Şimdi Ara

digiturk iptal ve ekipman iadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
0
Favori
60.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, rumuzumdan da anlaşılacağı gibi digiturk'ten nefret ettim. 10 senelik bir üyelikten sonra iptal ettirmek istedim ve 10 sene boyunca bana tek bir kampanya sunmayan adamlar, iptal ettireceğimi söyleyince bir anda beni kampanyaya boğdular. Keşke bunu üye olduğum 10 sene içinde bir kez bile olsa yapsalardı ama ancak kuş elden kaçınca iyi davranmaya çalışıyorlar. Gerçi bende de suç var, ne ligtv izlerim ne de özel bir kanal. Neden 10 sene bu heriflere o kadar para ödedim bilmiyorum :(. Herneyse bu üyelik iptalinden 1 hafta sonra bir sms gönderdiler ve ekipmanları iade etmemi yoksa bana fatura edeceklerini söylediler. Adamların politikası gerçekten şu: gelene iyi davran, gidenin işlerini yokuşa sür. Bu polikayı call center'daki elemanlarına da benimsetmişler ve gerçekten iptal etmek istediğimi söyledikten sonra call center'dakiler beni resmen tersler gibi konuşmaya başladılar. "Hadi kapat artık, meşgul etme beni" gibi tavır takındılar. Nereye, neyi teslim etmem gerektiğini sordum ve bana sadece bir cadde ismi verdi. e devami nedir bu adresin, apartman no'su nedir diye sorunca da, bendeki listede sadece bu kadarı yazıyor dedi. Tamam dedim kapattım ve girip kendi sitelerinden adresin tamamını aldım. Yalana bak ki kendi sitelerinde adresin tamamı var.

    Herneyse çok sinirlendim ve bunları yazmak zorunda hissettim. iptal ettircekler bu kötü muameleye hazırlıklı olsunlar, ya da bu firmaya hiç bulaşmasınlar.







  • Allah herkesi onların şerrinden korusun.Ben bu kadar rezil bir şirket tanımıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiturkHater

    Merhaba, rumuzumdan da anlaşılacağı gibi digiturk'ten nefret ettim. 10 senelik bir üyelikten sonra iptal ettirmek istedim ve 10 sene boyunca bana tek bir kampanya sunmayan adamlar, iptal ettireceğimi söyleyince bir anda beni kampanyaya boğdular. Keşke bunu üye olduğum 10 sene içinde bir kez bile olsa yapsalardı ama ancak kuş elden kaçınca iyi davranmaya çalışıyorlar. Gerçi bende de suç var, ne ligtv izlerim ne de özel bir kanal. Neden 10 sene bu heriflere o kadar para ödedim bilmiyorum :(. Herneyse bu üyelik iptalinden 1 hafta sonra bir sms gönderdiler ve ekipmanları iade etmemi yoksa bana fatura edeceklerini söylediler. Adamların politikası gerçekten şu: gelene iyi davran, gidenin işlerini yokuşa sür. Bu polikayı call center'daki elemanlarına da benimsetmişler ve gerçekten iptal etmek istediğimi söyledikten sonra call center'dakiler beni resmen tersler gibi konuşmaya başladılar. "Hadi kapat artık, meşgul etme beni" gibi tavır takındılar. Nereye, neyi teslim etmem gerektiğini sordum ve bana sadece bir cadde ismi verdi. e devami nedir bu adresin, apartman no'su nedir diye sorunca da, bendeki listede sadece bu kadarı yazıyor dedi. Tamam dedim kapattım ve girip kendi sitelerinden adresin tamamını aldım. Yalana bak ki kendi sitelerinde adresin tamamı var.

    Herneyse çok sinirlendim ve bunları yazmak zorunda hissettim. iptal ettircekler bu kötü muameleye hazırlıklı olsunlar, ya da bu firmaya hiç bulaşmasınlar.


    Öncelikle geçmiş olsun elinizdeki ekipmanı size belirttikleri yere götürmeniz şart değil, size en yakın bayiye belge karşılığında teslim edin.




  • ben aradım artık telefon ile iptal basvurusu almıyoruz faks çekin dedi oylemi dedim bende yarın gidip servise bayiye gidip teslim edicem uyduyu kartı aldıgım gibi iptal ediceksiniz dedim kapadım

    yalancı herifler ama telefon ile kapatmışlardı onceki uyeligimi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax



    ben aradım artık telefon ile iptal basvurusu almıyoruz faks çekin dedi oylemi dedim bende yarın gidip servise bayiye gidip teslim edicem uyduyu kartı aldıgım gibi iptal ediceksiniz dedim kapadım

    yalancı herifler ama telefon ile kapatmışlardı onceki uyeligimi

    evet ,önceden öyleydi, işi yokuşa sürmek için artık, faksla uğraştırıyorlar




  • evet bende dün iptal etmek için aradım...fax çekmeniz lazım dediler....işi tam yokuşa sürmek iptali zorlaştırmak....lanet olsun deyip iptali son bir engelleme çabası..

    ben dün faxı çektim bugün arayıp teyit edeceğim...fax işi çok kötü olur çok sorun çıkar ,,, yok ulaşmadı yok kayboldu.

    2011 senesinde hala fax kullanmak bravo digiturk diyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: verbaba

    evet bende dün iptal etmek için aradım...fax çekmeniz lazım dediler....işi tam yokuşa sürmek iptali zorlaştırmak....lanet olsun deyip iptali son bir engelleme çabası..

    ben dün faxı çektim bugün arayıp teyit edeceğim...fax işi çok kötü olur çok sorun çıkar ,,, yok ulaşmadı yok kayboldu.

    2011 senesinde hala fax kullanmak bravo digiturk diyorum..


    Faxinızın iletim raporu varsa dert edecek bişey yok, fakat 3 saat içinde cep telefonunuza mesaj geliyor. Eskiden telefonla iptal gerçekleşiyordu ama 3-5 konuşma yapmak zorunda kalıyordunuz, şimdi tek faxla işlem tamam fakat daha sonra onlar aramaya başlıyorlar.
  • Ben dün iptal etmek için müşteri hizmetlerini aradım,kısa bir görüşmeden sonra iptal için sizi arayacaklar denildi.

    Bugün cep telefonumdan arandım bana kampanya sundular 3 adet ben kabul etmedim tamam dediler ve ayın 3'ü itibari ile iptal edilecekmiş.

    Benden fax çekmem için bir talepte bulunulmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bolso

    Ben dün iptal etmek için müşteri hizmetlerini aradım,kısa bir görüşmeden sonra iptal için sizi arayacaklar denildi.

    Bugün cep telefonumdan arandım bana kampanya sundular 3 adet ben kabul etmedim tamam dediler ve ayın 3'ü itibari ile iptal edilecekmiş.

    Benden fax çekmem için bir talepte bulunulmadı.


    sayın bolso yazılı bir belge olmadan inanmayın. telefonunuza mesaj attılarsa saklayın, mail geldiyse silmeyin sonra 1 ay daha onların istediği fiyattan fatura ödemek zorunda kalmayın... Mutlaka yarın arayın işinizi garantiye alın ayın 3.de fatura çıkartmasınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangeraus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bolso

    Ben dün iptal etmek için müşteri hizmetlerini aradım,kısa bir görüşmeden sonra iptal için sizi arayacaklar denildi.

    Bugün cep telefonumdan arandım bana kampanya sundular 3 adet ben kabul etmedim tamam dediler ve ayın 3'ü itibari ile iptal edilecekmiş.

    Benden fax çekmem için bir talepte bulunulmadı.


    sayın bolso yazılı bir belge olmadan inanmayın. telefonunuza mesaj attılarsa saklayın, mail geldiyse silmeyin sonra 1 ay daha onların istediği fiyattan fatura ödemek zorunda kalmayın... Mutlaka yarın arayın işinizi garantiye alın ayın 3.de fatura çıkartmasınlar.

    kesinlikle katılıyorum.




  • arkadaşlar ben de üyeliğimi iptal etmek istiyorum..
    bunun için uyguladığınız prosedür nedir? Faksla ne yolladınız, kart fotokopisi vs mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: williamwallace88

    arkadaşlar ben de üyeliğimi iptal etmek istiyorum..
    bunun için uyguladığınız prosedür nedir? Faksla ne yolladınız, kart fotokopisi vs mi?


    Kimlik fotokopinin altına üye numaranızı yada kart numaranızı yazıp yayınımın kapatılmasını istiyorup yazıp imzalamanız yeterli. Benden de kart fotokopisi, kimlik fotokopisi ve neden kapatmak istediğimi açıklayan bir dilekçe yazmamı istediler, sadece kimlik fotokopime üye numaramı yazıp yayınımın kapatılmasını istiyorum diye fax çektim 3 saat sonra telefonuma mesaj geldi, talebiniz işleme alındı diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangeraus


    quote:

    Orijinalden alıntı: williamwallace88

    arkadaşlar ben de üyeliğimi iptal etmek istiyorum..
    bunun için uyguladığınız prosedür nedir? Faksla ne yolladınız, kart fotokopisi vs mi?


    Kimlik fotokopinin altına üye numaranızı yada kart numaranızı yazıp yayınımın kapatılmasını istiyorup yazıp imzalamanız yeterli. Benden de kart fotokopisi, kimlik fotokopisi ve neden kapatmak istediğimi açıklayan bir dilekçe yazmamı istediler, sadece kimlik fotokopime üye numaramı yazıp yayınımın kapatılmasını istiyorum diye fax çektim 3 saat sonra telefonuma mesaj geldi, talebiniz işleme alındı diye..


    Sağolun hocam.. Bir de numara alabilir miyim?




  • edit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ext®eme -- 23 Mart 2011; 14:06:34 >
  • Digiturk Fax numarası:02123260099
  • 0212 326 00 99 santral faxı numarası. 0212 473 99 99 direkt iptal birimine ait. Siz 0212 473 99 99 a yollayın faxı ( ben buraya yolladım)
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Yazdıklarınızı okudum da ne kadar tanıdık şeyler. Gerçekten Allah digiturk ün şerrinden korusun.
    Ben de tam 4 aydır üyeliği iptal ettirmeye uğraşıyorum.Yapmadıklarını bırakmadılar.
    Önce iptali gerçekleştirecekleri sistemlerin sürekli bozuk olduklarını iddia ettiler.Defalarca ardım ve dakikalarca tel.de bekletildim. Taki ne zaman sinirlenip bağırmaya başladım 5 sn içinde sistemleri çalışmaya başladı. İptal ettirebildim mi HAYIR. Haftalarca iptalden vazgeçmem için yapmadıkları şaklabanlık kalmadı. Memnuniyetsizliği ve iptal isteğimi sürekli yinelememe rağmen ısrarcı tavırlarını sürdürmeye devam ettiler. sonra zar zor iptal için ikna ettim ve digi kartı gelip evimizden alacaklarını belirttiler, biz de tamama deyip, işin bittiğini sandık.bir ay sonra cep telefonumuza bir mesaj geldi kartınızı iade etmezseniiz 40 TL tutarındaki digi kartı tarafınıza fatura edeceğiz diye. Tekrar müşteri hizmetleri ile sancılı bir dönem başladı. Saatlerce telde bekleyip zar zor ulaştığım müşteri hizmetleri yetkilisi mağduriyetimizi anladı ve kartın bir hafta içinde evimizden gelinip alınacağını belirttti, üstünden 2,5 hafta geçmesine rağmen hala kartım gelinip alınmadı. Sürekli tel.de oyalayıp duruyorlar ve iptal işlemimizi gerçekleştirmedikleri gibi bir de bizi borçlu çıkarıyorlar. 4 aydır uğraşıyorum..
    Yaşadıklarımı hiç eksiksiz sizlere anlattım, lütfen digiturk üyesi olmayın siz de bizim gibi mağdur olup sinirlerinizi bozmayın.

    Teşekkürler
    Proje Yönetimi
    http://fonksiyon-tr.com




  • kahrol digitürk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harleyyyy

    Merhaba Arkadaşlar,
    Yazdıklarınızı okudum da ne kadar tanıdık şeyler. Gerçekten Allah digiturk ün şerrinden korusun.
    Ben de tam 4 aydır üyeliği iptal ettirmeye uğraşıyorum.Yapmadıklarını bırakmadılar.
    Önce iptali gerçekleştirecekleri sistemlerin sürekli bozuk olduklarını iddia ettiler.Defalarca ardım ve dakikalarca tel.de bekletildim. Taki ne zaman sinirlenip bağırmaya başladım 5 sn içinde sistemleri çalışmaya başladı. İptal ettirebildim mi HAYIR. Haftalarca iptalden vazgeçmem için yapmadıkları şaklabanlık kalmadı. Memnuniyetsizliği ve iptal isteğimi sürekli yinelememe rağmen ısrarcı tavırlarını sürdürmeye devam ettiler. sonra zar zor iptal için ikna ettim ve digi kartı gelip evimizden alacaklarını belirttiler, biz de tamama deyip, işin bittiğini sandık.bir ay sonra cep telefonumuza bir mesaj geldi kartınızı iade etmezseniiz 40 TL tutarındaki digi kartı tarafınıza fatura edeceğiz diye. Tekrar müşteri hizmetleri ile sancılı bir dönem başladı. Saatlerce telde bekleyip zar zor ulaştığım müşteri hizmetleri yetkilisi mağduriyetimizi anladı ve kartın bir hafta içinde evimizden gelinip alınacağını belirttti, üstünden 2,5 hafta geçmesine rağmen hala kartım gelinip alınmadı. Sürekli tel.de oyalayıp duruyorlar ve iptal işlemimizi gerçekleştirmedikleri gibi bir de bizi borçlu çıkarıyorlar. 4 aydır uğraşıyorum..
    Yaşadıklarımı hiç eksiksiz sizlere anlattım, lütfen digiturk üyesi olmayın siz de bizim gibi mağdur olup sinirlerinizi bozmayın.

    Teşekkürler
    Proje Yönetimi
    http://fonksiyon-tr.com


    Kartı sizden almalarını beklerseniz bu işlem 2-3 yıl sürer, banada aynı şekilde söylediler servisi yolluyorum alacaklar diye kimse gelmedi. Ben Turksatta olan üyeliğimi bitirip Eutelsata geçtim, Etuelsat kurulumana gelen servise verdim onlar bile almadılar kartı. En sonunda kartı yanıma aldım tesadufen yolumun üstünde rastladığım ilk bayiye teslim ettim.

    Dersenizki kurtuldunuzmu ? Hayır. 03.02.2011 Tarihinde biten üyelik için ara ara, aramaya devam ediyorlar. En son dün arandım aramızda geçen konuşmanın özeti

    M.H. : Üyeliğinizi neden bitirdiniz

    Ben : Eutelsattan yeni üyelik yaptırdım

    M.H. : Eski üyeliğinizi tekrar açalım

    Ben : iki üyeliği ne yapacam, zaten lig tv olmasa 1 dakika durmam

    M.H. : O zaman eski üyeliğinizi açalım siz kullanmazsanız bir arkadaşınız kullansın

    Ben: Salak olan benmiyim, sizmisiniz ? Ne diye aboneliğimi başkasına vereyim, kime lazımsa gitsin kendi adına üyelik alıp kullansın. Ayrıca suç değilmi abone olunan adresten başka yerde yayınlarınızın seyrettirilmesi ve obonelikten doğan hakları üçüncü kişilere devretmek ?

    Kısa bir sesizlik oldu benim tavrım değişince

    M.H. : Anladığım kadarıyla eki üyeliğinizi açtırmak istemiyorsunuz

    Ben: Evet 2 aydır bıktım sizden, sürekli rahatsız ediyorsunuz, kaldı ki yeni abonelik aldım. Almamış olsam halimi düşünemiyorum

    M.H. : Bir daha aranmamanız için gerekli işlemleri başlatacam




  • Digi taktik değiştirdi heralde. Bugün 18:32 de 0533 950 08 05 nolu telefondan arandım, ligtvli paketlerle ilgili bilgi almak için not bırakmışsınız bu nedenle arıyorum falan dedi. Bende böyle bir talebim olmadı, aksine kapattırmak için uğraşıyorum fakat kapatmayım diye en az 20 sefer aradınız diyince, şu anda aboneliğiniz yok mu diye sordu var diyince peki dediler.

    Sonrasında da biz diginin teknik servisiyiz bir sorun olduğunda bizi numaradan arayabilirsiniz diyip kapattılar.

    Eğer bilgi almak istesem müşteri hizmetleri zaten eksik yada yanlışta olsa bir bilgi veriyor, kaldı ki teknik servis paketlerle ilgili niye bilgi versin. Daha önce teknik sorunlarla ilgili sayısız aramamda hiç teknik servisten tarafıma dönüş olmamıştı...

    Bakalım ne kadar devam edecek eski üyeliğimle olan aranmalarım.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.