrafı
  • waskomnl kullanıcısına yanıt
    greenline'a 17 inç takmıyorlar.
  • apespecter A kullanıcısına yanıt
    Greenline değil zaten. 2011 1.2 dsg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DuncanIdaho

    Arkadaşlar

    30.000 bakımının ekstra bir arıza ve hizmet (rot-balans , temizlik vs)

    olmaz ise nedir masrafı



    Yokmu arkadaşlar fiyat alan bu sıralar :)
  • Arkadaşlar şu aralar servis kampanyası olmaz mı acaba. 75000 bakım için 450 lira istiyorlar
  • Önümüzdeki dönemde İstanbul'dan Antalya'ya 4 yetişkin 3 çocuk yolculuk yapacağız. Çocukları bagajda uyutmayı, bagajları da arabanın tavanına atmayı planlıyorum. Bu konuda sizin görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Acaba benim öngörmediğim bir sıkıntı olur mu?

    Bir de Arabanın tavanı cam tavan. Bagaj için gereken aksesuar bilgi sahibi olan var mı? Daha önce deneyen var mı?
  • Arkadaşlar 1.2 TSİ ACTIVE Almayı düşünüyorum bilgisi olan veya kullanan varmı..? fiyat için 50.500e indirdiler beklenmelimi sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tropik17

    Önümüzdeki dönemde İstanbul'dan Antalya'ya 4 yetişkin 3 çocuk yolculuk yapacağız. Çocukları bagajda uyutmayı, bagajları da arabanın tavanına atmayı planlıyorum. Bu konuda sizin görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Acaba benim öngörmediğim bir sıkıntı olur mu?

    Bir de Arabanın tavanı cam tavan. Bagaj için gereken aksesuar bilgi sahibi olan var mı? Daha önce deneyen var mı?

    Çocuk koltuğu var mı? Kendimizi kemer ile bağlayıp çocuğumuzu boşta bırakmaya gönlüm razı gelmiyor. Başta biraz huysuzlanabilirler, ama orada da bir şekilde uyuyorlar.

    EDIT: 4 yetişkin olduğunu sonradan okudum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cat_power -- 13 Nisan 2014; 10:22:04 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili Arkadaşlar, 2012 Nisan ayında almış olduğum Yeti Elegance aracımı, yeni çıkan dsg şansımanlı araçla değiştirmek üzereyim. Yeni Yeti lerle ilgili bilgi verecek arkadaş varsa sevinirim. Herkese sağlıklı günler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pazartesi günü itibariyle Yeti 1,2 active otomatik vites aldım ama tam active sayılmaz. Eps + Swing mp3 teyp + Yol bilgisayarı mevcut olanı. Diyarbakırdan İstanbula 90-110 km arası hızla 1550 km (Gaziantep içini gezerek) 480 tl yaktı. Yaklaşık 150 km boyunca klima açık halde.


    Sormak istediğim bir kaç bişey var.

    Ön kol dayama ve hız sabitleyici takmak istiyorum. Fiyatları hakkında bilgisi olan var mı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skdyt

    Sevgili Arkadaşlar, 2012 Nisan ayında almış olduğum Yeti Elegance aracımı, yeni çıkan dsg şansımanlı araçla değiştirmek üzereyim. Yeni Yeti lerle ilgili bilgi verecek arkadaş varsa sevinirim. Herkese sağlıklı günler.

    Hocam aslında ben de düşünmüyor değilim. Eylül 2012'de aldığım Elegance'a 24 aya yakındır ödeme yapıyorum ve bir 24 ayım daha var. Değişme durumunda kar-zarar marjım ne olur, 35 bin KM'de arabayı uygun fiyata takas eder miyim bilmiyorum. Siz borçlu arabayı mı değişeceksiniz? Takas için fiyat aldınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2010 model 1,2 tsi 45.000 km deki yetime 6 aydır sadece hafta sonları binebiliyorum 5 gün kapının önünde yatıyor çoğu zaman hafta sonu marşa basınca bir gürlütü ile çalışıyor birkaç dakika sonra bilinen sessizliğine dönüyor formlardan bu sesin turbo yağlaması tamamlanıncaya kadar olduğu yağlama tamamlanınca sesin kesildiğini okumuştum o nedenle pek aldırış etmedim yalnız bir gerçek varki aldığım günden bu güne kadar süren düşük viteslerde silkeleme yaptığı bununda dsg ile ilgili olduğunu ancak garanti bittiğinde öğrenebildim daha önce hiç otomatik araç kulllanmadığım için bu silkelemenin normal olduğunu düşünerek servise uğramadım neyse bu sabah marşa basıyorum basıyorum çalışmıyor uzun marş sonrası yağlama lambası yanıp sönüyor ve bip bip sesi geliyordu sanırım turbo gitti çekici ile aracı servise gönderdim bakalım sonuç ne olacak burada sonucu paylaşırım vw grubunun skodayı üvey evlat görmesimidir nedir dsg ve turbo problemlerinin arkasında tam olarak durmuyor sanırım çünkü aracımın çalışmadığını gören caddy sahibi komşum aracını 0 aldığını garantinin son günü çağırdıklarını ve ücretsiz turbo değişimi yaptıklarını anlatınca bu yargıya vardım




  • Yıl olmuş 2014, hala DSG şanzıman alan mı var?..

    Şaka bir yana; biz de ikilemdeyiz arkadaşlar.. DSG mi Manuel mi? 2014, TDI Yeti için?

    DSG'den çok tırsıyorum şahsen ama annemin de kullanabilmesi için babam DSG düşünüyor..

    Ne dersiniz?..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BERSUM

    2010 model 1,2 tsi 45.000 km deki yetime 6 aydır sadece hafta sonları binebiliyorum 5 gün kapının önünde yatıyor çoğu zaman hafta sonu marşa basınca bir gürlütü ile çalışıyor birkaç dakika sonra bilinen sessizliğine dönüyor formlardan bu sesin turbo yağlaması tamamlanıncaya kadar olduğu yağlama tamamlanınca sesin kesildiğini okumuştum o nedenle pek aldırış etmedim yalnız bir gerçek varki aldığım günden bu güne kadar süren düşük viteslerde silkeleme yaptığı bununda dsg ile ilgili olduğunu ancak garanti bittiğinde öğrenebildim daha önce hiç otomatik araç kulllanmadığım için bu silkelemenin normal olduğunu düşünerek servise uğramadım neyse bu sabah marşa basıyorum basıyorum çalışmıyor uzun marş sonrası yağlama lambası yanıp sönüyor ve bip bip sesi geliyordu sanırım turbo gitti çekici ile aracı servise gönderdim bakalım sonuç ne olacak burada sonucu paylaşırım vw grubunun skodayı üvey evlat görmesimidir nedir dsg ve turbo problemlerinin arkasında tam olarak durmuyor sanırım çünkü aracımın çalışmadığını gören caddy sahibi komşum aracını 0 aldığını garantinin son günü çağırdıklarını ve ücretsiz turbo değişimi yaptıklarını anlatınca bu yargıya vardım

    servisten aradılar siboplar gitmiş garanti ve iyi niyet garantisindende birşey yapamıyoruz pazartesi açıp bakıp kesin hesabnı çıkaracağız dediler kahveden arkadaşlar dışarıda yaptır servisin yarı fiyatına yaptırırsın dediler bunun üzerine eski arabamı devamlı götürdüğüm ustaya gittim durumu anlatırken zincir atlatmadır sipoplarla ilgisi yok tsi lerin genel arızası geç yağ değişiminden oluyor serviste 2000 tl hesap çıkarırlar yükle getir hallederim dedi sabah gidip aracı alıcam bu arada ustaya nasıl güveniyorsun derseniz samimi olarak anlatayım 91 tempram varken ona giderdim ustanın müdahalelerini izlerdim adamda mühendis kafası var buna inanıyorum o 20 yıllık eski arabam bir gün bile beni yolda bırakmadı yılda bir gün olağan bakıma gittiğim halde kendisine o yüzden güvenim sonsuz İzmirde olanlar belki tanıyordur Serhat usta Balçova sanayide Serhat oto tempraya 20 yıl bindim 1 kez yolda bırakmadı yetiyi 0 aldım turbo arızası nedeniyle kaç defa rampada kaldım (sonunda serviste turboya pul koyarak sorunu hallettiler) sıkışık trafikte kornanın bini bir para eksoz gaz kirliliği nedeniyle bir kez daha yolda kaldım bu arada sık sık olan patinaj lambası yanar araç 70 i geçmez sağa çek kontak kapa yeniden çalıştır yola devam bunları saymıyorum bile son olarakta bu arıza beni iyice soğuttu aracımı o nedenle satacağım birdahada vw grup aracı almayacağım çok ciddiyim 2010 temmuz çıkışlı 45000 kmde bırakın kazayı boyayı çizik bile yok hala kokusu üzerinde isteklisi varsa özelden ulaşabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BERSUM

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERSUM

    2010 model 1,2 tsi 45.000

    servisten aradılar siboplar gitmiş

    uyanın yeticiler sabah servise gittim 10/12 bin masraf dediler takas içinde bu haliyle 20 yaptırırsan 30 dediler şimdi skodaya ve doğuş otoya mail atma peşindeyim bari parça sizden işçilik benden diyeceğim bakalım ne diyecekler sizin bir çözüm öneriniz olurmu
  • Orijinal 45.000 deki arabada nasıl böyle bir sorun çıkabiliyor anlayamıyorum. 15.000 bakımı için gittiğimde yetkili serviste sizinkisi gibi supapları değiştirilmekte olan 1 yeti daha görmüştüm. İş emrine göz ucuyla bakmıştım ve 4500TL civarı bir şey yazıyordu. Yerinizde olsam aracın km'sini yetkili servis kayıtlarından onaylatır, araçtan yüzünüzün gülmediği konusunda yüce otoya ve çek cumhuriyeti Skoda'ya bir mail yazardım. Çözüm sunmazlar ise arka camına "bu araç 3 yılda 45.000 km'de şu kadar motor masrafı çıkarmış, 10 defa yolda kalmıştır" yazar dolaşırdım. Bunu yapan kişileri görüyorum, nasıl bir ruh haliyle davrandıklarını da tahmin edebiliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BERSUM

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERSUM

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERSUM

    2010 model 1,2 tsi 45.000

    servisten aradılar siboplar gitmiş

    uyanın yeticiler sabah servise gittim 10/12 bin masraf dediler takas içinde bu haliyle 20 yaptırırsan 30 dediler şimdi skodaya ve doğuş otoya mail atma peşindeyim bari parça sizden işçilik benden diyeceğim bakalım ne diyecekler sizin bir çözüm öneriniz olurmu

    Geçmiş olsun, umarım bir çözüm bulunur.

    Peki arkadaşlar, bu sorun 2011 öncesi dsg şanzımanlarda mı var sadece ?




  • waskomnl kullanıcısına yanıt
    hassasiyet gösterip geçmiş olsun dileklerini sunan waskoml ve aktuz arkadaşlara teşekkürler bunundışındaki fanatik yeticilere masal anlatmadığımı gerçekleri yazdığımı özellikle belirtmek isterim aşık olduğum aracımdan nefret eder duruma getirdikleri içinde ayrıca yüce oto ve doğuş otoyuda kınıyorum her ikisindede cumartesi ve pazar günleri mail attım birazdanda çek skodaya yazacağım,arkadaşlar son durum şu maillerime cevap gelmedi bu gün yetkili servise gittim oradaki yetkilide mail atacağını servis bakımlı olduğunu da yazacağını söyledi yalnız dediğide şu (ki sanırım daha öncede başına gelmiş) yeni motor fiyatı 15000 tl buna azami %70 iskonto 4500-500 tl arasında+ekstradan parça çıkarsa onun ücerti+işçilik veya sadece motor bloğunu ücretisiz verirler üst parçalar+işçilikki ilkinden pahalıya patlar dedi,benim özel servisteki ustamda eğer parça ve işçilik almadan halledeceklerse öyle yaptır bunun dışında sana sunacakları faturayı istedikleri gibi kabartacaklardır dedi aklımada yattı bu durumda en fazla maillere cevap için hafta sonunu bekleyip hafta başında özel serviste yaptıracağım bütün parça ve işçilik faturalarını alıp mahkemeye başvursam sonuç alabilirmiyim bu konuda kendisi veya yakınlarında böyle birşey yaşayan varmıdır acaba? Aktuz arkadaşımın dediği(Çözüm sunmazlar ise arka camına "bu araç 3 yılda 45.000 km'de şu kadar motor masrafı çıkarmış, 10 defa yolda kalmıştır" yazar dolaşırdım) önerisini canı gönülden uygulamayı isterdim ama aracım yürür hale gelince hemen takasa vereceğim düşündüğüm araç suzuki s cross adamlarda 5 yıl+150.000 km garantisi var




  • 
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.