Şimdi Ara

Aracımı yere hafif pıstırmak istiyorum??????????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
1
Favori
22.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    2004 Fiestamı yere pıstırmak istiyorum. İlla spor yaymı taktırmak lazım? amörtisör havalarını aldırsamda olurmu? Bu aracın herhangi bir aksamına zararı olurmu? Ne kadara patlar? Sonuçta 23 lük Gencim daha mod arabaya binmek benmde hevesim var.



    _____________________________
  • sebep
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP____KOVBOY

    sebep
    Otomobilin süspansyon modifiyesi ancak iki şekilde yapılırsa sağlıklı olur.

    1- Yay+Amortisör değişimi

    2- Coilover.

    Tek başına yay takmak, amortisör değişmeden faydadan çok zararlı olur. Yol tutuşu iyileştirmek bir yana, amortisörün hareket mesafesi azaldığından zamanla zarar görerek işlevini yitirir. O sebeple spor yay mutlaka spor amortisörle desteklenmelidir.


    Yada paraya kıyıp coilover almak gerekli. Ama paraya gerçekten kıymak gerekir.

    Bunların dışında, amortisör sertleştirmek olarak tabi edilen işlemler, arabanın yaylarını kestirmek ve benzeri işlemler son derece yanlış olup, sürüş güvenliğini olumsuz yönde etkiler hemde çok ciddi biçimde.
    _____________________________
    psn: Seth_Valor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Otomobilin süspansyon modifiyesi ancak iki şekilde yapılırsa sağlıklı olur.

    1- Yay+Amortisör değişimi

    2- Coilover.

    Tek başına yay takmak, amortisör değişmeden faydadan çok zararlı olur. Yol tutuşu iyileştirmek bir yana, amortisörün hareket mesafesi azaldığından zamanla zarar görerek işlevini yitirir. O sebeple spor yay mutlaka spor amortisörle desteklenmelidir.


    Yada paraya kıyıp coilover almak gerekli. Ama paraya gerçekten kıymak gerekir.

    Bunların dışında, amortisör sertleştirmek olarak tabi edilen işlemler, arabanın yaylarını kestirmek ve benzeri işlemler son derece yanlış olup, sürüş güvenliğini olumsuz yönde etkiler hemde çok ciddi biçimde.

    Alıntıları Göster
    dostum sanayide hele zonlardan 3 cm olana kadar kestir olsun bitsin ne gerek var koyil ovıra al sana 3 cm lık yay babalar gibi binersin...
    _____________________________
    ..Atam İzindeyiz H100'ün İçindeyiz Yanlaya Yanlaya Öleceğiz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    dostum sanayide hele zonlardan 3 cm olana kadar kestir olsun bitsin ne gerek var koyil ovıra al sana 3 cm lık yay babalar gibi binersin...


    post & imza uyumu...
    _____________________________
    Think Different.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnspnky

    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    dostum sanayide hele zonlardan 3 cm olana kadar kestir olsun bitsin ne gerek var koyil ovıra al sana 3 cm lık yay babalar gibi binersin...


    post & imza uyumu...

    Alıntıları Göster
    Git sanayiye aldır bir bakla, en kötü ihtimalle beğenmeyip yeniden orjinal yay alırsın bu sürede de hevesini almış olursun. Kesilmiş yay tehlikeli vs. tamam da, başına birşey geleni ne duydum ne gördüm..
    _____________________________
    Kendime 4 kural koydum! Alkol alma, Hızlı gitme, Hızlı gitme, Hızlı gitme. *Sonra kendime 4 kural daha koydum! Hatalı sollama, Makas atma, Emniyet kemeri tak, Daha yavaş git. * En önemlisi "Arabada sevişme!"

    Mazut Pawıı ~~ Kendi Mazotumu Üretmeye Çalışırken Kimyager Olacağım.. ~~




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Git sanayiye aldır bir bakla, en kötü ihtimalle beğenmeyip yeniden orjinal yay alırsın bu sürede de hevesini almış olursun. Kesilmiş yay tehlikeli vs. tamam da, başına birşey geleni ne duydum ne gördüm..

    Alıntıları Göster
    Yayları kestirmek en ucuz çözüm ama bunu yapan usta da önemli, coilover pahalı, optimum çözüm Eibach ya da H&R gibi markaların modele özel yaylarından almak.

    Ben yayları kesilmiş 2001 model bir fiesta kullanmıştım, öyle ki lastiklerin üst kısmı çamurluk içine gömülü görünüyodu. 60 km/h hızla yapabildiğim en sert dönüşleri yaptım spin atsın diye ama atmadı bi türlü Ayrıca kasislere yaklaşınca koltukla temasımı kesiyodum
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yaptırılacaksa Coilover yaptırılmalı spor yay tehlikeli fren performansını olumsuz etkiliyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Yaptırılacaksa Coilover yaptırılmalı spor yay tehlikeli fren performansını olumsuz etkiliyor.
    Coilover para demek! Bunu baştan ele. Hem öyle kafana göre indirip kaldıramıyorsun. Balansı ıvırı zıvırı her seferinde yapılmak zorunda.

    *Kalıyor sana iki seçenek. Yayları sünnet ettirmek ya da spor yay almak.
    Spor yay da para demektir. Ama kestirmeye göre daha sağlıklıdır. Param var diyorsan fiesta spor yay diye google'a bir sor.

    Sünnet ettirmek ise en masrafsız olanı. Herhangi bir yerde yaylardan birer bakla kestir bir bak. Biraz dolaş sertliğine göre istersen bir buçuk iki baklaya kadar kestirebilirsin. Tavsiyem bir buçuğu geçme.

    Amortisörlere filan dokunma! Coilover olmadığı sürece amortisörle oynamak pek mantıklı olmaz.

    Unutmadan birde ısıtarak yayları daraltma yöntemi var ama bunu kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmem. Yayın madde özelliğini bozduğundan çatırt diye kırılıp takozun üstüne oturursan ne demek istediğimi anlarsın
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Coilover para demek! Bunu baştan ele. Hem öyle kafana göre indirip kaldıramıyorsun. Balansı ıvırı zıvırı her seferinde yapılmak zorunda.

    *Kalıyor sana iki seçenek. Yayları sünnet ettirmek ya da spor yay almak.
    Spor yay da para demektir. Ama kestirmeye göre daha sağlıklıdır. Param var diyorsan fiesta spor yay diye google'a bir sor.

    Sünnet ettirmek ise en masrafsız olanı. Herhangi bir yerde yaylardan birer bakla kestir bir bak. Biraz dolaş sertliğine göre istersen bir buçuk iki baklaya kadar kestirebilirsin. Tavsiyem bir buçuğu geçme.

    Amortisörlere filan dokunma! Coilover olmadığı sürece amortisörle oynamak pek mantıklı olmaz.

    Unutmadan birde ısıtarak yayları daraltma yöntemi var ama bunu kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmem. Yayın madde özelliğini bozduğundan çatırt diye kırılıp takozun üstüne oturursan ne demek istediğimi anlarsın

    Alıntıları Göster
    Yay yol tutuşunu artırsada.Konfordan çok ödün veriyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Yay yol tutuşunu artırsada.Konfordan çok ödün veriyor.

    Alıntıları Göster
    http://forum.donanimhaber.com/m_42830460/tm.htmhttp://forum.donanimhaber.com/m_42830460/tm.htm

    Buradan baya detaylı bir bilgiye ulaştım. Kestirmeyeceğim param olunca çıkma spor yay alıp takacağım 150ye falan patlayacak bana
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Coilover para demek! Bunu baştan ele. Hem öyle kafana göre indirip kaldıramıyorsun. Balansı ıvırı zıvırı her seferinde yapılmak zorunda.

    *Kalıyor sana iki seçenek. Yayları sünnet ettirmek ya da spor yay almak.
    Spor yay da para demektir. Ama kestirmeye göre daha sağlıklıdır. Param var diyorsan fiesta spor yay diye google'a bir sor.

    Sünnet ettirmek ise en masrafsız olanı. Herhangi bir yerde yaylardan birer bakla kestir bir bak. Biraz dolaş sertliğine göre istersen bir buçuk iki baklaya kadar kestirebilirsin. Tavsiyem bir buçuğu geçme.

    Amortisörlere filan dokunma! Coilover olmadığı sürece amortisörle oynamak pek mantıklı olmaz.

    Unutmadan birde ısıtarak yayları daraltma yöntemi var ama bunu kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmem. Yayın madde özelliğini bozduğundan çatırt diye kırılıp takozun üstüne oturursan ne demek istediğimi anlarsın





    Nasıl mantıklı olmaz?

    En başta coilover yay ve amortisörün birlikte olduğu bir sistemdir. Yani coilover takılınca arabaya zaten amortisör ile oynamak, yani değiştirmek mümkün değil. Coilover yayından bağımsız değil çünkü. Edit: Coilover ile yükseklik ve sertlik ayarı mümkün, arkadaşımın Bilstein coiloverlerı vardı ve pek sıkıntı çektiğini hatırlamıyorum ayarladıktan sonra.

    Eğer spor yay takılır ise, spor amortisör de takılması gereklidir. Çünkü amortisör kolunun hareket mesafesi ve sertliği orjinal yaylara göre ayarlıdır. Yay kısalınca ve sertleşince(ki kestirince işte bu sertlik eksik kalır, araba sürekli yunuslama yapar, son derece yanlış bir uygulamadır) spor amortisör takılmalıdır ki bu farklı yay uzunluğu ve sertliğine uygun olsun.

    Eski arabamda çok uğraşmıştım modifiye ile, dolayısıyla yaylar ile amortisörlerin birlikte değiştirilmesi gerektiğini söylerken bir mantığa dayandığımdan emin olabilirsin.

    cardomain.com
    1Seth1 2000 Renault Clio Specs, Photos, Modification Info at CarDomain
    http://www.cardomain.com/ride/509037/2000-renault-clio?rp=1


    Buradaki listeyi yaptıktan bir hafta sonra koni amortisörlerim de gelmişti ama üşenip yenilemedim listeyi.

    Edit:Bir daha okudum da, galiba demek istediğin amortisörün sanayide sertleştirilmesiydi, "Namiştayn" yani.

    Eğer en başta kastettiğin bu idiyse, yanlış anlamışım demektir. Yukarıda yazıklarımı üstüne alınma lütfen. B



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Shepard -- 12 Şubat 2011; 18:06:31 >
    _____________________________
    psn: Seth_Valor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Coilover para demek! Bunu baştan ele. Hem öyle kafana göre indirip kaldıramıyorsun. Balansı ıvırı zıvırı her seferinde yapılmak zorunda.

    *Kalıyor sana iki seçenek. Yayları sünnet ettirmek ya da spor yay almak.
    Spor yay da para demektir. Ama kestirmeye göre daha sağlıklıdır. Param var diyorsan fiesta spor yay diye google'a bir sor.

    Sünnet ettirmek ise en masrafsız olanı. Herhangi bir yerde yaylardan birer bakla kestir bir bak. Biraz dolaş sertliğine göre istersen bir buçuk iki baklaya kadar kestirebilirsin. Tavsiyem bir buçuğu geçme.

    Amortisörlere filan dokunma! Coilover olmadığı sürece amortisörle oynamak pek mantıklı olmaz.

    Unutmadan birde ısıtarak yayları daraltma yöntemi var ama bunu kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmem. Yayın madde özelliğini bozduğundan çatırt diye kırılıp takozun üstüne oturursan ne demek istediğimi anlarsın





    Nasıl mantıklı olmaz?

    En başta coilover yay ve amortisörün birlikte olduğu bir sistemdir. Yani coilover takılınca arabaya zaten amortisör ile oynamak, yani değiştirmek mümkün değil. Coilover yayından bağımsız değil çünkü. Edit: Coilover ile yükseklik ve sertlik ayarı mümkün, arkadaşımın Bilstein coiloverlerı vardı ve pek sıkıntı çektiğini hatırlamıyorum ayarladıktan sonra.

    Eğer spor yay takılır ise, spor amortisör de takılması gereklidir. Çünkü amortisör kolunun hareket mesafesi ve sertliği orjinal yaylara göre ayarlıdır. Yay kısalınca ve sertleşince(ki kestirince işte bu sertlik eksik kalır, araba sürekli yunuslama yapar, son derece yanlış bir uygulamadır) spor amortisör takılmalıdır ki bu farklı yay uzunluğu ve sertliğine uygun olsun.

    Eski arabamda çok uğraşmıştım modifiye ile, dolayısıyla yaylar ile amortisörlerin birlikte değiştirilmesi gerektiğini söylerken bir mantığa dayandığımdan emin olabilirsin.

    cardomain.com
    1Seth1 2000 Renault Clio Specs, Photos, Modification Info at CarDomain
    http://www.cardomain.com/ride/509037/2000-renault-clio?rp=1


    Buradaki listeyi yaptıktan bir hafta sonra koni amortisörlerim de gelmişti ama üşenip yenilemedim listeyi.

    Edit:Bir daha okudum da, galiba demek istediğin amortisörün sanayide sertleştirilmesiydi, "Namiştayn" yani.

    Eğer en başta kastettiğin bu idiyse, yanlış anlamışım demektir. Yukarıda yazıklarımı üstüne alınma lütfen. B

    Alıntıları Göster
    amortisör havalımı ki ?
    ayrıca bildiğim kadarıyla aracı ayakta tutan yaylardır.... amortisörler virajlarda tümseklerde aracın birden içeri girmesini engeller... yaylanmasını önler...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    amortisör havalımı ki ?
    ayrıca bildiğim kadarıyla aracı ayakta tutan yaylardır.... amortisörler virajlarda tümseklerde aracın birden içeri girmesini engeller... yaylanmasını önler...



    Amortisör havalı değil tabi.

    Amortisör salınımı söndüren parçasıdır süspansyonun.

    Yaylar ve amortisörler birlikte düzgün ve uyumlu çalışmadıktan sonra, yapılan her türlü modifikasyon ancak yol tutuşu kötüleştirir.

    Yaylar kısalıp, amortisörler aynı kalır ise salınımı uygun olarak söndüremez. Örneğin yayların kesildiğini farzedelim.

    Yayın belli bür yüksekliği vardı, üretici o yayın o yükseklikte mevcut amortisör ile birlikte çalışabilmesi için belirli bir sertlik derecesinde üretti.

    Oysa yayı kesince, yükseklik azaldı. Ama sertlik aynı. Ne oldu aracın yukarı-aşağı hareket alanı azaldı fakat yay daha sert olmadığı için stabil olmayacaktır. Dahası amortisörlerin kolları, yayın orjinal boyutunda ve sertliği de orjinal yayın sertliğine uygun olduğu için zaten doğru iş görmeyecek ve zaman içerisinde mutlaka zarar görecektir. Hatta daha uzun vadede amortisör kulelerine de zarar verecektir.

    Koni Türkiye distribütörü eskiden Oktaykan dı, en azından ben amortisörleri değiştirdiğimde. Onlardan çok detaylı bilgi alınabilir. Zaten modifiye konusunda uzmandırlar. Uzun zaman Taunusları ve sonradan escort MKII leri draglarda çok başarılı olmuştu.

    Yine ben modifiye ile uğraşırken aracımda Eibach yayları tercih etmiştim. Prokit (-3 cm olan) onun da distribütörü Benlioğlu ydu. (BTG Tuning maslak)

    Onlarda bilgilidirler.

    Yani modifiye işi ciddi yapılmadıkça amelelikten öteye gitmez ve sadece yapanın değil diğer sürücülerin de güvenliğini tehdit eder.
    _____________________________
    psn: Seth_Valor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    Otomobilin süspansyon modifiyesi ancak iki şekilde yapılırsa sağlıklı olur.

    1- Yay+Amortisör değişimi

    2- Coilover.

    Tek başına yay takmak, amortisör değişmeden faydadan çok zararlı olur. Yol tutuşu iyileştirmek bir yana, amortisörün hareket mesafesi azaldığından zamanla zarar görerek işlevini yitirir. O sebeple spor yay mutlaka spor amortisörle desteklenmelidir.


    Yada paraya kıyıp coilover almak gerekli. Ama paraya gerçekten kıymak gerekir.

    Bunların dışında, amortisör sertleştirmek olarak tabi edilen işlemler, arabanın yaylarını kestirmek ve benzeri işlemler son derece yanlış olup, sürüş güvenliğini olumsuz yönde etkiler hemde çok ciddi biçimde.


    Bravo, az kalsın dalga geçmek için yazacaktım milletin cahilliğini görünce ama bu postu görünce düşüncem değişti, evet aynen böyle yapılması lazım.

    Ülkemizde otomobil modifiyesi konusunda o kadar cahil adam var ki, şu yukardaki iki maddeyi uygulayan insan sayısı ne yazık ki çok az.

    Hele hele yay kestir felan diyenlerle aynı havayı soluduğuma bile üzülüyorum.

    Bende coilover kullanıyorum (-60 mm) zaten otomobili 30-35 mm'den sonra sağlıklı alçaltmanın yolu bu.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    amortisör havalımı ki ?
    ayrıca bildiğim kadarıyla aracı ayakta tutan yaylardır.... amortisörler virajlarda tümseklerde aracın birden içeri girmesini engeller... yaylanmasını önler...



    Amortisör havalı değil tabi.

    Amortisör salınımı söndüren parçasıdır süspansyonun.

    Yaylar ve amortisörler birlikte düzgün ve uyumlu çalışmadıktan sonra, yapılan her türlü modifikasyon ancak yol tutuşu kötüleştirir.

    Yaylar kısalıp, amortisörler aynı kalır ise salınımı uygun olarak söndüremez. Örneğin yayların kesildiğini farzedelim.

    Yayın belli bür yüksekliği vardı, üretici o yayın o yükseklikte mevcut amortisör ile birlikte çalışabilmesi için belirli bir sertlik derecesinde üretti.

    Oysa yayı kesince, yükseklik azaldı. Ama sertlik aynı. Ne oldu aracın yukarı-aşağı hareket alanı azaldı fakat yay daha sert olmadığı için stabil olmayacaktır. Dahası amortisörlerin kolları, yayın orjinal boyutunda ve sertliği de orjinal yayın sertliğine uygun olduğu için zaten doğru iş görmeyecek ve zaman içerisinde mutlaka zarar görecektir. Hatta daha uzun vadede amortisör kulelerine de zarar verecektir.

    Koni Türkiye distribütörü eskiden Oktaykan dı, en azından ben amortisörleri değiştirdiğimde. Onlardan çok detaylı bilgi alınabilir. Zaten modifiye konusunda uzmandırlar. Uzun zaman Taunusları ve sonradan escort MKII leri draglarda çok başarılı olmuştu.

    Yine ben modifiye ile uğraşırken aracımda Eibach yayları tercih etmiştim. Prokit (-3 cm olan) onun da distribütörü Benlioğlu ydu. (BTG Tuning maslak)

    Onlarda bilgilidirler.

    Yani modifiye işi ciddi yapılmadıkça amelelikten öteye gitmez ve sadece yapanın değil diğer sürücülerin de güvenliğini tehdit eder.

    Alıntıları Göster
    Aracı yere pıstırmak, yayları sünnet ettirmek falan süper bir konu olmuş bu
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    Edit:Bir daha okudum da, galiba demek istediğin amortisörün sanayide sertleştirilmesiydi, "Namiştayn" yani.

    Eğer en başta kastettiğin bu idiyse, yanlış anlamışım demektir. Yukarıda yazıklarımı üstüne alınma lütfen. B




    Kullanıcı amortisörün havasını aldırmaktan bahsetmiş, bende amortisörle oynama dedim. Düzenleme kısmına göre demek istediğimi anlamış görünüyorsunuz. demek istediğimi anladığınıza göre problem yok demektir Yalnız siz bu işe epey para dökmüşsünüz anlaşılan. Biz kıt şartlarda bişeyler yapmaya uğraştığımızdan hep işin en ucuz yolunu öneriyorum.
    _____________________________




  • Abicim çok mantıksız bir iş bu aracı yere yaklaştırma olayı. Bir sürü modifiye edilmiş Fiesta dahil araca sahip arkadaşım yakınım var. Hiçbirinin arabasını sürmekten veya o arabayla dolaşmaktan zevk almıyorum.
    Konfor bildiğin sıfır.

    İnce yanak lastik+yere yakın araba=Kütük
    Yoldaki en küçük engebeyi bile hissetmek, zıplaya zıplaya gitmek istiyorsan yaptır.

    Onun yerine kaliteli lastikler almak, orijinal alaşım jant kullanmak evla bence.
    Yol tutuş diyeceksiniz ancak olay asıl lastikte bitiyor, dandik sertleşmiş uzakdoğu lastikli yere sıfır araba yerine adam gibi bi 14-15 Michelin falan tercih ederim.
    Zaten Türkiye'nin yolları malum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 13 Şubat 2011; 11:33:18 >
    _____________________________
    Eğer bunu okuyorsan, bu uyarı senin için. Bu anlamsız forum imzasından okuduğun her kelime hayatından harcanan diğer bir saniye demek. Yapacak başka işlerin yok mu? Hayatın gerçekten bu kadar boş mu da bu anları daha iyi geçirebileceğin bir yol düşünemiyorsun? Yoksa saygı duyduğun ve inandığın bu otoriteyi ortaya koyanlardan çok mu etkilendin? Okuman gereken her şeyi okur musun? Düşünmen gereken her şeyi düşünür müsün? Sana alman gerektiği söylenen her şeyi satın alır mısın? Evinden çık, karşı cinsten biriyle tanış, gereksiz alışverişleri ve mastürbasyonu bırak. İşinden ayrıl, bir kavga başlat, yaşadığını kanıtla. Eğer insanlığını ispat edemezsen, bir istatistik olarak kalacaksın. Artık uyarıldın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Abicim çok mantıksız bir iş bu aracı yere yaklaştırma olayı. Bir sürü modifiye edilmiş Fiesta dahil araca sahip arkadaşım yakınım var. Hiçbirinin arabasını sürmekten veya o arabayla dolaşmaktan zevk almıyorum.
    Konfor bildiğin sıfır.

    İnce yanak lastik+yere yakın araba=Kütük
    Yoldaki en küçük engebeyi bile hissetmek, zıplaya zıplaya gitmek istiyorsan yaptır.

    Onun yerine kaliteli lastikler almak, orijinal alaşım jant kullanmak evla bence.
    Yol tutuş diyeceksiniz ancak olay asıl lastikte bitiyor, dandik sertleşmiş uzakdoğu lastikli yere sıfır araba yerine adam gibi bi 14-15 Michelin falan tercih ederim.
    Zaten Türkiye'nin yolları malum.
    Bende kendi aracımın jantlarını büyütmek isteimiştim 1 hafta önce. arkadaş yay takdırmazsan bir anlamı olmaz, araba havada kalır dedi. Hatta internetten yaysız jant büyütme işlemleri sonuçlarına baktık bir baktım cidden araba havada gözüküyor. Dedim heralde yay işini mecbur yapcaz, tabi araştırmadan hiç bir uygulama yaptırmam. Araştırmalarım sonucu arabaya yay takdırmak için ona görede amortisör takdırmam gerektiğini öğrendim, onların maliyeti artı birde jant lastik maliyeti artı birde arabanın kaybettiği konfor ve işlemler sonrası uzun vadede oluşabilecek sıkıntılar vs vs vs.. tamamen vazgeçtim bu olaydan, orjinal orjinal devam etmek en iyisi
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure


    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    Edit:Bir daha okudum da, galiba demek istediğin amortisörün sanayide sertleştirilmesiydi, "Namiştayn" yani.

    Eğer en başta kastettiğin bu idiyse, yanlış anlamışım demektir. Yukarıda yazıklarımı üstüne alınma lütfen. B




    Kullanıcı amortisörün havasını aldırmaktan bahsetmiş, bende amortisörle oynama dedim. Düzenleme kısmına göre demek istediğimi anlamış görünüyorsunuz. demek istediğimi anladığınıza göre problem yok demektir Yalnız siz bu işe epey para dökmüşsünüz anlaşılan. Biz kıt şartlarda bişeyler yapmaya uğraştığımızdan hep işin en ucuz yolunu öneriyorum.


    Anlaştığımıza sevindim

    Evet ben bunlara bulaştığımda Türkiye' de doğru düzgün uğraşan yoktu. Stok bulunmuyordu dükkanlarda da.

    Mesela Supersprint Kat. iptal kiti ve orta boruları 3 haftaya yakın beklemiştim. İtalya' dan gelmesini.

    Yine K&N 57i filitre kitini de yaklaşık 1 ay bekledim.

    Eh bir de o zaman baya pahalıydı bunlar.
    _____________________________
    psn: Seth_Valor




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.